От: Висините на автомобилостроенето
Първо, в УАЗ котка не се задържа. Границата на херметичност по критерия "котка" в автомобилите от СССР минава през ЗАЗ-а с ушите (котката успява да излезе от някои екземпляри, от други не). Жигули и Москвич са херметични, а УАЗ не е.
Второ, германците ВСВ я загубиха, а СССР още не я е приключил. Има разлика.
Трето мани ти вътре да не е по-топло, а когато междуремонтния пробег ти е 1000км 2-3 градуса и само 1/4 от вятъра са важни подробности.
Първо, в УАЗ котка не се задържа. Границата на херметичност по критерия "котка" в автомобилите от СССР минава през ЗАЗ-а с ушите (котката успява да излезе от някои екземпляри, от други не). Жигули и Москвич са херметични, а УАЗ не е.
Второ, германците ВСВ я загубиха, а СССР още не я е приключил. Има разлика.
Трето мани ти вътре да не е по-топло, а когато междуремонтния пробег ти е 1000км 2-3 градуса и само 1/4 от вятъра са важни подробности.
Коментар