Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Новия TRANSALP
Свий
X
-
Ти с тая Онда ли беше? Скутери, Голдуинзи... За нищо го нямате тоя маршрут над Калин. Само още някой с пистарка не се качил там.
Но като гледам как са и вдигнати калниците на тая малката Онда явно е помислено и за офроуд.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Измамно е - никак не е подходяща за това, което се налага да прави за мен.
След каскадажийският път от Белмекен си рекох "Що па да не види и Калин?"
Иначе има модел, който също е ма точно за такъв терен:
https://motorcycles.honda.bg/noviyat...ini-advenchar/
За съжаление това едва ли някога ще стигне до европата.
Ако са имали такова намерение имаха достатъчно време.
Но вероятно коронованата простотия да уби и това.
Обаче транс-сексуалният ми хареса, този модел конкретно.
Много по-смислен модел от например онова недоразумение тедеемЪТ.
За съжаление на колегата ми беше май първото стъпване по черно с него.
И далеч не се чувстваше комфортно на такъв терен.
Но машинката въпреки теглото си, с малко повече увереност и опит е перфектна точно за такива места.Враг усраине
- 1 like
Коментар
-
Това е модел за хора, които знаят точно какво искат.
И са благодарни на Сузуки, че в негово лице могат да го имат и 30 години след като е бил нов.
А американският пазар, където се продава не е точно развиващ се
-
Простичките неща са надеждни.
Това конкретно се прави от 30 години без почти никакви промени.
А дори преди 30 години е създадено на база десетилетия подобраване на същият модел.
Реално ако го редизайнат отново от 0 с какво ще стане по-добър?
Ще почне харчи с 1-2л/100 по-малко, да.
Ще стане вероятно малко по-безопасен но гарантирано и по-стерилен.
Аз например не държа или направо не искам нищо от тези неща.
Изобщо ако става въпрос за фенщина аз съм пример на такава с това сузуки.
Обаче след тедеемажиите
-
Ще ти наскача сектата та ще се чудиш коя лодка да хванеш...внимавай...
Иначе по темата ме назлъндисват на някакви ГС-и да минавам,че тука бандата е тежкоендуристка.
Ама мен първо ми е скъпо и второ...абе скъпо ми е това дето ми харесва.
Но ми допада пък тенере 2020/2021 като вариант.
И горе долу ще влезем в еквивалентна цена ако махна ВТХ-а.
Та дилеми да искаш.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Като искате, ето ви пряко сравнение с Тенере 700 - м/у другото е с БГ номера. Може и да е на някой от форума...
Трансалпа е още стоков, Тенерето е с направени промени/подобрения.
P.S. Принципно темата не е за сравняване на ябълка с круша, ама като искате да бъркате в купата с плодове...
Лично за мен - пак да кажа - няма и нямаше дилема - и сега и преди.
10 кг по-лек и 20 коня повече. На по-ниска с 2.000€ цена! И по ред други причини...
Просто Трансалпа си има всичко, което ми трябва, че и повече...
Последно редактирано от ivied; 26-07-23, 20:44.
Коментар
-
Здравейте!
Гледам няма много движение по темата... Не знам, аз ли съм единствения в този форум с Транса`23-та или кво?
Както стана ясно (вероятно) не съм човек с много опит и години с мотори, назад...За това и се въздържам от сравнения, обяснения, впечатления поне засега... Докато не направя поне 5-10.000 км.
А и кво да кажа: в началото бях ошашавен направо, защото машината надхвърля/ше моите възможности...
"Нормалните" - ако има такива сред мотористите де... щяха да минат през някоя 500 кубикова моторетка, с 50-60 коня там да свикнат, да привикнат, да си припомнят това-онова... А не кат мен - баам директно в туринг шампионата, айде за Формула 1 има още по-по там къде-къде 150 к.с. и нагоре...
Та, стана нещо като "дете с картечница в шоколадов магазин"... Честно казано липсва ми опита на 20-30 годишните луди глави, дето могат да "развъртат" там всичко, което им попадне на принципа "Летете бързо и последно"... И ако оцелеят и поостареят са се (по)научили, ако не на всичко, поне на основните неща... Та такивмамитиработи... Аз я карам полека... Щото Транса може да ме вкара в "транс" и го прави... Не дава да го пипнеш, Изхвърля се като ракета... аз такива 92 коня не съм карал.
Но вече и на чакъл и на черни пътища джиткаме... Полека де. Както казах не се силя - щото много може пустата машина.
За някой печен моторджия снимки на мущици по зъбите от хилене и кеф, със сигурност ще са ежедневие...
А аз още се концентрирам на мах и се опитвам да я карам спокойно, ама... Друга лига е това - и се отзовах там доброволно.
Не знам още какво да ви кажа за момента - да препоръчвам, сравнявам или хваля...
Ако моторите можеха да говорят и да избират "карачите си", кво ли щяха да кажат?
Коментар
-
Цял пост и нищо не каза.
Окачването как ти е спрямо килата?
Височината устройва ли те спрямо твоята такава?
Позиция на седене и стоене прав.
Има ли нужда от корекции за да ти е ок.
Как се държат системите за сигурност ако има такива.
Адекватно или не!?
Е такива работи сподели.
Аз както споменах се разкандърдисах преди да го купя поради проблем в сухожилията и начина на стоене.
Тая зима почвам активна реабилитация и ако мога и ми се ще догодина да минавам на ендуро определено хондата ще е сред фаворитите за нов мотор.
