Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американка на 10 години - коя и защо?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Американка на 10 години - коя и защо?

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

    Я да те зарадвам с една снимка.

    750 000 километра,в момента гони 900 000.
    Echo ? Душичка. Американско Ярис-че
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #47
      От: Американка на 10 години - коя и защо?

      Сьщото го постига Сатурн на десетина годинки като там мотора е с верига и не го закачаш,скорости хвьрля на около половин милион обаче.
      Сатурн фалира обаче и то с право.Понтиак го фалираха,а за тия ме е ЯД.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #48
        От: Американка на 10 години - коя и защо?

        Много хора зад океана даже не знаят каква им е колата, просто отиват в магазина и купуват Хондата, защото уж е екологична и има удобно захващане за детското столче, пък и в багажника има много удобна мрежа.

        Коментар


        • #49
          От: Американка на 10 години - коя и защо?

          Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
          Много хора зад океана даже не знаят каква им е колата, просто отиват в магазина и купуват Хондата, защото уж е екологична и има удобно захващане за детското столче, пък и в багажника има много удобна мрежа.
          Много хора зад океана (гледано от моята страна) имат набити невероятни стереотипи за хората зад океана погледнато от тяхната страна.

          Единствените хора в САЩ които не знаят каква им е колата са тези които нямат кола. Демек - в повечето случаи динамичната горна средна класа без деца в големите градове, както и много богатите.

          Вече отвъд другите океани и по другите брегове на този океан не знам как е.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #50
            От: Американка на 10 години - коя и защо?

            За номера на колите си прав,и аз не си ги знам,но каква им е колата,година,модел,колко харчи.........са си много наясно даже.Те живеят в колите си,не ги прави на толкова тьпи,колата е второто по разход след кьщата и много добре си правят сметката повечето от тях като сметката включва и ремонти и нормални разходи и застраховки и плащания по заем..............
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              От: Американка на 10 години - коя и защо?

              Гоблине,пишем си заедно с тебе.Кажи за ония океан,аз ще кажа за тоя,по средата и без тва е пустиня хахахаххаа
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #52
                От: Американка на 10 години - коя и защо?

                Е то това моето океан ли е. Само гробница за кораби и айсберги. Я тоя при тебе що океан е...
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #53
                  От: Американка на 10 години - коя и защо?

                  Аз наскоро си купих един американец, който изключително много ме радва - 2008 Navigator L. Е, няма такава кола - всеки път като я паркирам до някое европейско или японско малко SUV-че, направо умирам от кеф от учудените физиономии на хората. Линкълн-а е пълен с изнервящи дреболийки, които му придават чар, както и на другите американски автомобили - като цяло са използвани добри материали за изработката, която също е изпълнена добре, но на места има тотални недоразумения. Например в багажника, отстрани има някакъв капак, скърцащ непрестанно, като се чува само от третия ред седалки, падащият монитор на двд-то на задните седалки, когато е затворен от едната страна фугата е 3-4 пъти по-голяма от колкото от другата. Дървениите по волана и вратите са твърде кофти според мен, придават някаква изискана атмосфера, но особено на волана през зимата е отвратително чувството при допир. Мога цяла страница да изреждам дребни дефекти, но нали возилото е огромно и те почти не се забелязват. Друг въпрос е техническата част, която общо взето е добре, но незнайно защо зимата радиатора цъфна една сутрин. Имах и за около година 2004 Ford Thunderbird - като цяло една кола, която не знае какво е. Доста познати също карат американски коли, грандомани като мен, които искат да се отличават от другите по пътя. Аз даже преди да си купя Навигатора се гласях на Ford Excursion, но ми дойде в повече и се отказах. Не знам размерите ли Д/Ш/В - 5.80м/2.05/2.05 ли ме спряха, теглото ли - над 3.5тона сухо тегло за дизела или проблемните като цяло дизелови агрегати, но този SUV определено си заслужава званието - цар на сегмента. На размери е сходен с Линкълна, но ръбестите форми го правят да изглежда дори по-голям, много по-голям. Аз, купувайки си Навигатора, не очаквах нищо повече от голям автомобил, който гори много и изглежда леко глуповато, и може би заради това толкова много ми хареса в последствие, защото дори и съвсем с малко той надмина ниските ми очаквания към него. Според мен мнението на човек към определен автомобил се определя според личните му очаквания и това, доколко автомобилът ги покрива. Може би повечето хора за това са доволни от американските автомобили, поради по-ниските си очаквания. В началото си мислех че ще получа комфорт на возене като в пикап, като Навара или L200, и не съм очаквал повече, но определено сега спокойно мога да кажа че вътре ми е не по-малко комфортно отколкото в Ауди Q7 или Мерцедес GL.
                  Американските пикапи са отделен въпрос и нямат конкурентни екземпляри, сглобяващи се или предназначени за друг пазар освен Северноамериканския.
                  Аз определено бих сменил сегашният си пикап - Nissan Navara за някой Dodge Ram 2500/3500 с дизелов двигател Cummins и 1080Nm, пък нека ми е зле, но определено поддръжката му ще ми е в пъти повече от сега, разхода ще ми е х2.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Американка на 10 години - коя и защо?

