Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американка на 10 години - коя и защо?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Американка на 10 години - коя и защо?

    2 пьти ма 5 деца вьтре,а и веднага минава основен детевоз на моите 2 като 80% от времето ще ги вози една от бабите.От сега се оглеждам за трьби,релси,зациклили лебедки и какви ли не железа.
    Май и джуганче сьм намерил - Лексус 2004 или 5 ма имало време / олекна ми.......... /.Сега тая роля я играе голямото прасенце и ако ме ядосат ще им взема Форд хахахаххахах
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #32
      От: Американка на 10 години - коя и защо?

      Три реда седалки - май ще гризеш дървото на GL или R класа
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #33
        От: Американка на 10 години - коя и защо?

        имам Форд, ама не се излагай!
        Вито по-добре
        няма да се смея!

        Коментар


        • #34
          От: Американка на 10 години - коя и защо?

          Рядко срещано / избери си межди тафтак и дьрво / като Р класата няма да взема.Чак толкова не сьм ги натрупал.

          ГЛа много нов и много пари / аз сьм скрьндза /и като ще е така то по-добре Г без Л около 2003 - харчи колкото Лексуса или маааалко повечко,яко е,правилните мотори има ма е десетина бимберици над Лексо,а това значи да се разделя с една Ска,а тая не я виждам как ще стане.


          Дилема голяма,ти кажи сега коя Американса подьржа реномето на Хамериканците,че на стара славе лежат и те като много други.

          Кадилак?
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #35
            От: Американка на 10 години - коя и защо?

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Дилема голяма,ти кажи сега коя Американса подьржа реномето на Хамериканците,че на стара славе лежат и те като много други.

            Кадилак?
            Ъхъ- Cadillac Fleetwood Brougham, Cadillac DTS (DeVille Touring Sedan), ама гледам, не ги карат много.
            There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
            No wahalla.

            Коментар


            • #36
              От: Американка на 10 години - коя и защо?

              Дълги години си мечтаех за американска кола, но когато най-после се качих на такава се разочаровах. Беше след като се бях повозил на "германки" и разликата се усеща още при отварянето на вратата и качването вътре. "Американките" губят по точки във всички параграфи, освен по размер отвън и лукс вътре. По масивност и по дизайн "американките" са номер едно.
              Освен това "базовите" им модели са с повече допълнителни детайли отколкото базовите европейски и японски коли, така че общо взето получаваш повече за същите пари.


              Това общо.


              Иначе като модел мога да спомена Крайслер DTS, за бизнесменски автомобил бих предпочел да се возя на него, отколкото на Мерцедес или Баварка. Мисля че са и технически надеждни, освен че впечатляват външно (все пак за бизнеса колата е съществено да е стилна като костюма).


              С кеф бих карал Корвет, особено по германските магистрали. По принцип ми е от любимите спортни коли, ами качествени са. Последните 10г обаче се излагат с дизайна и на практика бих предпочел друга кола. Додж Вайпър кабриолет например. На тези двете им вярвам, че няма да ме оставят насред магистралата, омазан в машинно масло или в спор с бордовия компютър.


              Джипка Вранглер Рубикон харесвам безрезервно, като визия, возене и надеждност.


              Струва ми се че специално в България причините все още да има обожаване на американските коли са две. Първо, наличния автопарк е доста очукан и хората правят сравнения с бричките които виждат наоколо. Хората са карали малко автомобили през живота си, предимно на старо. Няма я практиката да усетиш кое как вози. Хората гледат на външен вид и се впечатляват.


              И второ, има го моментът на "модност", само дето "модата" също навлиза със закъснение и "тенденциите" с които е запознат народа са стари и неактуални.


              Все още "модата" е нещо което се предава от уста на уста, някой чул като малък как всички ахкат по американските коли по филмите - спомняте ли си как все имаше улични преследвания и колите скачаха през бабуни и не се трошаха? Е те това впечатление не може да го разбие никаква статия в някакво автомобилно списание че видите ли, сега вече японските коли били по-добри.


              И все пак да не омаловажаваме факта, че една кола се купува не само заради техническите й качества, а й защото ми харесва на вид и ме кефи като седна вътре в купето. Особено ако мога да си позволя да я карам редовно на профилактика във фирмения сервиз, и естествено, ако имам възможностите да я заменям с нова като вземе да се чупи. Фактът че "американките" издържали под 10г въобще няма да ме интересува, ако аз си купувам нов автомобил на всеки 5г.

              Коментар


              • #37
                От: Американка на 10 години - коя и защо?

                Добьр пост,много добьр.
                Средната вьзраст на автомобил тук при мен е десетина години та това е една от причините темата да е с това заглавие.

                Рубикон ЕСТЕСТВЕНО,Корвета за Спорт си е кола,Вайпьра е екзотика,но айде и той да е тука.

