Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Имат 3 от 6 реално.Като имат и базов и тоя с големият резервоар в магазина,а сериозният екстрийм в склада.
    За парите си е много по-добро от към подготовка за черно сравнено с хондата.
    Друго инфо имам от днес.
    Цф мото450мт е на цена 11000лв.
    Бройки няма налични нито мостра.Поръчките идват до към 2 месеца горе долу.
    Мотора е много добре за парите си,но подозирам е малък чисто габаритно.
    Началото на юни ще има доставка за поръчаните вече и ще може да се седне докато не си ги вземат.
    Та и това в вариант за бюджетна машинка…
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • #92
      Ето филмче: https://www.youtube.com/watch?v=xqtL2UPGufY
      И на мен ми хареса това. Казват че в Испания щяло да струва 6000 евро. Щом при нас ще е 11000 лева мисля, че е много добре.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #93
        CFMoto 450MT не е малък на габарити - от калибъра на В-стром 800де, трансалп и Т7 си е.
        Съжалявам, че не му обърнах по-сериозно внимание на мото-експото...
        Защото се оказа, че един от пристигащите следащия месец е капариран за мене!
        Поне миналата седмица е имало още няколко свободни бройки от близо трийсетте пристигащи, та приятел направо е запазил два - дали има още непродадени не знам, но запитванията били страшно много.
        Даже не знам каква ще им е точно цената, като дойде време за разплащане - но да, в диапазона на 11000лв е.
        Освен това до месец отварят и самостоятелно представителство във Варна (не че ми е особено важно, ма друго си е да са ми наблизо, а не на 300, или 450км - било то за тестване, сервиз, или аксесоари).

        Гледам клипчета и чета ревюта за мотора - общо взето са надъхващи, обаче аз пак имам задни мисли дали няма да ми е малък (слаб) след литровия В-стром... Но възможностите и кефа по зачукани и черни пътчета ще е съвсем различен, надявам се...
        А и да не ми допадне - мисля, че няма да е никакъв проблем да се продаде с оглед на нарастващата истерия по такъв тип моторетки...
        Та колкото и да бягах от концепция с два мотора в гаража, май баш това ще ми се случи, поне за в близкото бъдеще.

        П.п. Друг мотор, на който съм хвърлил око още от миналата година е CFMoto CL-X 700 Adventure. Трудно ми е да обясня защо и какво точно ми харесва в него - визия, ниско тегло и център на тежестта (в сравнение със сегашния ми), окачване, безкамерни гуми на джанти със спици, круиз контрол... Въпросителните ми при него са малкия резервоар и закрепването на повече багаж за седмица/две пътуване... Та може и след тестване (така и не ми се отворя път до столицата от есента насам за тая работа) да си пренасоча капарото към него и 450ката да се оваканти...

        Коментар


        • #94
          Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
          Друго инфо имам от днес.
          Цф мото450мт е на цена 11000лв.
          Бройки няма налични нито мостра.Поръчките идват до към 2 месеца горе долу.
          Мотора е много добре за парите си,но подозирам е малък чисто габаритно.
          Началото на юни ще има доставка за поръчаните вече и ще може да се седне докато не си ги вземат.
          Та и това в вариант за бюджетна машинка…
          Имаше го на експо-то, точно на входа за голямото хале.
          Огледах го, въпреки навалицата около него.
          Никак не е малък но зависи от критериите.
          Съвсем съизмерим по габарити и поне визуално с RIEJU и онзи другият китайски италианец Moto Morini.
          Както и с нещо на Бенели но 11К наистина е по-малко от всички останали чайници.

          Сравнени с тенжерето са малки, да.
          Какво остава за наистина големите стругове.

          Всички изглеждаха доста добре, предполагам има разлики в подробности и детайли.
          И вероятно в тях се крие причината за разликата в цената.

