Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелите и надморската височина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Дизелите и надморската височина

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    КОЛКО сухо? Влагометърът е евтин прибор, завинти го на таблото. После ще разкажеш
    На полюсите е МНОГО по-сухо, но ДВГ някак работят. Там през нощта относителната влажност пада и под 20%, от това спира и дишането. Не от студа.
    30% средна годишна влажност.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #62
      До: Дизелите и надморската височина

      Хайде да оставите влагата, а аз обещавам на живо да ви обясня термодинамично, химико-кинетично и механично как тя влияе на работата на ДВГ. И как се постигат заветните примерно 3% на бензинови и 2% на дизелови двигатели с условието водата да е само пара.

      Форсажните режими, борбата с детонациите при тях и спиртните смеси са друга част от темата, пряко свързана с топлината на изпарение и задължението да ги вкараме в цилиндъра течни.

      Коментар


      • #63
        До: Дизелите и надморската височина

        Качвал съм 2 пъти Стелвио пас в Италия 2760 м. с дизели. Първия път с Авенсис 2.2 Д4Д 150 к.с. , а втория пак с Авенсис , но 2.0 Д4Д. Малкия мотор се задъха много повече, може би и защото турбото не му работи постоянно , а след 1800 об/мин (предполагам).Усеща се обаче липса на мощност, определено.Мястото обаче е уникално, препоръчвам го на всички.Милсля да го пробвам и с бензин турбо скоро.
        Поздрави.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X