Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Форд Маверик 2 лек обзор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Форд Маверик 2 лек обзор

    Честито.Със здраве да се кара. Относно темпомата и аз нямах и си сложих става за 1 час. Вземи от някоя морга има няколко с темпомати на части.За масло и филтри мога да кажа за София къде има.

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

    Коментар


    • От: Форд Маверик 2 лек обзор

      Честито, много да те слушка детето
      Със здраве да си го караш!
      Форд Маверик 2001 2.0 xlt

      Коментар


      • Колеги, някой може ли да препоръча качествени дискове и накладки за Маверика (имам крив диск който се усеща на педала на спирачката)?

        Първоначално публикуван от maverick xlt Преглед на мнение
        Честито.Със здраве да се кара. Относно темпомата и аз нямах и си сложих става за 1 час. Вземи от някоя морга има няколко с темпомати на части.За масло и филтри мога да кажа за София къде има.

        Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
        Благодаря!
        За маслата познат ме насочи към една масларна срещу КАТ, зад бензиностанция Петрол (на гърба на бензиностанцията), защото им били оригинални маслата и имали магазин с филтри за всякакви модели. Въпроса е дали аз да им казвам какво масло да ми сложат на скорости, раздатка и диференциал или да оставя на тяхната преценка? за двигателя съм решил да е 10w40 полусинтетика (за 160 000 по километраж, като добавя едни възможни още 100 000 и смятам, че това е адекватния вискозитет).
        Последно редактирано от CarTest™; 14-04-16, 20:17.

        Коментар


        • От: Форд Маверик 2 лек обзор

          Като стана въпрос за части...
          Да добавя малко инфо:
          амортисьори предни 2х135лв каяба
          амортисьори задни 2х90лв пак каяба
          Спирачни маркучи 4бр. 120лв
          Тампони за заден мост 2бр. 80лв (оказа се, че има начин за пдмяна само на тампоните).
          Кормилен накрайник 70лв
          Имам проблеми и с АВS-а но още незнам какво. Като имам инфо и цена ще допълня.
          Форд Маверик 2001 2.0 xlt

          Коментар


          • От: Форд Маверик 2 лек обзор

            Според мен Форда се чувства най-добре с неговото си масло и вискозитет 5в30. Вече 120,000к. Карам с него и не го пипа.
            Масло скорости -75W90.2,2 Литра.
            Диф -80W90.1.4 Литра.

            Коментар


            • От: Форд Маверик 2 лек обзор

              Първоначално публикуван от filgun Преглед на мнение
              Като стана въпрос за части...
              Да добавя малко инфо: .............
              Имам проблеми и с АВS-а но още незнам какво. Като имам инфо и цена ще допълня.
              Установи се, че е прецакан заден десен датчик за ABS-a ма не се намира никъде....
              някой ако има инфо ще съм благодарен да сподели за нещо съвместимо от къде и цена ..
              Благодаря!
              Форд Маверик 2001 2.0 xlt

              Коментар


              • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                Да споделя от патило:
                След известно придърпване при каране на 1-ва и 2-ра и една грешка която ми светна на таблото (чек енджин) се сдобих с блутут скенер *за рекордните 30лв) и се оказа ЕГР "P0401 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected Първиначално гледах ю-туб какво се прави и даже се сдобих със спрей за карбуратори...
                В последствие, тръгвайки по пътя на вакуумите намерих едно блокирало клапанче само го продухах и динамиката на колата се оправи... не стигнах и до чистене... за щастие (няма грешка). Ако някой има същия проблем започнете с продухване на вакуумите (преди да свяляте чистите със спрей за карбуратори, мерите съпротивления и т.н.).
                Дано не полезна информация

                Коментар


                • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                  Колеги, накой запознат с газифкацията на нашите возила може ли да ме открехне какъв газ-инжекцион трябва за форда?
                  Питах в един сервиз за газови уредби в квартала и ме оферирсхс за марка Томасето (без ОБД2) и не съм сигурен какво да предприема...
                  Тази кола е по ОБД2 стандарт ако и двигателя да е от мондео '98-ма... също така имате ли наблюдения над кадърен сервиз/монтажник за София?

                  Коментар


                  • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                    Първоначално публикуван от member313 Преглед на мнение
                    Колеги, накой запознат с газифкацията на нашите возила може ли да ме открехне какъв газ-инжекцион трябва за форда?
                    Питах в един сервиз за газови уредби в квартала и ме оферирсхс за марка Томасето (без ОБД2) и не съм сигурен какво да предприема...
                    Тази кола е по ОБД2 стандарт ако и двигателя да е от мондео '98-ма... също така имате ли наблюдения над кадърен сервиз/монтажник за София?
                    За добър газаджия - Люси в сервиза на СБА на Хладилника.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                      След седмица каране отново започна колата да придърпва и съответно и аз се заиграх... поизчетох доста докато стигна до тази тема:http://forums.drom.ru/mazda-tribute-...168774-p4.html

                      Ще копирам поста тук както е на Руски за да помогне и на други (който не говори езика да ползва гугъл преводач

