Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американка на 10 години - коя и защо?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Американка на 10 години - коя и защо?

    Брат,не си честен,Хондата е 1.7 с 4 цилиндров мотор,това не се вписва в темата за Американските коли,поне 2 литра да е,молим ти се.

    Нищо против ,станга,да му бяха спестили 2-3 от слабите мотори обаче и да ги рьгнат в модел с името Пони по някак си щеше да ми се вьрже.





    Айде стига с тая тема,Американското е много добро,вьрви на пожар,спира за 2,а комфорта е като на 3 Японки,за размера на ауспуха няма да казвам.
    Няма какво да ви е яд,като седнете в едно такова,заклати се малко,залитне на завоя и ви удрьнкат разни баби с Нисанчета и пак ще си пишем.Под Хонда Сивик трудно се намираше кола едно време,5-6 години да речем,питаха как качва баирчето,за Мустанг никой и не пита,нали е МУСТАНГ хахахаххахха
    Последно редактирано от BENZBOSS; 09-06-12, 20:38.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: Американка на 10 години - коя и защо?

      Няма как КОСТЕНУРКА да направи ускорение от 0до 100км/ч под 16сек.Тия мотори съм ги правил и въздушни и водни боксери не един идва знам им отлично възможностите,ГОЛФ 90К.С.синхро 11.3сек.от 0 до 100км/ч,Голф гти 9.3сек.от 0 до 100км/ч,Мустанг 1995 6.3сек. от 0 до 100км/ч,Мустанг1999 5.9сек.0 до 100км/ч технически данни ,та така с фантастиката Голф и Костенурка срещу Мустанг,виж в съперничество с некой Неон става!!.Всички коли след ремонт ги пробвам и няколко посредствени са ми взимали акъла Ланча ТЕМА с 5 валов мотор разработка на Мазерати,Форд Сиера Косуърт4х4,Митцубиши 3000 ГТ Туин Турбо американска серия в групата на Додж Стелт ,всичките с буквално смазващо ускорение,донякъде и един Яго jx12v, ама трудно зацепва иначе е страшна каляска!
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • От: Американка на 10 години - коя и защо?

        Ммм да,прав си,само дето ако намесиш и Голф 1.3 ще е по-честно спрямо Мустанга нищо,че такова тук не е вкарвано,а може и някой дизел да видиш как е.


        1999 Volkswagen Bettle GLS (1.8 T) 0-60 mph 7.5 Quarter mile 15.7
        1999 Ford Mustang Convertible (V6) 0-60 mph 8.5 Quarter mile 16.3
        Имаш цяла тема,10 страници чуденки,ма що така,ма дали ги мразя,ма имал ли сьм........и на финала нямало как.Целия интернет е твой,какво си правил не те знам,като ме опьнат 2 баби на светофара и аз си знам вече,че не е много сложно да видя кое какво прави от нулата и за колко на четвьрт миля.Аз говоря за Мустанг,че горе в снимките имаше такова показано и го врьзвам с базов Голф от тия години,ти ако искаш не 95,а 65 година вземи и го засичай с каквото си избереш на Застава.
        Не посмях да намеся от истинските коли или пьк нещо с 2 врати за да не развалям идеята за Американския мускул. и смазващото ускорение което прави Хондичка Сивик.

        Ташак почна да става,айде стига толкова а?
        Последно редактирано от BENZBOSS; 09-06-12, 22:45.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: Американка на 10 години - коя и защо?

          Е верно е майтап да правиш глупави сравнения на среден клас таралясници с бегачки,може да ги караш ,ама не им разбираш въобще от карантиите !Тая тема е ритнала камбалото,абсолютно нема смисъл!А специално за Сивик-щайга на колела с най калпавия 16клапанов двигател с един разпределителен вал ,16 клапана на един вал,по-смотано изпълнение от това нема,само си сменяваш валове при зверско каране,лети като самолет докато не каже крррррррр..........и отиваш на нова кола !
          Последно редактирано от faster; 09-06-12, 23:30.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • От: Американка на 10 години - коя и защо?

