Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко еко всъщност са екоколите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Колко еко всъщност са екоколите?

    Еко 'кво? Те ги лъжат, ония им вярват! Само V8! Goblin, продължавай с пропагандата, ей така падат цените на истинските коли!
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #77
      От: Колко еко всъщност са екоколите?

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Еко 'кво? Те ги лъжат, ония им вярват! Само V8! Goblin, продължавай с пропагандата, ей така падат цените на истинските коли!
      Гледам бензинът във вашия квартал станал $4.65. А нафтата за населението колко е?

      Коментар


      • #78
        От: Колко еко всъщност са екоколите?

        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
        Еко 'кво? Те ги лъжат, ония им вярват! Само V8! Goblin, продължавай с пропагандата, ей така падат цените на истинските коли!
        А ако ти сменим целия автомобилен парк само с Northstar-и или Triton-и под капака ?

        И недей да злорадстваш, щото това те касае лично: в момента най-евтината нова бензинова S-ка в Щатите е S400 Hybrid. Знам я при кой ще се озове след някоя и друга година
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #79
          От: Колко еко всъщност са екоколите?

          Не знам колко е бензина и нафтата. Пиша от самолета. Бяхме по другия бряг. Ама и $10 на галон да стане, пак V8... Не, че сме ги надиплили, просто ще караме по-малко. Аз на сушуар няма да се кача. За какво имигрирах навремето...?Хибридната S я обсъждахме с брата- извратена работа!
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #80
            От: Колко еко всъщност са екоколите?

            Мисля че, Джеръми Кларксън беше казал: "След 10 години всички ще караме хибридни еко- въшки." От неговите уста звучи страшно.
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • #81
              От: Колко еко всъщност са екоколите?

              Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
              Мисля че, Джеръми Кларксън беше казал: "След 10 години всички ще караме хибридни еко- въшки." От неговите уста звучи страшно.
              Ами тук имаше преди няколко години един Акорд Хибрид - за разлика от другите хибриди електромотора се ползваше за допълнителна мощност, а не за икономия на гориво. Лепваше половин секунда при ускорение от нула до сто на V6 баткото си. Не бих плюл на такъв хибрид.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #82
                От: Колко еко всъщност са екоколите?

                Еко-меко... Целия свят на транспорта е сбъркан от край време. Само с правилно подреждане, драстично ще се намали замърсяването поради по-доброто оползотворяване на енергията. Ама нали демокрация и нЕма как... само разни директиви, насърчаване, поощряване... И да стане, ще е бавно. Или пък чак някога по принуда, като се види зор.

                ПП: По въпроса на Ясен за меренето на енергията.... На тролеите не знам как им мерят разхода, сигурно в подстанцийте, но в локомотивите е с електромери във всеки от тях.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #83
                  От: Колко еко всъщност са екоколите?

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  А ако ти сменим целия автомобилен парк само с Northstar-и или Triton-и под капака ?

                  И недей да злорадстваш, щото това те касае лично: в момента най-евтината нова бензинова S-ка в Щатите е S400 Hybrid. Знам я при кой ще се озове след някоя и друга година
                  А и тук е лесно,просто стоиш далече от евтини С класи и готово,осмака си е осмак.

                  Мани майтапа,5 кинта галончето,гледам по колонките кой заредил за 20 кинта кой за 25,тия с мотокарите си мислят,че са на далавера
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #84
                    От: Колко еко всъщност са екоколите?

                    За сравнение: тука бензинът е в момента $6.50 за галон, нафтата - и тя, но разстоянията са такива, че принципно ще плащам доста по-малко гориво от вас. Отделно, дето има и пропан-бутан на $3.20.

                    Ако ми беше дерт, щях да карам V8 - и някои карат, хем не всички са над моите доходи. Че и газ не слагат даже. Отделно, че има няколко човека, дето само като ми видят Ужаската (редови 4цил, 2.45л, 100кс, кошът изглежда празен) и започват една и съща мантра - V8, V8, V8... те ще се познаят.

