Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия TRANSALP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Наздраве...аз по стара изпитана схема се опитвам да унищожа империализма събран през призмата под формата на кехлибареният елексир наречен old nomer 7 или така нареченият чичо Джак.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      С такъв цвят и вискозитет 5W40 аз залитам по изключение в родолюбство във формата на отлежала троянска сливова от фризера.
      Абе може и да и српска сливовица - патриотизма не ми е константа

  • #92
    Едно признание от почитател на марка, дето атакува калния коловоз с чашките на карбураторите: лош трансалп няма

    https://m.youtube.com/watch?v=JN8UvUme_lY
    Настане вечер — месец изгрее,
    звезди обсипят сводът небесен;
    гора зашуми, вятър повее, —
    Балканът пее хайдушка песен!

    Коментар


    • #93
      Честито откриване на сезона, братя и сестри!
      За нЕкои късно - за други баш тамън - поизгря слънце и...
      Сезонния номер и застраховката вече са в сила и...
      Смяна на маслото, една USB букса на кормилото и...
      Кеф и безаварийни!

      Коментар


      • #94
        След навъртяни няколко хил. км. да споделя:
        (освен ежедневните 30-40 км. и няколко тура)
        - разход 3,5 - 3,8 л./100 км
        - повратлив, надежден, лек за управление и достатъчно мощен (за мен) - типично за Хонда, ще кажете и вероятно ще сте прави
        - всичко в него е това/такова и там, каквото и където трябва да бъде

        P.S. Чакам с нетърпение да се появи още някой във форума с тази машина, за да не говорим вече за "екзотика", а за практичност - да, всеки ден и всеки километър.

        Коментар


        • #95
          От към окачване как ти е.Аз като му седнах доста потъна,а съм 92-3кила без екипа с него да речем около 100кг,но като сядях бях по дънки и тениска.
          Има ли нужда от кит за ребилд според теб и твоите потребности?
          Много леко моторче е на пипане...вече зависи кои за какво иска и го ползва.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #96
            Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
            От към окачване как ти е.Аз като му седнах доста потъна,а съм 92-3кила
            Има ли нужда от кит за ребилд според теб и твоите потребности?
            .
            Аз съм 120 кг. с екип/багажи сигурно и до 150 кг. докарвам. Има си врътка за регулиране в 5 степени до колкото знам. Но ми е ок - и не е пипано - вероятно в средно положение е. И ми е ок - нито идва мек - нито твърд.
            Според мен няма нужда от ребилд.

            Коментар


            • #97
              Ако имаш възможност някои УЙкенд да му поседна за някакво време,че така и така събирам инфо за избор та нищо не ми е излишно.
              Тогава имаха машина която на следващият ден изпратиха за тестова в Пловдив и така и не карах,но поне да поседя да го усетя как ще е.
              Голяма драми ми е с тоя кръст какво да избера та всяка проба се надявам да доведе до намаляване на шанса за грешка при следващият ми избор.
              Направо ме изненадваш с тия кила и окачването на мотора.Предполагам черно не е виждал или се кара бавно там?!
              Той е единствения в тоя клас дето е орязан от възможност за намеса в стоковото окачване.
              Та и това не малко ме спира.Единственото дето се склекави повече от транса под мен бе 300L Rally-то.Там направо спихна.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #98
                Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                ...Той е единствения в тоя клас дето е орязан от възможност за намеса в стоковото окачване...
                Това пък защо?
                Не ми се вярва за "новият транс" да няма вече от-до афтърмаркет компоненти около окачването.
                За CRF в началото също нямаше голям избор но към момента това изобщо не е така.
                Само желание за промяна да имаш а моето леко изчезна.
                Изчезна понеже за сходни пари и ти за некакви железа мотори се купуват

                Враг усраине

                Коментар


                • #99
                  Говоря за стокови мотори.Тип тенере,всторм 800де,априлиа туарег и хондата.
                  После е ясно,че тунинг бол..ама цената отива нагоре…
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    A, не съм разбрал, явно.
                    Но за тенжеретата има избор на различно окачване още от магазина.
                    И има си хас при 6 или 7 модела
                    За останалите е факт - променя се каквото позволява регулировката.
                    Извън това - афтърмаркет, до кръста!

