Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия TRANSALP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Ама аз съм с два датчика за АБС-а. Един отпред и един отзад. Пролетта ще го мисля. Да не вземе да ми мига после някаква грешка на таблото, като ги изключа.
    А тоя Доминатор на последното филмче малко се различава от Доминатора, който аз качих по-горе. Тука пак някаква шосейка с имитация на адвенчър, като гледам каплите и пластмасите..
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Почти сигурно ще светне грешка на таблото.
      Ама то като изключиш ABS от копчето вероятно пак нещо панически свети и жмуца та каква е разликата?

  • #77
    Така, това дето чакаме с Владича се казва Honda NX500 BAJA DOMINATOR Ще излезе на пазара 2025
    Така ще изглежда . Малко инфо пускат засега, о ще му дойде времето
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0590.png
Прегледи:240
Размер:777.7 КБ
ID:6953135

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Аааа. Това вече е друга работа и сериозно фаща окото. Само едни багажници му трябват и това е. Това няма да е по-тежко от 160-170 кила. Другите там с многото пластмаси по него и лятите джанти НЕ.

  • #78
    Много са ти оптимистични очакванията за килограмите, бре Владич…
    Аз залагам на 15-20 отгоре!

    Забелязал съм, че Онда не полага никакви усилия да прави леки моторите си.
    За да станат такива си използват по-различни материали като алуминий, титан, карбон.
    Това обаче променя цената а онда продава предимно евтини машини.
    Е това е причината да тежат като стругове!

    И малко са ми смешни тия анонси за 2025.
    Недомлъвки, порно в тубата, апокрифни фотка и дюдюкане в интернетя.
    Та те всички дори не са изкарали на сергиите новите за 2024 година
    Ма далеч не само Онда го прави да ги ива у маркетинг недокатите!
    Не съм сигурен само пазара ли формира тях или обратното.
    Враг усраине

    Коментар


    • #79
      Ами ще ми се на мен да са по-леки тия мотори. Джантите са интересни и са за безкамерни гуми, като ги гледам. Така, както е нарисуван, или нагласен тоя мотор на снимката, без никакви излишни пластмаси, без разни джамове отпред, че даже и без задни степенки, като нищо може да тежи 160-170 кила. Зависи и колко му е голям резервоара. Но пък и много ми хареса мощното окачване отпред, а предполагам и отзад, и това, че си има хендсгардове, и алуминиева защита на картера. Нищо излишно няма по този мотор! Само система за багаж му трябва и газ към хоризонта без значение от вида на пътя! Това за мен е смисълът в карането на мотор. Разни манекенски изпълнения, хиляди кубици и стотици конски сили мен много отдавна са престанали да ме интересуват и вълнуват...
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Тия хемдгардс не правят,има ги ма са обикновенно меки та се налага смяната им с нещо добро като Баркбъстърс.

        Иначе от към окачване да го направят,зареждане и голям резервоар и с тия джанти / а не да лепя като луд за да я преправям да носи безкамерна /,а другото е лесно,другото ще си го донакичим ние,на такъв мотор централната му стойка е почти задължителна,джама,седалката,Крашбаровете,огледала като света……..и 20 кила горница не му мърдат

    • #80
      Владич, това перспективно моторче ако тежи 160 кила, те черпя каквото и където кажеш То толкова тежи на Esper моторетката с двойно по-малък двигател. Иначе 500 кубика ми изглеждат обещаващо. Ама моята е малко - гладна кокошка, просо сънува. Скоро не се предвижда покупка на 5-ти мотор в семейството
      Ще ме изгонят от собствената ми къща ако помисля за още един ...
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #81
        На Миро моторетката CRF 300 Rally тежи 153 кила пълна заредена. С багажа му може да надскочи малко 160 кила. Тоя мотор 500 кубиковият със сигурност могат да го докарат поне до 170 кила пълен зареден, което хич не е много, като тегло за дуал спорт.
        И да. Пластмасовите хенсгардове освен да пазят ръцете ти от вятъра за друга защита не стават. Иска си желязо, или алуминиева шина. И на моето БМВ бяха пластмасови гардовете на кормилото, но дедо Влади им удари по една метална шина допълнително отвън и се оправи работата. Даже успях да я тествам тая шина при едно падане. Само и се надраска боята и съвсем леко се сви на страни шината, а после много бързо, и лесно я оправих. Ако я нямаше тази шина сигурно лоста за спирачката ми с кеф щеше да се строши, а може би и огледалото.
        А ти Пана, за какво ги събираш тия мотори? Остави си един, а най-много два.


