Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XL 600 V Transalp

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XL 600 V Transalp

    Загрей двигателя, маслото ще е топло и ще изтече по-лесно.

    Коментар


    • От: Honda XL 600 V Transalp

      Здравейте колеги!
      Искам да ви помоля за съвет. Карам транс 89' и ми предстои смяна на гарнитури и на двете глави и горни и долни (поразтекъл се е качествено). Така и така ще се сваля и цепи гвигателя какво друго е добре да се смени? Мотора е на 90к км. имам го от 3 години, предния собственик не ми е споменавал за каквото и да било смяна или ремонт по двигателя. Единственто друго освен теча от главите, което ме притеснява е вибрациите при по-високи скорости (100-120км/ч не го карам с повече), нямам база за сравнение, но ми се струват повече от необходимите Може би смяна на лагери? Няма сам да ги сменям и не съм вещ, та просто ме интересува при една такава процедура какво е добре да се гледа и прави.
      Благодаря Ви!

      Коментар


      • От: Honda XL 600 V Transalp

        Зависи каква финансова готовност имаш. Аз моя двигател на Африката ГО НАПРАВИХ НОВ, ама като чуеш цени . Значи, ако двигателят ти е вън : Хубаво е да се сменят веригите , да се припасват клапаните , съответно смяна на вложки (не са много скъпи), ако има нужда смени си и сегменти (за лагери и бутала не искам да говоря , че са ебаси цифрата. В Италия цените на лагерите БЯХА НЕ НА КОМПЛЕКТ , А НА ЧЕРУПКА(не съм чувал някой да сменя само едната половина на лагер, ама явно дават така цени, за да не се стряскат хората. Не забравяй , че все пак са 2 цилиндъра , а не 4 или повече като на лека кола. Съответно , ако се цепи целия двигател, около +250лв някъде са всичките гарнитури . Друго , какво -съединител , ако има нужда , ама това може и без да е свален мотора. Също като си с двигател вън си премери съпротивлението на бобините и евентуално си смени свещите ( не са толкова скъпи ) . Поста ми сигурно те плаши (като цяло е филм , който съм го играл доста,но пък може и да минеш сравнително тънко само с едни клапани , вложки и гарнитури, ако цилиндрово-буталната ти група не е много износена.) Сега ми предстои същия тоя филм на един двигател на Субару Аутбек2,5(ебаси какъв съм мазохист,скапах си двигателя почти нарочно)и с лагери и сегменти работата отива на 2 бона. Ако те интересуват конкретни цени , питай-всичко което съм дал по мотора с над 2 лв. индивидуална цена го имам записано в една тетрадка(цените на ТА и АТ като части са долу-горе еднакви). Поздрави и успех!

        Коментар


        • От: Honda XL 600 V Transalp

          egerchev благодаря ти за изчерпателния и бърз отговор! Бих се радвал ако споделиш и цените.
          За момента мисля да се огранича с гарнитури, клапани и вложки, както казваш, пък то ще си покаже. Все пак това ще е сигурно 1/3 от продажната цена на мотора .
          Да попитам още нещо - има ли някой по добре зареден магазин с части или всичко се поръчва от вемото и тн.?

          Коментар


          • От: Honda XL 600 V Transalp

            По-добре не поръчвай части за двигателя от вемото, за да не го правиш пак.

            Коментар


            • От: Honda XL 600 V Transalp

              Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
              По-добре не поръчвай части за двигателя от вемото, за да не го правиш пак.
              Тука Иван е прав: от там поръчвах само гарнитурите( и едната на единия капак на главата се присплеска на едно място и цяло лято се чудих от къде ми цапа дигателя). Другото от ХОНДА( а за лагерите ми обявиха 2 месеца срок и не ги изтърпях и ми ги купиха директно от магазин на ХОНДА в Италия). Цени, не ми остана време- ще ги пиша довечера.