                  • pansim
                    pansim коментира
                    Редактиране на коментар
                    Трансалп и В-стром 800 са с доста различно окачване, не в полза на Хондата.

                • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                  1. Ако имаш възможност някои УЙкенд да му поседна за някакво време

                  2. Предполагам черно не е виждал или се кара бавно там?!
                  3. Той е единствения в тоя клас дето е орязан от възможност за намеса в стоковото окачване.
                  .
                  1. В Германия съм
                  2. Виждал е и вижда... На кое викате черно? На крос, или макадам-чакъл? 30-40 км в час - с колко да карам?
                  По скали и калища не се вра...
                  3. Кое му е орязаното не мога да разбера...

                  4. Esper коментира
                  "Извън това - афтърмаркет, до кръста!"
                  Какъв афтъмаркет все ви гони бре, хора - не мога да разбера...
                  За Париж-Дакар сигурно...
                  За 60/40 - асфалт/черно си е супер!

                  5. pansim коментира
                  "Трансалп и В-стром 800 са с доста различно окачване, не в полза на Хондата."

                  И как разбрахте? Карахте ли? То нямало за проба в БГ - вие вече разбрахте кое - що- какво е...
                  Последно редактирано от ivied; 14-05-24, 19:44.

                  Коментар


                  • За проба имаше и хората пробваха...аз само седях тогава,че нямах време да пробвам.
                    На черното не викаме крос...там тоя мотор работа няма.
                    Орязаното е какви корекции можеш да правиш във заводска окомплектовка.
                    Едното окачване може да се коригира в широки граници...друго не може.
                    Афтермаркета е за тия дето като седнеш и виждаш,че не ти харесва как се държи из дупки и завои.
                    Като го понатовариш на всяка бабуна сгъваш целият амортесьор и така.
                    За как разбрахме..ами има тонове информация...а лично аз съм си слагал задника и на двата както казах и на хондата както всички по-света са забелязали окачването е меееко.
                    Та така.
                    За Дакар...си има машини..."най-близко" на две туби нафта както казва един колега са Ямахите,КТМ 890 Рали и Априлия туарег 660.
                    Не се напрягай излишно.
                    Ни аз ни колегата сме сектанти както е видно и хич не плащам данък марка.
                    Ако ми харесва на задника взимам и карам,а ако не друг и това е.
                    И те така...
                    Поздрави и много безаварийни километри.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • А, и да не излезе, че не съм му намерил кусур - предпазителите на ръкохватките са леки пласмаски и пукнах дясната - седи си иначе, малко скоч и я закрепих... Виж тук ще играе "афтъмаркет" - некое джелезо... има, пускат вече...

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                        Като го понатовариш на всяка бабуна сгъваш целият амортесьор и така.
                        За как разбрахме..ами има тонове информация...а лично аз съм си слагал задника и на двата както казах и на хондата както всички по-света са забелязали окачването е меееко.
                        Ми, на мен не ми е меко, и не сгъвам амортесьора, така както си е...
                        Иначе си прав - за всеки си има чесало... Универсално - няма.
                        Благодаря за добрите пожелания. Поздрави!

                        Коментар


                        • Забравих да спомена нещо: След 2.400 км. този мотор сякаш се отпуши. Все едно досега беше с 60 к.с. и след това б@@м 92! Голям кеф!
                          Сега дали той - дали аз - сме се отпушили...

                          Коментар


                          • Аз понеже да кажа,че карах тестовия …ако имаше окачването на някой от конкурентите си щеше да е много много труден за конкуриране с този двигател.
                            Върви повече от достатъчно.Спира добре.
                            Издразни ме само потъването на предницата и това,че нямаш вариант да си настроиш окачването.
                            Иначе много приятен за каране.
                            Няма страшно в умирачката...
                            Страшното е да си жив!...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X