Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XL 600 V Transalp

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Honda XL 600 V Transalp

    Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
    В София, май Боби ги поправя.
    Имам негова визитка - мога да пратя координати на ЛС ако му трябват на някой. Аз съм с негови CDI-та, вече 10 000 км. работят безпроблемно.
    Honda XR600
    Kawasaki KLX650
    Honda XL600V Transalp
    +359 888 6З5 9З4

    Коментар


    • #47
      От: Honda XL 600 V Transalp

      Здравейте,

      Наскоро се сдобих с Honda Transalp XL600V 93г., но след като го оставих за смяна на масло и споменах, че загрява доста бавно, се оказа, че му е счупен термостата.
      Някой може ли да ме посъветва от къде да взема термостат за него?
      Благодаря предварително!
      LZ1VPT

      Коментар


      • #48
        От: Honda XL 600 V Transalp

        Започни от Бултрако. Може и да те изненадат приятно.

        Коментар


        • #49
          От: Honda XL 600 V Transalp

          + 10 ДЕНА доставка

          Коментар


          • #50
            От: Honda XL 600 V Transalp

            Мда, прави сте: 87лв в Бултрако, с поръчка, предплащане 50% и доставка до 10 дни.
            Търсенето продължава...
            LZ1VPT

            Коментар


            • #51
              От: Honda XL 600 V Transalp

              Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
              Реле-регулатора.

              http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#blackbox

              В София, май Боби ги поправя.
              ТЦ! Не е реле-регулатора. Проблема е в блоковете на запалването = CDI Unit = черните кутийики под седалката
              Виж тук: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=62904
              Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

              Коментар


              • #52
                От: Honda XL 600 V Transalp

                Колеги, аз се чудя реално толкова ли е по - зле Трансалпа от Африката. Чудясе за трансалп 650 или африка РД 07 , такъв транс за 4, 4 и малко хилядарки може да се намери, а африка 97ма година е над 5... Реално транса с това, че няма 6та предавка с малко по - голям преден пиньон, не се ли решава донякъде проблемът с липсата на 6та. А иначе транса е с 30 килограма по - лек. 54 коня е, африката е 61, ама на ускорение и 1/4 миля транса е по - бърз и по - пъргав. Примерно със заводски пиньони транса, не можели да държи 110, 120 при положение, че на 5000 оборота е с 100км/х ?
                Ако е машина, нека бъде немска!
                XJR 1200
                ETZ 150
                Kawasaki Ninja ZX10R

                Коментар


                • #53
                  От: Honda XL 600 V Transalp

                  Имама Трансалп 600 - 96г. Тази година смених предния и задния пиньон - сложих съответно - предния 16 зъба, задния свалих на 42 зъба. Ходих до Одеса-Украйна и ми даде разход 5 на сто, като карах средно с 120/130км.ч. натоварен с багаж. Определено мотора му олекна с тази промян защото при 5000 оборота се движи с 130км. без значение с какво е натоварен. Така че ако смятате да пътувате на дълго разстояние - сменяйте пиньоните.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Honda XL 600 V Transalp

                    И Транса и Африката при една скорост са със сходни обороти , ако са с оригинални пиньони . Който си играе с тях , го прави за индивидуализация - зависи от това сам ли пътува, колко багаж влачи , по какви терени кара и т.н. По мое мнение спрямо година/цена / качество - възвращаемост от посочените - Транс 650 няма конкуренция, с изчистени детски болежки и множество подобрения.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Honda XL 600 V Transalp

                      Първоначално публикуван от Джовани Преглед на мнение
                      Имама Трансалп 600 - 96г. Тази година смених предния и задния пиньон - сложих съответно - предния 16 зъба, задния свалих на 42 зъба. Ходих до Одеса-Украйна и ми даде разход 5 на сто, като карах средно с 120/130км.ч. натоварен с багаж. Определено мотора му олекна с тази промян защото при 5000 оборота се движи с 130км. без значение с какво е натоварен. Така че ако смятате да пътувате на дълго разстояние - сменяйте пиньоните.
                      Привет,
                      Имам Трансалп 600 - 93г., може ли малко насоки от къде мога да си купя преден пиньон на 16 зъба?
                      Благодаря!
                      LZ1VPT

                      Коментар


                      • #56
                        От: Honda XL 600 V Transalp

                        Преди година motoboom имаха в наличност. Може да поръчаш и от NHM Карлово.
                        Черпете ме, не ме щадете!
                        _________________
                        (\__/)o*******_
                        (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                        ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Honda XL 600 V Transalp

                          как се променя вървенето на Трансалп 600 като се сложи отпред един зъб повече?скоростите стават по-дълги това е ясно но започвали в ниските обороти да малее трябва ли да се дава повече газ при тръгване при извънградско връщат ли се по-често предавките надолу?
                          Nissan Patrol 4.0

                          Коментар


                          • #58
                            От: Honda XL 600 V Transalp

                            Аз си купих преден пиньон 16 и заден 46 от Motorco на JT цената на двата беше около 90-100 лв. За промяната на оборотите си направих една екселска таблица дето да ми смята скоростта при опредени обороти, ако не се лъжа оборотите падат с около 800-1000 об/мин при тази комбинация. Ако те интересува мога да погледна точно колко беше. Също мога и таблицата да ти пратя ако искаш. Реалната промяна във вървежа на мотора и разход (градско/извънградско) не мога да коментирам защото мотора е все още разглобен в гаража ми, надявам се до седмица да съм го събрал и тогава ще мога да докладвам :-)
                            Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                            Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Honda XL 600 V Transalp

                              За по асфалт на мен лично не ми е проблем, за каране на черно по много бавни технични места бих предпочел да е -2 зъба, а не +1. Две години си карам с единият зъб отгоре отпред и занапред мисля да е така. За едното от пътешествията в Турция си носих и по-малкият пиньон, но не го ползвах.
                              Черпете ме, не ме щадете!
                              _________________
                              (\__/)o*******_
                              (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                              ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                              Коментар


                              • #60
                                От: Honda XL 600 V Transalp

                                Първоначално публикуван от Grayfox Преглед на мнение
                                Аз си купих преден пиньон 16 и заден 46 от Motorco на JT цената на двата беше около 90-100 лв. За промяната на оборотите си направих една екселска таблица дето да ми смята скоростта при опредени обороти, ако не се лъжа оборотите падат с около 800-1000 об/мин при тази комбинация. Ако те интересува мога да погледна точно колко беше. Също мога и таблицата да ти пратя ако искаш. Реалната промяна във вървежа на мотора и разход (градско/извънградско) не мога да коментирам защото мотора е все още разглобен в гаража ми, надявам се до седмица да съм го събрал и тогава ще мога да докладвам :-)
                                идеята ми е само отпред да е на 16 зъба за да поднат оборотите но искам да разбера как евентуално ще се промени поведението на мотора!
                                Nissan Patrol 4.0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X