Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия TRANSALP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Е точно транс-сексуалният беше донякъде в естествена среда.
    Но факт, че до Вин(т)чето или както му се казва от групата отидох само аз на самоход.
    Ондата е сила неземна

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0138.jpeg
Прегледи:662
Размер:646.3 КБ
ID:6928870
    Враг усраине

    Коментар


    • #47
      Ти с тая Онда ли беше? Скутери, Голдуинзи... За нищо го нямате тоя маршрут над Калин. Само още някой с пистарка не се качил там.
      Но като гледам как са и вдигнати калниците на тая малката Онда явно е помислено и за офроуд.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #48
        Измамно е - никак не е подходяща за това, което се налага да прави за мен.
        След каскадажийският път от Белмекен си рекох "Що па да не види и Калин?"
        Иначе има модел, който също е ма точно за такъв терен:
        https://motorcycles.honda.bg/noviyat...ini-advenchar/
        За съжаление това едва ли някога ще стигне до европата.
        Ако са имали такова намерение имаха достатъчно време.
        Но вероятно коронованата простотия да уби и това.

        Обаче транс-сексуалният ми хареса, този модел конкретно.
        Много по-смислен модел от например онова недоразумение тедеемЪТ.
        За съжаление на колегата ми беше май първото стъпване по черно с него.
        И далеч не се чувстваше комфортно на такъв терен.
        Но машинката въпреки теглото си, с малко повече увереност и опит е перфектна точно за такива места.
        Враг усраине

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Това е модел за хора, които знаят точно какво искат.
          И са благодарни на Сузуки, че в негово лице могат да го имат и 30 години след като е бил нов.
          А американският пазар, където се продава не е точно развиващ се

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Тук се купуват от начинаещи или възрастни карачи които искат да се кефят,а не да се борят като прасе с тиква,20 болта има по него,лесно та лесно и става за играчка като си нямаш работа

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Простичките неща са надеждни.
          Това конкретно се прави от 30 години без почти никакви промени.
          А дори преди 30 години е създадено на база десетилетия подобраване на същият модел.
          Реално ако го редизайнат отново от 0 с какво ще стане по-добър?
          Ще почне харчи с 1-2л/100 по-малко, да.
          Ще стане вероятно малко по-безопасен но гарантирано и по-стерилен.
          Аз например не държа или направо не искам нищо от тези неща.

          Изобщо ако става въпрос за фенщина аз съм пример на такава с това сузуки.
          Обаче след тедеемажиите

      • #49
        Ще ти наскача сектата та ще се чудиш коя лодка да хванеш...внимавай...
        Иначе по темата ме назлъндисват на някакви ГС-и да минавам,че тука бандата е тежкоендуристка.
        Ама мен първо ми е скъпо и второ...абе скъпо ми е това дето ми харесва.
        Но ми допада пък тенере 2020/2021 като вариант.
        И горе долу ще влезем в еквивалентна цена ако махна ВТХ-а.
        Та дилеми да искаш.
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Аз исках Тенере ма нямаше или трябва;е да го чакам година пък мен толкова ме мързи та си взех ГС на старо,за сега супер доволен

        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          дай някакви отзиви, какво що, как връийй?

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Стара машина,разпространена и изпитана вече,инфо навсякъде колкото искаш - върви си,малко и меки предните пружини ма иначе за мен и моето каране много става

      • #50
        Като искате, ето ви пряко сравнение с Тенере 700 - м/у другото е с БГ номера. Може и да е на някой от форума...
        Трансалпа е още стоков, Тенерето е с направени промени/подобрения.

        P.S. Принципно темата не е за сравняване на ябълка с круша, ама като искате да бъркате в купата с плодове...
        Лично за мен - пак да кажа - няма и нямаше дилема - и сега и преди.
        10 кг по-лек и 20 коня повече. На по-ниска с 2.000€ цена! И по ред други причини...
        Просто Трансалпа си има всичко, което ми трябва, че и повече...


        Последно редактирано от ivied; 26-07-23, 20:44.

        Коментар


        • #51
          Здравейте!
          Гледам няма много движение по темата... Не знам, аз ли съм единствения в този форум с Транса`23-та или кво?

          Както стана ясно (вероятно) не съм човек с много опит и години с мотори, назад...За това и се въздържам от сравнения, обяснения, впечатления поне засега... Докато не направя поне 5-10.000 км.
          А и кво да кажа: в началото бях ошашавен направо, защото машината надхвърля/ше моите възможности...
          "Нормалните" - ако има такива сред мотористите де... щяха да минат през някоя 500 кубикова моторетка, с 50-60 коня там да свикнат, да привикнат, да си припомнят това-онова... А не кат мен - баам директно в туринг шампионата, айде за Формула 1 има още по-по там къде-къде 150 к.с. и нагоре...

