Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЕКИПИРОВКА - от локвата до къра през магистралата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЕКИПИРОВКА - от локвата до къра през магистралата

    Я една тема кой какво ползва за селско с елементи на крос до магистралата,може някой да научи нещо и да се спести / да бе да,надявай се,повече ше похарчи / някой лев за добро оборудване.

    Аз като новобранец на майната си съм заложил главно на якета и панталони на КЛИМ,каска за крос която става за къси разходки до 3 резервоара в жегата по нормален път както и мммммм адвенчър или двойна употреба каска с която нямаш нерви 2-3 седмици от 45 градуса жега до 0 градуса студ.

    2 чафта крос ботуши,едните за жега и кожени високи за нормално до студено време,Алпайнстарс всичките

    Рукавици Клайм,3-4 чифта,от жега до крос до студено троен гортекс

    Очила 100% Армега модел май

    Твърди шини за колената,стават за 3 седмици каране по десетина часа на ден

    2 шини за врата,едната нисък профил,че да си я нося с якето,другата става за крос.

    Всичката броня Алпайнстарс 2ка,че първо ниво много мИека,а и на 3ДО се цепи без причина

    Военна раница Кемълбек с 3 литра,но тя главно в пустинята с децата върши работа,мразя с раница да карам,всичко виси по мотора.

    Електроники малко да не се губя и да имам комуникация къде ще да съм - Гармин ИнРич и някакъв Гармин който дойде с БМВто,телефон и за кофти случай сателитна Моторола 9555 май беше
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    Моята концепция е проста - една глава колкото е по-празна, толкова по-добре трябва да е защитена

    Затова като си прочета екипировката надминавам цената на мотора.
    Висок клас кросови ботуши,
    висок клас карбонови шини за коленете,
    протекторни шорти ( бедра, ябълки, опашка ),
    висок клас ендуро протекторна жилетка,
    висок клас протекторна яка,
    висок клас дуал спорт каска,
    кросови очила,
    висок клас кожени шосейни ръкавици ( и втори чифт мека кожа и плат за офроуд ),
    Лек комплект ендуро яке със сваляеми ръкави и панталон,
    дъждобрани за дъжд и студ ( яке, панталон, калъфи за ръкавици и ботуши )

    Отдолу въртя или комбинирам три чифта термо бельо ( два летни и един зимен ), няколко яки и чорапи за за глава.

    Залагам и на светлите тонове ( бяло, жълто ), бял комбенизон вместо екипа в ултра жегите, допълнителни светлини в сигнален цвят, два турникета и тлф в екипа, аптечка в чантата на резервоара, стробо на стопа.

    Раница преди носех основно за камилата, но екипа с много джобове я подменя горе долу успешно.
    Настане вечер — месец изгрее,
    звезди обсипят сводът небесен;
    гора зашуми, вятър повее, —
    Балканът пее хайдушка песен!

    Коментар


    • the slow heart
      the slow heart коментира
      Редактиране на коментар
      Как можах да забравя за светло-отразителната жилетка с КАТ-кройка, акъла не ми го побира

  • #3
    Малиии. Кви сте робокопи...
    Аз карам с ендуро яке с протектори на лактите на раменете и гърба, панталони от КТМ с протектори на коленете, каска и мото ръкавици. И да се похваля, че вече карам с мото полуботуши, защото ми се скъсаха маратонките, с които карах и реших да заложа на малко по-голяма защита за глезените си, че нещо ме понаболяват. Все пак съм на 71 години... Така карам и пролет, и лято, и есен, и зима. Е през зимата слагам и подплатата на якето.... Това ми е на мен защитата...
    И да. Случвало се е да падам. Освен някоя синка и някое леко натъртване друго не ми се е случвало. Ама това е, защото не бързам, не карам с високи скорости и не се правя на състезател по писта, или по мотокрос.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #4
      А я кажете лампи на каските отпред/отзад слагате ли? за по-добра видимост през ноща...

