Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малък градски автомобил до 5000лв.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Малък градски автомобил до 5000лв.

    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
    Колко години мислите да я карате тази нова придобивка? Защото на фона на тоталното отричане от дизела в доста европейски държави, аз лично бих се замислил какво може да се случи в съвсем недалечно бъдеще, точно защото сме в нашата хубава мамковина. Естествено, това е мое лично мнение, неангажиращо никого.
    Зависи най-вече от това как служи, от финансите и от предпочитанията на шофьорката предполагам около 3-5 години.

    Коментар


    • #77
      От: Малък градски автомобил до 5000лв.

      Първоначално публикуван от Squirt Преглед на мнение
      Ще се кара от жена, 90% от времето в София, като основния маршрут е 14-5 км. в посока до работа и после обратно + минаване до магазин/детска градина. Какво разстояние горе долу е необходимо за да прехвърли на газ даден автомобил ?
      Ами зависи от настройката на газовата и температурата, моята сега като я запаля и тръгна след 20 секунди прехвърля на газ след 200 метра, зимата ако е много студено прехвърля и след 2 - 3 км. Аз я карам и на бензин като преседи 3 месеца и после я пълня пак с бензин, обичам да ми е пълна.

      Коментар


      • #78
        От: Малък градски автомобил до 5000лв.

        Първоначално публикуван от MFr Преглед на мнение
        Ахъм, и дизелът като хвърли едни дюзи и цялата сметка заминава в канала...
        Хеле пък такъв, дето се търси тук, на 10+ години...
        Няма да хвърли всичките дюзи, и няма да отиде сметката в канала. Конкретно за коментирания 1.4 HDI, който го има в доста автомобили, дюзите вече не са скъпи. Отделно има и достатъчно втора употреба в добро състояние. Също и много лесно му се прави диагностика, и се разбира състоянието на горивната система. Сега сериозно питам, колко човека познавате, които да са сменяли дюзи на дизел ? И втори въпрос, тези които са сменяли дюзи и/или горивна помпа минаха ли диагностика преди покупка ?
        Иначе всеки месец по тези дати заверявам отчетите да доста служебни автомобили, преди да отидат в счетоводството. Конкретно за София, има едни Форд Фиеста на 4-5 г. Дизел. Върнах малко назад във времето на тези, които са 100% софийско градско, разхода им се движи средно малко под 6.0/100. Чат-пат се случва да има някоя служебна кола на бензин или на бензин/газ. Не зная защо, но всеки се дърпа да кара на газ.

        Коментар


        • #79
          От: Малък градски автомобил до 5000лв.

          Най-малкото през 2-3 дена трябва да ходи да зарежда.
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • #80
            От: Малък градски автомобил до 5000лв.

            Пежо 206 ,Поло и бензин газ ,дизелите им кроят шапката ,няма да се забавят и тука ,поне с ограничения за влизане в някои градски зони.До 2-3 години ще почнат полека ,освен евро 4.Дъщерята кара Поло при нея е икономична ,при мене не,вози перфектно за малък автомобил,особено през гърбиците,пъргаво и компактно.
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #81
              От: Малък градски автомобил до 5000лв.

              Пак бих помолил, колеги които не карат дизели да не ми говорят за дюзи и турбо. И за капризи към нафтата.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #82
                От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                Хора, газова уредба се слага за да е евтино.
                Колко по-евтино-няколко лева на 100 километра.
                Ако се карат по 500 километра на месец-се явява 20-25 лева. Които пари са една месечна сметка за телефон, от най-ниските, или сметката за водата.
                При това положение няма никакъв смисъл да се слага газ-допълнителна система, която си има своите минуси и си иска грижи.
                Жената има дърто поло, и въпреки, че носи на обикновен изпарител, и уредбата ще си я слагам аз, та ще ми излезе не повече от 100-150 лева-не съм сложил, защото преценявам, че 20 лева повече на месец(даже а и по-малко, че жената е един шофьор, мале-мале, та кара сравнително малко) не са ми никакъв разход за който да се тревожа. А бутилка в багажника на поло го оставя почти без багажник...
                Отделно зареждането на бензиностанцията(че и с бензина правихме тренировки как се зарежда), и шашкането от "бомба в багажника", та си кара на бензин и си свирка...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #83
                  От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                  Каква газ какви пет лева, карал съм Ситроен ZX 1.4 моно на газ, 3 км в едната посока и толкова в другата разликата зимно време беше от порядъка на 10, 15 лв на 100 просто не си заслужава разправиите и подръжката на втора горивна уредба.
                  За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                  0878 79 20 61 Борис

                  Коментар


                  • #84
                    От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Хора, газова уредба се слага за да е евтино.
                    Колко по-евтино-няколко лева на 100 километра.
                    Ако се карат по 500 километра на месец-се явява 20-25 лева. Които пари са една месечна сметка за телефон, от най-ниските, или сметката за водата.
                    При това положение няма никакъв смисъл да се слага газ-допълнителна система, която си има своите минуси и си иска грижи.
                    Жената има дърто поло, и въпреки, че носи на обикновен изпарител, и уредбата ще си я слагам аз, та ще ми излезе не повече от 100-150 лева-не съм сложил, защото преценявам, че 20 лева повече на месец(даже а и по-малко, че жената е един шофьор, мале-мале, та кара сравнително малко) не са ми никакъв разход за който да се тревожа. А бутилка в багажника на поло го оставя почти без багажник...
                    Отделно зареждането на бензиностанцията(че и с бензина правихме тренировки как се зарежда), и шашкането от "бомба в багажника", та си кара на бензин и си свирка...