                    Аз пък и не само аз съм на мнение, че даже и с какво гориво са им колите, камо ли колко харчат, сипва се до горе и това е. На майката на един приятел на брачеда викаме, каква ти е колата, тя вика БОЧО, до тук добре че знае каква и е, викам е добре защо не си купиш нова, тая е на 20+ г. тя ми вика, аа за какво ми е тази нали върви, жената е съпруга на един пич дето държи една от най-голямите пицарии верига в Мексико, и един от най-луксозните хотели на Акапулко и имат над 20 души слуги в имението, та ако тая жена и пука каква и е колата Има и хора дето им пука, но 70% според мен искат да върви просто.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Американка на 10 години - коя и защо?

                      Те ук 70% нямат хотели в Акапулко и не са задрьстени по цялата глава.Интересно защо повечето пьти като спра на бензиностанция и на колонката показва,че предния е заредил за 20-30 кинта точно,не я шляпа до капачката.

                      За пикапите са сьгласен с малки зикючения-малки пикапи правя вече кой ли не,голеч
                      мите пикапи определени натискат кьм дизела,а Японците не им дават дизелови да вкарват тук.Бензин обаче Тойота си има дял на пазара
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #56
                        От: Американка на 10 години - коя и защо?

                        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                        Брат Гранадата няма нищо общо с Форд-USA. Тя като проектиране изработка и запас е чук без дръжка сравнена с всичко що са търкаляли тогава в Америка.Разликата е била че зад океана климатика и повечето пъти кожения салон по това време в американките не са се водили скъпа екстра.Но вече и в Европа няма такива здрави модели на фирмите.
                        Има и то много общо!Всички разработки на Форд тръгват оттатък океана.Гранадата е по-стара,разбира се не е от десет годишните Американки ,ама защо Японци и Европейци бълват модели по Американски стандарт и за техния пазар ,като тоя стандарт бил смотан и измислен,Американците в бол неща са пионери и традиционалисти ,които всеки иска да копира, да не говориме ,че в Арабския свят шейховете карат предимно Американски "трошляци".Правил съм Европейски ,Японски и Амарикански коли/не чупил щото всичко се пишеше в досие на сервиз/ и си правя изводите на тая основа не само на каране ,а на статистика кой кога и за какво идва за ремонт!!
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Американка на 10 години - коя и защо?

                          Първоначално публикуван от skoda_fan Преглед на мнение

                          Аз определено бих сменил сегашният си пикап - Nissan Navara за някой Dodge Ram 2500/3500 с дизелов двигател Cummins и 1080Nm, пък нека ми е зле, но определено поддръжката му ще ми е в пъти повече от сега, разхода ще ми е х2.
                          За някои хора японките са най здравите пикапи но това е пълен мит.Специално при Навара дизел думкат колянови валове като за световно.А шарнирния болт се продава комплект с носача.Знам за пет купени като нови само на един му оцеля вала.Цената за резервен с ремонтния комплект е една четвърт от цената на Нисана.Но няма смисъл от смяната щото на този модел това е фабричен дефект и при отваряне и смяна карат още малко и целия кошмар се почва отначало.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Американка на 10 години - коя и защо?

