Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

    За да няма умрели както се изказа колегата Dino, "При моделите с надлъжно вграден двигател, Torsen-диференциал се грижи за разпределението на задвижващите сили между предната и задната оси. При автомобили с напречно вграден двигател се прилага Haldex-съединител." И колега вземи почети малко повече техническа информация, а стига чете списанията какво пишат. Малко сухи данни
    Ъгъл на преден надвес: 28
    градуса
    • Ъгъл на заден надвес: 25
    градуса
    • Ъгъл на рампата: 20 градуса
    • Дълбочина на газене: 200 мм
    • Фронтален наклон: 42,75
    градуса (95%)

    Коментар


    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

      Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
      • Дълбочина на газене: 200 мм
      Това Lotus Evora ли е?

      Коментар


      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

        Винаги като дават данни ги дават нивото до праговете, за Touareg-a e 580 mm, а аз съм го виждал и повече да гази във водата

        Коментар


        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

          Искаш да кажеш, че на Тойта Хилукс например праговете са на 70см над земята (а тя изобщо не е висока)...или че на Тигуана са 38см. по-ниско от Туарег.

          Нещо не ми се връзва....

          Коментар


          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

            Ей това може да гази юнашки, вижте края на клипа:

            http://www.youtube.com/watch?v=h_KIqdS1SO0

            Толкова епохална реклама на кола не бях виждал досега!
            Vitara 2.0 V6
            Honda CRV (Gen 1)
            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
            ВАЗ 2131

            Коментар


            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

              Toyota RAV4: Трета моделна генерация: най-дълго на пазара в класа а A-SUV
              - 3 линии на оборудване
              - 1 бензинов двигател (152 PS) и 1 дизелов двигател (136 PS)
              - Максимална маса на теглене 2,0 тона
              - Система Easy-Flat за изравняване на пода (при свалени облегалки на
              задните седалки)
              - Аудио- и DVD-навигационна система с Touchscreen дисплей

              + Нисък разход на гориво;
              + Богато серийно оборудване по отношение на сигурността; + Гъвкаво вътрешно пространство;
              + Маса на теглене до 2,0 тона

              - Липса на автоматична трансмисия при дизеловия агрегат
              - Недостатъчно точно превключване при механичната трансмисия
              - Намалено пространство на пътниците на предните места
              - Арматурно табло от твърда пластмаса и неугледен интериор
              - Лоша видимост поради по-голямото резервно колело на капака на багажника

              Nissan X-Trail
              Моделна генерация 2007
              3 нива на оборудване
              2 бензинови двигателя (140 PS, 169 PS) и 2 дизелови двигателя (150 PS, 173 PS)
              Максимална маса на теглене 2,0 тона
              Максимален товарен обем 1.841 л.
              Електрически стъклен повдигащ се шибидах
              + Богата палитра на двигателите
              + Пространствено купе
              + Комфортно окачване
              + Максимален товарен обем от 1.841 литра
              + ESP серийно оборудване

              - Скучен дизайн на каросерията
              - Непрецизно завиване и трудна управляемост
              - Тапицерия на пода на багажното отделение от пластмаса вместо поставянето на стелка
              - Акция по извикване на автомобилите поради корозия на фланеца на резервоара

              Honda CR-V

              3-та моделна генерация: въведен на пазара през 1996 – актуалния модел днес на пазара от 2006
              3 линии на оборудване
              1 бензинов двигател (150 PS) и 1 дизелов двигател (140 PS)
              Максимална маса на теглене от 1,6 до 2 тона (при 12 % изкачване)
              Максимална маса на товара от 350 до 475 кг.
              Електрически панорамен стъклен шибидах
              CMBS система за следене на разстоянието между автомобилите

              + Прецизна 6-степенна скоростна кутия
              + Добре подбрана гама от серийно оборудване за сигурност
              + Пространствено купе, особено в задната част
              + Комфортни седалки и при двете по-високи линии на оборудване
              + Удобно за товарене багажно отделение благодарение на функционалния заден капак и ниския праг

