Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американка на 10 години - коя и защо?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Американка на 10 години - коя и защо?

    Това пьк мотор с ремьк не си е работа,но е друга тема.Тьрсим сега ван с мальк мотор и верига и не се намира,само каиши,а това финансово не е изгодно при яко каране.

    На Аудито му сменят ангренажа и без да му свалят предницата,но е мноооого по-тегаво и за предпочитане е всичко долу.Тоя проблем нормална кола не би трябвало да го има - ни ремька трябва да е ремьк,ни смяната му да става с откачане на половината кола.

    Ако сте се вьртели под среден клас Американец който е разглобен и докаран в сервиза на гьрбината на паяка щото в другия сервиз са вдигнали рьце ще разберете какво казва колегата преди мен.И се сьбира за 4 дни после,рамената ти са като на плувец маратонец,всичко се сьбира от под колата.Как вика моя механик Ти ...... и кошницата,3 нормални да сьм направил за това време.Сервиза е Баварец и Мерцедес,правят и Ауди ако отидеш с повече бири,но не им пречи и американско ако си мераклия.


    Как да е,тук части има колкото искаш,моите са евтини,но тяхните са без пари направо,аз се кефя на керамични накладки за 50 кинта,те си взели и задни,че и пари им останали.Вьпреки това ми идва да изляза Неделя сутрин и да ви снимам улицата пред нас,за идея само какво се кара тук и колко Американеца ще намерите по една или друга причина.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #62
      От: Американка на 10 години - коя и защо?

      Искаме снимка от моста преди военоморската база.Да видим държавните служители кво карат. Срамота е да сте на една крачка от Баха и да ръчкате европейски малолитражки.И място имате бол и бензина приемлив.Имам приятел американец маг... преди 20 години си взел BMW-3 кабрио.Разправяше че не можел да се отърве от нахални желаещи да го купят.Сега вече се търкалят всякакви и всички си приличат.В LA има един цял квартал със сервизи за европейски возила.Повечето механици са унгарци чехи поляци и по някой Пепе или Хосе за цвят.

      Коментар


      • #63
        От: Американка на 10 години - коя и защо?

        ЛА както знаеш е колкото 2-3 Българии та нищо чудно.Тук на Мексиканците не им дават да пипат Европейски ако не броим Фолксвагена за такьв,че го правят в Мексико.Руснаци,Сьрби,Българи,Араби..............ма Педро Мерцедес да бачка пупупупупу,чак до там не сме я докарали.

        Моста,военноморката база,само да ми паднат и ги снимам.Е ако е сьбрание на ветерани няма как,всичко кара тукашни крокодили,Немско или Японско не искат да виждат,Корейско сьщата работа.

        Това с малолитражките напоследьк се появи като мода,вчера видях и реклама на Фият 500 АБАРТ и голям смях падна,но в интерес на истината МИНИ,Баварец тройка,Цедесчета,СмЬрт,Ауди в последно време и всичката Японска техника под 4 метра та им се чудя на акьла що така.Успоредно паркиране няма,не се плаща даньк на кон,камила,магаре или каквото е останало,няма разлика в застраховките или почти,регистрацията и тя така та като се качи някой на жьлта Костенурка с идеята,че му било евтино и голям бьзик настава.Проблем с паркинга няма,а на някои аз се завирам спокойно в място обозначени за КОМПАКТ.

        Ще ги снимам,колко му е,все едно снимам изложение на КОй какво вкарва в Щатите
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #64
          От: Американка на 10 години - коя и защо?

          Части доставки за джип 3-5 дена, цени за Лада Нива /2 и са цените Имал съм Транспортер, там всичко беше направено тъпо трудно сложно и скъпо, а най-важното евтино и чупливо

          Коментар


          • #65
            От: Американка на 10 години - коя и защо?