          Колкото до китайците... Въпрос на много малко време е да издухат всичко останало!
          Враг усраине

          Коментар


          • #95
            Много работи ми харесаха по това ЦФ Мото 450 МТ, но най-много ме впечатли седалката с височина 820 мм. Аз съм на 860 мм висока седалка в момента, като с върховете на пръстите си докосвам земята. Нямам нищо на против да стъпя по-стабилно на земята с краченцата си на това ендуро. Ако пък на някой му се стори ниска седалката споменаха във филмчето, че може да се вдигне тая седалка до 870 мм.
            И теглото ми хареса. 175 кг пълен зареден, тоя мотор. И джантите са за безкамерни гуми, макар, че са със спици....
            Но който си го купи тоя мотор трябва да има в предвид, че това е мотор за сам човек. Ако някой си мисли да натовари жена си отзад на тоя мотор плюс багажа и да тръгне с тоя мотор на пътешествие най-вероятно ще остане разочарован.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Shider
              Shider коментира
              Редактиране на коментар
              175 кила е без бензина, ама аз нямам някакви страхове и да е 5-10 кила нагоре, или надолу все тая.
              87см височина е за опционалната (комфортна я водят) седалка. Стандартно 80/82. Аз пък не знам дали няма да ми е ниска и да вземем и високата.
              Пределно ясно ми е че е за сам (даже с моите 90+ кила сигурно само аз ще му натежавам, ама...), най-много из града или до плажа да разнасям някой - щерката най-вече. И освен това, че ще се пътува със скорости до около 100-110-120км/ч.
              За багажа - най-вероятно няма да прекалявам, и въпреки че вече не е модерно (всеки се ориентира за меки дисаги), ще си ми трябва заден куфар да си прибирам примерно каската и якето, като отивам на работа.

              Вдадич, живот и здраве всичко да е наред и да се харесаме с МТ-то, все ще се обадя за разходка по твоя край, та да го видиш/пипнеш/покараш!
              Последно редактирано от Shider; 10-05-24, 17:19.

          • #96
            Благодаря адаш. Моторчето е много интересно. Аз отдавна вече не карам с повече от 100 км/час. Даже нормално карам с по-малко, за да гледам пейзажа. За къде да бързам?
            Преди няма и седмица се прибрах от Холандия. Нидерландия и е новото име. Хората имат разкошни шосета и магистрали извън градовете, но максималната разрешена скорост им е 110 км/час. А на нашата кърпена магистрала Тракия е 140 км/час максималната скорост. Да се чудиш да се смееш ли, или да плачеш... Колкото и да бързаме тия НИКОГА няма да ги стигнем... Просто съвсем различно мислене имат.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #97
              Без да имам реален интерес към такива машини и да съм се ровил - моите предпочитания са към рйеху адвентурата.
              МНОГО гориво, централна стойка.
              Мисля, че и железата са му стокови.
              Да, 15K пари е.
              Но мисля, че го има за тест.
              Дори преди 2 дни мисля, че паркирах супер мариото точно до тая бройка.
              И е под 200 кила. Не много но е по-малко.

              Враг усраине

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Риеху Авентурата 500 кубика. Тоя с двата резервоара по 20 литра. 190 кила е ама празен без гориво. И това е много интересен мотор. Оборудването му е много добро. Ролбари, грилгардове, алуминиева кора под двигателя, даже гледам, че има и централна стойка.

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Е да - сухо тегло.
                Всичко е в цената и теглото, включително железата отстрани и кората.
                Как е на снимка - така се продава.
                Централната стойка и двата резервоара ме печелят.
                Ако нямах хондата в гаража вероятно щеше да е точно това.

                Но пак с уговорка, че дори не съм се качвал на него какво остава да съм го карал.
                Само от видяното на живо го казвам.
                И поне изглежда не по-зле от който и да е друг.
                К'во ще се окаже след 2, 3, 5 години - балимумамата другарко колко са звездите?!?