              - Шасито има склоност към поднасяне встрани при маневри при висока скорост
              - По-дълъг спирачен път
              - Малък пътен просвет от само 175 мм
              - Купе-образна линия на покрива, което нарушава преобладаващите закръглени форми
              - Лош комфорт на седалките поради невъзможността на кожената тапицерия да поема въздух

              Suzuki Grand Vitara

              Конкурента с най-голяма високопроходимост
              Серийно: Перманентно задвижване на всички колела, среден диференциал и демултипликатор
              3-та моделна генерация от 2005
              2 бензинови агрегата (106 PS, 140 PS) und 1 дизелов агрегат (129 PS)
              Максимална маса на теглене 2,0 тона
              Електрически стъклен шибидах

              + Висока проходимост при пресечени терени
              + Каросерията ненадхвърля прекомерно размерите на шасито и задоволителен пътен просвет
              + Блокиращ диференциал като при нормален пълноприводен,
              високопроходим автомобил
              + Дизелов двигател с нисък разход на гориво
              + Нисък праг на багажното отделение от 70 см

              - Висок разход за гориво при бензиновите двигатели
              - Дизелов двигател с недостатък при потеглянето и турбото дупка
              - Некомфортно превключващи автоматична и механична скоростна кутия
              - Слаби спирачки
              - Малко място за складиране на вещи в багажното отделение

              Hyundai Tucson

              Въвеждане на пазара през 2004 –Facelift през 2005
              1 базова версия с допълнително оборудване
              2 бензинови двигателя (142 PS, 175 PS) и 1 дизелов двигател (140 PS)
              Максимална маса на теглене 1,6 тон
              4 звезди при тестовете за сигурност EuroNCAP

              + Бензиновия двигател се нуждае само от обикновен бензин
              + Богато серийно оборудване
              + Гъвкав интериор
              + Голямо пространство отзад
              + Практичен багажник

              - Лоша тракция и следователно намалено удоволствие от шофирането през пресечени терени
              - Мудно и трудно управление
              - Сравнително точно превключващ механизъм
              - Малко багажно отделение и съответно малък товарен обем
              - Ниска маса на теглене

              Chevrolet Captiva

              Световна премиера на автомобилното изложение в Женева, март 2006 година
              4 нива на оборудване
              Двигател 2,4 DOHC 136PS с предно предаване
              2 бензинови двигателя (136 PS, V6 230 PS) и 1 дизелов двигател (150 PS)
              4 звезди при тестовете за сигурност EuroNCAP
              7 места

              + Мощната линия в областта под долния ръб на прозорците.
              + Богато серийно оборудване
              + Гъвкав интериор
              + Отварящ се прозорец на задната врата
              + ESP серийно оборудване
              + Ходовата част с окачване тип McPherson отпред и четиризвенна конструкция на задния мост.

              - Наличие на грешки в софтуера
              - Вибрации на волана при преминаване през неравности по пътя
              - Мудно управление
              - Загуба на мощност
              - Силни странични колебания на каросерията в завой

              Opel Antara

              Световна премиера на автомобилното изложение в Париж, септември 2006 година
              3 нива на оборудване
              1 бензинов двигател (146 PS) и 3 дизелови двигатели (127 PS, 150PS, 227PS)

              + Пространствено купе, особено в задната част
              + Добра еластичност на двигателя, благодарение на късите предавки на петстепенната си трансмисия

              - Склонност към недозавиване
              - Силни странични колебания на каросерията в завой
              - Високо собствено тегло
              - Индиректна настройка на кормилната уредба
              - Непрецизно превключване на предавките на скоростната кутия

              Mitsubishi Outlander

              Световна премиера на автомобилното изложение в Токио, октомври 2005 година
              5 нива на оборудване
              1 бензинов двигател (170 PS) и 2 дизелови двигатели (140 PS, 156PS)
              Разполага серийно с двойно предаване
              4 звезди при тестовете за сигурност EuroNCAP
              7 места

              + Много нисък ръб на багажника с възможност за натоварване до 200 килограма.
              + Три режима на работа – класическо предно предаване, 4WD и 4WD Lock
              + Накланянето на каросерията в завой е сравнително слабо
              + Малък диаметър на завиване– 10,4 м
              + Качествени материали

              - Неприветлив интериор
              - Лекото проскърцване на някои от пластмасовите детайли при движение по разбити участъци
              - Тежка каросерия с неособено добра аеродинамика
              - Висок разход на гориво
              - Турбодупка, под 2000 об./мин
              - Твърда возия

              Съжалявам за малко дългия пост но на това му се казва сравнение да казваш + и - , а не само да се коментира.

