Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XL 600 V Transalp

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Honda XL 600 V Transalp

    По въпроса с коловете-да,възможно е.На стария ми трансалп бяха в горе-долу в същото положение и единственото решение,което открих без да наранявам повърхността беше един препарат.Един приятел ми го даде,бил специално за почистване на алуминиеви материали,но така и не можа да ми каже марката на препарата.Резултатът-коловете светнаха като нови,засичането и корозията се изпариха.

    Коментар


    • #92
      От: Honda XL 600 V Transalp

      Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
      ...
      4. Какви са разликите м/у Трансалп 600 и 650 см3**?
      Да споделите, ако не ви затруднявам много +/- за единия и другия модел.
      Промените съществени ли са? Или дизайнерски?
      Видях друго, по-слабо оребряване на двигателя**
      (ако това е двигателя на старата Африка за предпочитане ли е? И ако, разликата м/у единия и другия мотор, е 1000 лв?)
      Виж вече написаното:
      Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
      Прав си но пък седалката на новите Трансове (от 650 натам) изглежда изключително удобна. За съжаление не съм я тествал на дълъг път.
      Освен това на тях им се регулира окачването.
      Пика на въртящият им момент е изтеглен надолу и на практика не отстъпват на AT като динамика. Само максималната им скорост е малко по ниска, ама те и двата мотора са самоходни куфари и не са направени да се карат на ръба на максималната скорост, така че няма значение.
      И ДА, струва си да си купиш с 10 год. по-нов мотор ако разликата е 1000 лв. :-) (особено предвид и другите неща написани горе) (лично мнение)
      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

      Коментар


      • #93
        От: Honda XL 600 V Transalp

        Говорим за 1000 лв. за машини от 98-а и 2001-а? Не разбрах много и за разликите м/у 600 и 650 см3 ?

        Коментар


        • #94
          От: Honda XL 600 V Transalp

          Може и да бъркам.....650 и 700 не са ли вече инжекция?

          Коментар


          • #95
            От: Honda XL 600 V Transalp

            650 не са.
            Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

            Коментар


            • #96
              От: Honda XL 600 V Transalp

              Здравейте колеги!
              Днес капарирах трансалп 600 98'год.
              и до няколко дни ще ми го докарат от дупница .
              ако е възможно някой от вас да ми каже от къде да си сваля менюал.
              Понеже с мотора е падано и нямам предната маска,и страничните спойлери които
              са свързани с маската,и двата предни мигача,фара го има и свети ,но
              е спукан по дължина и сигурно и фар ще ми трябва.
              Много се радвах като го покарах днес,върви като лодка комфортна и
              много силен ряз при тръгване,не гори масло,поне в ауспуха беше чист и
              работи равномерно и няма усукани колове и рама.
              Ще съм благодарен ако помогнете с менюала,
              Благодаря от сега

              Коментар


              • #97
                От: Honda XL 600 V Transalp

                Привет,
                честито и много безаварийни километри!
                Аз имах Трансалп 89/90-та (с барабанната спирачка) и все още си пазя две ръководства- би трябвало и двете да ти вършат работа.
                Качвам ти ги в Dox.bg -> можеш да ги изтеглиш от линковете по- долу:

                Honda_Africa_Twin_XRV750_and_Transalp_XL600-650V_'87-02_Service_Repair
                http://dox.bg/files/dw?a=154cc19a49

                600 Transalp _repair_manual_1986-2001.pdf
                http://dox.bg/files/dw?a=5e3101cf99

                Поздрави
                Асен

                Коментар


                • #98
                  От: Honda XL 600 V Transalp

                  Благодаря колега,
                  и двата ще си ги изтегля.
                  и аз намерих един в нета,но е много постен.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Honda XL 600 V Transalp

                    Колеги,сега не работят мигачите,но като почукна релето тръгват,
                    ясно че ми трябва реле,но в БУЛТРАКО е 94лв.
                    пробвах 2 различни релета от по 5лв. но този път свети много бавно,направо си има 3 секунди
                    м-ду циклите,отзад мигачите са дийодни,така го взех,явно има значение това.
                    а вече искам да си го регистрирам,отделно също си търся фар,може и само
                    стъклото,моето е спукано по дължина и незнам дали ще мина в кат така.
                    дайте отново съвети .