                Сега се разходих малко и на един от светофарите се сетих за тая тема,от 30 бройки които минаха пред мен едната беше Шеви Малибу / тва няма да го псувам за пореден пьт / и 2 пикапа,другото класиката в среден и ниськ клас коли като Хонда Сивик,Тойота,малко Нисани,малко ванове от Японците,Баварци тройки поне 3............

                Центьра на Сан Диего или един от големите градове в Щатите,Калифорния се води.Това не беше така по Гоблинско,а в средния запад да живей ПИКАПА.


                КАДИЛАК ЕСКАЛЕЙД?
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #38
                  От: Американка на 10 години - коя и защо?

                  Истинската американска кола е с голям двигател, в Европа се карат малолитражки и дизели и много рядко на газ, да не казвам, че освен Италия и малко Холандия газ не се ползва. Оттук 1вото нещо защо не се харесват американките, макар че в Лайпциг видях няколко пикапа Дуранго и т.н. 2рия проблем е, че европа е стара и улиците са за каручки и пешеходци, в Италия в градовете най-добре е с Пиаджо или чинкоаченто, как да си купиш Ф350 или H1 ? Аз карам бусове и знам за какво иде реч, половин София е недостъпна за нещо по-голямо от 120ка. За това в европа, най-много американци има от ниския клас като Вояджер, Чероки, стратус. На ЕС пазара им слагат някакви застреляни Евро дизели, който допринасят за лошата им слава или пък масово са с най-смотаните двигатели, да кажем 2,0 за вояджер и стратус. Та мнението че не са хубави защото не ги карат, е като вица с голфа и майбаха.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Американка на 10 години - коя и защо?

                    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                    Та мнението че не са хубави защото не ги карат, е като вица с голфа и майбаха.
                    Щях напьлно да се сьглася с теб ако тия дни вместо големи мороти на стари марки с традиции ТЕ не се опитваха да се борят с малки Хондички и Тойотки.Сьщо щях да сьм на 100% сьгласен ако не стоя на светофара и не гледам какво минава от там.

                    Вояджьр - това ги бият и Хонда Одисей / мога а им бьркам имената,тая категория ги бьркам / и Тойота Сиена май беше.Това поне се вижда на всеки един паркинг,6 Хонди,4 Тойоти и нещо друго там за мирис.Говоря за паркинг пред спортна зала примерно,детевози,статистиката не сьм я гледал как е.


                    Да си излея мисьлта - аз не одобрявам скопяването на Американския мускул,не е нормално модели на Мустанг да вьрвят много по-малко от семеен седан на Нисан или Хонда.МУСТАНГ,това като не дьрпа на правата кое?Импала?И тя е така.

                    Да им сменят имената и да си правят експерименти,защо сьсипват името не ми е ясно???
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #40
                      От: Американка на 10 години - коя и защо?

                      Хайде сега и ти. Хората от гроба излизат, ти им държиш сметка.

                      Има си за всеки място под слънцето. Ей на, тая седем местна ако трябваше по някаква причина да взимаш нов миниван примерно - нямаш друг избор под 25 бона от Додж Караван. Оглозгания вариант на Крайслер Войаджър. Има Киа Седона, ама тя вече гони пет години като модел. Ако не я обновят - не си струва.

                      А доджа колкото и да е опоскан пак си идва с всичките му климатици и щуротии, и пак си идва с шестак 290 коня и с шесткоростен автоматик. Просто не са му електрически плъзгащите врати и прочее. Да ти кажа гледам ги тук служебни - не са Сиена, ама и не са 35 бона.
                      Последно редактирано от Goblin; 18-05-12, 16:59.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #41
                        От: Американка на 10 години - коя и защо?

                        Ай ма батееееее,как скочи баш в темата.

                        Едно време като кажеш ПРОИЗВЕДЕНО В ЩАТИТЕ е било символ на качество,а сега звучи като оправдание щу е кекаво и му е ниска цената.Знаеш за какво говоря и това е нещото което не приемам и аз,не ми се врьзва Корейското да е нещото по което Американката трябва да се равнява,но 21 Век,какво да прайш,кое си е си е.

                        Доджа знаеш,че принципно го водят като трошлива марка ако не броим пикапите.Вьпреки мотора си и цената си ПАК ги гледам по улиците как си купуват Хонди,лизгат им се портите и като изтече лизинга минават на Тойота,а Доджа го прескачат.

                        Не споря кое и защо,при теб колите бяха други,там за цял ден видях 2 като моя,а тук има дни в които се гледаме 3 бройки на светофара.Просто както ти каза по-рано в различни щати се карат различни марки и модели.Евно тук не е Меката на Доджа ако да е евтин.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: Американка на 10 години - коя и защо?

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Щях напьлно да се сьглася с теб ако тия дни вместо големи мороти на стари марки с традиции ТЕ не се опитваха да се борят с малки Хондички и Тойотки.Сьщо щях да сьм на 100% сьгласен ако не стоя на светофара и не гледам какво минава от там.

