Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За СУВ-овете и бавните предавки…

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: За СУВ-овете и бавните предавки…

    Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
    Не съм карал Туксон ама мисля че има бавни, по скоро не са намерили от къде се включват
    Туксона няма бавни, със сигурност. И като трябва бавно да се минава през камъни и други подобни (идеята ни не е да го трошим, защото ако се позасили малко движи на първа нагоре, но не се знае докога) почва да глъхне и трябва да се буксува със съединителя. И усещате познатата миризма.

    Коментар


    • #32
      От: За СУВ-овете и бавните предавки…

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      ..Впрочем, на големите камиони скоростите са си така - две/три кутии една след друга. В някоя епоха от развитието им даже са имали 2-3 скоростни лоста.
      Това ли визираш под 2-3 ск. кутии?
      M57D30T1
      W450

      Коментар


      • #33
        От: За СУВ-овете и бавните предавки…

        Мога само да кажа, че дъстърчето (дизел), на 1-ва също тръгва без газ по нагорнище. А с автоматика на дискавърито също беше добре, само дето там не го мислиш. И с двете нямам грижи
        Нямам случай да съм карал на 3та или 4-та на бавни, така че късата 1-ва ми върши достатъчно работа.
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • #34
          От: За СУВ-овете и бавните предавки…

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          А това пък защо?

          Впрочем, на големите камиони скоростите са си така - две/три кутии една след друга.
          Това ще да е било отдавна.
          Сега си е една скоростна кутия,ама е по голяма от:Двигателите на повечето джипове!
          0осем9осем7шест0осем7едно
          Миро

          Коментар


          • #35
            От: За СУВ-овете и бавните предавки…

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Добре е да направим разлика между истински бавни и бавни като при Форестър и други (нищо против Форестъра, напротив). За мен особена разлика между бавните на форестър или аутбек и автомат, включен на първа няма или поне не е съществена. А първа бавна на някои джипки е мнооого бавна.

            Обикновено дизелов двигател куплиран с ръчни скорости има по-добра двигателна спирачка.
            Тя темата е за СУВ и бавни.
            Разлика има с джип разбира се, никой не ги сравнява, но не мисля че е принципна. Разлика има и в коефициента при различните модели на Субару. При 2.0 се сваля с коеф 1,5, при 2.5 с 1,3. Наистина не е много, но понякога незаменимо и според разбиранията ми напълно достатъчно за този вид автомобил, защото се качва и слиза безпроблемно на наклонени места, дето при спряло положение се свлича. Например последните 10-15 метра към крепостта Моняк. Това разбира се го могат всички джипки и др без бавни, леки коли дори, но чужди , просто с бавните е много по-сигурно и се щади най-вече съединителя и се разтоварва мотора.
            Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

            Коментар


            • #36
              От: За СУВ-овете и бавните предавки…

              Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
              Като каза "по обясними причини", взех че се замислих, и, взех че си ги обясних - все пак ми трябва "съединител", за да потегля

              п.п. От скромния ми опит с вече трета Хонда със степенен автоматик, положение 2 на лоста означава потегляне и каране само на втора.
              Така е ! Това са режимите на автомата на Honda CR-V RD1 или за т.н. JDM.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:176.8 КБ
ID:5489635
              HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
              Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

              Коментар


              • #37
                От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                Да се изкажа и аз. Точно по темата(си мисля):

                СУВ си е малко по-проходима кола. Благодарение най-вече на по-големите гуми, и на някои системи в задвижването. Но при все това си остава машина правена за каране по асфалт, с леки забежки извън пътя. Където може и с най-обикновена лека кола, ако не ти пука за боята и ударите отдолу.
                Та и затова няма нужда от бавни предавки. Обикновено двигателите са достатъчно мощни за да се справят със сравнително леки баирчета. Просто колата не е мислена за каране по места за които трябва високия въртящ момент при ниски предавки, или пълзенето.
                За такива места си има джипове които са си мислени именно за там. Като съответно СУВ-а не може да се конкурира с по-сериозен джип на гаден терен, и съответно джипа не може да се опъне на СУВ на асфалта. Скоро имаше тема как един меган набил на Витиня гранд черок с 5,7 хеми...
                Та всяка машина си има своето амплоа, излезе ли от него-става смешна.
                Не сравнявайте сливи с круши.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                  Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                  Тя темата е за СУВ и бавни.
                  Разлика има с джип разбира се, никой не ги сравнява, но не мисля че е принципна. Разлика има и в коефициента при различните модели на Субару. При 2.0 се сваля с коеф 1,5, при 2.5 с 1,3. Наистина не е много, но понякога незаменимо и според разбиранията ми напълно достатъчно за този вид автомобил, защото се качва и слиза безпроблемно на наклонени места, дето при спряло положение се свлича. Например последните 10-15 метра към крепостта Моняк. Това разбира се го могат всички джипки и др без бавни, леки коли дори, но чужди , просто с бавните е много по-сигурно и се щади най-вече съединителя и се разтоварва мотора.
                  За малките двигатели бавните са наистина адекватни - 1,5. Но за големите - 1,19! Мисля, че тук Субару малко се излагат. Просто няма смисъл. Не знам каква е причината... Вероятно е достигната някоя граница на якост в скоростите... Или по натам по веригата.

                  Коментар


                  • #39
                    От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                    Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                    ... Вероятно е достигната някоя граница на якост в скоростите... Или по натам по веригата.
                    Може и нещо такова да има, защото доколкото знам турбо версиите на субару нямат бавни
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #40
                      От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      За такива места си има джипове които са си мислени именно за там.
                      За съжаление тези модели стават все по-редки и все по-малко мислени като за нас...
                      Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
                      Seat Leon 2007 1.9 TDI

                      Коментар


                      • #41
                        От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                        Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                        Може и нещо такова да има, защото доколкото знам турбо версиите на субару нямат бавни
                        По-скоро нямат, защото са предназначени за други пазари (САЩ), където и атмосферните версии също нямат бавни.

                        Коментар


                        • #42
                          От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                          ....турбо версиите на субару нямат бавни
                          За различни клиенти са насочени, имат различно поведение на пътя.
                          Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                          Коментар


                          • #43
                            От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                            Само не ми е ясно защо при леките автомобили(визирам и джипките) бавните не могат да се включват в движение както е при камионите? т.е. бавните да са под бързите и да се превключва от бавен на бърз блок в движение?
                            M57D30T1
                            W450

                            Коментар


                            • #44
                              От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                              Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
                              Само не ми е ясно защо при леките автомобили(визирам и джипките) бавните не могат да се включват в движение както е при камионите? т.е. бавните да са под бързите и да се превключва от бавен на бърз блок в движение?
                              При леките коли, каквато е Субару, могат и в движение.
                              Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                              Коментар


                              • #45
                                От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                                Искаш да кажеш, че ако карам на 5-та бавна с около 40км/ч мога да превключа на 2-ра бърза при тази скорост? Ако е така, защо при джипките не става?
                                M57D30T1
                                W450

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X