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:SCR00034.jpg Прегледи:0 Размер:39.4 КБ ID:6980488 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:640_Brake-Free-Motorcycle-Helmet-9ec5ae92aa.jpg
Прегледи:420
Размер:24.0 КБ
ID:6980489
      Последно редактирано от KingofROAD; 25-11-24, 19:38.
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

      Коментар


      • the slow heart
        the slow heart коментира
        Редактиране на коментар
        Аз не, гледам чат пат да си чистя стопа.

        Иначе този висок стоп ми изглежда полезен, ако се редиш в гъст градски трфик. Това го избягвам старателно.

    • #5
      Лампи не ма съм си налепил едни светлоотразителни червени ленти на каската от зад,от страни са бели. По мотора също съм сложил малко,ако ме търсят в тъмницата да им е по-лесно
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        За светлоотрзителни ленти и аз съм си лепнАл две по средата на каската. Требе да я снимам. Идеята за мен дойде от велосипедните каски в декашона. Там на някои модели има лепната стойка отзад, за лапмпа. Нощтно време доста подобрява видимостта. А и при всяко движение на главата ляво/дясно също се вижда добре.
        Последно редактирано от KingofROAD; 01-06-25, 11:11.

    • #6
      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
      Малиии. Кви сте робокопи...
      Аз карам с ендуро яке с протектори на лактите на раменете и гърба, панталони от КТМ с протектори на коленете, каска и мото ръкавици. И да се похваля, че вече карам с мото полуботуши, защото ми се скъсаха маратонките, с които карах и реших да заложа на малко по-голяма защита за глезените си, че нещо ме понаболяват. Все пак съм на 71 години... Така карам и пролет, и лято, и есен, и зима. Е през зимата слагам и подплатата на якето.... Това ми е на мен защитата...
      И да. Случвало се е да падам. Освен някоя синка и някое леко натъртване друго не ми се е случвало. Ама това е, защото не бързам, не карам с високи скорости и не се правя на състезател по писта, или по мотокрос.
      Ти си от старата гвардия.
      Новите са манекени (справка Боса )

      Следя в фейса и в инстаграм разни младежи дето карат по горите. Ми те на едно каране имат повече снимки от кифлите в мола.

      Коментар


      • #7
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5387.jpeg
Прегледи:374
Размер:1.30 МБ
ID:6980556
        Ето лятната униформа,само ботушите зимни,100 пъти съжалих,че не си взех кросовите,19 дни разходка,7000 и малко мили.

        Бе и тук си прав ма е сега ме е яд,че като покарахме с брата лятото и не снимахме повечко,а трябваше,спомените са си спомени.

        Другия път камера готова за снимане и спусък за стрелба,как видиш нещо интересно и пляс без да спирам,че това ти остава.

        Трябва да видя Инста 360 дали я има тая опция.

        Аз като вас не мога да карам,като се кача на мотора по маратонки и не мога да завивам,одървям се и няма лягане,все едно съм бос,с кроовите ботуши друго казва,там се чуствам баш на място
        Последно редактирано от BENZBOSS; 26-11-24, 13:41.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Бааси, овършал си половината гораЪ....

          А каската модулна ли е? Аз съм набелязал една на Х-трафик, или нещо такова....

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Ааа не съм аз виновен,тя така си беше,бягахме от пожари някакви та си спомням,че по едно време и бензина почна да свършва. Никакви модулни Арай ХD4
          Последно редактирано от BENZBOSS; 26-11-24, 22:55.

      • #8
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5371.jpeg
Прегледи:364
Размер:1.12 МБ
ID:6980574

        Ето каската,лентите са по 4 кинта за 8 ленти,остана и за на децата каските,от 6 мотора в тъмницата само моя се познава кой е от средни дистанции,явно има смисъл и определено не ми пречи
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          И така става, при мен само че са вертикални. Ще снимам после... Пристигнаха и ламбите, та и снимка с ламбътъ ще има....