            3 или 5 дена не са много наистина,ама от доста време свикнах с джип или кола дето отивам и директно си купувам без заявки и поръчка щото от както се помня колите си правя сам от А до Я без електрониките.Много ми е удобно при положение ,че нямам много време, направя си техн.оглед и като скивам нещо директно -демонтаж покупка и монтаж!Ако Черокитата и другите Американки бяха така никакъв проблем въобще нямаше да се замислям!Едно време с един Форд като тръгнех на дълъг път си взимах гедоре,чарколяци,гарнитура за глава,че яко го настъпвах и си се подготвях и за такъв ремонт на пътя. 3часа сваляне и качване без шлайфане ,колкото да се прибера,после отново с подробностите.По принцип с тая кола не съм имал сериозни проблеми освен гарнитура,иначе беше бетон, но като няма части гледаш да си подготвен.Та така като свикнеш с масов джип или кола е по лесно!
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #66
              От: Американка на 10 години - коя и защо?

              Части има и тук и то на много приемливи цени, но от там са съвсем приятни. То и за Тойотата чаках за части и пак с поръчка, за Ситроена 2 месеца чаках коша за резервната гума след удара.

              Коментар


              • #67
                От: Американка на 10 години - коя и защо?

                Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                Части доставки за джип 3-5 дена, цени за Лада Нива /2 и са цените Имал съм Транспортер, там всичко беше направено тъпо трудно сложно и скъпо, а най-важното евтино и чупливо

                Ами частите са на полвин цена от на Лада щото толкова са свясни ... сковано в Мексико е по лошо от сковано в кои да е руски колхоз- съответно и цената е по ниска .

                Преди да ми опонирш че не е така..... на теб ли да вярвам или на моите собствени очи ....

                Междудуругото точно преди няколко дена Краислер обявиха че имат рекол- на Джип Вранглер – 14 000 броя обратно в фабриката да им сменят скоросните кутии заради фабрични дефекти като дефектира ефекта е че КОЛАТА СЕ ПОДПАЛВА, става пожар......
                Направо супер..... хем в мноинството от времто не ги шпорят повече от 120 км в час.....а си спомням на какви компоти съм бил свидетел ....един мои агент се беше уредил да поправя американските гробници – на 30км от Манхаим е наи голямата американска база,плюс още една хеликоптерна база....военните там могат да вкарват всякава кола без мито ..... Та като ги засилят по немските магистрали тия болклуци и гърмежите почват - мотори ,кутии,спирачки ....
                То тва никога не е смятано някои да го кара с 200 или пък да спира от 200....ония се кефеше на макс –прибираше кинтите с лопата....обаче американчетата се усетиха и колкото и пари да им плащат на военните- става дебело и масово взеха да сменят колите с местни а тва дет остана да е американско го караха само на празници за самозалъгване че все още кара собствено производство кола....

                Коментар


                • #68
                  От: Американка на 10 години - коя и защо?

                  И моите са така,200 ги нямат за нищо,само на малкия трябва да му перна едни дискове и апарати от 4-5-600 моделите и сьм готов.Ще изчакам 20тия му рожден ден,апарати сьм намерил,дисковете са 80 кинта Брембо,накладки имам в багажника на коя да е кола.

                  И е един спортен модел маааааани.

                  Айде аз нищо не разбирам,и ти не разбираш,жената и тя не разбира - при наета кола чакаща на улицата си се качва в КОЛАТА и не иска да чуе за чудото на Американската мисьл.

                  Не е Корвет,но да го вьржа с един Буик,Линкьлн,голямо Шеви,Форд и да видим кой дьржи на магистрала.Ако ме дрьннат си насьсквам осмаците,е те там па кьв бой ги чака
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #69
                    От: Американка на 10 години - коя и защо?

                    Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение

                    Ами частите са на полвин цена от на Лада щото толкова са свясни ... сковано в Мексико е по лошо от сковано в кои да е руски колхоз- съответно и цената е по ниска .

                    Преди да ми опонирш че не е така..... на теб ли да вярвам или на моите собствени очи ....

