Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия TRANSALP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой разправяше, че не ставал, ама не помня кой беше

    https://youtu.be/1RdHVRrDmZM?si=5Qnii9npcHHrWsNP
    Настане вечер — месец изгрее,
    звезди обсипят сводът небесен;
    гора зашуми, вятър повее, —
    Балканът пее хайдушка песен!

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      То тва и с BMW-то трее да мой да мой ....

  • На това само името му има малко общо със стоковият такъв.А и го уби от прекъсвачи тоя младеж...
    Машинката е хубава просто ако и бе добавено правилното окачване щеше да отиде на цена от да речем 23,5-24К лв...а там има други акули...а още малко нагоре има африка...та маркетинг да го ева...
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Не е младеж
      Настане вечер — месец изгрее,
      звезди обсипят сводът небесен;
      гора зашуми, вятър повее, —
      Балканът пее хайдушка песен!

      Коментар


      • Този мотор от клипа, е доста далече от стоковия.
        Не само като възможности а и като цена.
        А пича кара добре.
        Ето и още един слон с повече килограми от Транса и двойна мощност. Със стоково окачване.Обаче моторджията е с една камара спечелени купи по мотокрос
        https://www.youtube.com/watch?v=p3OiQLjmNa4
        Някой питаше за Африка - https://www.youtube.com/watch?v=fpuFVUeN8pI
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • the slow heart
          the slow heart коментира
          Редактиране на коментар
          Реално е това:

          They are making shorter plates for KYB 48 (300mm stroke), OHLINS shock + progressive linkage (+25mm) without raising the center of gravity.

          Full SC exhaust to increase engine torque (+6 hp of torque), max power around 95 hp (then it's too much).

          Narrower rally model wheels.

          The Honda is really easy and fast.

      • Ако някой си избира мотор по такива клипчета, (особено пък рекламни) ще допусне сериозна грешка!
        Ако аз купувах нов мотор в момента нямаше да бъде, нито Трансалп, нито Африка, нито пък КТМ 1290, а щеше да бъде ето това. Това струва 22 000 лева. https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...-800de-23.html
        Разбира се светкавично щаха да изчезнат от този мотор пластмасовите гардове за ръцете на кормилото и пластмаската, която пази картера. Тези пластмасови имитации на защита щяха веднага да бъдат заменени с метални. Както и щяха да се добавят ролбари. Тези "ремонти" щях да ги направя още пред да е минал и 100 км мотора. Толкова от мен.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Пластмасата точно под картера не е задължително да е декоративна.
          Какво са сложили на цуцукито стоково не зная но има афтърмаркет полимерни кори, които са по-скъпи от алуминиевите.
          При мен и на двата мотора си стоят фабричните, ще ги подменям едва като ги счупя.
          Никакви притеснения нямам от използването им докато са цели

          И на транса и на цуцукито ме притеснява не толкова материала на кората колкото сбърканият път на генерацията.
          Враг усраине

          Коментар


          • pansim
            pansim коментира
            Редактиране на коментар
            Явно няма от къде да минат двете тръби. Та по принуда са там, където не ти харесва.

        • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          Ако някой си избира мотор по такива клипчета, (особено пък рекламни) ще допусне сериозна грешка!
          Ако аз купувах нов мотор в момента нямаше да бъде, нито Трансалп, нито Африка, нито пък КТМ 1290, а щеше да бъде ето това. Това струва 22 000 лева. https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...-800de-23.html
          Мда, от рекламите даже тоалетна хартия не си купувам, какво остава за мотор

          ВладиЧ - що смени марката, нали китаец 450.

          Панайот Бърдарски
          0887 60 77 22

          Коментар


          • Кво ти пука, от къде минават тръбите? Има 22 см клиренс тоя мотор. На моето БМВ, като минава тръбата леко отстрани, а не точно от долу, какво от това? Има си тенекия отдолу, където тропат камъните, като карам по черно, но пак успя да се смачка тръбата, като се сгъна пачият крак...
            А китаеца 450 кубика е 12 000 лева, но Сузукито е японско и за дълъг път е много по-добро... Иначе разхода и на двата, и на китаеца и на японеца ще е 4-4,5/100. Няма как да докарат разхода на БМВ-то, което е 3,5/100. Но те са двуцилиндрови и освен това не са БМВ.
            Другият мотор, който много харесвам е КТМ 790 Адвенчър. Но там има сериозен проблем с разпределителните валове, както и при 890 модела. През 20-25 000 км сменят разпределителни валове без значение, какво е маслото и през колко километра го сменяш. Просто не е измислено, както трябва каналите за маслото, а отгоре на всичко КТМ не признават за проблема... Дано да го оправят това нещо, защото този мотор, като цяло е много добър за черно, пък и дълго. Хората, които карат този мотор си ги сменят валовете и си карат мотора, а не го сменят с друг. Това при големите КТМ-и го няма. Само при 790-890. Тъпотия, но факт!
            Този мотор е 203 килограма 94 коня и ако изключим тая тъпотия с валовете е по-добър и от Сузукито и от Трансалпа и от Африката, а да не говорим за китаеца. И окачването му е много по-добро, и по-нисък център на тежестта има... https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...enture_19.html
            Последно редактирано от ВладиЧ; 23-07-24, 12:30.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Ми не знам, аз съм чугун - за мен местото на тръбите на такъв мотор просто не е там и толкова.
              И да не отваряме дума за масовото залитането по parallel twin, което си е бая извратено порно.
              Уж и това не би трябвало да ме бърка - нали оди?!?
              Ама на практика не е така и не ме кефи.
              Особено на едно место!