      • #9
        Модуларните шлемове са най-скапаните, шумни и тежки шлемове. По-добре нормален шлем, но с козирка, защото пази от слънцето, когато караш срещу него.
        Няма лошо да караш с много екипировка. Това, че ние старите динозаври караме с малко екипировка не е критерии за подражание. Повече екипировка не вреди. Нека купува народа! Това движи икономиката!
        Лошото е само, че щом нещо е обявено, че е за мотор то цените са тройни! Това ръкавици, раници, очила, ветровки и др... За ски, за някакъв спорт, или за сноуборд една цена, а щом същото нещо е за мотор веднага отскок на цената НАГОРЕ понякога в пъти. Това е гадното!
        Отдавна съм я установил тази схема и за това много внимавам, какво от къде купувам... Не че съм много по купуването де... Едно нещо не го ли скъсам и унищожа не купувам друго от същото. Обикновено минават години... Тия приказки на търговци, че за година, две и нещо вече трябвало да се смени, защото му минала модата, или не можело да кара повече, защото се разпадало, и ставало опасно, или си сменил мотора, и вече всичко трябва да е в друг цвят?!?! Не на мен тия тъпотии, тия търговски номера и приказки от хиляда, и една нощ... Който иска да се лови на тях и да търчи да купува, но не и аз...
        Последно редактирано от ВладиЧ; 26-11-24, 15:25.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          ВладиЧ, при каските има защо. Стандарта и сертификата за мотор/скутер са съвсем различни, и много по-скъпи, от тези за велосипед, ски, сноуборд и тн ... В декашона като гледам каски за велосипед или ски, по етикетите им изрично е обозначено да не се ползва за мотор//скутер. Изрична картинка със забрана има нарисувана...
          Последно редактирано от KingofROAD; 26-11-24, 18:26.

      • #10
        Е аз не съм казал да карате мотори с каски за велосипед. Но с каските е най-голямата преебавка. Една две години и вече каската не ставала. Едно падане и вече ти трябва нова каска, защото с тая, с която си паднал не знам, какво си и са се разместили молекулите в нея, и тя вече не ставала, и не пазела?!?!?! Зависи от падането нали, но общо взето това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА!!!!
        Аз карам с една каска (шлем) обикновено, около 10 години преди да я сменя... И падам и ставам, и пак карам с нея... Значи аз карам мотори от близо 50 години, от 75-та година. От 72-ра година карах Балканче. От тогава съм сменил 7 (седем) каски (шлемове) включително и тия пластмасовите от соца. Значи някои съм ги носил по-малко от 10 години, а някои повече.
        Всеки сам да си решава, как, кога и за какво да си дава парите, и кога да си сменя екипировката. Аз за себе съм решил отдавна.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #11
          И аз падам по малко и тук съм с тебе - ако на всяко падане трябва и каска да сменям няма да му излезе края,3 каски на сезон са половината мотор и горница ма това защото падам леко / пупупу все така да е /, виж ако се изтреса мъжката и се лизна по чело на магистралата мммммм сменям па какво ще да ми струва.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • ВладиЧ
            ВладиЧ коментира
            Редактиране на коментар
            Е, не говоря за такива падания. Това си е катастрофа със скорост... Каската при такива положения може да се спука, да се пробие, да се изкриви, да се остърга почти до тапицерията... Естествено е след това да се смени.
            Но всяко падане почти на място, или изпускане на мотора на място и ти да се търколиш край него, или изпускане на каската на земята от седалката на мотора, или от ръцете ти на земята, и веднага сменяй каската?!?! Дето викаш, аз трябва по три, четири каски да сменям на година при това положение... Айде бе... Много поздрави на търговците от дедо ви Влади...
            Последно редактирано от ВладиЧ; 26-11-24, 17:46.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Аз и тия не ги броя,ма била се пукнала козирката,че паднала от мотора тая каска или съм набил глава на асфалта с никаква скорост……е няма да сменя каска колко и да съм мераклия

        • #12
          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          ...Лошото е само, че щом нещо е обявено, че е за мотор то цените са тройни! Това ръкавици, раници, очила, ветровки и др... За ски, за някакъв спорт, или за сноуборд една цена, а щом същото нещо е за мотор веднага отскок на цената НАГОРЕ понякога в пъти. ...
          А ако видиш яхтените екипировки какви цени са..
          А там Боса "кара" бос и по къси гащи. Докато новобранките са с якенца по 5 бона.