Ама дай малко инфо така да има...да попием и ние от опита...Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнениеТая зима почвам активна реабилитация и ако мога и ми се ще догодина да минавам на ендуро определено хондата ще е сред фаворитите за нов мотор.карачи, някои от тях очевидно платени, други здраво стъпили на земята, отзивите са накратко - шосейна машина с бюджетно окачване без възможност за цялостна настройка, и високооборотен двигател, което естествено е минус за ендуро. Или с прости думи - мотор за асвалт и хубав черен път. Пожелавам на колегата да продължава да му се кефи поне 100 000км. Но това е реалноста. Далеч е от ендурото.
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Такаа... Да карам поред... 120 кг. съм и 185 см.На мен ми е удобен със стандартната седалка и височина. Предлага се и с и по-ниска.
На мен ми е удобен и супер лек за управление. С нисък център на тежеста, 208 кг. / с всичките защити и ролбарове да е към 220 кг. / с пълен резервоар и това е, което ми пасва идеално. Не съм го накичил с куфари или топ-кейс, но и това ще стане някой ден.
Карам си го на "стандарт" моде-то, има настройки и за чакъл, и за дъжд, спорт... Има си и една камара настройки на потребителя - user mode - това да намалиш, онова да увеличиш, трето да изключиш... + изключване на ABS и тракшън контрола... До тях не съм стигнал още - за 5-10.000 км. сигурно ще стигна. Ама не ми трябват засега... Откъде да знам кое и за какво да барам!? Като не знам и не барам.
За системите за сигурност, въобще не мога да говоря, защото не го карам на макс и не ми се е налагало да им усещам приложението. За мен са си тук и са незабележими, което за мен си е ок.
Предлагат се опционално и в началото и сега, на афтър маркета и по-високи слюди. Което май няма да е лоша идея - ще видим. За по-нисък ръст, а и за мен и стандартната си е ок.
Не знам колегите хард-ендуристи, какво и колко повече/или по-малко искат, ама на мен това в клипа ми е повече от достатъчно...
(и даже в повече ми идва за момента, а го може) - вярно, че тук черното, дори и в гората, е в повечето случаи нещо средно между алея в парк и селския път от читалището до къщата на кмета у нас.
В голяма кал не съм го вкарвал, въпреки, че валя две седмици, но чакъла и обраслите пътчета м/у нивите и горичките бързо изсъхнаха.
Сега някои карат и със 80-100 по такива пътища, ама аз съм си на 3-та до 50 км./ч. Апропо скоростите са ми супер удобни, влизат лесно и стабилно, превключват се лесно. Дават (по книжка) до 1000 км. да не се използва куик-шифтъра, докато се разработва още... Така, че си използвам съединителя.
Разхода му след 2-3 зареждания е 4,2 - 4,6 л./100 км. При каране под 100 км./час съм сигурен, че може и да се свали и под 4 л./100 км.
Задното окачване се регулира ръчно, стандартно е на 7 от 15 оборота. И май за по-тежички като мен ще трябва да се понатегне. Но за това ще се консултирам при смяна на маслото. Лично аз не обичам да ръчкам...
Високо оборотен или не - ми не знам - това е което имам. И на ниски обороти си върви идеално и не гасне или да се запъва.
Още един клип. Човека споделя впечатления на 1000 км. с които и аз съм съгласен:
И благодаря за пожеланията!Последно редактирано от ivied; 08-08-23, 10:01.
Коментар
-
Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение
За този модел според купчина истински и не толковакарачи,
Далеч е от ендурото.
От 7: 30 мин нататък...
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
Хаха далече ли, колко да е далече...
Сравнение трябва.
А рекламни клипове сме гледали и с тежки кютуци от типа на БеЕнВе 1250...много вървят по клиповете...само че в неделя бутахме едно такова към връх Конгур...та даже и един КТМ 1290 адвенчър / как звучи само/ а пътя си е път, даже не бих казал че е офроуд.
По този път си минавам с ендурото без да се замисля. Разликата е голяма, да не каже че няма прилика
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Кой път си е път? Към Конгур? Пич зарежи тая работа! Тоя камъняк е един от най-неприятните терени по които някога съм карал мотор! Божа работа накъде ще те хвърли поредния подвижен камък. Когато мотора ти е 120 кила може и да го държиш ама над 200 кила ни груба сила ни техника на тия ролинг стоунс! Има ендуро и ендуро както има рали и рали!
-
Искаш ли снимка на мотора на върха до пирамидката? С мен и жената...двамата се качихме до горе като моята при последния завой под върха изпищя "слизааам"
И слезна...та качих мотора сам, което е правилния вариант. Онзи ден момците с тежките мотори ги зарязаха долу на последния завой.
ПП не съм екстремен водач и луда глава, просто защото остарях вече /на 56 лазарника съм/ но не се и отказвам лесно.
ППП с Трансалп няма да си помисля да отида там. Разликата е голяма. Не че не може, ама козата си иска пръч.Последно редактирано от pansim; 09-08-23, 17:13.
-
-
Килата са си кила,аз съм новобранец и с новобранското си каране съм с KTM 450 EXC на 5 мили от Рубикон в Горна Калифорния,като играчка ми е след като покарах малко 800 GS. С мен е един който кара от 40 години,то е с едни електрически Сирони,средния и големия размер……….ми на правата го бия на скорост ма по пътечките хич ме няма и то с лека машина,ако съм с БМВто има да подсмърчам само.
Говорим за пьтечки с камъни колко главата ми,искам там да видя как се справя Трансалпа,по черен път става с всичко даже и с новобранец на негоTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Е сега искаш да кажеш,че тенерето не е по за пътечки от хондата?
Хем един клас гонят.Просто различно ползване.Едното е повече офф другото повече шосе...
Всеки според нуждите.
Аз с това каране напред назад тия дни откривам,че едно ендуро тип транса би ми било баш...но по ми се кара тенджере ако ще е тоя клас.
Като може...да може...ама то трябва и аз да мога...пък съм нефелен...Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар