Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XL 600 V Transalp

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Honda XL 600 V Transalp

    Ако движението е настрани, тогава хептен няма проблем.

    Такава планка са ми изработвали от Карлово -NHM. В Хонда също можеш да си я поръчаш, предполагам няма да е много скъпа.
    Черпете ме, не ме щадете!
    _________________
    (\__/)o*******_
    (='.'=)*O*.--._.=.\-.
    ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

    Коментар


    • #77
      От: Honda XL 600 V Transalp

      Първоначално публикуван от markovivo Преглед на мнение
      Ако движението е настрани, тогава хептен няма проблем.

      Такава планка са ми изработвали от Карлово -NHM. В Хонда също можеш да си я поръчаш, предполагам няма да е много скъпа.
      настрани имам на предвид както е показано на клипчето а ако поръчам от Карлово как да стане да и пратя примерно старата или те си имат данните и само и казвам модел и марка???
      Nissan Patrol 4.0

      Коментар


      • #78
        От: Honda XL 600 V Transalp

        Те си знаят, а ако не са сигурни ще те питат. При теб отворите за двата болта не вървят в една права с остта, а са леко изместени.
        По принцип го нямат, като продукт, но при един едновремешен спешен повод ми я направиха в рамките на деня и на следващият ден разполагах с нея.

        Защо не питаш в Хонда, може и да не е много скъпа?
        Черпете ме, не ме щадете!
        _________________
        (\__/)o*******_
        (='.'=)*O*.--._.=.\-.
        ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

        Коментар


        • #79
          От: Honda XL 600 V Transalp

          Първоначално публикуван от markovivo Преглед на мнение
          Те си знаят, а ако не са сигурни ще те питат. При теб отворите за двата болта не вървят в една права с остта, а са леко изместени.
          По принцип го нямат, като продукт, но при един едновремешен спешен повод ми я направиха в рамките на деня и на следващият ден разполагах с нея.

          Защо не питаш в Хонда, може и да не е много скъпа?
          Да, отворите за болчетата са изместени, ще проверя и в магазина, но нали всички знаем, че там се гаврят с цените Все пак благодаря!
          Последно редактирано от viki terzieva; 29-08-12, 13:33. Причина: Моля, използвайте главни букви и запетаи.
          Nissan Patrol 4.0

          Коментар


          • #80
            От: Honda XL 600 V Transalp

            Цената и в БУЛТРАКО беше 16 лв мисля. Там има всичко за тези мотори, всяка една част или болтче, просто трябва да се чака докато я доставят от не-знам-си-къде.
            Yamaha XT​M600E '98
            Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

            Коментар


            • #81
              От: Honda XL 600 V Transalp

              Впечатления от по-продължителна експлоатация да споделите, колеги! Скоро минавам в тази група. Благодаря за всяко мнение предварително!

              Коментар


              • #82
                От: Honda XL 600 V Transalp

                Моето впечатление от много дългото ни съвместно съжителство са повече от положителни. Бих казал, че дори със слабото си окачване има повече възможности по черно от Африката, поради много по-малкото си тегло. Единствен недостатък за мен се усеща по магистралата, с двама и багаж - още едни 10-на кончета биха решили това.

                Моят екземпляр е 89 - най-мощният и най-лекият от 600 кубиковите.

                Лично аз бих го заменил за Africa 650 или XLV 750R само.

                Поздрави,
                Иво
                Черпете ме, не ме щадете!
                _________________
                (\__/)o*******_
                (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                Коментар


                • #83
                  От: Honda XL 600 V Transalp

                  Възможностите на един мотор по черно зависят предимно от размера на топките на карача Теглото и на двата мотора е голямо, по-скоро нещата опират до ръста на водача. Ако си под 170 см определено ще ти е по-лесно с трансалпа, а ако си над 170 - ще ти е по-комфортно на африката. Трансалпа определено има по-мек двигател от африката, особено от 750-ката, но е леко по-маломощен. Добра машинка е, само внимавай ако си прекалено дълъг дали ще ти е удобен. Тази седмица пътувахме посемейно с един приятел с трансалп. И двата мотора бяха с по двама човека и адски много багаж. При еднаква скорост трансалпа даде под 5 на сто, а африката 5.2
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • #84
                    От: Honda XL 600 V Transalp

                    Нямам намерение да го карам с друг човек, нито ще предприемам дълго пътуване, поне засега. На мен ми пасна, въпреки, че съм 185 см. Повече мога да кажа, след 10000 км. Интересуваха ме, тънкостите по поддръжката. Освен обичайните смени на масла, филтри... оказа се и, че няма свястна Африка под 4 бона. Не знам защо е така. А и любопитно е сравнение м/у двата мотора от хора, които са пояздили повечко и двата.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Honda XL 600 V Transalp

                      Единственият минус на стария ми Трансалп('87г.) беше,че понагоряваше масло,а това беше и причината да се разделя с него.Идеален за пътуване със скорости до 120км/ч.Освен нормалната подръжка ми се е налагало: регулиране на карбораторите;синхронизиране;подмяна на едното ЦДИ-това за около 20000 км.На Африката имам изминати само около 3000 км и скромното ми мнение е,че определено е с малко по-добре във всяко отношение от Трансалпа.Макар че съм разговарял с хора,имали и двата модела,на които Трансалпа им допада повече.Общо взето-въпрос на личен избор и най-вече на късмет да случиш на добър екземпляр.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Honda XL 600 V Transalp

                        Първоначално публикуван от markovivo Преглед на мнение
                        Моето впечатление от много дългото ни съвместно съжителство са повече от положителни. Бих казал, че дори със слабото си окачване има повече възможности по черно от Африката, поради много по-малкото си тегло. Единствен недостатък за мен се усеща по магистралата, с двама и багаж - още едни 10-на кончета биха решили това.

                        Моят екземпляр е 89 - най-мощният и най-лекият от 600 кубиковите.

                        Лично аз бих го заменил за Africa 650 или XLV 750R само.

                        Поздрави,
                        Иво
                        +1
                        Nissan Patrol 4.0

                        Коментар


                        • #87
                          От: Honda XL 600 V Transalp

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          ... А и любопитно е сравнение м/у двата мотора от хора, които са пояздили повечко и двата.
                          Амиии, покарал съм по малко и двата (AT XRV750'90 и ТА XLV600'91). Това мога да споделя:

                          Transalp
                          + По-малък разход
                          + По-лек (Това си е ГОЛЯМО предимство по много причини)
                          + По-ниска седалка
                          + По-къс (по-малко междуосие) => По-малък радиус на завой, по-маневрен
                          + По-ремонтопригоден. Възлите са много по-лесно достъпни отколкото при Африката.
                          + По-ниска цена за читав екземпляр
                          + По-добрият избор ако мотора ще се кара и в града

                          Africa Twin
                          + По-комфортна возия
                          (мен лично на Транса ме заболяваше кръста след 3 дни каране и задника след 100-120 км. (това по средни по хубост пътища и целодневно карне). С Африката кръста не ме боли, задника след 200 км.)
                          + По-добро окачване с по-голям ход и възможност за регулиране
                          + Повече багаж
                          + По-голям резервоар
                          + По-дълга седалка (голямо предимство ако пътувате двама)
                          + По-висока круизерска скорост без да започне да вибрира неприятно
                          + По-дълъг (По-голямо междуосие) => По-стабилен за дълъг път
                          + Може да кара със 140 км/ч без да си изхвърли маслото през прословутата дупка. Разбирай масло НЕ се долива между смените (Важи само за читавите екземпляри ).
                          + Няма проблем с CDI модулите на запалването
                          + По-добра осветеност нощем с 2 фара (1 при Транса)
                          + Метална тава на двигателя (пластмасова при Транса), която осигурява вече истинска защита
                          + По-голям просвет с пътя
                          - Нямаше да пиша минуси, но това е важно и всеки трябва да го знае. Голямото тегло в съчетание с високия център на тежестта и високата седалка е изключитено неприятно при маневри, бутане и каране с много ниска скорост.
                          +По-добрият избор ако мотора се кара само извън града (а за в града си имаш друга, лека мотретка)
                          Последно редактирано от Ilarioncho; 20-09-12, 15:54.
                          Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                          Коментар


                          • #88
                            От: Honda XL 600 V Transalp

                            Мислех да не пиша,ама Илко толкова добре го е описал,че освен да се съглася с него напълно ( и аз карах и двата-първият ми мотор беше ТА60089г.-сегашният-AT 750RD07) и да добавя, че пак е до усещането на собственика,друго и аз не мога да се сетя. Аз го продадох(-ТА)-заради това, че ми идваше слаб(ама и АТ ми идва такава сега),а и това масло дето го духаше-не е важно , ама дразни и все имаш една мисъл забита в щеката.
                            Не бих казал , че ТА650 и 700 отстъпват по нещо на Африката, а могат много по- лесно да се намерят хубави машини.Ако можеш-направи по едно кръгче и с двата и тогава си решавай като знаеш + и - за двете машини.
                            За ТА 650 -(такова карах преди 2 дена за сравнение с моята АТ), не бих казал , че усещането е като за МНОГО ПО- ЛЕК мотор, включително и като маневрираш.
                            Последно редактирано от egerchev; 20-09-12, 20:07. Причина: допълнение

                            Коментар


                            • #89
                              От: Honda XL 600 V Transalp

                              Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                              ...не бих казал , че усещането е като за МНОГО ПО- ЛЕК мотор, включително и като маневрираш.
                              Прав си но пък седалката на новите Трансове (от 650 натам) изглежда изключително удобна. За съжаление не съм я тествал на дълъг път.
                              Освен това на тях им се регулира окачването.
                              Пика на въртящият им момент е изтеглен надолу и на практика не отстъпват на AT като динамика. Само максималната им скорост е малко по ниска, ама те и двата мотора са самоходни куфари и не са направени да се карат на ръба на максималната скорост, така че няма значение.
                              Последно редактирано от Ilarioncho; 20-09-12, 22:02.
                              Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                              Коментар


                              • #90
                                От: Honda XL 600 V Transalp

                                Колеги няколко въпроса, ако позволите:
                                1. Възможно ли е на 42 000 км. 98-а год. колоните на амовете да са корозирали така?(*виж снимките)
                                2. Що за проблем е това - освен естетически?
                                3. Как се отстранява?
                                4. Какви са разликите м/у Трансалп 600 и 650 см3**?
                                Да споделите, ако не ви затруднявам много +/- за единия и другия модел.
                                Промените съществени ли са? Или дизайнерски?
                                Видях друго, по-слабо оребряване на двигателя**
                                (ако това е двигателя на старата Африка за предпочитане ли е? И ако, разликата м/у единия и другия мотор, е 1000 лв?)
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от ivied; 11-10-12, 15:19. Причина: двигателя на старата Африка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X