                      "
                      К выше написанному могу немного добавить про дефектовку системы ЕГР,придумал не я,и по части электроники и общих понятий должно быть правильно.ПРИ ПРАВИЛЬНОЙ РАБОТЕ СИСТЕМЫ, ОНА НЕ ОКАЗЫВАЕТ ВЛИЯНИЯ НА РАБОТУ ДВС В РЕЖИМЕ Х/Х, ТАК КАК ДОЛЖНА ОТКРЫВАТЬСЯ ТОЛЬКО ОТ 2500 ОБ/МИН. НА ДИНАМИКУ И РАЗГОН ВЛИЯНИЯ ТОЖЕ НЕ ВЛИЯЕТ. КЛАПАН EGR ЭТО ИСПОЛНИТЕЛЬНЫЙ МЕХАНИЗМ, УПРАВЛЯЕМЫЙ ВАКУМОМ, ОН ЛИБО ЗАКТЫТ, ЛИБО ОТКРЫТ. DPFE ЯВЛЯЕТСЯ МОНИТОРОМ РАБОТЫ ИСП. МЕХ-МА, С ЕГО ПОМОЩЬЮ комп ПОНИМАЕТ ОТКРЫЛСЯ ЛИ КЛАПАН В ДОЛЖНЫЙ МОМЕНТ (прои достижениии опр. оборотов ДВС). ИЛИ НЕТ.
                      КОГДА НАСТУПАЕТ ДАННЫЙ МОМЕНТ (прои достижениии опр. оборотов ДВС), КОМП ОТДАЕТ КОМАНДУ УПРАВЛЯЮЩЕМУ КЛАПАНУ EVR, КОТОРЫЙ КОТОРЫЙ ПОСЛЕ КОМАНДЫ ПЕРЕПУСКАЕТ ЧЕРЕЗ СЕБЯ ВАКУМ, И ОТКРЫВЕТ ТЕМ САМЫМ КЛАПАН EGR.

                      ТЕПЕРЬ О ДЕФЕКТАХ: ИХ три, КАК И ЭЛЕМЕНТОВ.

                      1) ЗАКИСАНИЕ КЛАПАНА EGR. МОЖЕТ ЗАКИСНУТЬ КАК В ЗАКРЫТОМ СОСТОЯНИИ, ТАК И В ОТКРЫТОМ. ЭТО МЕХАНИЧЕСКОЕ ПОВРЕЖДЕНИЕ.В ЗАКРЫТОМ СОСТОЯНИИ НЕ ВЛИЯЕТ НА РАБОТУ ДВС. ЗАГОРИТСЯ ЧЕК. КОД - НИЗКИЙ ПОТОК ГАЗОВ DPFE.В ОТКРЫТОМ СОСТОЯНИИ НЕ СТАБИЛЬНАЯ РАБОТА ДВС, ПЛАВАЮТ ОБОРОТЫ Х/Х, ГЛОХНЕТ ПРИ ХОЛОДНОМ ДВС. ЗАГОРИТСЯ ЧЕК. КОД - ВЫСОКИЙ ПОТОК ГАЗОВ DPFE.
                      2) НЕИСПРАВНОСТЬ УПРАВЛЯЮЩЕГО КЛАПАНА EVR. ИХ 2:
                      а) КЛАПАН ПЕРЕПУСКАЕТ ЧЕРЕЗ СЕБЯ ВАКУМ ПОСТОЯННО, БЕЗ КОМАНДЫ МОДУЛЯ. ДЕФЕКТ ПРОЯВЛЯЕТСЯ, КАК ПРИ ПОСТОЯННО ОТКР. КЛАПАНЕ. КОД ТАКОЙ ЖЕ. ПОСЛЕ ЗАПУСКА ДВИГАТЕЛЬ НЕСКОЛЬКО МИН. РАБОТАЕТ РОВНО, ПОТОМ СОЗДАЕТСЯ РАЗРЯЖЕНИЕ И РАБОТА НЕ СТАБИЛЬНА.б) КЛАПАН НЕ ОТКРЫВАЕТСЯ ПОСЛЕ КОМАНДЫ PCM. НА РАБОТЕ ДВС НЕ СКАЗЫВАЕТСЯ. КОД - ПО EVR.
                      3) НЕИСПРАВНОСТЬ ДАТЧИКА DPFE. НА РАБОТЕ ДВС НЕ СКАЗЫВАЕТСЯ, КОДЫ, КАК В 1 СЛУЧАЕ.
                      ТЕПЕРЬ О ДИАГНОСТИКЕ И РЕМОНТЕ. ПО ПРИМЕРАМ:
                      1 СЛУЧАЙ) ТАК, КАК ДЕФЕКТ МЕХ., ТО И ПРОВЕРЯЕСЯ МЕХАНИЧЕСКИ: НЕОБХОДИМО ПОДАТЬ НА КЛАПАН EGR РАЗРЯЖЕНИЕ (обычно вакум тестер) ПРИ НЕ ИМЕНИИ, СПОСОБОМ ОПИСАНЫМ ВЫШЕ (ртом) ИЛИ С ДР. ЭЛЕМЕНТОВ ДВС. НА РАБОЧЕМ ДВС В РЕЖИМЕ Х/Х НАЧНЕТ ПРОЛСАЖИВАТЬСЯ И НЕСТАБИЛЬНО РАБОТАТЬ. ПРИ ЗАГЛУШЕННОМ ДВС, БУДУТ СЛЫШНЫ ХАРАКТЕРНЫЕ ЩЕЛЧКИ, ГОВОРЯЩИЕ О ПЕРЕМЕЩЕНИИ МЕМБРАНЫ. ВАЖНО: КЛАПАН ДОЛЖЕН ДЕРЖАТЬ ЗАДАННОЕ РАЗРЯЖЕНИЕ.
                      ЕСЛИ ВСЕ ОТРАБАТЫВАЕТ, КЛАПАН ИСПРАВЕН. ЕСЛИ ЕСТЬ СОМНЕНИЯ ЗАГЛУШИТЕ КЛАПАН, И РАЗВЕЙТЕ ИХ.
                      РЕМОНТ:
                      а) НЕ ДЕРЖИТ ВАКУМ - НА ПОМОЙКУ, ЗАМЕНА.
                      б) ЭФЕКТОВ РАБОТЫ НЕ ВИДНО, ДВС РАБОТАЕТ НЕ СТАБИЛЬНО, ВАКУМ ДЕРЖИТ - СНИМАЕМ, ЗАМАЧИВАЕМ В МАСЛЕ, МУЧАЕМ РАЗРЯЖЕНИЕМ 30-90мин.. ВИДИМ, ЧТО ЗАРАБОТАЛ - СТАВИМ -БУДЕТ РАБОТАТЬ. ЕСЛИ В ПРОЦЕССЕ НЕ ЗАШЕВЕЛИЛСЯ, ЧТО БЫВАЕТ РЕДКО - В ПОМОЙКУ И МЕНЯЕМ.
                      2 СЛУЧАЙ)
                      а) ДВС НЕ СТАБИЛЬНО РАБОТАЕТ - СНИМАЕМ ТРУБКУ С КЛАПАНА EGR -И СТАБИЛЬНО - ЗАМЕНА.
                      б) ДВС РАБОТАЕТ СТАБИЛЬНО EVR ВАКУМ НЕ ПЕРЕПУСКАЕТ: КОД EVR - ЗАМЕНА.
                      3 СЛУЧАЙ)
                      а) ЕСЛИ ВСЕ КЛАПАНА ОТРАБАТЫВАЮТ, И ДВС УСТОЙЧИВО РАБОТАЕТ - КОД DPFE - ЗАМЕНА DPFE.
                      б) В ОСТАЛЬНЫХ СЛУЧАЯХ - КОД DPFE. DPFE НЕ ВИНОВАТ, ОН ТОЛЬКО ОТОБРАЖАЕТ СИТУАЦИЮ.

