Не разбрах кой, някой в полулично съобщение, е изразил учудване от препоръката за турбина на дизел. Явно проблема не е достатъчно широко известен, та си струва да се предъвче.
Не знам какво е имал предвид колегата, и сигурно си мисли за динамики и турбоями. Последен проблем. Още на 2 000 метра, на атмосферния дизел, заради недостига на кислород, му остава 60% от мощността. Нагоре намалява по-бързо. Същата е работата и с бензиновите мотори с две ламбда сонди, освен ако компютъра няма опорен барометър и коригираща програма.
Проблема е напълно сериозен, и се свежда до възможността изобщо да се запази работоспособност, а не до екстри.
Не знам какво е имал предвид колегата, и сигурно си мисли за динамики и турбоями. Последен проблем. Още на 2 000 метра, на атмосферния дизел, заради недостига на кислород, му остава 60% от мощността. Нагоре намалява по-бързо. Същата е работата и с бензиновите мотори с две ламбда сонди, освен ако компютъра няма опорен барометър и коригираща програма.
Проблема е напълно сериозен, и се свежда до възможността изобщо да се запази работоспособност, а не до екстри.
Коментар