            • pansim
              pansim коментира
              Редактиране на коментар
              Това с паралел туин се допълва и от задължителния 270 градусов колянов вал. И там стана мода. Демек наподобяват работата на Сузуки СВ или /В-стром/ с 90 градусово разположение на цилиндрите.
              Само Кавазаки се дърпат още и си имат "нормален" двуцилиндров двигател

            • mutragen
              mutragen коментира
              Редактиране на коментар
              Аз харесвам V-образните повече:

              https://www.youtube.com/watch?v=VOw2...pite%27sCorner

          • Що се дърпате бре калпазани, на дъртия транс дето много го харесвахме колко е ергономичен, повратлив и мек ревахме дето немал душа, сега му ръгнаха и душа ревем немал окачвация за рацинг, ето италианците и окачвация слагат и става сиренето с пари. Според мене всичко си е в реда на нещата

            Вече въпроса в туних ли да налива човек или в каране изисква индивидуален подход
            Настане вечер — месец изгрее,
            звезди обсипят сводът небесен;
            гора зашуми, вятър повее, —
            Балканът пее хайдушка песен!

            Коментар


            • pansim
              pansim коментира
              Редактиране на коментар
              Напълно в реда на нещата си е. Каквото си платил, това получаваш, като изключим БМВ.
              Там винаги плащаш повече...ама не искат да си признаят.

          • Има нещо такова.

            Хем да върви като разпрано, ем да арчи като за "Бог да прости" ем да струва разумно та да е конкуренция с китайците...
            Като за капак последните взеха да правят нещата и да работят а не само да са евтини.
            Та верно дърти волове взехме да искаме неизпълними неща, дето само дедо мрас обичайно мъкне.
            Или казано по друг начин и уя докрая и душата в рая.
            Ба треве да се бучи та да ми имат респект.
            Иначе ше ни се качат на главата
            Враг усраине

            Коментар


            • То аз не че съм го карал ноеия,
              ма празните ми приказки са на база личен опит с дъртите транс, африка, тенерета 600 и 750,850, стромчета 650 и 1к. Грях не грях, Африката на картестерчето ( де се погуби тоя образ ) най-ми залепна
              Настане вечер — месец изгрее,
              звезди обсипят сводът небесен;
              гора зашуми, вятър повее, —
              Балканът пее хайдушка песен!

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Ама то тия новите Трансалп, Тенере, Африка, нямат НИЩО ОБЩО със старите такива, освен имената, които са ползвани с рекламна цел. Приликата е единствено в това, че са мотоциклети и имат по две гуми...Това, колко пъти ви го писах? Също с рекламна цел на редовака на Сузуки 800 DЕ му лепнаха отпред едно V-Стром...

            • Влади, нищо не разбираш от инхеритидж

              Хонда са здрави, Сузуки бързи, Ямаха красиви, а Кавазаки са зелени

              п.п. може и ъпдейт да има вица с ктм ама не го знам
              Настане вечер — месец изгрее,
              звезди обсипят сводът небесен;
              гора зашуми, вятър повее, —
              Балканът пее хайдушка песен!

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                А бенве са само скупи.
                Отегчително вярно.
                ПД: Като стана дума за бенве не можах да го сдържа:



                Нещо в което се спънах днес и ми хареса понеже е просто двигател на колела.

                R20 Concept.

                Как са го опазили да не го олигавят десигнерите не е ясно но резултата е видим.
                Само с бенве може да се получи това.

                Тия просто ги тресат 3 фази!!!
                Последно редактирано от Esper; 23-07-24, 21:34.

            • Първоначално публикуван от the slow heart Преглед на мнение
              Някой разправяше, че не ставал, ама не помня кой беше

              https://youtu.be/1RdHVRrDmZM?si=5Qnii9npcHHrWsNP
              Комбинацията от дърта пистарка , флекс и карач , дава по-добри резултати.

              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Егати и кефаааааа!!!! Не ми се прибра усмивката два часа!!!

            • Айде докато всички се пукат да карат черно на дъжд, да продължим серията "транса за чеп не става"

              https://youtube.com/shorts/F4emHd5Kb...E8RQTJq886ySuy
              Настане вечер — месец изгрее,
              звезди обсипят сводът небесен;
              гора зашуми, вятър повее, —
              Балканът пее хайдушка песен!

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Имаше подобни рекламни клипчета и за други мотори. И за БМВ 1200 и 1250... После се оказа, (за тези които си ги купиха), че действителността не била точно, като рекламните клипове....

            • Така си е, действителността обикновено е доста по-различна. И причината за това не е в моторите, а по-скоро в нас, мотористите
              Настане вечер — месец изгрее,
              звезди обсипят сводът небесен;
              гора зашуми, вятър повее, —
              Балканът пее хайдушка песен!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X