                    Междудуругото точно преди няколко дена Краислер обявиха че имат рекол- на Джип Вранглер – 14 000 броя обратно в фабриката да им сменят скоросните кутии заради фабрични дефекти като дефектира ефекта е че КОЛАТА СЕ ПОДПАЛВА, става пожар......
                    Не били компютри, а компоти http://www.huffingtonpost.com/2012/0...n_1529592.html
                    Debris can get caught between a plate that protects the transmission and the catalytic converter, causing a fire. A catalytic converter is part of the exhaust system and uses heat and precious metals to control pollution.
                    Chrysler knows of at least 14 complaints of fires caused by the problem with 2010 Wranglers. The company says it doesn't know of any injuries. It said debris can get trapped when the SUVs are driven off-road or through tall brush.
                    Що ли не се сещам за нито един "recall" на руски автомобили ? Или, като в онази шега за "Лада 5-ца" и "БМВ 5"- съвършенството няма нужда от промяна
                    УеУе как сА прецакАх, че си купИх хамериканска джипка, майко мила, да сА е*а в ....
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Американка на 10 години - коя и защо?

                      В Мексико се правят и най-хубавите коли немските- БМВ Мерцедес VW имат огромни заводи там. Е да скапани са американските части, е на черока жилото пълен боклук 22г е изкарало само да му се невиди, стелките и те след 22 г са захабени, мъкаа мъкааа. Какви 200 карате с американски коли, те са ограничени на 180, и в Германия с 200 може да видиш за 1 седмица 1 да кара. Всяка кола има отзоваване на автомобили. Скапаните американки карат по 20-30г ежедневно каране, руските машини магазина до сервиза не могат да стигнат

                      Коментар


                      • #71
                        От: Американка на 10 години - коя и защо?

                        Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                        Какви 200 карате с американски коли, те са ограничени на 180, и в Германия с 200 може да видиш за 1 седмица 1 да кара. Всяка кола има отзоваване на автомобили. Скапаните американки карат по 20-30г ежедневно каране, руските машини магазина до сервиза не могат да стигнат
                        А НАЗДРАВЕ
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #72
                          От: Американка на 10 години - коя и защо?

                          Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                          В Мексико се правят и най-хубавите коли... ... ... в Германия с 200 може да видиш за 1 седмица 1 да кара ... ... ... Скапаните американки карат по 20-30г ежедневно каране... ... ...
                          Много съм бос на тема дрога, но ако някой ден ме задължат да пробвам - ако може и за мен от същото като за господина
                          Последно редактирано от Goblin; 29-05-12, 15:48.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #73
                            От: Американка на 10 години - коя и защо?

                            Иде ми да отворя статистика колко минава кола на ден тук и да го умножа по 25 години и знаеш ли кое ще остане?Волво от старите рьбести,Мерцедесите главно дизел и пикапи разни Американски.Друго на 25 години карано всеки ден има сьс свещ да го тьрсиш.

                            Жената кара всеки ден,някакви 40 и няколко мили в едната посока,айде да закрьглим на 100 километра на ден или 2500 на месец или 30 на година или 600 000 за 20 години или............някой пак не си носи Елката,това не е 300Д,кога направи 450 000 мили карано ВСЕКИ ДЕН това за последните 20 години ела ми се обади.Не уточнявам и кое,залагам обаче 2 дизела които имаха НАД тия 450,но и не бяха такива младежи,20 години ще направи моя сегашния.

                            Нека смятаме малко,а и да преценим кое се сглобява в Мексико и ЗАЩО.


                            Тая тема ме подсети - имам масло да сменям на женския,гуми и вьздушни филтри.Ще си купя Додж,да го видя дали ще ми избута 150 000 километра е 2 накрайника и един семеринг на помпата.Само дето как ше го пробутам на жената не ми е ясно.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #74
                              От: Американка на 10 години - коя и защо?