                    Като прочета "БонБа в багажникО" и ми идва да си прережем сънната артерия со флеско и со най-дебелио диск. Айде да не падаме на ниво "бугарски журналя"

                    Газта се избива пропорционално на карането, демек на година дърпаме чертата на разход бензин и делим на 2, това което остане е за газ - ако е много, слагаме газ, ако са две кафета и цигари, язък дето се плащат гражданска и данък.

                    За дизела - тия отпадъци се купуват да се карат, шанса некоя бензинка да е на по-малко километри е по-голям. Ако жената е без надзор - по-добре дизел, сипва и се вози, като се счупи се прави, квото и да е ... или чист бензин. Ако върху какичката и автомобила има постоянен надзор - газ.
                    После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                    Коментар


                    • #85
                      От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Хора, газова уредба се слага за да е евтино.
                      Колко по-евтино-няколко лева на 100 километра.
                      Ако се карат по 500 километра на месец-се явява 20-25 лева. Които пари са една месечна сметка за телефон, от най-ниските, или сметката за водата.
                      При това положение няма никакъв смисъл да се слага газ-допълнителна система, която си има своите минуси и си иска грижи.
                      Жената има дърто поло, и въпреки, че носи на обикновен изпарител, и уредбата ще си я слагам аз, та ще ми излезе не повече от 100-150 лева-не съм сложил, защото преценявам, че 20 лева повече на месец(даже а и по-малко, че жената е един шофьор, мале-мале, та кара сравнително малко) не са ми никакъв разход за който да се тревожа. А бутилка в багажника на поло го оставя почти без багажник...
                      Отделно зареждането на бензиностанцията(че и с бензина правихме тренировки как се зарежда), и шашкането от "бомба в багажника", та си кара на бензин и си свирка...
                      Нещо не са ти верни сметките, Адаш. А "бомбата в багажника" е направо..... Доста по-безопасно е от бензина.
                      Имам и дизели и бензинки - разбирай газ. Та база за сравнение ич не ми липсва.
                      Аспирационна АГУ има само на Ясен в Еспаса и сигурно още някъде
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #86
                        От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Хора, газова уредба се слага за да е евтино.
                        Колко по-евтино-няколко лева на 100 километра.
                        ...
                        Няколко лева са в града. Извън не е така. С много километри извънградско разликата отива на над 40% в позла на газта. Това за LPG. На метан е още по-голяма разликата.
                        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                          Още не съм обучил жената да открива газови течове с носа си.
                          После със сапунката по тръбната система от до.....
                          Като успея може да прокара газ и тя


                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • #88
                            От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                            Тука работата стана яко бензин vs газ vs дизел. Едните не били карали дизели, като гледам пък другите никога не са карали на газ, всеки си знае неговото. Кольо, това с бомбата в багажника баш от теб не го очаквах, бензина е доста по-опасен при неизправност. От тази гледна точка дизела е най-безопасен. Това важи и за Росен, жена ти ако не хваща газ, значи и бензин няма да усети, респективно и нафта. За нея дизел. До сега всичките ми кошници са били бензинови с газ, но 2/3 от шофьорският ми стаж е на дизел. В момента имам два дизела, не ми разказвайте митове и легенди как не се правели помпи, дюзи и т.н. Само турбото не съм правил на Паджерото за 4 години, а са само 20 х.км. Другият трактор ще го видим, уж е по-нов и трябва да кара засега. Горивото е по избор на купувача, но е коректно да е запознат с всички подробности. Иначе за заблеяна кака или чист бензин или дизел. Никой не гледа, че дизел и бензин на един модел често имат разлика в цената. Добре е да се има и това в предвид, да не се окаже, че икономичния дизел с по-висока цена ще си избие разликата с бензина след 3 години, а тогава колата ще се разкара. Защото особено от жени често чувам подкани някой да си сменял колата, щото била стара или я карал много време. Разни хора, разни идеали...
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар


                            • #89
                              От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                              Читава машина бензин-газ ,до няколко години ще е за предпочитане в "големите" ни градове!Вервайте!А със Пасат комби и безопасна бомба в колата на местото на резервната гума/като и при Поло/се минава завидно разтояние и ич не е за пренебрегване .Най-малкото че ще е зе предпочитане в градовете при планираното ограничение на дизели под Евро4.В началото в някои централни части ,после ич.Бензин -газ карам на квото съм имал и имам от едни 15 години.На щерката Полито все още е само на бендзин ,щото тя така си иска при нея добре,при мене маа разход щото ,1.6 ,75к.с. на двуврато купе много ме кара да ръчкам ,и то върви из града като бесно ,деа и пущиняк!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Малък градски автомобил до 5000лв.

                                Абе какво ще кажете за Фиат 500? Красавец голям е. Ама иначе? Има и някакви малки моторчета, има и Абарт.
                                Няма как човека от Варна да не знае и за пак такъв, ама Абарт? Гледам 180коня е. За града трябва да е тамън.
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X