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Ми развива се,пускат нещо супер на пазара и по желание който иска,лошо няма в това.

            Мойто зимното до момента е единствения текстил който покрива А3 спецификация,другите покриващи все са били яка кожа,не знам колко пари може да е при вас ма няма да се изненадам ако е 5 бона,по груби сметки толкова нормална цена

          • Пламен Атанасов
            Пламен Атанасов коментира
            Редактиране на коментар
            Зависи от къде и кога ще го вземеш . В Германските сайтове често има реални намаления . Най-евтино може да се вземе за хиляда евра. Нормалната му продажна цена е около 1600 евро .

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            На 1/3 го взех моето,идеално си е за студеничко

        • #13
          Снимки на каските. Отпред и отзад. Според мен става достатъчно добре. В декашона се продава и стойката, която може да се залепи на каската, и след това лампата да се закачи там. Може и по други неща да се закачва, има и гумена лента в комплекта. Лампите са от бай китаец, и се зареждат през микро усб. И са с по две светлини - бяла и червена Не можах да намеря такива със сменяеми батерии. Имам 2-3 други модели, но пък не стават на тази стойка от декашона.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241126_195814.jpg Прегледи:0 Размер:200.5 КБ ID:6980669 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241126_195836.jpg Прегледи:0 Размер:250.7 КБ ID:6980670

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241126_195910.jpg Прегледи:0 Размер:215.3 КБ ID:6980671 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241126_195936.jpg Прегледи:0 Размер:243.3 КБ ID:6980672
          Последно редактирано от KingofROAD; 28-11-24, 10:04.
          -Чем занимаетесь по жизни?
          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

          Коментар


          • #14
            https://youtu.be/VHkjgKGYspM?si=XZcry2D1xq1MLGWL
            Настане вечер — месец изгрее,
            звезди обсипят сводът небесен;
            гора зашуми, вятър повее, —
            Балканът пее хайдушка песен!

            Коментар


            • #15
              Така,вече имам мааааалка идея за Супервентед ботушите на Алпайнстарс

              Покарах ония ден 9 часа с тях,95 % от времето на асфалт,температури от 5 до 33 градуса,тънък чорап до под коляното / че имам и над ма жената почва да ми подсвирква като се обувам 😜 / ,над ботуша панталон мрежа,скорости до 160 км/ч,шини на колената Мобиус Х8 на голо

              ИДЕАЛНИ са,леко ти мръзнат краката на 5 градуса и трябва да събереш пръстите много вътре към мотора за да не им духа,но над 10 градуса са злато,нито ти се запарва крака нито си чустваш пръстите напикани. Това ако трябва да карам на студено няма да го обуя или ако стане студено ще му отвъртя малко тиксо да не вее на пръстите,за над 10 градуса се чустват идеално даже на пътя.За дъжд или мокро няма какво да си говорим,там все едно си по джапанки,крака ще ти е мокър до коляното,но пък ще изсъхне от София до Драгалевци

              Лесно се върви с тях,имам и ТЕК7 модела който е по-твърд за вървене,тия по-стават даже на асфалт, е мокра тревица на баирче ще те озори ма около паркинга стават даже като са на 3 карания и асфалта горещ,не ги разкопчавам даже.

              Внимавайте с размера обаче - ботуша е 9 номер на крак 9.5-10 с боти вътре 11……..пак го прочети това !!!!!!!

              АБСУРД да изкараш и час с нормалните оригинални боти,аз се пробвах и не можех да си стъпвам на краката след около час,боляха ме 2 месеца след това,не се бьзикам. Отидох в магазина и 10 номер боти са ми леко малки,но още ме боляха краката та реших да не рискувам и купих отделно 11 които ми заспаха.
              9ката боти са малки даже на жена ми на краката,а аз в нейните токчета АБСУРД да вляза.

              БОТУШ 9
              КРАК 10
              БОТИ 11

              ДА ИМ ГО НАКАКАНИЖА на Алпайстарс,само ботите са 200 долара и ако не ги намерите на оферта тия ботуши ще ви стъпят двойно на цената на ТеК 7 модела


              https://upshiftonline.com/blogs/cont...pervented-boot
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X