                      "

                      В моя случай след подвързване на DPFE датчика към клапана на ЕГР и запушване на тръбите на които е забоден въпросния датчик колата започна да се държи нормално и стана ясно че има нужда от нов датчик (или пък няма нужда от ЕГР - който както иска да си решава проблема).

                      Коментар


                      • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                        В добавка за "операцията" по изолирането на ЕГР за да се провери DPFE датчика четох немска статия в превод на Руски от тук:
                        http://www.ffclub.ru/topic/22161/jump_40/.

                        Дано да свърщи работа и на някой друг с Маверик 2 или Мазда Трибют

                        Коментар


                        • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                          За да не копирам мнението ето линк към моята молба за инфо: http://www.offroad-bulgaria.com/show...=mazda+tribute
                          Не знам дали на Форда е същото или подобно, но все пак.
                          "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

                          Коментар


                          • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                            https://www.youtube.com/watch?v=UXDInMzigmU

                            Коментар


                            • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                              Здравейте! Виждам че темата се разраснала, следя я от известно време... Миналата година се бях засилил да сменям стария фокус мк1 2.0(zetec) с маверик, но го подмених с фокус мк2.5 2.0(duratec). Не съм поклонник на марката, просто така се стекоха обстоятелствата... та... имам впечатления и от двата двигателя, които се слагат на маверик, 2.0 е същия като на първо поколение фокус, а 2.3 изглежда е същия като duratec двигателя на второ поколение фокус(с верига, 145к.с.) И двата двигателя лесни и не скъпи за поддръжка, в същото време доста надеждни и доста икономични на леките автомобили. Сега искам да подменя старото ситроенче ксара писако на родетелите ми с маверик 2.3L. Интересува ме дали всички 2.3L двигатели са с верига и може ли да се сложи газова бутилка на мястото на резервната гума, също така ако имате препоръки какво да гледам по джипките при огледите... споделяйте Джипа ще се кара на къси разстояния в София, по-често извънградско и по риби.

                              Коментар


                              • От: Форд Маверик 2 лек обзор

                                С верига е .150к.с. Може да се сложи бутилката на мястото за резервната гума под колата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X