            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
            Е верно е майтап да правиш глупави сравнения на среден клас таралясници с бегачки,може да ги караш ,ама не им разбираш въобще от карантиите !Тая тема е ритнала камбалото,абсолютно нема смисъл!
            Прав си,бегачката Костенурка не е правилно да я врьзваме за Мустанг.

            Среден клас 2 врати Фолксваген си избери ти,аз ти казвам,че Хонда Сивик го бие пьк ти ми разправяй каквото искаш.

            Не им разбирам от карантиите,ако искаш и от коли да не разбирам?Може да не мога и да карам по правата от един светофар до друг скапан автоматик?Или ще е по-лесно да приемеш факта който дьвчем 10 страници?

            Заеби,дай за жени да си говорим.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: Американка на 10 години - коя и защо?

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              Заеби,дай за жени да си говорим.
              К'фо сте се разпсували днеска всички!?

              Коментар


              • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                К'фо сте се разпсували днеска всички!?
                В смисьл Забрави,а за е@ането аз ще си трая.Ако му бях казал Не си прав.......можеше да ми тегли една,а един вече беше баннат днес и айде няма нужда.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                  Срещу тая твоя любима Хонда слагам Голф 1 ГТИ Турбо и немаш шанс никакъв и както се казва "надежда всяка тука оставете"!За жени мое си говориме колко искаш ,ама нема тема !Айде ЧАОи леко на светофарите с бабичките с Хондите,да не те хареса некоя!!
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                    Аз американски бегачки само в НФС-то съм карал та много не съм компетентен. Само Форд GT Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ford-gt-03.jpg
Прегледи:1
Размер:140.8 КБ
ID:5382548 ставаше за моя вкус, а от каквото съм чел и гледал, е що годе ок, малко повечко се чупи само . То нече ферари или ламбо не се чупят. В тоя клас шефа е Порше, вече много години. Просто щото само то става за нормална кола всеки ден, резачка е, върви и се управлява зловещо... и може да мине повече от 5-10 000 /50 000 примерно / км без основен ремонт . Американците и да имат много коне и мощ, трудно ги "слагат на пътя". Японеца ти прави 350 коня WRC /сУбару, мицу/ от 2 литра... има ли изобщо място за сравнение? А за завиване и маневреност просто... нисан gtr vs форд gt ще е просто жалка картинка... Ма тва са играчки нали, та малко няма общо с масовите коли и тенденции... Или караш нещо от миналия век, здраво и надежно, реално най-висок клас и ти стъпва тънки кинти, особено на фона на това, което ти дава в замяна. Или караш за дори повече пари нещо на лизинг или за малко пари, нисък клас сапунерка и все тая каква е по народност, С класата от 95-та я предпочитам пред всеки нов кошник за 20-30 000 /достъпен нали/ дори 80 000 с малко изключения. Смислените автомобили струват 6 цифри като нови и някои от тях никога не падат на 5, камо ли на 4. Та модели, които си струват и са толкова достъпни и новите изгъзити... то трябва да не можеш да мислиш та да не избереш правилното . Пък щото най-продаваните са ефтинджосите, а съответно американските малолитражки е нормално да на в неизгодна позиция с японци конкурент и евро собственици...

                    Коментар


                    • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                      Срещу тая твоя любима Хонда слагам Голф 1 ГТИ Турбо и немаш шанс никакъв и както се казва "надежда всяка тука оставете"!За жени мое си говориме колко искаш ,ама нема тема !Айде ЧАОи леко на светофарите с бабичките с Хондите,да не те хареса некоя!!
                      GTI turbo на Голф 1?Турбото кьде му е,нали си ги правил и тия?

                      Моя грешка,от кьде да знам,че базов модел Костенурка е бегачка за теб.

                      Насов,пием по едно пиене,ча става кьсно.
                      Та прибрах се,жената ме докара,че имаше да черпи,коментара и за Ттката ще си го спестя.

