Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малък градски автомобил до 5000лв.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение

    Целия двигател можеш да смениш,но ламарините тръгнат ли веднъж-забрави......
    Баш тъй си е.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • Това за италианското несменяне на масло е градска легенда от времето, когато от Италия се внасяха коли по 500 000 лири (500 DM) с транспорта до БГ от demolizione-та (морги). На всяко кьоше в Италия има "service cambio olio" - освен да са прикритие на търговия с дрога?
      Другият вариант на произход на легендата са сервизните книжки (ама истинските) и лепенките по вратите, етикети в коша на мотора и др., от които се вижда, че маслото е сменяно на 25-30 000 км., което през 90-те години беше непонятно за българина.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
        Солите не успяват да нанесат много щети на кола до десетина години,но несменянето на маслото успява!
        Говорим за 15-16г кола с неславеща се с дебели ламарини. То ако не е сменяно - си личи?
        Проблема с ръждата може ли да се установи под канал или го разбираш след 1-2 зими?

        Коментар


        • Първоначално публикуван от hakama Преглед на мнение
          Говорим за 15-16г кола с неславеща се с дебели ламарини. То ако не е сменяно - си личи?
          Проблема с ръждата може ли да се установи под канал или го разбираш след 1-2 зими?
          На канал винаги ще видиш корозията,пресното шагре,или кръпките.Вече 30 години карам все австрийски коли и на път не съм оставал и до кръпки не съм стигал.Виж за двигатели съм виждал много хора,които си скубят косите и изтръскват портфейлите яко.
          Привържениците на ремонтите на двигатели-един приятел има за ремонт едно Дискавари 2,7 дизел за ремонт,бихте ли го ремонтирали,или дайте координати на някой дето ще го ремонтира и даде поне 1000км гаранция.
          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
          Враца

          Коментар


          • Преди време бях виждал обяви за почистване (по-скоро дезинфекция) с азот... на цялото купе, на климатик, нещо което изпирането не го достигаше. Сега обаче не откривам.
            Стандартното изпиране до каква степен обновява салона от предния собственик. Напоследък станах още по-чувствителен на тази тема.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение

              На канал винаги ще видиш корозията,пресното шагре,или кръпките.Вече 30 години карам все австрийски коли и на път не съм оставал и до кръпки не съм стигал.Виж за двигатели съм виждал много хора,които си скубят косите и изтръскват портфейлите яко.
              Привържениците на ремонтите на двигатели-един приятел има за ремонт едно Дискавари 2,7 дизел за ремонт,бихте ли го ремонтирали,или дайте координати на някой дето ще го ремонтира и даде поне 1000км гаранция.
              Кола от Австрия не бих си купил никога. Миналата година си търсих голям ван или бус , нагледах се на скрап от Германия и най-вече от Австрия. Тази година търсих кола на дъщерята , с цена до 5000лв. , и отново се нагледах на скрап от Австрия , Германия , Швейцария. На един Мерцедес , кожуха на диференциала беше започнал да се разпада , ръждата беше на слоеве. Външно лачен , но от долу трагедия. Като отворих капака да погледна двигателя , видях спирачния апарат на предно ляво колело. Дупката беше толкова голяма , че можеше от там да се сменят накладките. Накрая и взех италианка Alfa GT , купена от представител на фирмата/не морга/ , без точка ръжда , на реални километри , със всички филтри , в напълно оригинален вид. Единственото което трябваше да се смени , беше лагер на компресора/шайбата: на климатика , 20лв. И според мен най-добре е автомобил от Италия , обслужван от фирмен сервиз и купен от представител на фирмата. Не знам с какво са по-добри тези от Австрия , но автомобил на който не може да се отвие и една гайка без горелка или флекс , не бих си купил никога. От ръждата по-лошо няма , двигатели в Ибей има колкото искаш.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • genadi.tsvetkov
                genadi.tsvetkov коментира
                Редактиране на коментар
                Ами явно опитът ни с автомобилите е диаметрално противоположен,което иде да рече,че всеки да си купува това,което му ляга на сърцето,независимо от къде е внос.Боклуци внасят от всички страни,също така можеш да попаднеш и на читава кола отвсякъде,важно е да си отваряш очите,защото(както казват врачанските джамбази) "кои Очи гледАли-тия Очи плакАли".

              • motor_men
                motor_men коментира
                Редактиране на коментар
                Очите си ги отварям , но първо гледам отдолу , видя ли лисицата , огледа приключва. Джамбазите най-много подскачат , като ги накараш да направят снимки отдолу , на "перфектния" автомобил който продават.

            • А за какво ви е газ на кола с такъв малък мотор? Аз съм за Клио. Имахме едно преди години, бензиново, подръжката му беше 200 лв. на година. Масло, филтри, свещи, всичко беше без пари, а не се и трошеше. За града беше перфектно, на магистрала си държеше 130-140

              Коментар


              • Върти ми се една муха за втора кола, малка колица, само за града, какво мислите за Toyota Aygo, да поясня, карам Фронтера 3.2 V6 ДБ която си ни е основния семеен детевоз, чудя се дали да си взема и един мъник, само за града, отзиви за Aygo, модел, година, бензин, не е сигурно че изобщо ще купувам втора малка колица, просто проучвам че ми хареса този бръмбазък основно за пазаруване, до работата ми, до центъра.

                Коментар


                • Asteri
                  Asteri коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това дето мисля е, че не си се качвАл на такъв, нито си му виждал багажния джоб, преди да го предназачиш "за пазар".

                • Еделвайс
                  Еделвайс коментира
                  Редактиране на коментар
                  При всички положения ще сваля цялата задната седалка и ще имам някакъв багажник, и без това не могат да се качат големи хора на тази задна седалка, идеята е предимно да ходя на работа с нея и за из града.

                  Така че чакам отзиви за въпросното Aygo, слаби места, какво да гледам, коя като година на производство и т.н. Бюджета ми за този бръмбазък ми е до 4К лева.

              • Има го и като Пежо 107 и Ситроен С1 , ако си се спрял на него разгледай и тях. Разликата между тях е само емблемата, но тях може да намериш на по добра цена. Не знам дали си влизал в такова, на е прекалено тясно. Нещо от сорта на Хонда Джаз е с класи отгоре.

                Коментар


                • Еделвайс
                  Еделвайс коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря за съветите, вярно че Пежо 107 и Ситроен С1 си приличат с Aygo, при всички положения ще направя пробно кръгче където ми разрешат да направя, ако ми е тясно до степен че да ми опират плътно колената под таблото и то при максимално дръпната седалка назад, определено ще се откажа.

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X