        Когато бях по-млад и аз така разсъждавах... Задължително централна стойка, крашбарове, голям джам отпред... Сега колкото по-стар ставам толкова по-минималистични са изискванията ми към това, което карам и съм сигурен, че тези неща не трябват. Определено може и без тях.
        Виж голям резервоар вече си трябва, за да не зареждаш през 250 км, а на 300 км да си вече на резерва. Защото за олекотяване на машините ги пускат с малки резервоари, а това е гаден номер според мен.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 27-01-24, 14:03.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          На който не му пада мотора е така,моя поне пада и имам какво ли не желязо по него,че си нося и резервите с мен,джама ми е Пиуг или там както се пише,настройка по височина има,кеф ти свален за пустинята,кеф ти вдигнат за магистралка

      • #82
        И аз мисля, че ще го докарат до около 170 кг и това си е доволно леко, все пак не говорим за кросарка , а за нещо, с което ще караш с магистрална скорост без да се напъваш, когато се налага и през Киргизстан и Монголия по път без настилка. Това му е смисълът на дуал спорта , мотора да е доволно способен на черно, но да стигащ по лъскавите пътища до там без да се напрягаш, щото вълнуващите пътища без настилка, като правило са далече
        Ся, колко ще тежи като му турим шиничките, гардовете и раковете, е съвсем друг въпрос
        аз лично на такъв мотор бих ползвал само мек багаж. Да, перфектно ми е на туръра с трите куфара, но там търсим луксозно пътуване, ядем в ресторант и спим на хотел С дуъл спорта тръпката е друга

        Коментар


        • #83
          Първоначално публикуван от Jimm Преглед на мнение
          И аз мисля, че ще го докарат до около 170 кг...
          Абсурд!
          Приемам облози

          Залагам на почти двеста или много малко под това.
          Има време, можем да си отворим отделна тема за залагания ако не е срещу правилата

          Нема начин 500 цици мотор точно хонда да го направят 160-170 кила.
          Освен ако не е въздухар.

          Между другото те имат нов XR 650 в момента, който тежи точно толкова.
          Сузуки също произвеждат DR 650 пак в момента и той тежи толкова.
          За съжаление го правят за нормалният свят.

          Тези машини не покриеват еврогейски стандарти и едва ли ще ги видим някога тук!
          Враг усраине

          Коментар


          • #84
            Хонда XR 650 L ... Това е модел от 1992 година... 2024 год все още го произвеждат някъде по света БЕЗ АБСОЛЮТНО НИКАКВА ПРОМЯНА?!?! Въздушно охлаждане, карбуратор, степен на сгъстяване 8,3:1, 44 коня, 5 скорости, 10,6 литров резервоар и пълно тегло от 158 кг барабар с кожената торбичка на задният калник.
            Това е толкова архивно нещо, че имам приятел, който кара абсолютно същата моторетка в момента, но даже и той си мечтае за нещо по-ново.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #85
              Точно както и сузуки дъргела.
              И Ямаха си правят без промяна XT-то.
              Може би да има инжекция - не съм се задълбавал.
              И то толкова тежи.
              Едно нещо работи ли - не се бара.

              Само че всичко това в ерогея няма да го видим.
              Враг усраине

              Коментар


              • Стоян Боюков-Sariones
                Стоян Боюков-Sariones коментира
                Редактиране на коментар
                Стига бе! Имаше едини снимки на Лада и БМВ. Ми БъМъВъ-то имаше развитие, а Лада Не! И там бяха писали "Съвършенството не се променя" или нещо подобно беше!

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Вероятно да има известна доза истина
                Изобщо факта, че модели се произвеждат без промени от 30 години е показателен за това.

                Всъщност аз не бих си оплакал от инжиктипляктор вместо карбуратор и май някои марки го правят.
                Не и Сузуки, поне не за DR.



                И всичко това само за Америка.