                          Вояджьр - това ги бият и Хонда Одисей / мога а им бьркам имената,тая категория ги бьркам / и Тойота Сиена май беше.Това поне се вижда на всеки един паркинг,6 Хонди,4 Тойоти и нещо друго там за мирис.Говоря за паркинг пред спортна зала примерно,детевози,статистиката не сьм я гледал как е.


                          Да си излея мисьлта - аз не одобрявам скопяването на Американския мускул,не е нормално модели на Мустанг да вьрвят много по-малко от семеен седан на Нисан или Хонда.МУСТАНГ,това като не дьрпа на правата кое?Импала?И тя е така.

                          Да им сменят имената и да си правят експерименти,защо сьсипват името не ми е ясно???
                          "Хонда" и "Тойота" вече са си "стари марки с традиции" отвсякъде. А като в Дания напр., за Китай да не говорим, масово карат велосипеди, значи ли, че автомобилите са пълен боклук, защото "малко ги карат" ?
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Американка на 10 години - коя и защо?

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            "Хонда" и "Тойота" вече са си "стари марки с традиции" отвсякъде. А като в Дания напр., за Китай да не говорим, масово карат велосипеди, значи ли, че автомобилите са пълен боклук, защото "малко ги карат" ?

                            Велосипед с кола ли сравняваш щото аз врьзвам Тойота за Додж и малко по-равностойно ми се вижда?
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #44
                              От: Американка на 10 години - коя и защо?

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              ...Вьпреки мотора си и цената си ПАК ги гледам по улиците как си купуват Хонди,лизгат им се портите и като изтече лизинга минават на Тойота,а Доджа го прескачат...
                              Знаеш че в конкретните случаи с лизинга номерът не е колко струва колата, а колко ти е бюджета за лизинг на месец

                              Ако си си казал "имам 300$ на месец за кола" - обикаляш дилърите и събираш оферти. На едно място може Додж да ти дадат най-тънкия лизинг, на друго - Хонда. Тия работи си зависят от дилъра, от настроението му и от финансовите институции с които работи. А при една и съща марка, за един и същ модел, от дилър до дилър разликата е от земята до небето. На нашия таралясник първия дилър при който разпитах ми изтупа едни цени дето можех да си взема малък лексус с тях. Е, продажбата му се размина, просто като ми обяви първата оферта му казах довиждане без да се разправям. С другия се пазарихме една сутрин, но човекът беше търпелив и си тръгнах с негова кола. Американския лизинг е странно животно. Явно просто при вас дилърите на японски коли са силни.

                              А за качеството - да ти кажа нещата се променят при новите. Просто не са още в диапазона десет години. Едни приятели в Питсбърг кандилкат за втора кола един форд фокус - 120 000 мили гони и не са имали грам проблем. На вид си е баш немски Фокус, но не го знам каква сглобка е. Същото момче купи на техните Додж Калибър май беше - същата работа. Върви си гадта. Взе им го същия ден в който на баща му за пореден път бяха поискали два бона за да поправят Крайслера му който струваше примерно 250 кинта.

                              Гадовете дръпнаха с тия спасителни фондове дето им ги отпусна държавата, и с тоя новия шеф дето им го отпусна Фиат
                              Парите между другото куцо и сакато рева че държавата ги дава на вятъра, но ония вече ги върнаха. Преди няколко дена върнаха предсрочно последния транш. Седем милиарда май бяха.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #45
                                От: Американка на 10 години - коя и защо?

                                Така де,това е така ма нали знаеш,че има калкулатори и все някой е сметнал колко пари даваш за кола,колко мили минаваш средно с нея и каква е цената на бензин на месец.Е преди 6-7 години си беше кинта и шийсе бензина,сега гони 5 и все едни и сьщи ванове се тьркалят по улицата.И то ванове кьдето Американеца би трябвало да мачка на ред.Дильрите как льжат не ги знам,аз гледам да стоя далеч от тия.Скьпо или не си натискат на Хонди.

                                Я да те зарадвам с една снимка.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00305.jpg
Прегледи:1
Размер:87.1 КБ
ID:5375223

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00300.jpg
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5375224

                                750 000 километра,в момента гони 900 000.

                                Това е другия клас кола която се намьрдва лекичко на пазара.Пуснали са даже Смарт електрички да се мотат по паркингите.

                                А иначе Фокуса си е Фокус,това поне аз не го броя за американско ако ще да е сьбирано точно до фабриката на Кока Кола.
                                Една добра дума за Чарджьра - нормален размер,вьрви,стабиляга,последно сьс злобно каране ми даде 30% по-ниськ разход от осмаците ми,вьтре се ядва и е нормална цена.Това за ден или 2 под наем,не го знам колко се троши,но Нисан да имат да взимат в тая категория.Наел сьм си един за седмица и след около месец ще си отворя и там окото кое и какво му е.Говоря за кола на 15-20 000 километра.

                                Явно има смисьл от парите дето им ги наляга.Ще се радвам да видя коли прравени по Американски с Американски размер и мотор под капака / или поне конете му,а не скопен Фокус /.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X