          Та, стана нещо като "дете с картечница в шоколадов магазин"... Честно казано липсва ми опита на 20-30 годишните луди глави, дето могат да "развъртат" там всичко, което им попадне на принципа "Летете бързо и последно"... И ако оцелеят и поостареят са се (по)научили, ако не на всичко, поне на основните неща... Та такивмамитиработи... Аз я карам полека... Щото Транса може да ме вкара в "транс" и го прави... Не дава да го пипнеш, Изхвърля се като ракета... аз такива 92 коня не съм карал.
          Но вече и на чакъл и на черни пътища джиткаме... Полека де. Както казах не се силя - щото много може пустата машина.
          За някой печен моторджия снимки на мущици по зъбите от хилене и кеф, със сигурност ще са ежедневие...

          А аз още се концентрирам на мах и се опитвам да я карам спокойно, ама... Друга лига е това - и се отзовах там доброволно.
          Не знам още какво да ви кажа за момента - да препоръчвам, сравнявам или хваля...
          Ако моторите можеха да говорят и да избират "карачите си", кво ли щяха да кажат?

          Коментар


          • #52
            Цял пост и нищо не каза.
            Окачването как ти е спрямо килата?
            Височината устройва ли те спрямо твоята такава?
            Позиция на седене и стоене прав.
            Има ли нужда от корекции за да ти е ок.
            Как се държат системите за сигурност ако има такива.
            Адекватно или не!?
            Е такива работи сподели.
            Аз както споменах се разкандърдисах преди да го купя поради проблем в сухожилията и начина на стоене.
            Тая зима почвам активна реабилитация и ако мога и ми се ще догодина да минавам на ендуро определено хондата ще е сред фаворитите за нов мотор.
            Ама дай малко инфо така да има...да попием и ние от опита...
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • #53
              Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
              Тая зима почвам активна реабилитация и ако мога и ми се ще догодина да минавам на ендуро определено хондата ще е сред фаворитите за нов мотор.
              За този модел според купчина истински и не толкова карачи, някои от тях очевидно платени, други здраво стъпили на земята, отзивите са накратко - шосейна машина с бюджетно окачване без възможност за цялостна настройка, и високооборотен двигател, което естествено е минус за ендуро. Или с прости думи - мотор за асвалт и хубав черен път. Пожелавам на колегата да продължава да му се кефи поне 100 000км. Но това е реалноста. Далеч е от ендурото.

              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • #54
                Такаа... Да карам поред... 120 кг. съм и 185 см.На мен ми е удобен със стандартната седалка и височина. Предлага се и с и по-ниска.
                На мен ми е удобен и супер лек за управление. С нисък център на тежеста, 208 кг. / с всичките защити и ролбарове да е към 220 кг. / с пълен резервоар и това е, което ми пасва идеално. Не съм го накичил с куфари или топ-кейс, но и това ще стане някой ден.
                Карам си го на "стандарт" моде-то, има настройки и за чакъл, и за дъжд, спорт... Има си и една камара настройки на потребителя - user mode - това да намалиш, онова да увеличиш, трето да изключиш... + изключване на ABS и тракшън контрола... До тях не съм стигнал още - за 5-10.000 км. сигурно ще стигна. Ама не ми трябват засега... Откъде да знам кое и за какво да барам!? Като не знам и не барам.
                За системите за сигурност, въобще не мога да говоря, защото не го карам на макс и не ми се е налагало да им усещам приложението. За мен са си тук и са незабележими, което за мен си е ок.

                Предлагат се опционално и в началото и сега, на афтър маркета и по-високи слюди. Което май няма да е лоша идея - ще видим. За по-нисък ръст, а и за мен и стандартната си е ок.

                Не знам колегите хард-ендуристи, какво и колко повече/или по-малко искат, ама на мен това в клипа ми е повече от достатъчно...



                (и даже в повече ми идва за момента, а го може) - вярно, че тук черното, дори и в гората, е в повечето случаи нещо средно между алея в парк и селския път от читалището до къщата на кмета у нас.
                В голяма кал не съм го вкарвал, въпреки, че валя две седмици, но чакъла и обраслите пътчета м/у нивите и горичките бързо изсъхнаха.
                Сега някои карат и със 80-100 по такива пътища, ама аз съм си на 3-та до 50 км./ч. Апропо скоростите са ми супер удобни, влизат лесно и стабилно, превключват се лесно. Дават (по книжка) до 1000 км. да не се използва куик-шифтъра, докато се разработва още... Така, че си използвам съединителя.
                Разхода му след 2-3 зареждания е 4,2 - 4,6 л./100 км. При каране под 100 км./час съм сигурен, че може и да се свали и под 4 л./100 км.
                Задното окачване се регулира ръчно, стандартно е на 7 от 15 оборота. И май за по-тежички като мен ще трябва да се понатегне. Но за това ще се консултирам при смяна на маслото. Лично аз не обичам да ръчкам...
                Високо оборотен или не - ми не знам - това е което имам. И на ниски обороти си върви идеално и не гасне или да се запъва.