            • #98
              Затова и ги споменавам тия китайци.
              За тия пари…са много мотори.
              Аз бих му нахлузил една висока седалка на цфа и това е.
              Иначе при тенере май широкото на първо четене ми хареса повече…ама знам ли..,
              И екстрийма за 23к бива много за тия пари и чисто нова машина.
              Ама мислим го..
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #99
                Аз за CRF бях предвидил ново окачване обаче сега с газката тези 5-6К отгоре ще бъдат излишни.
                За седалката се каня да купя от онези китайски мрежи дето се слагат отгоре.
                Бях приятно изненадан от свойствата им на дъргелите, дето взехме от Киргизия.

                При тенджеретата нещо не намирам сравнителна таблица за моделите и някак не се ориентирам в разликите.
                Можеше в сайта до турят бутон compare, да ги таковат калинките!
                По принцип, на практика който има сериозен интерес ще разбере кой какво включва

                Бял кахър е но на всички не ми харесва таблото - изглежда като нищо поставено допълнително.
                Ма аз не харесвам “таблетите”, демек не само подхода на тенджерето не ми допада.
                Винаги твърдят колко се види хубаво на слънце ма това съм го чувал и за други екрани.
                И винаги е било чиста лъжа - на всеки един такъв екран слънцето пречи повече или по-малко!
                А ако яркостта им не се понижава АВТОМАТИЧНО в тъмни условия ще е направо дизастър!!!

                Интересува ли се колко време им дават гаранция?
                Май само Сузуки и Бенве изпъкват в това отношение.
                Не съм сигурен но при бимерите треве да си доплатиш та да изпъкнеш.
                Едва ли ще изненада някой това




                Враг усраине

                Коментар


                • Гаранция 2 години.
                  Това за таблета е абсолютно вярно.
                  Все едно е забравен и после сложен там.
                  Бих взел 2020 модел,но са по 16-17Клв и някак…за още 4 имам чисто нова машина вярно базова ама нова.
                  Дойде ли газката дойде ли да и седна?Днес ако имам път ще ида до шоурума им ако е още там.
                  Все ми струва,ако и се сложи друг рали тауър си става без проблем мотор за навсякъде.
                  Аз и сега карам мотор без никаква електроника и проблем с това нямам та…
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Газката е в магазина, надявам се.
                    Следващата седмица съм с нагласа за уговорка да ми я докарат към вкъщи.
                    До края на седмицата би трябвало да си е там.
                    Ако не е - не е добре

                    Днес минах през сбора на тедеемажии в Разлог.
                    Видях се с познати, запознах се с непознати, дори с един селски
                    Ямаха имаха сергия, бяха оставили едно тенджере пред нея но адски тъпо от тяхна страна - без регистрация.
                    При тия хиляди хора и то за няколко дена според мен беше съвсем адекватно и точно на място да го предоставят за тестови кръгчета.
                    Не е моето някак, не само, че не си търся такъв тип.
                    Но щеше да е удоволствие да врътна с такъв кръгче-две ако можеше.
                    А може пък и да го дават за в ливадите по-късно - ние с не-моторите постояхме за час-два и се изнесохме.

                    Как да е, беше точно базовата конфигурация и се оказа, че с него нямам никакви проблеми с височината.
                    Явно на експото съм се казвал на някоя от другите, която беше с поне 10см по-висока от това.

                    Иначе тедеемажии са си емали бабата.
                    Щели да подобряват световен рекорд за най-много тедееми на едно място от преди 4-5 години.
                    Пак там и пак международно организиран.
                    И според мен няма да им е трудно - мисля, че имаше много повече от 270 или колкото там са били преди.


                    Враг усраине

                    Коментар


                    • ВладиЧ
                      ВладиЧ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Какво пък толкова примират по тоя ТДМ? Ни риба, ни рак. Нито шосейка, нито ендуро... Това ми беше най-безличният мотор на мен. Камара дреболии не харесвах по него и малко го и карах. Аз минавам по минимум 10-15 000 км на година с мотор. Последната година, май беше 2003, когото карах ТДМ-а минах само 1500 км, разбрах, че нещо хич не ме кефи тоя мотор и после го продадох. Иначе с него за първи път отидох в Турция още 2001 год до Бодрум. Имаше визи за Турция тогава за нас, за българите.
                      След ТДМ-а купих Хонда Африка Туин 750 RD 07 модел.
                      Последно редактирано от ВладиЧ; 12-05-24, 07:46.

                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Некаква мистерия е тоя модел.
                      И аз не знам с какво предизвиква някаква привързаност.
                      Може би само бенвари са такава секта.
                      Доколкото съм чувал от тях е тръгнало Стела Алпина.

                      Ма и те нямат фен клуб на МОДЕЛ!!!

                      Тедеемажии впечатляват с тая последователност - повечето от другите мотори са на бивши тедеемажии.
                      Тролове като мене са по-скоро изключения там.

                  • На Африката и навъртях 57 000 км за малко над 4 години и минах на БМВ. Там вече за близо 10 години минах 146 000 км. После пак БМВ, но по-малка кубатура, като модел, с което за 3,5 години навъртях 75 000 км до момента...
                    Та това е историята на последните ми мотори след 2000 год. Преди това имах още няколко мотора и соц и японски и т.н.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • Аз от всичкото написано до сега разбрах, че един си търси мотор, а друг си купува Важното е алъш-вериша да върви!
                      Тези дни сериозно се замислям, нали и аз ставам чичак дали да не се преориентирам към NC750X автомат. За мен това е една наистина добра машина. Нямам намерение да се вра по къра с него, но за пътешествия по асфалт и кълдаръм, за мен е прекрасен мотор. Пък и за града е просто перфектен с автомата. За 10г експлоатация на модела, не съм чул, видял или прочел за технически проблем. Чета само колко нямал мощност, не ставал за извън пътя, колко кила бил... аз имах 700х модела, 20 000км му навих, ама не бе автомат, щото слушам 'професори' как автомата не бил мотор, бил скутер... тъпотии. Има много на над 200 000км. А ми гореше 2,7-3,0 на 100км, а тая ламя сега трудно я свалям под 6,5 на 100. Абе да си кажа честно, под 8-9 на къси разстояния е трудна работа, прави ми кеф как дърпа, как ускорява, как се държи на пътя - урод! Ама като тръгна на 4-5000км преход ми се ще да си имах хондичката. Като ударя 50-така, дай Боже, това ще ми е мотора. Това моето Дукати ще си го оставя като реликва, или пък ако някой ден изчаткам, да му раздавам газ само
                      Последно редактирано от mutragen; 13-05-24, 08:37.
                      HONDA NC700X '13
                      HONDA Wave 110i '13

                      Коментар


                      • Ааа аз не купувам,че не съм продал другия още та затова така,но и темата да върви ,че форума хептем ще умре ако не го държим жив ние.
                        Лошото е че така ме натисна пак кръста,че и пеша трудно ходя та какво остава за мотор да мисля…
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • mutragen
                          mutragen коментира
                          Редактиране на коментар
                          Оправяй се и си гони мечтите За форума си прав, само стари муцуни сме

                        • pansim
                          pansim коментира
                          Редактиране на коментар
                          Понеже си имам и аз проблеми с кръста - позиция на сядане на ендуро, за мен се оказа по-проблемна от леко наведена напред на SV-то. Казвам го да не останеш изненадан неприятно евентуално с новата машина. Скромното ми мнение е да пробваш с някой подобен мотор ама поне за 200-300км не само за сядане и една обиколка на квартала

                      • Ние тука си приказваме и си чешем устата, но никой не ангажираме и задължаваме с приказките си. Всеки да си гледа неговият интерес, вкусове, предпочитания и възможности за избор. То за това по света има толкова много различни модели и марки.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • mutragen
                          mutragen коментира
                          Редактиране на коментар
                          Владич, с тебе някой ден трябва да се срещнем да ми разкажеш за Грузия малко по-подробно, че ми се върти и на мен една идея в главата... ама ще ти напиша, когато се реша окончателно. Мисля да тръгна с xf650 на сузуки. Жив и здрав да си!!!

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X