Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелите и надморската височина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Дизелите и надморската височина

    Самурай с винтов компросор , бензинов на 6688 метра.

    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

    Коментар


    • #47
      До: Дизелите и надморската височина

      Я марш всички обратно при задъхването на дизелите!

      Коментар


      • #48
        До: Дизелите и надморската височина

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Я марш всички обратно при задъхването на дизелите!
        Ми аз го написах отдавна - на 3000-4000 метра надморска височина дизел не се задъхва - поне такъв е моят опит. Действието се развива на десетина градуса северно от екватора.

        ПП Там кислородът е много кът щото аборигените отглеждат кат, а той дърпа много вода, бере се с едва поникнали листенца и практически няма растителност горе на платото. Интересен момент е, че от повишеното ниво на червени кръвни телца кръвта става синя.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #49
          До: Дизелите и надморската височина

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Я марш всички обратно при задъхването на дизелите!
          Универсална рецепта: Вземаш двойно по-голям от нужния дизел (атмосферен), ограничаваш му помпата до 50% от мощността, всичко останало (трансмисия, охлаждане, шаси и тн) остава като за оригиналната мощност. Така утежняването ще се сведе до разликата в двигателите, а тя лесно може да се окаже по-малка от комплекса други подобрения за спасяване на мощността. До 6000м никаква разлика, по-нагоре ще почне да омеква, но пак ще върви някак. Специфичния разход на нафта ще остане същия.

          Компресори, турбини и всякакви други блага на тунинга ще трябва да ги опазиш от възможността да смелят трансмисията долу в ниското, а нафтата все едно ще си я пият допълнително и горе, и долу.

          Айде, грамотна турбина на дизел не харчи допълнително, но пък управлението и в такива условия е задача. Ако я решиш, подхождаш като към уголемяването на двигателя.

          Коментар


          • #50
            До: Дизелите и надморската височина

            Бе там атмосверата е по-дебела с не знам колко десетки километра, не се занасяй. И има съвсем дребна особеност - водата в екваториалния слой е примерно 2 тегловни процента. В средните ширини - 0,3, това са почти два порядъка разлика. Практически различни флуиди. Дотолкова, че ураган от средните ширини в никое полукълбо, изобщо не може да пресече Екватора. А това е енергетика, превишаваща възможностите на човечеството с много - много порядъци.
            На екватора, и до примерно 30 градуса ширина, форсажа ти е включен в предплатеното. Водата влиза през въздухозаборника и без спирт.
            Виж, ако знаеш как да запуснеш реактивен двигател в афганските планини през лятото, без да излееш отпред цялата манерка спирт - просто се обади. Ще те позлатят.

            Коментар


            • #51
              До: Дизелите и надморската височина

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Ми аз го написах отдавна - на 3000-4000 метра надморска височина дизел не се задъхва - поне такъв е моят опит. Действието се развива на десетина градуса северно от екватора.

              ПП Там кислородът е много кът щото аборигените отглеждат кат, а той дърпа много вода, бере се с едва поникнали листенца и практически няма растителност горе на платото. Интересен момент е, че от повишеното ниво на червени кръвни телца кръвта става синя.
              От нямането на растителност беда не произлиза - те и да направят кислород, той все едно се размесва както си знае. А това за синята кръв - я кажи, какво е това растение и законно ли е в Европа?

              Коментар


              • #52
                До: Дизелите и надморската височина

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Бе там атмосверата е по-дебела с не знам колко десетки километра, не се занасяй. И има съвсем дребна особеност - водата в екваториалния слой е примерно 2 тегловни процента. В средните ширини - 0,3, това са почти два порядъка разлика. Практически различни флуиди. Дотолкова, че ураган от средните ширини в никое полукълбо, изобщо не може да пресече Екватора. А това е енергетика, превишаваща възможностите на човечеството с много - много порядъци.
                На екватора, и до примерно 30 градуса ширина, форсажа ти е включен в предплатеното. Водата влиза през въздухозаборника и без спирт.
                Така е на теория. Ама горе на платото, за където говоря, освен в дъждовния сезон (един месец) влага няма. Сухо е като свирка.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #53
                  До: Дизелите и надморската височина