              Коментар


              • От: Honda XL 600 V Transalp

                Отново имам въпрос:
                На какво може да се дължи прекъсването в работата на двигателя на празен ход? От време на време за час от секундата като че ли тока спира и пак тръгва. Това се случва рядко, но все пак не е приятно....
                И още един- вчера си смених веригата. . Първоначално нямаше шумове, а след 10-на км от към предния пиньон (той е на 1200км) почна да се чува "звын" или леко тракане. Това го имаше и със старата верига след смяна на пиньона. Нормално ли е?
                Последно редактирано от peshunov; 09-05-13, 22:19. Причина: допълнение
                HONDA XL650

                Коментар


                • От: Honda XL 600 V Transalp

                  Като свали старата верига сети ли се да погледнеш какво е състоянието на пластмасовия елемент(не го знам как се казва)върху който опира предния край на веригата?Не мога да го намеря на снимка за да го видиш.Тя с е трие в него за да не се трие в метала на голямата вилка дето държи задната гума.Слага се на предния и ляв край и се захваща за нея.Ако тая пластмаса липсва ,веригата ще ти замине бързо , а и ще трие метал в метал и ще чуваш още по гаден звук . Моята също е износена , ама освен от Хонда , май не знам от къде да купувам.
                  ПП Въпросният предпазител се вижда и на сложена верига (само махни капачката под скоростния лост и ще я огледаш цялата.Вероятно се е протрила отпред и частично опира в метал веригата ти.Това ти го пиша за Африка , ама на Транса сигурно е същата пластмаса(може и да са взаимозаменяеми).Забравих вече как беше на първия ми Транс. Поздрави

                  Коментар


                  • От: Honda XL 600 V Transalp

                    Сигурно имаш предвид слайдера. Уж беше добре, но ще погледна днес как е. Този, който е на капака на предния пиньон е добре.
                    HONDA XL650

                    Коментар


                    • От: Honda XL 600 V Transalp

                      Първоначално публикуван от peshunov Преглед на мнение
                      Сигурно имаш предвид слайдера. Уж беше добре, но ще погледна днес как е. Този, който е на капака на предния пиньон е добре.
                      Да, да, за него ти говоря

                      Коментар


                      • От: Honda XL 600 V Transalp

                        проблемът с веригата беше локализиран и отстранен! Проблема се оказа в пиньона. Новият за разлика от старият няма легло за страничните планки на веригата, т.е. действа само на ролките. За това се чува и звъненето. Върнах старият пиньон и вече няма шумНатиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-05-10_17.18.48[1].jpg
Прегледи:1
Размер:147.3 КБ
ID:5480930
                        HONDA XL650

                        Коментар


                        • От: Honda XL 600 V Transalp

                          Нов въпрос!
                          Къде да търся болтовете за регулиране на сместа в карбураторите?
                          От ляво е ясен, а на другият?
                          Искам тея дни да си синхронизирам карбураторите, а не мога да се оправя с мануала(((
                          Ако има някъде във форума инфо, моля да напишете линк. Аз не намерих....
                          HONDA XL650

                          Коментар


                          • От: Honda XL 600 V Transalp

                            Само да се похваля
                            Преди няколко дена се сдобих с това:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0112.jpg
Прегледи:1
Размер:129.6 КБ
ID:5527382

                            Като за първи мотор от 30 години насам е добре

                            Коментар


                            • От: Honda XL 600 V Transalp

                              Първоначално публикуван от the shaman Преглед на мнение
                              Само да се похваля
                              Преди няколко дена се сдобих с това:
                              Като за първи мотор от 30 години насам е добре
                              ...убавец, то май зимата требва да се купува... сподели, ако не е тайна, км, цена, състояние... и дано има още хубави дни да му се порадваш!

                              Коментар


                              • От: Honda XL 600 V Transalp

                                От къде го взе, колега, че и аз търся такъв...
                                И да си жив и здрав + много безаварийни и само положителни емоции с хубавото Трансалпче!
                                Публикувайте отговор

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X