Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За СУВ-овете и бавните предавки…

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: За СУВ-овете и бавните предавки…

    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    Бавните на джиповете са в раздатката и докато се движиш всички железа до скоростите се въртят,затова неможеш да включиш в движение.
    ОК, Мерси колега!
    M57D30T1
    W450

    Коментар


    • #77
      От: За СУВ-овете и бавните предавки…

      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
      Бавните на джиповете са в раздатката и докато се движиш всички железа до скоростите се въртят,затова неможеш да включиш в движение.
      Абсолютно същото се отнася и за скоростната кутия и въпреки това се превключва в движение. Както и някои раздатки.

      Коментар


      • #78
        От: За СУВ-овете и бавните предавки…

        Примера за СУВ-овете , колега Куерво, е относно терзанията на Суволюбителите относно недостатъчната предполагаема универсалност и въпросите за бавните. Надявам се не мислиш, че смятам 80-ката за СУВ! И как предлагаш да нарека въпрос, на който общо взето квинтесенцията му е " защо трябва да карам колата така, както пише в ръководството за експлоатация?" ?
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #79
          От: За СУВ-овете и бавните предавки…

          Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
          Ясене, пробвал съм в движение и на Тойота-ата и на Паджеро(SuperSelect) нестава и не става. На Тойота-та по книжка дават да може да се превключват до 5ml/hrб, но ако не съм напълно спрял хърка и не влиза
          П.С на МЛ-а също нестава ако не си напълно спрял
          Пак казах - трябва да го умееш. Несинхронизираните предавки човек трябва да ги синхронизира на слух.

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          " защо трябва да карам колата така, както пише в ръководството за експлоатация?" ?
          Тук изобщо, сме се събрали хора които НЕ СИ караме колите така, както пише в ръководството за експлоатация. Често се налага да го напомням.

          Коментар


          • #80
            От: За СУВ-овете и бавните предавки…

            При изключена скорост се върти само вторичния вал,другите железа се въртят от мотора.Като натиснеш съединителя и те спират да се въртят и включваш. А за да спре да се върти раздатката трябва да откачиш кардана.Та включването на несинхронизирана раздатка си е проблем.

            Коментар


            • #81
              От: За СУВ-овете и бавните предавки…

              Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
              При изключена скорост се върти само вторичния вал,другите железа се въртят от мотора.Като натиснеш съединителя и те спират да се въртят и включваш. А за да спре да се върти раздатката трябва да откачиш кардана.Та включването на несинхронизирана раздатка си е проблем.
              Ще прощаваш, ама преговори малко теория по трансмисиите.

              Коментар


              • #82
                От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                Може и да не съм се изразил много разбираемо.Въртят се и няколко муфи заедно със синхронизаторите които изравняват скороста на муфата и съответното зъбно колело. Но обърни внимание на последното изречение в цитата.
                ПП Колегата питаше защо не може да включва бързи/бавни в движение както при камион.

                Коментар


                • #83
                  От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                  Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                  Може и да не съм се изразил много разбираемо.Въртят се и няколко муфи заедно със синхронизаторите които изравняват скороста на муфата и съответното зъбно колело. Но обърни внимание на последното изречение в цитата.
                  ПП Колегата питаше защо не може да включва бързи/бавни в движение както при камион.
                  Е и? Единствената причина да не може да превключва бързи/бавни на повечето джипки е че РК не е синхронизирана. Няма синхронизатори.

                  И не че не може, просто трябва да го прави с двойно амбриране и междинна газ - досущ като на по-старите камиони.

                  Коментар


                  • #84
                    От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                    И не че не може, просто трябва да го прави с двойно амбриране и междинна газ - досущ като на по-старите камиони.
                    И пак почти не се получава , много рядко !
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • #85
                      От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                      И пак почти не се получава , много рядко !
                      Е, не знам. При мен се получава винаги.

                      Коментар


                      • #86
                        От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Е, не знам. При мен се получава винаги.

                        Аз от 10 ,3 успешни , а съм изкарал С категория на на Газ 53 , и вече си спирам и тога превключвам ,че да не сменям РК ,не че нямам налична ,ама гимнастиката не ми допада
                        Последно редактирано от jimito; 05-06-13, 20:05.
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #87
                          От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Е, не знам. При мен се получава винаги.
                          При каква кола?
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • #88
                            От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                            При каква кола?
                            Напоследък, УАЗ. Ама и на всякакви други, стига да им науча тоновия интервал.

                            Коментар


                            • #89
                              От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Е, не знам. При мен се получава винаги.
                              Ако се засечем някъде, и съм с Франко-ще ти дам да превключиш диапазоните на газковата раздатка в движение.
                              На варненското състезание при карането по пясък от многото зор изключваше, и докато не спра-не включва обратно. А не е като да нямам опит с несинхронизирани предавки с прави зъби.
                              На теория би трябвало да става, ама на практика-нцъ.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #90
                                От: За СУВ-овете и бавните предавки…

                                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                                ПП защо не може да включва бързи/бавни в движение както при камион.
                                Защото нямат нищо общо!
                                0осем9осем7шест0осем7едно
                                Миро

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X