Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висините на автомобилостроенето

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Висините на автомобилостроенето

    Кеф цена няма ! Един ден в гората после шест дни в бокса ! Кеф отвсякъде ! Хем шофьор , хем монтьор седми разряд ще станеш ! Аз моя го определих на пет бинки , който има повече за да учи занаят да ги дава ! Сегашното творение с това от миналото освен формата няма нищо общо !

    Коментар


    • #47
      От: Висиниге на автомобилостроенето

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Класика. УАЗ срещу ИФА.

      И колко и е товароносимостта? Щото по книга гледам някакви 1200 кила. Ако е толкова, кое му е изключителното?

      Не философствам, Спарки, а давам конкретен пример.

      Посочете ми кола, която на самоход ще слезне до коритото на реката по черен път, и ще си излезне от там с два тона върху нея. При това с цена придобиване от 3-4 хиляди лева.
      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

      Коментар


      • #48
        От: Висините на автомобилостроенето

        Между другото, от "нямакодаправя" се поразрових, както из коментариите под клипчето, така и по препратките после към официалният производител.

        - на завода, не се използва ръчно заваряване на каросерийни панели, използват се полуавтоматични заваръчни апарати за всичките видове заварки,
        - отделно да заваряваш ламарина на автомобил с 4мм електрод???
        - най-вероятно е бил бракуван автомобил /или катастрофирал, или изпаднал от някой автовоз/ който е бил възстановен набързо от, неоригинални панели в някой гараж, от майстори заваряващи ламарина с 4ка електрод.
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • #49
          От: Висините на автомобилостроенето

          Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
          Между другото, от "нямакодаправя" се поразрових, както из коментариите под клипчето, така и по препратките после към официалният производител.

          - на завода, не се използва ръчно заваряване на каросерийни панели, използват се полуавтоматични заваръчни апарати за всичките видове заварки,
          - отделно да заваряваш ламарина на автомобил с 4мм електрод???
          - най-вероятно е бил бракуван автомобил /или катастрофирал, или изпаднал от някой автовоз/ който е бил възстановен набързо от, неоригинални панели в някой гараж, от майстори заваряващи ламарина с 4ка електрод.
          Съгласен!Това някаква домашна доработка по трудово обучение...още повече че боядисването е много аматьорско!
          това е тенденционен репортаж от родоотстъпници ,евро.........,обикновени .......,украински свинеядци и т.н.
          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

          Коментар


          • #50
            От: Висините на автомобилостроенето

            Първоначално публикуван от komstiza Преглед на мнение
            Не си уточнил цената на L300,а и каросерията ми се струва че му е доста по-малка и поддържката доста скъпа. А дърва винаги са давали горските, особено преди време, но сега горската мафия в лицето на фирмата за даърводобив искат всибко да минава през тях, защо ли..?Това е друга тема и не ми се спамиповече тук.
            Ила Л-ки за 4000 лева бол ,виж я покарай и тогава ще поспорим , иначе няма смисъл ! Бил съм в казарма и съм им сърбал попарата на тия руски болкуци ...
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #51
              От: Висините на автомобилостроенето

              Дайти ми цена на пиньон и корона заден диф, за Л-ка, нови. Щото, че ще го хвърли с 2 тона отзад, ще го хвърли. Просто за сравнение.
              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • #52
                От: Висините на автомобилостроенето

                Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                Дайти ми цена на пиньон и корона заден диф, за Л-ка, нови. Щото, че ще го хвърли с 2 тона отзад, ще го хвърли. Просто за сравнение.
                Ти карал ли си Л300 ?
                Колко ремонта правиш на Уаза на месец ?
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • #53
                  От: Висините на автомобилостроенето

                  Няма защо да спорите, много отдавна е ясно, че руската техника има само едно предимство пред всички останали-ниската цена.
                  Всичко друго е все минус.

                  Но понеже много ни гони носталгията, и повечето от нас са цървули(разбирай бедни)-руските машини ги караме и ползваме от немай къде.
                  Не вярвам някой който има възможност да кара или да работи с по-добра техника да иска да е на руски камион, трактор, струг, или каквото и да е.

                  Да се чуди човек как успяха да изстрелят толкова много ракети...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Висините на автомобилостроенето

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Няма защо да спорите, много отдавна е ясно, че руската техника има само едно предимство пред всички останали-ниската цена.
                    Всичко друго е все минус.

                    Но понеже много ни гони носталгията, и повечето от нас са цървули(разбирай бедни)-руските машини ги караме и ползваме от немай къде.
                    Не вярвам някой който има възможност да кара или да работи с по-добра техника да иска да е на руски камион, трактор, струг, или каквото и да е.

                    Да се чуди човек как успяха да изстрелят толкова много ракети...
                    Има и машини които са добри , но се броят на пръсти. От житейския ми опит с руската техника само Урал-а вървеше без ядове и ми беше кеф да го карам !
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • #55
                      От: Висините на автомобилостроенето

                      И на мене ми е чудно познавайки техниката им от казармата и гражданската как успяват да хвъчат във въздуха и космоса че и подводници не че. нямат издънки.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Висините на автомобилостроенето

                        Не ги подценявайте,автомобили и ракети са различни неща.
                        В казармата бях на учение в СССР,за един месец.Насред пустинята
                        смениха двигателя на УАЗ,за няма и час.
                        .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                        Киа спортаж2000тди 98г
                        Ауди А3 1.9ТДИ
                        Каравана Аdria 390Q

                        Коментар


                        • #57
                          От: Висините на автомобилостроенето

                          И аз съм бил в Каракум като войник ама техниката нямаше разлика.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Висините на автомобилостроенето

                            Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                            По онова време качеството беше друго.
                            Да бе. Лично съм свидетел как жигулски шарнир на 1 ден се счупи от нищо. И други подобни. И двамата сме достатъчно дърти за да сме карали достатъчно руски творения. Знаем си ги що за стока са.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Висините на автомобилостроенето

                              Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                              Дайти ми цена на пиньон и корона заден диф, за Л-ка, нови. Щото, че ще го хвърли с 2 тона отзад, ще го хвърли.
                              И от де си толкоз сигурен че ще го хвърли?
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Висините на автомобилостроенето

                                Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
                                Бих дал 5 000 лв. за чисто нова такава !
                                А аз бих дал с кеф 300 лв за нея.
                                После ще я убия показно на центъра, на площада. Да покажа колко много обичам съветска и руска техника.
                                Тези трябва да им забранят да правят каквото и да е от метал. И да ги запалят от четирите края.
                                На сърбела майката му е чесането.
                                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X