Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЕКИПИРОВКА - от локвата до къра през магистралата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Като говориш за ботуши - в плановете ми е да "прохождам" в използването им.
    Настройвам се психически да започна да обувам онези, които вече имам.
    Не да купувам други! И да почна да свиквам с тях евентуално...
    Почти никога не съм карал с ботуши.
    Може би не е лоша идеята със свикването но аз трябва да бъда с тях непрекъснато над 20 дни.
    Естествено ще имам трекинг сандали за като не съм на мотора но е абсурд да нося и нормални обувки.
    Все още не съм сигурен, че искам да си причиня точно това... Мисля!
    Даже вероятно се чува

    П.С:

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Така,вече имам мааааалка идея за Супервентед ботушите на Алпайнстарс

    ...

    https://upshiftonline.com/blogs/cont...pervented-boot
    Ето ти и еврогейска цена поне се оплакваш от некви умрели 200 гущера:

    https://www.louis.eu/en/alpinestars-...rvented-202542

    1000лв - ку ти изнася.
    Изходите и преди бяха само 2: Терминал 1 и Терминал 2!
    Последно редактирано от Esper; 16-05-25, 08:54.
    Враг усраине

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Аз долу горе толкова ги взех от Европа,Холандия май,1000 лева са 600 грубо,тия тук са по 700,аз платих 500 ако правилно помня,като сложиш и сбърканите боти които са 200 парици в сметката и ти стъпват двойно на ТЕК7 модела.


      От тия евтини няма,супер са като ги уцелиш ма не са евтини.

      Предната разходка с брата беше почти 3 седмици,не само с ботуши ми и пластмасови шини на колената,никакви нерви освен жегата и черния кожен ботуш комбинация,на третия ден докато си пиех кафето и си накликах тия с дупките.

      На мен не ми пречи да съм с кросов ботуш и шини по цял ден,аз не знам,че е неудобно,аз с удобно никога не съм карал,2 пъти се пробвах с меки военни ботуши Белвил из града и все едно съм бос по еспадрилки, завоите не ги мога,страх ме е да пусна крака,с тия съм пласмасов до средата на бедрото,никакви нерви.

      Ония ден по гуменки с Веспата…….ма цял свят по джапанки скутер карат…….да де ма аз се учех да ходя за втори път като бях на 27 и парен каша духа,въпреки кашата сърце не ми даде да си сложа кросови я ботуш и да се ръчкам с Веспата……..и супер некомфортно,крачолите ти се веят,духа ти на чорапите и като се тръкнат пръстите в асфалта все едно някой палец ти набива без възелин.

      Друго си е да си се обуе човек,да си сложи шините,яките мрежести гащи и яке,шината на врата,да си налупи каска като хората…….и да се търка по завоите какво
      къде иска. Аз нерви нямам и 3 седмици да съм с ботуш,че не знам как става и 3 часа без,но да - на един ахилеса му дърпали, глезена го стягал,топло му било,тежали му,дебело му било бомбето и трябвал да си нагажда скоростите,не чуствал спирачката………..еба го,а по гуменки как е,все едно съм се огологъзил,това па съвсем гадно.

      И говоря за ботуши,не за боти даже,ботуш 4 пръста по коляното,4 чифта имам,3 кросови Алпайнстарс и едни Корозал пак Алпайнки ма пътно ориентирани - тия са ми за студ,със стелките от овча кожа,дебело намазани 5 часа дъжд и краката сухи.
      Последно редактирано от BENZBOSS; 16-05-25, 20:34.

  • #17
    Аз бера ядове с Корозала...да си кажа мойта болка.
    Ич не мога да сменям скоростите,че нямам място да си навра ботуша под лоста...
    Ще си играя да правя някакви корекции...ама проблема по-скоро е в това,че ботуша не мърда ич в глезена.
    И сега се чудя да го мажа ли с нещо да омеква...какво да го правя.
    Другото което написа и ти...тия ботуши са за студено.
    В жегата се потят краката та си е брало майката.
    Та най-вероятно ще мажа какво ще мажа,ще регулирам нагоре лоста и...ще си купя още едни.
    Ама искам да има подвижна става и да пазят.
    Та разни сидита или там от сорта.
    А давайте акъл...и да не ми спарват хептем крака ако може.Ще ги ползвам от 20+ градуса нагоре.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Така им бях свикнал на тия и така бях нагласил скоростите,че карах последен - първата я целя и от там при ускорение няма втора,ритам и неутрал,кросови я много тънък и не я до наритвам на втора,никой не кара зад мен,че не ускорявам след първа,само бръмча.