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Бе там атмосверата е по-дебела с не знам колко десетки километра, не се занасяй. И има съвсем дребна особеност - водата в екваториалния слой е примерно 2 тегловни процента. В средните ширини - 0,3, това са почти два порядъка разлика. Практически различни флуиди. Дотолкова, че ураган от средните ширини в никое полукълбо, изобщо не може да пресече Екватора. А това е енергетика, превишаваща възможностите на човечеството с много - много порядъци.
                  На екватора, и до примерно 30 градуса ширина, форсажа ти е включен в предплатеното. Водата влиза през въздухозаборника и без спирт.
                  Виж, ако знаеш как да запуснеш реактивен двигател в афганските планини през лятото, без да излееш отпред цялата манерка спирт - просто се обади. Ще те позлатят.
                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Така е на теория. Ама горе на платото, за където говоря, освен в дъждовния сезон (един месец) влага няма. Сухо е като свирка.
                  Водата и на теория не е много фактор, а за ураганите Стефан ще преговаря механиката, защото и там водата не е фактор. Просто си имал дизел с достатъчен резерв по въздух.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Дизелите и надморската височина

                    Абе то изобщо няма растителност. От там ни кислород ни влага.

                    Типична гледка



                    Catha edulis - колко е легално е спорна тема. Общо взето колкото коката, щото си приличат много. Ако си намериш чай мате е същата работа - от това се прави. Само дето като се изсуши ефектът е много слаб.
                    А идеално е за диабетици. Понижава кръвната захар.

                    ПП Синята кръв не е от ката, а от малкото кислород и съответно повишеното ниво на хемоглобин.
                    Последно редактирано от turtey; 02-09-09, 22:41.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #55
                      До: Дизелите и надморската височина

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Просто си имал дизел с достатъчен резерв по въздух.
                      Значи служебната ми тлк да
                      но и тези кошници нямаха проблеми а при тях запаси ..
                      хъм, силно казано
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #56
                        До: Дизелите и надморската височина

                        Не, не е много. Само че в студено мокро време, даже на нашите ширини, всички двигатели дърпат много повече. Така че причината за повечето катастрофи изобщо не е само в гумите, както обичат да казват рекламистите и бакалите. А в истинската неграмотност на шофьорите, които не познават тая особеност. Не че не я усещат, не си дават сметка.
                        Субективното усещане за сухост, на фона на доскорошна излишна влажност, по мое дълбоко убеждение, едва ли е достатъчна за реалното изсушаване на атмосферата от две шепи трева. 2 тегловни процента са наистина много вода. За реална промяна на компресията на ДВГ стигат. Щом стигат за спиране на ураганите ...

                        Коментар


                        • #57
                          До: Дизелите и надморската височина

                          Е, запасът е нещо относително. Някой слагал ли ги е на стенд за газове или мощност?

                          Дизелите по принцип си работят с поне 40-50% излишък на кислород. Иначе пушат, но все пак вървят. Е, поне докато излишъкът не падне под 20% - тогава не стигат далече.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Дизелите и надморската височина

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Е, запасът е нещо относително. Някой слагал ли ги е на стенд за газове или мощност?
                            Е ти изби рибата. Какъв стенд - то ако производителя ги види че изобщо се движат няма да повярва

                            Стефане, там горе е наистина сухо. Много сухо. Иди, виж и после ще говорим за субективизъм.
                            Последно редактирано от turtey; 02-09-09, 22:55.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #59
                              До: Дизелите и надморската височина

                              КОЛКО сухо? Влагометърът е евтин прибор, завинти го на таблото. После ще разкажеш
                              На полюсите е МНОГО по-сухо, но ДВГ някак работят. Там през нощта относителната влажност пада и под 20%, от това спира и дишането. Не от студа.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Дизелите и надморската височина

                                "Мусаленските" мнения са преместени в отделна тема
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X