                    В този ред на мисли, голямото не-еко на САЩ не са толкова V8-двигателите, а разстоянията. Принципът "всичко далече от всичко" (наследен от епохата на първоначалното заселване с бели), съчетан с добрата асфалтова инфраструктура и независимият американски дух са качили всичко на коли, направили са колата култ, а V8 е просто следствие и не най-голяма беля.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Колко еко всъщност са екоколите?

                      Бе малко ме съмнява само заради американците (не съм им фен де) да се говори за ЕКО нещо си. Ама на мен ми е интересно дали няма някъде информация колко вредни емисии се отделят за производството на 1кW ЕКО енергия примерно. Като това включва и производството на съоръжението. Нещо от сорта:
                      -за добиване на суровини....-толкова
                      -за производство на компоненти...-толкова
                      -при самото производство...-толкова
                      Или нещо такова. Аз по начало съм малко скептичен към ЕКО нещата. Много ЕКО не ми звучи ЕКО. Що се отнася до автомобилите? Ами за мен проблема е именно в скъпото и неекологично производство на същите. Отделно, че цената на горивото за тях (демек тока) така както е тръгнало ще е съизмерима със сегашната (нали и тока е ЕКО (или как беше "от възобновяеми източници", бе не знам как му викаха)). И накрая какво? Дет се вика "Погледнал се Илия, пак в тия".
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #86
                        От: Колко еко всъщност са екоколите?

                        Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                        колко вредни емисии се отделят за производството на 1кW ЕКО енергия примерно.
                        По-горе писах. Смяташ колко струва обикновената, колко струва ЕКО-дръндрън. Колкото повече струва, точно толкова повече замърсява.

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        По въпроса на Ясен за меренето на енергията.... На тролеите не знам как им мерят разхода, сигурно в подстанцийте, но в локомотивите е с електромери във всеки от тях.
                        Знам аз как е по локомотивите, на тролеите е същото, ама там интрига между самите тролейбуси няма, затова истинският електромер е направо в подстанцията им. Също и на трамваите.

                        Въпросът е как да се направи на личните коли, без да има драстични кражби или несправедливости (и в двата случая, системата няма да работи). Да беше евтин токът - месечен абонамент и си джиткаш. Ама той не е евтин - значи трябва да се мери на всекиго и разходите да се разпределят справедливо. С GPS тракове пак няма да стане - ППС са различно ефективни и различно тежки в процеса на експлоатация, отделно че има и върната енергия. Може с измерител в токоприемника. Абе сложно - и сигурно няма да измисля аз най-хитрото, а и няма да се внедри най-хитрото.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Колко еко всъщност са екоколите?

                          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                          И това не е точно така. Растенията абсорбират въглерод от атмосферата, а ние ги горим и така затваряме цикълът за един (или приблизително) сезон. Въглеродът в изкопаемите горива е там по абсолютно същия механизъм, само дето цикълът (на абсорбция и освобождаване) е по-дълъг!
                          Но не е в това въпросът. Плодородните площи са крайно количество, храни по друг начин не е възможно да се добиват, докато енергоносители естествено съществуват (също както ел-енергия е необходима за какво ли не и без транспорта, който може да функционира и по много по-рационални схеми).
                          Боядисаното в синьо е добра дефиниция за ВЕИ.
                          Съгласен съм с тезата ти за изкопаемите горива(червеното), че са ВЕИ, но там има един проблем: Един цикъл е 50 000, 100 000 или повече години. А това, нас хората с 10 000 години история (няма и толкова) не ни устройва особено. Друго си е ресурсите да се възобновяват веднъж годишно.
                          Наистина се получава конкуренция между маслодайните култури за био горива и другите растителни култури за хранително-вкусовата промишленост. Но пък ако ти е по-евтино да произвеждаш био-дизел и да си внасяш храна - защо пък не?
                          Понеже засягаш рационалността, бих казал следното: Човечеството живее по такъв начин, че почти игнорира фактора рационалност. Ето ти пример: Пустините не се използват, а са чудесно място за производство на енергия - просто там слънцето е в повече. Понеже тук някой ще скочи срещу фотоволтаиците (че не са еко и нямат КПД), ще кажа, че има и други начини: ТЕЦ, но не на въглища, а на слънчева енергия. И вода има в океана - отделяш солта (и я продаваш), а водата ползваш за производство на ел. енегия. Всичко това може да е теоретично, но пък е рационално. Африка си имат Сахара и могат да захранят цяла Европа с електричество.
                          Разбира се, всичко това е теоретично, защото не сме рационални.
                          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Колко еко всъщност са екоколите?

