Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американка на 10 години - коя и защо?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Американка на 10 години - коя и защо?

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    ...

    Ти колко Американски коли имаш?
    Една - Хюндая в който те возих

    Гордо сглобена в Алабама предполагам от ухилен негър с каскет.

    Субаруто ми е прекалено старо, то си е японец. Но ако си взема ново някъде по него ще има плочка "Лафайет, щат Индиана"...
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • От: Американка на 10 години - коя и защо?

      Ще си купуваш Катерпилар?
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • От: Американка на 10 години - коя и защо?

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Интересно ми е кой на каква база си вади мнението за даден боклук та за това.

        Ти колко Американски коли имаш?
        А имали ли сте някогаЖ хамерикански коли... от тук оплю... пардон, ... да речем "дискутираните" баш-американски марки и... тъй като подозирам, че отговорът (ако е честен), ще бъде отрицателен - какви съображения са ви въздържали да придобиете такива ?
        - Много харчат
        - Големи са боклуци, защото така казват всички (ако може да поясните кои са "всички")
        - Всички наоколо карат само японски, корейски и... немски коли, никой не си купува "родни" марки, аз да не съм мазохист или балък ?!
        - Колкото пъти съм карал такова нещо под наем, все не ми е харесало.
        - Друго: напр. мразя американците, `щото ми плащат малко (напр. brpi нещо такова спомена ) и затова бойкотирам местното, мразя американците, `щото живея тук и много ме дразнят с тъпотата си и т.н. или "от малък се прехласвам по "Мерцедес", сега ми е паднало да си купувам само такива" и т.н.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • От: Американка на 10 години - коя и защо?

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          А имали ли сте някогаЖ хамерикански коли... от тук оплю... пардон, ... да речем "дискутираните" баш-американски марки и... тъй като подозирам, че отговорът (ако е честен), ще бъде отрицателен - какви съображения са ви въздържали да придобиете такива ?
          - Много харчат
          - Големи са боклуци, защото така казват всички (ако може да поясните кои са "всички")
          - Всички наоколо карат само японски, корейски и... немски коли, никой не си купува "родни" марки, аз да не съм мазохист или балък ?!
          - Колкото пъти съм карал такова нещо под наем, все не ми е харесало.
          - Друго: напр. мразя американците, `щото ми плащат малко (напр. brpi нещо такова спомена ) и затова бойкотирам местното, мразя американците, `щото живея тук и много ме дразнят с тъпотата си и т.н. или "от малък се прехласвам по "Мерцедес", сега ми е паднало да си купувам само такива" и т.н.
          Защо не се опиташ да прочетеш и да запомниш какво е писано преди да се изкажеш. Правим по около 15 000- 20 000 мили на година с коли под наем. Като седна в нея в Сан Диего и я карам до Портланд /22 часа каране/ имам достатъчно време да я видя колко върви, колко харчи и как се носи като пияна редосеялка...

          Ясно, че спора е безмислен. Ако само събирате мнения за точки, кажете де. Дайте парола, днес съм свободен, гарантирам поне 100 поста, които няма да бъдат изтрити.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • От: Американка на 10 години - коя и защо?

            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            Правим по около 15 000- 20 000 мили на година с коли под наем. Като седна в нея в Сан Диего и я карам до Портланд /22 часа каране/ имам достатъчно време да я видя колко върви, колко харчи и как се носи като пияна редосеялка...
            Четох за х-м.... неудоволствие от "Мустанг", от злочестото "Шеви Малибу" и нещо уклончиво за "Чарджър", че май, видиш ли, не бил толкова чак за изхвърляне. За друго не видях. В темата за WK даже Босът писа, че бил... добър, ама сериозно ли беше, с ирония ли, със сарказъм ли, аз нали съм мноУ тъп, та не схванах...
            Хайде разкажете какво сте карали и какво не ви е харесало - напр. "Силверадо" : бръмчи, тресе, едвам крета, "Тахо" : харчи литър бензин на миля пробег, еди-кво си: изтръпва ти г*за на гадните му седалки. Дай списъче на коли, да знаем ние от какво да се пазим. И това е сериозно и би било много полезно. Кой какво си купува и кара - видяхме и в Албания и във Франция, казахте и за САЩ.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • От: Американка на 10 години - коя и защо?

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              А имали ли сте някогаЖ хамерикански коли... от тук оплю... пардон, ... да речем "дискутираните" баш-американски марки и... тъй като подозирам, че отговорът (ако е честен), ще бъде отрицателен - какви съображения са ви въздържали да придобиете такива ?
              - Много харчат
              - Големи са боклуци, защото така казват всички (ако може да поясните кои са "всички")
              - Всички наоколо карат само японски, корейски и... немски коли, никой не си купува "родни" марки, аз да не съм мазохист или балък ?!
              - Колкото пъти съм карал такова нещо под наем, все не ми е харесало.
              - Друго: напр. мразя американците, `щото ми плащат малко (напр. brpi нещо такова спомена ) и затова бойкотирам местното, мразя американците, `щото живея тук и много ме дразнят с тъпотата си и т.н. или "от малък се прехласвам по "Мерцедес", сега ми е паднало да си купувам само такива" и т.н.
              1 Не нямал сьм,работя с машини и гледам да купувам такива.
              2 харчат?Кое харчи повечко от настьпано 500 ми кажи?
              3 Всички не ги гледам,правя си сметката сам,но е верно,че мнението на механика ми има значение.
              4 всички карат каквото си заслижава,а какво е то е ясно.
              5Някои които сьм наемал ми харесват,верно е
              6 ако мразя Американците няма да сьм тук,да си мразя всеки ден от живота няма да е лесно.

