Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелите и надморската височина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Дизелите и надморската височина

    Стефане, какво ти пречи втората сонда, като едната е само контролна? Тя проверява дали работи катализатора. Като показва глупости компира на колата не й обръща внимание; е пали ти една лампа, че нещо по мотора не е наред.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      До: Дизелите и надморската височина

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Проста система за управление на инжектор с катализатор и две сонди, е оплескана. Ако няма барометър, май може само да се превключи компютъра да чете и за двете места от една сонда, и както дойде.
      Значи е много оплескана.

      Все едно, втората сонда е само контролна - дали е здрав катализаторът и първата.

      И така - по какво се различава сметката за по-ниско налягане наоколо? При положение, че имаш валиден сигнал за налягането в колекторите? Точно така, по коефициента на продухване. Който все едно се влияе от 1000 други неща и една сонда ти стига, за да го компенсираш.

      извод: някой си е оставил ръцете в компютрото.

      Коментар


      • #18
        До: Дизелите и надморската височина

        Не знам, и даже не съм се интересувал. Затова и хвърлих темата за дъвчене.

        Коментар


        • #19
          До: Дизелите и надморската височина

          При карбураторните АТВ-та влияе и то много колкото пи-високо с изкачваш започва да глъхне и се дави двг. При някой инжекционни Ямаха Раптор 700 също има разлика/влошаване/, но не е така силно изразено.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            До: Дизелите и надморската височина

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            ...... Във всеки случай, 2,5 литровите, нормално се качват на Елбрус (5642 м). Инжекторните са стреснали народа, и сега като че ли правят автоматична система за омайване на компютъра.
            Оппаааа. А стига де, кое точно колесно моторно преяоизно средство, било то УАЗ или друго, се е качвало на Елбрус и кога? Щото там по най-гладкия път има едно място около 2-3 км по страничен снежно-леден склон около 40 градуса крен. След това има и други заигравки и накрая стръмно снежно изкачване.....
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #21
              До: Дизелите и надморската височина

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Класическият дизел, обаче, има проблем - колкто по-високо отива, толкова по-голямо трупче трябва да пъха под педала.
              Класическия дизел на Мерседес - 605, 606 например, имат едно устройство, наречено ALDA - което внася корекции в работата на помпата и трупче не е необходимо..

              Разлика във работата на двигателя няма...

              Коментар


              • #22
                До: Дизелите и надморската височина

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Значи е много оплескана.

                Все едно, втората сонда е само контролна - дали е здрав катализаторът и първата.

                И така - по какво се различава сметката за по-ниско налягане наоколо? При положение, че имаш валиден сигнал за налягането в колекторите? Точно така, по коефициента на продухване. Който все едно се влияе от 1000 други неща и една сонда ти стига, за да го компенсираш.

                извод: някой си е оставил ръцете в компютрото.
                Е, дизел с дебитомер, май все си отчита кво влиза, и му дава толкова нафта. Виж че турбото откача, ако не е и то компютризирано, е друг въпрос. Но поне ще отчете кво е влязло и ще му пусне гориво квото трябва. Така си мисля де. А мощността пак ще е надолу, щото влиза по-малко. Интересно, но не мен не ми направило впечатление да има разлика на х.Вихрен, и долу в ниското. А горе е по-студено - може би това компенсира малко.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Дизелите и надморската височина

                  Всички съвремени таралясници си имат датчици за мерене на атмосферното нялягане. Тъпото е, че са и много точни. Факт е, че на много високо се справят по-добре двигателите с голям обем и малка маса.
                  Мислил съм си за допълнителна система за впръскване на азотен двуокис, не като бустер, а като АГУ с цел спомагане на горивната смес с кислород. Ама пусто живея на морския бряг и нямам голяма мотивация....
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Дизелите и надморската височина

                    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                    Разлика във работата на двигателя няма...
                    Ако не губи мощност, значи просто е много консервативен долу в ниското. Което за някои машини е напълно нормално.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Дизелите и надморската височина

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      Всички съвремени таралясници си имат датчици за мерене на атмосферното нялягане. ....
                      Аз и баща ми имахме лагуна 1.9дци 120 к.с. При бързо изкачване на наклон изписва нещо за сервиз и минава в авариен режим /до 2000 об/мин/. Ходим, плащаме за диагностика, чистят трешка и пак така. Редовно като качвам ришкия проход от с. Веселиново нагоре и "светва". А само 1 път по магистралата от Сф. към прованса. В последствие от сервиза на Промобил казаха, че датчика за атм. налягане си мери добре, но програмно е заложено, че ако с някаква скорост налягането намалява, по-висока от нормалното да включва в авариен режим. На моята лагуна и смениха софта и този и много други проблеми се решиха.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Дизелите и надморската височина

                        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                        Всички съвремени таралясници си имат датчици за мерене на атмосферното нялягане. Тъпото е, че са и много точни. Факт е, че на много високо се справят по-добре двигателите с голям обем и малка маса.
                        Мислил съм си за допълнителна система за впръскване на азотен двуокис, не като бустер, а като АГУ с цел спомагане на горивната смес с кислород. Ама пусто живея на морския бряг и нямам голяма мотивация....
                        тя тая система я е имало на старите немски изтребители (от войната) именно с цел да доставя повече кислород за буталните двигатели

                        Коментар


                        • #27
                          До: Дизелите и надморската височина

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Ако не губи мощност, значи просто е много консервативен долу в ниското. Което за някои машини е напълно нормално.
                          е, това е на бенца от подписа ми

                          не е чудо на чудесата - 2500 сс, 5 цил., 20 клапана, 113 нр, автомат...

                          ама - колкото - толкова..

                          Коментар


                          • #28
                            До: Дизелите и надморската височина

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Мислил съм си за допълнителна система за впръскване на азотен двуокис, не като бустер, а като АГУ с цел спомагане на горивната смес с кислород. Ама пусто живея на морския бряг и нямам голяма мотивация....
                            Аз защо да не е директно впръскване на кислород? Например кислородна бутилка под налягане и впръскване някъде около въздушния филтър чрез регулиращ вентил.
                            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Дизелите и надморската височина

                              Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
                              Аз защо да не е директно впръскване на кислород? Например кислородна бутилка под налягане и впръскване някъде около въздушния филтър чрез регулиращ вентил.
                              Защото е опасно. Носиш си бомба.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Дизелите и надморската височина

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Защото е опасно. Носиш си бомба.
                                А и лек теч някъде, и с масълцето става чудна комбинация.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X