                    Коментар


                    • От: Honda XL 600 V Transalp

                      Поне е без пари и аз яко пиша
                      колеги,абе май ми се струва бавно загрява моят трансалп,
                      иначе като стрелката покаже средата и малко включва перката,
                      а на загряване много бавно стига до там,все си седи някаде близо
                      до долната граница,дали от времето е така или
                      аз си въобразявам че не ми затваря термостата или
                      пък V2 двигателите на транса са си такива имате ли наблюдения.
                      Благодаря предварително.

                      Коментар


                      • От: Honda XL 600 V Transalp

                        Ами да ти кажа честно с тея диодни мигачи и оригиналното реле за 100 лв. пак ще мига бавно защото няма какво да го товари. Варианти много, аз на прима виста се сещам за тамън три:

                        - Разкарваш диодните мигачи и слагаш реле за 5 лв.
                        - Слагаш товарни резистори и реле за 5 лв.
                        - Търсиш си реле като това дето е предало богу дух.

                        Аз лично бих се спрял на варианта мигачи с обикновенни крушки, по ремонто-пригодни са и освен това не харчат повече ток от варианта LED+резистор.

                        Само стъкло за фар - забрави, няма такова дори и от Бултрако.
                        Търси си фар на старо или питай гугъл за фарове от Suzuki Alto (година 82-85), Hella номер: 1AE003427-021, Bosch номер: 0301019101 според форума http://www.transalp.de/technik/faq/scheinwerfer/ са идентични с фара на трансалп и стават без преправки, като цената е около 60 лева но аз лично не успях да намеря в бг.

                        Успех с ремонта
                        Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                        Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                        Коментар


                        • От: Honda XL 600 V Transalp

                          Минах КАТ без проблем,със леко спукано стъкло на фара,
                          мигачите се оправиха,малко по бързо светят но от диодните задни мигачи е било.
                          днес си смених предния венец с такъв по голям, т.е. с 16 зъба вместо стария 15
                          и оборотите след 100км/час паднаха към 500 об./мин.
                          но забелязах друго ,понеже в този сайт http://www.gearingcommander.com/
                          може да се види с колко оборота си в определена скорост за мен не е много точен
                          отклонението което аз виждам е че в сайта показва около 200-300 об./мин. по малко.
                          не знам може би нашите километражи не са толкова верни,все пак в сайта ги изчисляват според предавателните
                          числа на модела и марката мотор,
                          аз съм с трансалп 600 98'ма година,
                          иначе разлика в динамиката малко се усеща че има,стана леко по муден,ама леко

                          Коментар


                          • От: Honda XL 600 V Transalp

                            Здравейте! Трябваше да сменя маслото на двигателя зимата, но нямах възможност и имам няколко питанки:
                            Мога ли да сменя маслото на мотора без да го паля?
                            Ако го запаля, няма ли да разхвърлям всичката мръсотия, която се е събрала в картера?
                            Ще мога ли, да го източа цялото, ако не е подгрято?
                            Благодаря!
                            HONDA XL650

                            Коментар


                            • От: Honda XL 600 V Transalp

                              Хубаво е не само да запалиш мотора а и да го пораздвижиш и целта е точно утаената мръсотия да се омеши със старото масло и съответно да изтече после с него! Вчера я върших тая процедура!
                              "Do not correct a fool, for he will hate you;
                              Correct a wise man, for he will appreciate you."

                              Коментар


                              • От: Honda XL 600 V Transalp

                                Сменял съм си маслото със и без да паля мотора,ей така за проба.Няма кой знае какво да му стане и по единия и по другия начин.Като заговорихме за масла,кажете какво масло и най вече с какъв вискозитет слагате на вашите машини?
                                Yamaha Yz450F
                                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                                Всичко с ''рошави''гуми!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X