                            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                            Има и то много общо!Всички разработки на Форд тръгват оттатък океана.Гранадата е по-стара,разбира се не е от десет годишните Американки ,ама защо Японци и Европейци бълват модели по Американски стандарт и за техния пазар ,като тоя стандарт бил смотан и измислен,Американците в бол неща са пионери и традиционалисти ,които всеки иска да копира, да не говориме ,че в Арабския свят шейховете карат предимно Американски "трошляци".Правил съм Европейски ,Японски и Амарикански коли/не чупил щото всичко се пишеше в досие на сервиз/ и си правя изводите на тая основа не само на каране ,а на статистика кой кога и за какво идва за ремонт!!
                            Да де да то и Форд Маверик има кръгло кормило но няма нищо общо с Форд Експлорър да речем.Американки съм сменил има няма 30 парчета.В момента имам девет и много добре знам за какво става въпрос.Лек автомобил такъв имам само един...сигурно има защо.Една от причините да не се уважават задокеанските представители е че тук никога не е имало читав сервиз и нормална доставка на части за тях.Повечето са подържани с тел и клещи и от там им пада бързо цената.Едно дупе строши чисто нов Ескалейд щото папа му беше дал карта за бензин 98 октана.А с автоматичните кутии беше и сега е цяла сага.Няма традиция нито в продажбите нито в сервизирането.Собствениците на американки също са рядък чешит хора.Ако кажа на съседа с новата седмица че трябва да чака за филтър масло и свещи две седмици сигурно ще ми се исмее.Американките ги спасява само простотата на ремонт и ниската начална цена.Съвсем доскоро само и единствено Корвет С-6 беше съобразен при проектирането и изграждането за европейските пътища и манталитет на шофиране.А едва тази година май при Мустанг ще направят адекватен за 21 век заден мост.
                            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 19-05-12, 23:15.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Американка на 10 години - коя и защо?

                              А е това с манталитета е мнофо важно - китайци и Японци си купуват дрьпнатите марки,Европейците сядат в един кораб,той се троши 3 пьти и го сменят за европейско и не поглеждат вече,АЗ си наемам един 'станг и като метне задника 3 пьти и ме трьшнат 2 Мицута из баира и се отказвам.

                              Лесни за ремонт дадени автомобили,другите правени всичко под тях да го работиш и логика няма.Черок обаче се работи на улицата,накладките му 16 кинта и за 200 - 250 може да си сглобиш още един вьв всяка една морга.Това за стар модел,новите гледам ги рекламират,че вьрвяли без да им вдигаш капака,това важи и за Баварци и Кия и Шеви се натиска,Форд и той мята едни гаранции по 150 000 километра


                              Могат да направят прост,як,голям,здрав,евтин,качествен,мощен ...........пикап,а не им стига пипето това да го приложат в средния клас да речем,седнали да се гонят с Японците.Е за това ме е яд и за това ще мине време да се наложат пак на собствена територия.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #60
                                От: Американка на 10 години - коя и защо?

                                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                                Да де да то и Форд Маверик има кръгло кормило но няма нищо общо с Форд Експлорър да речем.Американки съм сменил има няма 30 парчета.В момента имам девет и много добре знам за какво става въпрос.Лек автомобил такъв имам само един...сигурно има защо.Една от причините да не се уважават задокеанските представители е че тук никога не е имало читав сервиз и нормална доставка на части за тях.Повечето са подържани с тел и клещи и от там им пада бързо цената.Едно дупе строши чисто нов Ескалейд щото папа му беше дал карта за бензин 98 октана.А с автоматичните кутии беше и сега е цяла сага.Няма традиция нито в продажбите нито в сервизирането.Собствениците на американки също са рядък чешит хора.Ако кажа на съседа с новата седмица че трябва да чака за филтър масло и свещи две седмици сигурно ще ми се исмее.Американките ги спасява само простотата на ремонт и ниската начална цена.Съвсем доскоро само и единствено Корвет С-6 беше съобразен при проектирането и изграждането за европейските пътища и манталитет на шофиране.А едва тази година май при Мустанг ще направят адекватен за 21 век заден мост.
                                Е това е вярно-части и доставки .Заради това се отказах от JEEP ,като знам колко магазина имат Крайслер и как са доставките,ако бяха масови въобще нямаше да се замислям дали да е Американско или не.Простотата на ремонт голям + ,но само при някои модели,за други особенно за бегачките BENZBOSS е прав с изказването "как да стигна до ремонт на онова нещо там".Тоя проблем го има в много модели Ауди 100 Авант,А 6 ,требва да разглобиш целата муцуна за един ремък,а на Мицубиши 3000ГТ туин турбо американска серия за пазара старичко ,но расово 2 дена демонтаж и монтаж на хидравлична рейка,собственика само вода дето не ми носеше.Някои автомобили са готини само за каране,за работа кошмар да се чудиш конструкторите извратени ли са,ако някой е правил воден боксер на Фолксваген,Порше или 5валов мотор на Ланча ще ме разбере!С Уважение момци!
                                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X