      На БМВто педала за скоростите много нагласяне няма,или е мнооооого долу и няма навиране или с тънък кросов трябва да го навираш много напред еле ако си свикнал с дебелите ботуши.Хванах му цаката обаче,просто крака по-напред и става.

      Взимай по-тънки кросови,после ще ме псуваш,че са като менгеме еле сравнение с мекия Корозал - това не е твърд ботуш,пробвай кросов,там на палци стоиш ако искаш

  • #18
    Точно обездвиженият глезен е факторът, който винаги ме е спирал да нося ботуши.
    Цели 2 или 3 опита дори не съм стигал до дискомфорт от жега и продължително носене.
    Сигурно има модели, които дават по-голяма свобода от други но истината е, че трябва да се изгради навик.
    Няма друго - просто приемаш, че там си ограничен в движението, като слизаш от мотора - сваляш ботушите.
    Тия които са в мен вероятно са от вторите и пак са ми дърво.
    Преди години вземах за тест и някакви кросови - успях някак да ида до мотора и да се кача.
    Дори включих на скорост и до там.

    Та трябват настройки и навик.
    Нема друго заклинание.
    Враг усраине

    Коментар


    • #19
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5343.jpeg
Прегледи:207
Размер:1.16 МБ
ID:6999149


      Едни гумени джапанки на задника,спирш,вадиш ги от джоба в който влиза и бутилката с уиски и си преобут за под 20 секунди,кеф ти в река да газиш,кеф ти из хотела,кеф ти кафе в лагера да пиеш с тях.

      без ботуш аз не мога,завой не мога да направя,все едно на босо колело да карам
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #20
        До навик е наистина. Чупките на глезена настрани се заменят повече с такива в колената и таза, най-врче прав.
        Настане вечер — месец изгрее,
        звезди обсипят сводът небесен;
        гора зашуми, вятър повее, —
        Балканът пее хайдушка песен!

        Коментар


        • #21
          Пичувье! Да не сте от клуба на "Скучаещите милионери" бре??
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Аз не съм,линейките са по 15 бона вече,ден болница преди 25 години беше 7,сега и 15 може да е станало………..та по цвички аз не карам

            И на мен ми е странно като си купи някой мотор за 20 бона примерно и почва да се чуди дали 200 долара за ботички или 350 за ботуш по-добре,а па най-добре с кубинките от Илиенци,за 60 пари и 2 бири

            Мани майтапа,мен ботуш ми спасява крака средно на седмица нормално каране,в пустинята с КТМа по 3 пъти на ден,аз за ботуши и шини на колената съм по навит пари да дам от колкото за каска,обикновенно падам с никаква скорост и мотора е върху мен,главата и да я тресна е слабо ма 200 кила мотор ми е на краката та бос / което за мен значи без ЯК ботуш / аз поне не карам.

            Да бия една анкета кой какви пари е дал за мотор и да видиш процентно кой къде е? Моя е 6500 грубо, като се облека и съм много над половината мотор в парите,25 бона за мотор са 15 бона за екипировка 😳 и там стъпваме на твоя въпрос веднага
            Последно редактирано от BENZBOSS; 17-05-25, 18:58.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Тука да бутна точка за еврогейци - не е 15 бона.
            Поне докъдето има път ше доде без паре.
            Затуй некой караме къ ни е кеф.
            И по жапанки дори

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Баш така де ма като се навре човек там къде не му е работа и се стига само с мотор,бъги или хеликоптер и ти идват какви ли не идеи за пластмаси


            Всеки псува кросовия ботуш докато не му се изтръска мотора на пищялките,като поразгледам кой с какво кара на дълго по къра и 8 от 10 човека са с кросов ботуш или много подобен,ебем ти и глезените и ахилеса и припкането по полянките,да е пластмаса па какво ще да става. Снимки на хеликоптери и куадове линейки имам,100 км до асфалта,с друго не става
            Последно редактирано от BENZBOSS; 17-05-25, 19:48.