              Ти май не схващаш - емигрант,купуваш най-якото и удобноза паритеси,ако не се троши и се поправя лесно пьк сьвсем.Какво от мальк сьм искал няма голямо значение като имаш жена и деца.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                Ясно
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Ясно
                  Не се заяждай с братята! Готини са и са искрени! Както е казал мъдреца - приятели по вкус няма...

                  Коментар


                  • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                    [QUOTE=Марто (Мартин Христов);1868916]
                    Да.
                    Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 07-06-12, 20:22.
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      ...А пък за бай Гоблин и инженера от развоя - изводите си ги правете сами.
                      Не знам какъв ти е проблема, и изключително слабо ме интересува. До тук си два пъти със стомната за вода. Преговори си поговорките.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                        BENZBOSS-е, нашето харесване на американски коли често е повече емоционално, отколкото рационално и по принцип е към конкретни марки и модели, до които сме имало възможност да се докоснем. Априори е ясно, че те не са от новото кризисно производство, а от произвежданите преди 5 - 10, че и повече години. До неотдавна тук, в България човек можеше с голямо чакане и зор да си купи кола, като изборът се свеждаше до три - четири познати марки коли, соц. производство. За комфорт и екстри не можеше да става и дума, даже не знаехме и какви могат да бъдат те. Двигател 1.6 - 60/70к.с., да не говорим за 90 коня, беше повече от "добър" по нашите "стандарти" а скорост от 120 км/ч. беше трудно достижима. А сега си представи, примерно "моя милост", имайки по това време Трабант с "невероятните" 26к.с., как съм гледал на един внесен тук от USA Oldsmobil, в който "Траби" се събираше три пъти! Този "американец" беше с невероятния за онова време /а защо не и сега/ 7.5 L - OHV V8 двигател, с немислимите за нас 385 к.с.(287 kW) ! И с всичките непознати за нас "екстри" - климатик, ел.стъкла, круиз контрол, автоматична трансмисия с малко лостче отстрани на волана и индикатор в таблото за позицията на лоста, огромните кожени седалки и още, и още. Отгоре на всичкото това нещо май можеше да изключва по двойки определени цилиндри и така да работи на 4, 6 или 8 цилиндъра, в зависимост от желанието на водача.
                        Изглеждаше като този:

                        Години след това за всичките ми познати, като се кажеше американски автомобил, се разбираше - голям, мощен, с всички непознати нам екстри в него.
                        90-те години нещата започнаха да се променят, изпонавнесоха се какви ли не коли от Европа-та и то далеч не нови и непременно добри. Символ на автомобил - мечта стана WV Golf I и II, Opel Cadet /капка/. А за преуспял се смяташе всеки, който се возеше на Mercedes, BMW. Но повечето коли през 90-те, а и сега пак са с двигатели по европейски тертип - 1,2 до 1,6 кубика, а 1,8 и 2,0 кубиков мотор се броеше за "самолет". V8 мотор за Европа си беше /а и все още е/ екзотика. Ограничени от налози и акцизи, максимално разрешените за внос бяха "невероятните" 163 к.с. И досега по-мощните двигатели са определяни като "лукс" и съответно облагани с "подобаващ" данък. Да не говорим за безумието, данъкът на нов автомобил с катализатор, отговарящ на всички съвременни изисквания за екология и безопасност, да е десетки пъти по-голям от този на стара пушеща като комин на ТЕЦ Жигула. Същевременно при вас почти всички коли бяха с 6 или 8 цилиндрови мотори, а мощността май няма никакво значение за данъка.
                        Да, каращите американска кола у нас се прехласват по големите мотори, многото екстри, комфорт, динамика и т.н. Всеки прави някакъв компромис с разхода на гориво за сметка на мощността, а при 4х4 моделите - повишената проходимост и удобство да се движиш безпроблемно по непочистените зимно време пътища, през осеяните с дупки участъци, които са единствените налични за да стигнеш в някои региони /примерни моя т.н. "Северозападнал"/. Тези коли, които аз съм карал или притежавам, поне за сега не са ме разочаровали с нищо и на този етап, поне докато мога да си го позволявам, ще се възползвам от тях. Може и в известен смисъл да съм малко мазохист, но и аз като Bogoljub Gagic си падам малко "ексцентричен" и харесвам повече често ненавижданите френски, италиански и американски автомобили. Това не значи непременно някакво сектанство и разбира се мога да оценя подобаващо всяка разумна инженерна мисъл - немска, японска или каквато и да било друга.
                        Поздрави!
                        Последно редактирано от Алекс Маринов; 07-06-12, 20:57. Причина: Намерих подобна снимка
                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                          Голф 1 ми беше пьрвата кола,1.6 дизел,втората беше Голф 1.8 ГТИ пак единица,Опел капка 1.3 сьм карал година,а Баварец 325 от началото на 90те ме накара да намразя марката.Не е като да не знам какво се кара,защо и колко,малко или много и от там подхождам,но и майната ми на мен,аз не сьм в статистиката с тия коли,не сьм ги стришил аз и не сьм си купил хиляди Тойоти.От летището пиша та трудно ми е да ровя,порови ти.Отвори Шевролет примерно и виж какви коли в кои класове имат,какви мотори са в момента и кое колко струва и колко харчи.После ще ме разбереш защо псувам тьпата идея,че са трьгнали да се сьстезават с Японците примерно.Шеви има едно Камаро което си заслужава парите - като го сравниш с една Кия и разликата в цената му е малка,а на изплащане пьк сьвсем минимална и то сравнявайки спортист сьс семеен седан.Виж един Чарджьр от кьде почва,24 000 май бяха което е около 5000 повече от Хонда Сивик с климатик и ел. прозорци да речем.Обаче тия коли не дават лицето на марката.Като цвькнат едно Малибу което трябва да е грабнака на семейния седан на фирмата,нещото което да носи пари и да пази имиджа и става страшно.Извади ако искаш колко от тия са продадени за миналата година.Това според мен е пьлен боклук ако говорим за кола 21 век среден клас семеен седан за нормални пари.Лошото е,че тая преди нея пак беше такава,а и преди нея сьщо.Импалата да им вземем ако искаш,това го дрьнкам с колата на майка ми,спирам,завивам и вози по-добре от него,а е на 20 години кола.Сьс сьщата импала бия 3 от 3 Мустанг,че и ме пита какво имам под капака,а аз от кьде да знам,под наем е.Нали видя Кадилак нещо си колко се купува в Германия след като се сравнява с нормални Еврипейски седани в ниския или средния клас?Това си го представи маскирано на Шеви с ниска цена борещо се срещи Акорд на Хонда или Алтима на Нисан или Кемри на Тта.Това е реалността в момента и последните 15 години поне и това се опитвам да обясня,а не как беден емигрант кара стари Ски и го счита за най-правилното решение за момента.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            ...Хайде разкажете какво сте карали и какво не ви е харесало - напр. "Силверадо" : бръмчи, тресе, едвам крета, "Тахо" : харчи литър бензин на миля пробег, еди-кво си: изтръпва ти г*за на гадните му седалки. Дай списъче на коли, да знаем ние от какво да се пазим. И това е сериозно и би било много полезно. Кой какво си купува и кара - видяхме и в Албания и във Франция, казахте и за САЩ.
                            Какво сме карали...? Аз на тема "тенекии" не се втелявам. Последните няколко години съм купил 3 коли. Едната я видях отвътре чак като я платих. Втората на тъмно със запалка... Третата по телефона. Нямам време да се занимавам и да им чета спецификациите. Знам едно нещо- влизам, карам- харесвам или не. Хич не ме интересува кой какви джуджявки е набутал.

                            Колите под наем ги сравнявам със семейните ни возила- едното дълго V8 330 коня, другото минава за "пила"- Сивик със 117 коня. Почти двете крайности. Качвам се на нещо под наем- давам газ и няма никoй. Бия спирачки и то се чуди на къде да хване. Спирам на бензиностанция, оглеждам гумите, отварям капака- голям бензинов мотор. Сравнявам го с мойто животно- "е, толкова може горкото", тръшкам капака и продължавам да се возя. Е това са ми наблюденията. Статистики по марки не съм водил.

                            Като цяло- американски марки вместо да си продължат традицията на Мустанг, Камаро, GTO... се мъчат да бият мойта Хонда по икономичност. И резултата е- на светофара гъзето с обиците се форсира на жената. Както е с малката на задната седалка, жената го бие половин кръстовище. Срамота за марката Мустанг! Спортна кола срещу лимозина с обогрев на задната седалка...
                            Кефете се на колите си, карайте кой каквото му харесва. Аз не мога да си представя какво може да ме накара да си купя Понтиак, но гледам пълно по улиците със странни хора. Уважавам личния избор на всеки /докато не се разфорсират по световарите.../ Сковани коли със скопени мотори. На един бик като му отрежеш рогата и та.аците, е срамота да продължаваш да му викаш "бик". Мъжка крава по отива...

                            P.S Возих се на един Форд преди 2 седмици. Май Ескорт беше. Не го карах, бяхме в Австралия и волана от грешната страна... Направи ми много добро впечатление.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                              Ескорта, поне в Европа, минава за една от колите с най-добро пътно поведение в класа си. Обща платформа с Мазда 3.
                              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                              Коментар


                              • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                                Май се бъркаш?! Мазда 3, Мазда 5 и Форд Фокус са на една платформа. Ескорта е Мазда В(323).
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X