                            Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                            Но пък ако ти е по-евтино да произвеждаш био-дизел и да си внасяш храна - защо пък не?
                            Защото да останеш без храна е много, много по-голяма тесла, отколкото да останеш без гориво.

                            За водата в океана и Сахара - тъжно, ама физиката (при водата) и логистичните ограничения (в Сахара) са срещу такива планове. Колкото и рационални да изглеждат.

                            Сахара НЕ става за фотоволтаици. Не и при съвременното им технологично състояние. Възможни са някакви други схеми, вероятно, ама досега някой да ги беше измислил.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Колко еко всъщност са екоколите?

                              Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                              ... Наистина се получава конкуренция между маслодайните култури за био горива и другите растителни култури за хранително-вкусовата промишленост. Но пък ако ти е по-евтино да произвеждаш био-дизел и да си внасяш храна - защо пък не
                              Защото в един момент може да ядеш дЕдовия ...

                              А освен това

                              ... "If biofuels are grown in place of forests, we're actually going to end up emitting a huge amount of carbon. When trees are cut down to make room for new farmland, they are usually burned, sending their stored carbon to the atmosphere as carbon dioxide. That creates what's called a carbon debt," Gibbs said. "This is because the carbon lost from deforestation is much greater than the carbon saved from using the current-generation biofuels."Indeed, tropical forests are the world's most efficient storehouses for carbon, harboring more than 340 billion tons, according to Gibbs' research. This is equivalent to more than 40 years worth of global carbon dioxide emissions from burning fossil fuels.
                              Gibbs' previous findings asserted that the carbon debt incurred from cutting down a tropical forest could take several centuries or even millennia to repay through carbon savings produced from the resultant biofuels.
                              ...

                              В частичен превод:
                              "Ако биогоривата се отглеждат на мястото на гори, ние в крайна сметка ще имаме огромно количество въглеродни емисии. Когато дърветата се изсичат за да направят място за нова обработваема земя, те обикновено се изгарят, при което отделят натрупания в тях въглерод в атмосферата във формата на въглероден двуокис. Това създава т.нар. "въглероден дълг", каза Гибс. "Това е защото въглеродните емисии от обезлесяването са много по-големи, отколкото спестените при използването на сегашните биогорива. ...
                              ... изплащането на въглеродният дълг, натрупан от изсичането на тропическите гори, чрез икономиите от произведените по този начин биогорива може да отнеме няколко века или дори хилядолетия ...

                              http://news.stanford.edu/news/2009/f...bs-021809.html
                              Дето се казва, де е Киро на кирия ...

                              Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                              ... Понеже засягаш рационалността, бих казал следното: Човечеството живее по такъв начин, че почти игнорира фактора рационалност. Ето ти пример: Пустините не се използват, а са чудесно място за производство на енергия - просто там слънцето е в повече. Понеже тук някой ще скочи срещу фотоволтаиците (че не са еко и нямат КПД), ще кажа, че има и други начини: ТЕЦ, но не на въглища, а на слънчева енергия. И вода има в океана - отделяш солта (и я продаваш), а водата ползваш за производство на ел. енегия. Всичко това може да е теоретично, но пък е рационално. Африка си имат Сахара и могат да захранят цяла Европа с електричество.
                              Разбира се, всичко това е теоретично, защото не сме рационални.
                              Ти, разбира се, знаеш за много рационален начин да доставиш до Европа електроенергията, генерирана в пустините на Долно Понго ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Колко еко всъщност са екоколите?

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                ...
                                Ти, разбира се, знаеш за много рационален начин да доставиш до Европа електроенергията, генерирана в пустините на Долно Понго ...
                                А ти да не би да очакваш човек с готова и работеща концепция да седне и да я развива тук Натиснете снимката за да я уголемите

Име:korabche.gif
Прегледи:1
Размер:5.0 КБ
ID:5416160
                                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X