        • #22
          Това май трябваше да е на първа страница ма е го на втора,контра на мерака за някои,да знаят какво ги чака ако одъртяват и ги тресне идеята за мотор а над него а под него

          АЗ какво нося,не какво имам,че 3 каски на веднъж няма как да надена,от горе на долу,с грубите цени

          Арай каска 700,Алпайнстарс М10 за крос 600 ма не я смятам в парите
          Армега маска за нощно каране 150
          Тъмна слюда за каската 100
          Очила за стрелба,стават за тъмница или за ремонти 100
          Кардо комуникация 300
          Шина за врата 250
          До тук 1600 долара и съм до врата само………😜😳
          Яке Клим за студ 1300,за топло 500
          Ръкавици за жега,за нормално и за як студ от 150-200-250
          Панталон Клим за жега 300,за студ 800
          Шини за Колената Мобиус 600
          Ботуши Жега 700,студ 300,кросовите все едно ги нямам

          Мотора 6500 🤣,като му седна на студено и се качва цената двойно 🤣🤣🤣 дреболийки не смятам,че у клинове имам само 4-500 кинта
          Последно редактирано от BENZBOSS; 17-05-25, 20:31.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #23
            Един пич който ги може,разбира ги,дърт карач,бивш състезател,пътуващ много по различни места - тоя щом се облича така какво остава за мен

            https://motologyfilms.com

            https://www.youtube.com/watch?v=kqfDQ1ptBV8

            Аз няма как да се съглася с тоя,че е важно да се свалят ръкавите на якето примерно,имам Бионик V2 или V3 броня за крос ма трябва да избирам между това и яке,няма как с двете,а няма да облека нищо което не ми пази рамената и лактите та или жилетка с кросова броня или цяло яке без да му се свалят ръкавите

            https://www.mcgearhub.com/motorcycle...-buying-guide/

            За ЖЕГА - мрежата на КЛИМ,това прозира,можеш вестник да четеш през него,леко пресилено ма хванахте идеята,броня Алпайнстар 2 ниво

            За СТУД - троен ГорТекс с ниво 2 броня и А3 ниво без да е дебел гьон

            https://www.mcgearhub.com/motorcycle...ted-long-term/

            Снимки само за идея, не им гледай нормалната цена,че те стяга каската направо,панталоните вървят с якето
            Последно редактирано от BENZBOSS; 17-05-25, 20:30.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #24
              https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC6686071/

              Статистика,който си пада по тия неща

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_3724.png Прегледи:0 Размер:211.0 КБ ID:6999194

              Главата и краката пази,гъзъ е лесен,на ниска скорост главно краката
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #25
                Я да замажа малко положението или съвсем да го омажа 🤣

                Към екипировката ако включим комуникация,навигация и осрано положение то включваме Сателитен телефон Иридиум Моторола 9555 купувана преди време за 2 бона,Гармин ИнРич за СМСи по сателита за 500 кинта,Гармин Моторад 6 модела за 600 кинта примерно и АйТелефон за 1000,че на него ми е ОнХ,Ревера, Уазето и някои други навигационни апове.

                И става една загубена,не си е работа,това всичкото без Гармина се включва към Кардото на каската и почват едни песни,една Металика,едно ДиСи,едни навигации,едни предупреждения,къде имало бензиностанции,къде задръстено,къде стълба паднала на пътя……..и “ колегата” с КТМа 1250 ти мранкЯ дай газ бе,че съм на 5та и на 6та ми прекъсва.