                      Остави кой какво кара,ако в подписа ми е БМХ без турбо какво ще промени факта,че според мен не е нормално базов модел / влизаш и тьрсиш най-евтиното / на Кстенурка или Хонда или каквото си избереш почти е по-яко от това горе на снимките дадено като пример за американски автомобил.И виж за какво сме се хванали,не сьм се и замислял още да го сравнявам с нещо по така.

                      Нищо де,стискам им палци на Американците,поне Голфа да бият с тия прьчки.

                      Отивам да пусна една анкетка - на автомат скорости на кьде да му е свалянето на предавла при рьчен режим и скивай майтапа там.
                      Последно редактирано от BENZBOSS; 10-06-12, 02:02.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                        Ами ако и
                        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                        ... тая твоя любима Хонда ...
                        е с Турбо Жокер Под Капака, Кво Правим

                        п.п. Коя от двете е По-Американска ?!
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                        Коментар


                        • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                          Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение


                          п.п. Коя от двете е По-Американска ?!
                          Е третата...

                          Ето аз ви връзвам една американка HEMI на малолитражките Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Mustang_fastback_by_Hemi_427.jpg
Прегледи:1
Размер:185.9 КБ
ID:5382549

                          Коментар


                          • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Отивам да пусна една анкетка - на автомат скорости на кьде да му е свалянето на предавла при рьчен режим и скивай майтапа там.
                            по - добре пусни една анкета "да има ли чат към форума или да" и тогава ще има много по-малко бан/спам, ясно е, че форума освен всичко друго, вече е и социален отдушник.............. един чат би облекчил и работата на модовете значително!!!
                            ________________________________________________
                            Subaru OUTBACK 2,5
                            Hyundai TUCSON 2.0

                            Коментар


                            • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                              Въпреки, че в заглавието на темата го има условието "10 години" (мисля, че в тая посока темата я изчерпахме), искам да ви кажа защо аз харесвам американските автомобили (старите по принцип)! Защото за да караш ето такъв автомобил:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Charger.jpg
Прегледи:1
Размер:22.0 КБ
ID:5382561

                              се искат таш*аци, а за да караш такъв автомобил (в никакъв случай не казвам, че е лош - прекрасен е):

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nissan-gtr-v-spec.jpg
Прегледи:1
Размер:474.6 КБ
ID:5382562

                              се иска компютърна грамотност! Самата идея да имаш кола, която струва жълти стотинки, а да може да развинтва главите на тежките тузари, чийто возила струват по един контейнер суха пара ми харесва! В нея има бунт, свобода, социална позиция и кауза ако щете, или казано с една дума - има ДУХ и този дух, прави американските коли харесвани, въпреки всичките им кусури! Показаното RT по-горе е модел 1968 година и все още може да направи смешен почти всеки нов автомобил и като скорост и ускорение, и като здравина, и като надеждност! Лично за мен това е върха на автомобилостроенето въобще! Всичко останало в последствие е "пудра" и "грим" и не мисля, че педалите в Малибу са определящите в случая, кое е ОК и кое не! Искрено се надявам един ден да имам възможността да притежавам и карам такъв автомобил и въобще не ми пука от статистики или икономически кризи! Просто тогава ще се чувствам завършен и като дойде момента, ще си отида от тоя свят усмихнат...

                              П.П. И за да не звуча като сектант, искам да споделя, че преди няколко месеца в една автокъща гледах една "пура" 85-ти набор (изпълнение за американския пазар) в перфектно състояние - все едно сега е излязла от завода! Искаха и 18 000 лева и си ги заслужаваше до последната стотинка! Бях на ръба да им оставя жената да ги отработва и да си тръгна с колата...
                              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 10-06-12, 07:50.

                              Коментар


                              • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                                To и gtr-а е жълти стотинки, 80 к $ е в сащ базовата му цена. На фона на нормалните цени за спортна кола е супер, колко е нов Форд GT? Порше е доста над 100, и от там се почва ногоре бая. А това го предпочитам пред много други, направо си е революционно извращение.
                                В наши дни компютърната грамонтост обаче е много по-популярна от наличието на кураж и прочее други качества на живия живот

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X