              Коментар


              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                Искаш да кажеш, че на Тойта Хилукс например праговете са на 70см над земята (а тя изобщо не е висока)...или че на Тигуана са 38см. по-ниско от Туарег.

                Нещо не ми се връзва....
                http://www.volkswagen.de/vwcms/maste...s/offroad.html

                ето ги и визуализирано за тоуарег-а, за тигуан-а го имам на .pdf файл или трябва да кача снимки от теста в балканчето над кремиковци, че не помня как се казва там месността и селото.

                Коментар


                • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                  Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение

                  Почвам едно по едно:

                  Двигателите PSA HDi/Ford DLD са разработка на французите и се произвеждат в техните заводи в Tremery и Douvin (и за Мазда, и за Волво, и за Форд), а големия 2,7 литров V6 се произвежда в Ford's Dagenham Engine plant, Великобритания (всъщност този мотор наистина си е разработка на Форд, ама на англицкия Форд - конструиран е изцяло в Dunton and Whitley research centre - немците немат нищо общо).


                  А относно комънрейлите на PSA/Ford/Volvo/Mazda...последния за затвори вратата...дълга история е

                  Цялата история на т.нар. джойнт-венчър е леко странна, но с две думи - през 1998 г. продажбите на Форд страдат заради липсата на читав дизел, и те решават да си ПЛАТЯТ на PSA да им разработи читави моторчета. Тук няма да обяснявам за 1,4 и 1,6 литровите дизели на Пежо (които освен на повечето Мазди, Фордове, Волва се монтират дори на Мини Купър - тоест BMW), щото нали темата бе за дизеловата моторетка на Кугата.

                  Фамилията двигатели DW с 2 литра (DW 10,замества XUD9) и 2,2 литра (DW 12) работен обем е базирана на един от най-легендарните семейство дизели на Пежо (и на всички времена) - PSA XUD engine, като работния обем е увеличен до 1997 и 2179 куб. см, оборудвани са с комън-рейл, 8 или 16 клапанни глави и въобще са тотално осъвременени. Най-готското в цялата работа е, че за целия масраф са платили Форд - е, срещу това са получили правото да монтират тези моторетки на разните Фордове, Волва, Ленд Ровъри, Джагуари и Мазди, като ги кръщават както си искат - Дураторк TDCi, TD4, MZ-CD, и кво ли не...

                  (1,3)
                  Добре де Carburettor, а защо твои колеги пишат това:

                  Instead of something cheaper and nastier, Ford has adopted the expensive and extremely well proven Haldex centre clutch, as used by Audi in its quattro systems. Under the bonnet you get the latest, improved, Dagenham built, 2.0 ‘Duratorq’ TDCI 136 engine, which Ford now makes for Peugeot, Citroen and Volvo. And which, significantly, chunders out a mere 169g/km of CO2, less than any other diesel SUV apart from the Nissan Qashqai 1.5DCI, and which means £170 tax this year and £175 next year. No 4x4 penalty there.

                  Torque arrives at the party with 240Nm from 1,500rpm, increasing to a maximum of 320 at 2,000rpm, tailing back to 240Nm by 4,000rpm, the point of maximum power. So there’s plenty where you need it.

                  Явно вече не ги правят във Французко
                  ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                  lre-bulgaria.org

                  Коментар


                  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                    Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
                    Винаги като дават данни ги дават нивото до праговете, за Touareg-a e 580 mm, а аз съм го виждал и повече да гази във водата
                    Данните на производителя за дълбочината на газене нямат нищо общо с височината на праговете. Може би Холцваген ограничават дълбочината дотам, защото им текат уплътнителите на вратите? Няма да се учудя
                    ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                    Volvo XC90 D5 Executive '12
                    Volvo XC60 D5 Summum '11
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                    Коментар


                    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                      Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                      Данните на производителя за дълбочината на газене нямат нищо общо с височината на праговете. Може би Холцваген ограничават дълбочината дотам, защото им текат уплътнителите на вратите? Няма да се учудя
                      А кой производител дава нивото на газене до прозорците?!
                      Дава се нивото за нормално преминаване, път който искада да влиза да плува с колата си.Същото важи и за ъглите на атака

                      http://volkswagen.bg/modelle/tiguan/highlights/offroad/
                      това е за тигуан-а визуализацията.