                радардетектора няма да го пиша,че половината време я го чуя я не,оная хуйня в дясно под джама,хваната на кръглия магнит,пести глоби по 800 долара на ден

                Не ми е лесно🤣
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  За мукуникаця и жипиесинг по-добре вдигни отделна тема.
                  Иначе става турлю гювеч.
                  Та пак ще стане същото ма ред да има барем за малко

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Модераст нали има,да ни сцепи как прецени за добре и му е удобно 😳

              • #26
                Вашето е "Джена, телепортирай ме".....
                Нормално сертифицирана и удобна каска. Примерно: COMMANDER HELMETНе е нужно да е карбон, и без друго е добре да се сменя често по много причини.
                Сравнително добри ботуши, може и да не са високи, стига да пазят глезена. Да кажем: Zedmoto.com | Детайл на продукт
                Удобни кожени ръкавици с протекция на кокалчетата. Може би: Ръкавици GMS Strike
                Дишащо леко яке с протектори. Всесезонно яке Hevik STELVIO LIGHT и съответния му панталон Панталон всесезонен Hevik STELVIO LIGHT
                Цял дъждобран. Дъждобран за мотор RST HI-VIS ▷ Motopoint - moto ekip
                Мобилен телефон слушалка Мобилен телефон Nokia 105 (2019) Black - eMAG.bg и при забутване в дън-гори-тилилейски - СПОТ. StayAliveShop.com SPOT Персонален Тракер
                Около 900 долара първоначален разход и около 500 годишно за подмени.

                И най-важното - глава на раменете. Желателно - с мозък вътре. Надеждно другарче, тип:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:images.jpeg
Прегледи:189
Размер:11.4 КБ
ID:6999251
                Последно редактирано от ezhko; 18-05-25, 10:08.

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  За мен ботуш не е ли висок не е ботуш,е горе статистиката го показва защо. За другото е всеки по вкуса му

              • #27
                Дъждобран КТМ,черно с оранжево,като спреш и ти подсвиркват,че си объркал мотора ма иначе пази даже с мрежесто яке под него,2 чифта чорапи пари го плащах на оферта,панталоните убийствено жълти,не им помня марката,дълъг цип на крачолите за лесно обуване,ако имат и джоб са идеални
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #28
                  Един откровено ламерски въпрос изплува днес:

                  Как точно се употребяват ботуши - крачолите на гащите върху или вътре?

                  Днес опитах но греда и ги заебах.

                  Ботуша е преклаено тлъст и ръбест, крачола е невъзможно да са налунзи изотгоре.
                  Ако го вкарам в ботуша започва да ме убива почти веднага.





                  Естествено ботуша може да се регулира да не е толкова стегнат.
                  Самите крачоли също могат да се наместят винаги по-добре вътре с променлив резултат.
                  Оообаче някакъв вътрешен глас ми дуднйе, че просто това не е начина.

                  Панталона ли е неподходящ?
                  В долният крах има велкро за пристягане, има и цип за отваряне около педя.
                  С дънки например няма да има проблем.
                  Изобщо с панталон, който долу просто е по-плътно по крака ще стане.
                  Такъв ли да търся или някакъв тип "Чарлстон" долу, спецялен за ботуш?!?

                  Иначе същият панталон с обувки няма никакъв проблем.
                  Пристягам долу с велкрото и е бетон, егое:



                  Чувствам се като индянец пред пишеща машина, 'баго!
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • ezhko
                    ezhko коментира
                    Редактиране на коментар
                    Кросовите ботуши си сакат кросови клинове. На които крачолите не пречат пъхнати. А се пъхат, за да не се закачат за щяло и нещяло.

                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ми купуваш си къси гащи и гУтоУ братчед :-)

                • #29
                  A според мен си е и до панталон.
                  Онез алпинстарси дето има долу се охлабват и си ги надяваш върху ботуша без проблем.
                  Тоя номер с тесни дънки нема да стане.
                  Тях ще трябва да набиеш вътре примерно.
                  Но колегата си е прав.
                  Козата иска...ендуро гаще.
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • #30
                    Има гащи, които се вкарват в ботуша, те обикновенно са за мотокрос, а има и гащи, които се носят върху ботуша, като те обикновенно са с ципове, сменяеми подплати и протектори, и са за пътешествия. Аз имам и от двата вида гащи, но тези за мотокрос са в гардероба и събират прах, отдавна вече.
                    За дънките не знам. Аз с дънки мотор не карам.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      И тия се с ципове.
                      Но и разкопчани не се наталунзват на ботуша.
                      Ако има такъв тип за отгоре треве да са 'баси конусите доле!

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X