До: Въпроси за HONDA-TRANSALP 600V
Най-старият Трансалп 600 куб с черно боядисаният от вън двигател си гори масло. Това даже в мануала му го пише. С течение на времето става още по-зле. Собствениците му трябва стриктно да следят нивото на маслото в картера му, за да не бъдат неприятно сюрпризирани.
При по новият 600 куб, (а не най-новият 650), тези проблеми са избегнати. На този двигателя е лъскав от вън.
Най-старият Трансалп 600 куб с черно боядисаният от вън двигател си гори масло. Това даже в мануала му го пише. С течение на времето става още по-зле. Собствениците му трябва стриктно да следят нивото на маслото в картера му, за да не бъдат неприятно сюрпризирани.

При по новият 600 куб, (а не най-новият 650), тези проблеми са избегнати. На този двигателя е лъскав от вън.

Коментар