            • #86
              Е не. Не ми е идеята да карам нещо толкова архивно, едва ли не винтидж. Искам съвременен модерен мотоциклет с ниско тегло, добро окачване, малко по-голям резервоар и др. Толкова ли е трудно да се направи? Едва ли. Бях се спрял на това и даже се продаваше един такъв в България, но нямах възможност да го купя тогава. AJP PR 7 Adventure. Тежи 165 кила пълен зареден със 17 литров резервоар. Предна вилка Марцочи 48 мм. Двигателя е на Хукскварна, а иначе моторът се произвежда в Португалия. НЯМА АБС! https://www.motorcyclespecs.co.za/model/AJP/AJP_PR7.htm
              Можело значи...
              Последно редактирано от ВладиЧ; 27-01-24, 15:33.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • Jimm
                Jimm коментира
                Редактиране на коментар
                AJP то е много як мотор, скоро мина един приятел та ми го показа. Едноцилиндров, ама кво пък. И тва че няма дилърство тука, ама пак не е болка. Окачването и клиренса са като за рали

            • #87
              О, аз бих.
              Това ако приемем, че е 6-7К $ и тук се продаваше на около 15К лв ще инвестирам още едми 5-6 и за около 20К ще имам машина за дълъг път.
              За тия пари ще сваля минимум 15кг от теглото му, ще има 20л и отгоре резервоар и ще носи багаж за месеци.
              Да, няма да гори 3-4л/100км но това да е.
              И всичко това бих го направил ако можеше - много пъти съм го казвал.
              Но това към момента е невъзможно та няма защо да го коментираме.
              И едва ли ще стане.
              Враг усраине

              Коментар


              • #88
                БаФ мааму,20 бона😳

                Какво и е на една машина за 10 на 10 години и 10 000 километра,какво не може което го може оная за 20
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #89
                  Е нищо ма нема DR на 10 години и 10К км.
                  Нито пък еквивалентен XR или XT.
                  Поне тук няма, иначе немам нищо срещу това

                  Моят ДР например е почти на 30 години като му знам само моите около 70К.

                  Аз лично съм приключил с дъртите железа като това се отнася за всякакво движимо имущество.
                  Нямам нерви за игри на късмета със стара кошница.
                  Купувам ново с което минимизирам рисковете за някакъв разумен перод напред.
                  Горе - долу това е и отговора каква е разликата.
                  И купувам това, за което имам пари.
                  Щото едно е да вземеш мотор за 10к и такъв за 20к или 30к от магазина.
                  Даването започва след това и почти няма значение каква е базата
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тук е пълно с 10Х10Х10,мислех си,че е фифел някой си и нещо му има на мотора,а го какво било

                • #90
                  Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                  А ти Пана, за какво ги събираш тия мотори? Остави си един, а най-много два.
                  Виж сега...единия ми мотор ми е Сузуки ДР 250...знаеш го. Някак не ми дава сърце да се разделя с верен другар. Смешно е, ама така го усещам. Пък си е в прилично добро състояние и не ми създава грижи.

                  Другия е ЛИЧНО моят мотор и него си виждал. Сузуки СВ 650. Основно него търкалям. Харесва ми двигателя. Удобен ми е за каране...сравнително икономичен...подготвям му нови гуми че съм като с кънки за лед

                  Още...КТМ Дюк 125 - дъщерята го кара, пък за момента има само категория А1. Също и малкия син и той с А1 засега, че няма години и стаж за пълна А категория.
                  И последно КТМ кросак...не дава синковеца да се издума за продажба...а е страшен боклук този мотор!!! Две излизания - три ремонта

                  Таааа...накъде...А?????




                  Панайот Бърдарски
                  0887 60 77 22

                  Коментар


                  • ВладиЧ
                    ВладиЧ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тежка дилема имаш... Нямаш ли мечти?

                  • slatanic
                    slatanic коментира
                    Редактиране на коментар
                    Значи нещата не са описани правилно.Аз виждам 2 мотора...твои...другите са на други членове от семейството нищо,че ти ги караш,а таковата правиш.
                    И пак не пречи да разкараш твоите и да купиш друго.Тия на децата и без това нямаш думата..

                  • pansim
                    pansim коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ще...може би...някога...или пък не...ох...ай наздраве...че съм заседнал на червено вино

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X