Здравейте!
След толкова време - пак успях да вляза най-после...
(Някак си ме допусна и възстанових паролата си.)
А и повод има - излезе новия TRANSALP на Хонда и след толкова време ще се яхва пак...
Изгледах и поизчетох доста - но нямаше нужда - знам че ще е (и) моя мотор.
Та да започваме, ако искате...
1. 208 кг. и 92 к.с. - 755 см3, 75 Nm при 7.250 U/min
2. 5 фар модита, (вкл. задавани от потребителя) с вилки Showa 43 мм SFF-CATM USD и заден амортисьор, работещ чрез Pro-Link.
3. Ход отпред/отзад - 200 mm/190 mm
4. Гуми: 21-инча отпред и 18-инча отзад. - 90/90-R21 M/C 54H и 150/70-R18 M/C 70H
5. Резервоар: 16,9 л.
6. а да, и може да му се изключва ABS-а
7. спестени са (засега и дали заради кг.-те) круиз контрола и DCT, но куик шифт и тракшън си има...
8. и цената под конкуренцията поне в Германия... - 10.590,-- Euro (inkl. NK)
P.S. Нещо, което трябваше да добавя още в началото: Технически съм пълен инвалид, не мога сам да си обслужвам и ремонтирам мотора. Това също и до голяма степен определи, на коя марка и (ЗАЩО НОВ) мотор да се спра.
След толкова време - пак успях да вляза най-после...
(Някак си ме допусна и възстанових паролата си.)
А и повод има - излезе новия TRANSALP на Хонда и след толкова време ще се яхва пак...
Изгледах и поизчетох доста - но нямаше нужда - знам че ще е (и) моя мотор.
Та да започваме, ако искате...
1. 208 кг. и 92 к.с. - 755 см3, 75 Nm при 7.250 U/min
2. 5 фар модита, (вкл. задавани от потребителя) с вилки Showa 43 мм SFF-CATM USD и заден амортисьор, работещ чрез Pro-Link.
3. Ход отпред/отзад - 200 mm/190 mm
4. Гуми: 21-инча отпред и 18-инча отзад. - 90/90-R21 M/C 54H и 150/70-R18 M/C 70H
5. Резервоар: 16,9 л.
6. а да, и може да му се изключва ABS-а
7. спестени са (засега и дали заради кг.-те) круиз контрола и DCT, но куик шифт и тракшън си има...
8. и цената под конкуренцията поне в Германия... - 10.590,-- Euro (inkl. NK)
P.S. Нещо, което трябваше да добавя още в началото: Технически съм пълен инвалид, не мога сам да си обслужвам и ремонтирам мотора. Това също и до голяма степен определи, на коя марка и (ЗАЩО НОВ) мотор да се спра.
Коментар