                Още един клип. Човека споделя впечатления на 1000 км. с които и аз съм съгласен:



                И благодаря за пожеланията!
                Последно редактирано от ivied; 08-08-23, 10:01.

                Коментар


                • #55
                  Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение

                  За този модел според купчина истински и не толкова карачи,
                  Далеч е от ендурото.
                  Хаха далече ли, колко да е далече... Винаги съм уважавал австралийците, от навремето с офф роуда и джипките... Та ето в Австралия, и на мокра глина, и в коловози... Даже не му изключва режимите на тракшъна, а се приспособява на... Спорт моде-то
                  От 7: 30 мин нататък...

                  Коментар


                  • #56
                    Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение

                    Хаха далече ли, колко да е далече...
                    Колкото-толкова!
                    Сравнение трябва.
                    А рекламни клипове сме гледали и с тежки кютуци от типа на БеЕнВе 1250...много вървят по клиповете...само че в неделя бутахме едно такова към връх Конгур...та даже и един КТМ 1290 адвенчър / как звучи само/ а пътя си е път, даже не бих казал че е офроуд.
                    По този път си минавам с ендурото без да се замисля. Разликата е голяма, да не каже че няма прилика


                    Панайот Бърдарски
                    0887 60 77 22

                    Коментар


                    • sl.daskalov
                      sl.daskalov коментира
                      Редактиране на коментар
                      Кой път си е път? Към Конгур? Пич зарежи тая работа! Тоя камъняк е един от най-неприятните терени по които някога съм карал мотор! Божа работа накъде ще те хвърли поредния подвижен камък. Когато мотора ти е 120 кила може и да го държиш ама над 200 кила ни груба сила ни техника на тия ролинг стоунс! Има ендуро и ендуро както има рали и рали!

                    • pansim
                      pansim коментира
                      Редактиране на коментар
                      Искаш ли снимка на мотора на върха до пирамидката? С мен и жената...двамата се качихме до горе като моята при последния завой под върха изпищя "слизааам"
                      И слезна...та качих мотора сам, което е правилния вариант. Онзи ден момците с тежките мотори ги зарязаха долу на последния завой.
                      ПП не съм екстремен водач и луда глава, просто защото остарях вече /на 56 лазарника съм/ но не се и отказвам лесно.

                      ППП с Трансалп няма да си помисля да отида там. Разликата е голяма. Не че не може, ама козата си иска пръч.
                      Последно редактирано от pansim; 09-08-23, 17:13.

                  • #57
                    Килата са си кила,аз съм новобранец и с новобранското си каране съм с KTM 450 EXC на 5 мили от Рубикон в Горна Калифорния,като играчка ми е след като покарах малко 800 GS. С мен е един който кара от 40 години,то е с едни електрически Сирони,средния и големия размер……….ми на правата го бия на скорост ма по пътечките хич ме няма и то с лека машина,ако съм с БМВто има да подсмърчам само.

                    Говорим за пьтечки с камъни колко главата ми,искам там да видя как се справя Трансалпа,по черен път става с всичко даже и с новобранец на него
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • sl.daskalov
                      sl.daskalov коментира
                      Редактиране на коментар
                      Трансалпа няма как да е за пътечки! Изобщо надали има мотор който да излиза с гаранция от магазина и да става за пътечки! Тия дето стават за пътечки гаранция нямат! :-)

                  • #58
                    Е сега искаш да кажеш,че тенерето не е по за пътечки от хондата?
                    Хем един клас гонят.Просто различно ползване.Едното е повече офф другото повече шосе...
                    Всеки според нуждите.
                    Аз с това каране напред назад тия дни откривам,че едно ендуро тип транса би ми било баш...но по ми се кара тенджере ако ще е тоя клас.
                    Като може...да може...ама то трябва и аз да мога...пък съм нефелен...
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • BENZBOSS
                      BENZBOSS коментира
                      Редактиране на коментар
                      А така,баш на място

                      Половината хора питат Кросов мотор ли е Тенерето та ако го може човек го може и мотора по пътечките

                  • #59
                    От вр. Конгур Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230809_233710.jpg
Прегледи:335
Размер:321.0 КБ
ID:6933000 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230809_233820.jpg
Прегледи:333
Размер:394.8 КБ
ID:6933001 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230809_233922.jpg
Прегледи:334
Размер:417.2 КБ
ID:6933002
                    "Do not correct a fool, for he will hate you;
                    Correct a wise man, for he will appreciate you."

                    Коментар


                    • #60
                      Ще взема да кача аз супер кубчето горе да видим кон боб яде ли.
                      Егати ендурата
                      Враг усраине

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X