                      Коментар


                      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                        Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение
                        Добре де Carburettor, а защо твои колеги пишат това:

                        Instead of something cheaper and nastier, Ford has adopted the expensive and extremely well proven Haldex centre clutch, as used by Audi in its quattro systems. Under the bonnet you get the latest, improved, Dagenham built, 2.0 ‘Duratorq’ TDCI 136 engine, which Ford now makes for Peugeot, Citroen and Volvo. And which, significantly, chunders out a mere 169g/km of CO2, less than any other diesel SUV apart from the Nissan Qashqai 1.5DCI, and which means £170 tax this year and £175 next year. No 4x4 penalty there.

                        Torque arrives at the party with 240Nm from 1,500rpm, increasing to a maximum of 320 at 2,000rpm, tailing back to 240Nm by 4,000rpm, the point of maximum power. So there’s plenty where you need it.

                        Явно вече не ги правят във Французко
                        Може би не съм се изразил правилно - малките 1,4;1,6; 2.0 и 2,2 литрови дизелчета се правят и във Франция, и във Великобритания - а пък доставката на двигатели се определя по чисто логистични съображения - колкото по-отблизо се докарва, толкова е по-евтино. Зависи и от капацитетите и нуждите в конкретния момент. Спорът беше дали се произвеждат в Германия, както твърди Дино - не, не се произвеждат там.

                        А твоя цитат е от англичани - на тях, естествено, по чисто шовинистични съображения никак не им е приятно, че франсетата са ги изпреварили - и затова си пишат такива неща.

                        Апропо, тази информация, дето си я постнал (latest, improved, Dagenham built, 2.0 ‘Duratorq’ TDCI 136 engine), явно е доста стара - последното поколение на този двигател, което се монтира в новите Сутиени и Пежа, е с мощност 150 к.с. - ама французите още не го дават на другите.
                        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                        Volvo XC90 D5 Executive '12
                        Volvo XC60 D5 Summum '11
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                        Коментар


                        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                          Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
                          А кой производител дава нивото на газене до прозорците?!
                          Дава се нивото за нормално преминаване, път който искада да влиза да плува с колата си.Същото важи и за ъглите на атака

                          http://volkswagen.bg/modelle/tiguan/highlights/offroad/
                          това е за тигуан-а визуализацията.
                          Бе до прозорците, за даване, никой не дава ама 200 мм си е направо . При това е само 15 мм над клиренса на ника ти

                          А на линка който даваш няма почти никакви офроуд показатели, особено газене. То за Тигуанчето, никъде не съм и срещал
                          ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                          lre-bulgaria.org

                          Коментар


                          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                            първата снимка на линка кликна да я отвори по-голяма и там има малко данни

                            Коментар


                            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение

                              Апропо, тази информация, дето си я постнал (latest, improved, Dagenham built, 2.0 ‘Duratorq’ TDCI 136 engine), явно е доста стара - последното поколение на този двигател, което се монтира в новите Сутиени и Пежа, е с мощност 150 к.с. - ама французите още не го дават на другите.

                              Стара, стара, колко да е стара Честния Джон я беше пуснал от когато Кугата е на пазара, 1 година!

                              А за шовинизма, шовинистични м'гарета са, ама и умеят да се иронизират, за разлика от други
                              ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                              lre-bulgaria.org

                              Коментар


                              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                                Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
                                първата снимка на линка кликна да я отвори по-голяма и там има малко данни
                                Добре де, клиренса е 195 а не 185. Ама пак газене.............. нема!
                                Просто нема как да е толкова малко, или
                                ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                                lre-bulgaria.org

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X