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Иде ми да отворя статистика колко минава кола на ден тук и да го умножа по 25 години и знаеш ли кое ще остане?Волво от старите рьбести,Мерцедесите главно дизел и пикапи разни Американски.Друго на 25 години карано всеки ден има сьс свещ да го тьрсиш.

                              Жената кара всеки ден,някакви 40 и няколко мили в едната посока,айде да закрьглим на 100 километра на ден или 2500 на месец или 30 на година или 600 000 за 20 години или............някой пак не си носи Елката,това не е 300Д,кога направи 450 000 мили карано ВСЕКИ ДЕН това за последните 20 години ела ми се обади.Не уточнявам и кое,залагам обаче 2 дизела които имаха НАД тия 450,но и не бяха такива младежи,20 години ще направи моя сегашния.

                              Нека смятаме малко,а и да преценим кое се сглобява в Мексико и ЗАЩО.


                              Тая тема ме подсети - имам масло да сменям на женския,гуми и вьздушни филтри.Ще си купя Додж,да го видя дали ще ми избута 150 000 километра е 2 накрайника и един семеринг на помпата.Само дето как ше го пробутам на жената не ми е ясно.
                              Брях к`ва картинка рисуваш. Нещо като Куба Около теб тракат само 25-годишни дизели и разни други скрапове, отдавна изгнили не само по европейските, но даже и по българските морги ? И никой не си купува хамеричко ?
                              Сега,...хм-м-м, ясно ни е на всички във форума, защо караш, ти специално, дизелови автомобили (лесен достъп до гориво ), може би и в някакъв мноу кофти квартал живееш, та само 25 години евро-таралясници и нови японски тротинетки кръстосват , но като видиш цифрите - бройките произведени и продадени от GM, Крайслер и т.н. автомобили - чудя се, кой ли балък ги изкупува всичките тия боклуци, `щото и в БГ гледам не ги карат много Сигурно ги товарят на кораби и ги мятат в океана и точат някакви федерални субсидии и държавно подпомагане о.з. фалиралите щатски производители..
                              В тази тема общо взето си пишете трима - все живеещи "отвъд океана" и успяхте да убедите (изгоните от темата) всички, които наивно си мислеха, че американците правят МПС ставащи поне за чеп за зеле. Да-а-а. Убедихте ме и мен. Оттеглям се и аз от темата, а Гоблин с удоволствие ще изтрие поста ми
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Американка на 10 години - коя и защо?

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                Брях к`ва картинка рисуваш. Нещо като Куба Около теб тракат само 25-годишни дизели и разни други скрапове, отдавна изгнили не само по европейските, но даже и по българските морги ? И никой не си купува хамеричко ?
                                Сега,...хм-м-м, ясно ни е на всички във форума, защо караш, ти специално, дизелови автомобили (лесен достъп до гориво ), може би и в някакъв мноу кофти квартал живееш, та само 25 години евро-таралясници и нови японски тротинетки кръстосват , но като видиш цифрите - бройките произведени и продадени от GM, Крайслер и т.н. автомобили - чудя се, кой ли балък ги изкупува всичките тия боклуци, `щото и в БГ гледам не ги карат много Сигурно ги товарят на кораби и ги мятат в океана и точат някакви федерални субсидии и държавно подпомагане о.з. фалиралите щатски производители..
                                В тази тема общо взето си пишете трима - все живеещи "отвъд океана" и успяхте да убедите (изгоните от темата) всички, които наивно си мислеха, че американците правят МПС ставащи поне за чеп за зеле. Да-а-а. Убедихте ме и мен. Оттеглям се и аз от темата, а Гоблин с удоволствие ще изтрие поста ми
                                Я да си го кажа и аз като брата ама с по малко думи- твърдението, че американските коли издържали по 20-25 години всекидневно каране НЕ Е вярно. Цифрите по-горе са верни. И марките автомобили. За какво е всичката тази язвителност в поста ви? Аааа, и нямаме нито един дизелов автомобил в семейството. За съжаление от правилните марки няма дизели правилните години.
                                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X