Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda XRV Africa Twin
Свий
X
-
От: Honda XRV Africa Twin
Еми гледам , че австрииците тук масово карат RD07 .... не съм сигурен за разликите (имаше тук в темата писано).
Не , че му нямам доверие на мотора ми , но просто ми се искаше нещо с по-модерна визия , но като гледам май ще се задоволя само с една нова боя.
Нещо от сорта:

Нали знаете , човек като види нещо му се иска и на него , и започва да прави глупости
Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Разликите между двете модификации, са наистина незначителни. Според мен не си струва, при положение, че имаш надежден и сигурен мотоциклет. Ще имаш трип мастер и леко различна визия. Ако това ти е толкова важно - действай. Седмицата си е пак Африка
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
И аз имам Трип мастер ...
Да видим как ще се представи този сезон (стига да го започна де ... щото от преди нова година чакам един тапицер да ми направи седалката ... и баба Африка седи в гараж
, а аз бръмча от началото на март с Веспата градско)
Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Преди няколко месеца, и аз бях пред тази дилема,имах RD 04 и го смених със RD 07.Да ти кажа честно, няма голяма разлика, освен във вървенето и масата на мотора.Имаче съм много доволен от Африката като мотор.Сега сменям лагери на главините и го обслужвам,защото живи и здрави ,ще направя малка разходка до Австрия лятото.
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
RD07 е малко по-шосейно ориентирана от RD04. Няма регулировка и помпене на предните амортисьори. Въздушният и филтър е по-голям и е сложен върху резервоара в отделна кутия. Има система от маркучи и клапани за да не се изпразват карбураторите и да не изветрява бензина, когато моторът не се ползва дълго време. Релето за зареждане е поставено на съвсем друго място в сравнение с RD04 и се охлажда много добре. Масленият радиатор на новата също е поставен на друго място пак с цел по-добро охлаждане. Рамата е друга. Седалката се сваля с ключ, а не се развиват болтове за това и отдолу има кутия за инструменти до акумулатора. Няма датчик за резерва и изобщо за нивото в резервоара, но пък има трипмастер. Сигурно имат и други по-дребни разлики, които сега не мога да се сетя. Общо взето по-новата е по-добра от по-старите, кой каквото ще да разправя!
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Абе има доста разлики. Преди като бях чел из хайнеса, не са малко. Както каза колегата преди мен и карбураторите са други, височината при различните модификации също е изменена, външният вид доста. Че новата ще е по - добра, то това е ясно, но стига да се сравняват 2 екземпляра в идентично състояние. Най - малкото външния вид на RD07 ми харесва доста повече от предишните. по - старите са ми прекалено дървени. Така и не можах да си намеря RD07... в Неделя ще ходя да гледам един xjr1200, както и да е, това е друга тема. Между различните модифкации на Африка има доста разлики. Визия, тегло, ход на окачването, клиренс, височина, също и по разположението на различните части по мотоциклета, рамите също. Кой каквото има да си го кара и да не му мисли. Както казват колегите едвали ще се усети осезаема разлика между RD04 и RD07, като изключим визията. Аз лично исках Африка след 97ма, 98ма година. Едно че ги няма, а и да ги има са на едни цени... както и да е, здраве да има. Поздрави.Ако е машина, нека бъде немска!
XJR 1200
ETZ 150
Kawasaki Ninja ZX10R
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Я кажете какво масло да си налея в коловете 5W, 10W или 15W... модела е RD07 и не се помпи (ако това има значение).
Като се има предвид, че пружините не са първа младост не трябва ли да е по гъсто?
Трябва ли да сменям и семерингите?0882 415159
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Здравейте!Дойде и моят ред да се похваля.От близо седмица на мястото на стария ми Трансалп в гаража вече стои така желаната Хонда Африка РД04 '92г.Като всеки по-старичък мотор си има своите козметични забележки,но двигателят работи много добре.Външно ми изглежда малко "голичка",но стечение на времето мисля да я оборудвам с ролбари и стойки+куфари.Засега съм още на проверка и обслужване.Сега въпросите:1.Лагерите на тройника са заминали,ако може да ме насочите какви и от къде да взема.2.Взех Африката с монтиран трипмастер,но на дисплея не изписва нищо.На включен габарит свети,значи би трябвало да е свързан.Първо искам да попитам обаче какъв може да е проблема,преди да пипам нещо по него.Поздрави!Иван
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Бях наръгал 20-ка, обаче не ми хареса. Друсаше много. Извадих определено количество и долях с 10-ка. По мои сметки трябва да е станало нещо като 15-ка. Вози добре, потъва по-малко при стискане на предната спирачка, като в същото време 15 сантиметровите бордюри не ги усеща. Слагай 15. Пружините се мерят. В мануала има написано при каква дължина следва да се изхвърлят.Yamaha XTM600E '98
Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар