Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Закупуване на Jeep Grand Cherokee III

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Бихте ли дали мнение за тази обява например, като изключим бюджета, останало мисля, че се вписва в критериите:

    ****** Без линкове към обяви **********

    Не виждам снимка на двигател с отворен капак, нито на рама, калници и т.н. Това вероятно може да се окаже потенциален проблем и при оглед трябва да внимавам? Преди да отида да гледам, обаждам се по телефона и моля човекът да ми даде VIN, за да проверя и да не си губим времето взаимно?

    Коментар


    • Mitkoztd
      Mitkoztd коментира
      Редактиране на коментар
      Не знаех за линковете.. това е против правила на форума?

      Обявата е в аутобг, Jeep Grand Cherokee Overland, 2008, частно лице от Кюстендил

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      За снимката с отворен капак - не знам колко важи за тук. Говорех ако ще купуваш от САЩ. Тук се отива и се гледа.

    • Mitkoztd
      Mitkoztd коментира
      Редактиране на коментар
      Разбрано. Благодаря за ценната информация и в предишните постове!!

  • #32
    Mitkoztd коментира
    Вчера, 19:43
    Гагич, благодаря за линка към темата, ще проверя и фейсбук групата..
    Кой линк ? Ако е към "Искам да си купя Jeep", темата не е информативна, щото е налазена от хейтъри-трактористи и накрая заключена
    Тия двете видя ли ги?

    Jeep WK / WH 5.7 HEMI

    От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    HEMI 5.7 - експлоатация, обслужване, консумативи, проблеми

    И един готин цитат от последната тема

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    От: HEMI 5.7 - експлоатация, обслужване, консумативи, проблеми.

    Нищо специфично няма в ремонта на 5.7. 200лв е смяна на пружинка на клапан, 1000 на повдигач. А колко често се случва можеш да прецениш по това колко от фирмите които продават части за американски автомобили в България имат нещо за Хеми. Аз мога да ти кажа. НУЛА. Нищо нямат. Обади се и питай и ще чуеш въпроса "Как пък успяхте да го счупите това? До сега никой не го е търсил."
    На фона на 3.0CRD, ремонтите на 5.7 минават за консумативи. Щото от мерцедесовия направо ще ти побелее косата. Блокове, клапи, датчици и клапани горят като изоглавени. Следи темата на маднес дето му светват всички лампи на таблото и виж цифрата под черта.
    Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 20-02-22, 18:48.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • Mitkoztd
      Mitkoztd коментира
      Редактиране на коментар
      Хейтърите и те са хора, нека си кажат, въпросът е да има и нещо конструктивно И в заключената тема имаше интересни коментари.

      Изобщо не ми беше хрумвало, че поддръжката на 5.7 може да е толкова незначителна в сравнение с 3.0 дизел. Интересна беше историята и покрай твоето HEMI. Да ви радва още дълго време!

      За щастие още не съм събрал нужната сума, така че няма опасност да направя тъпотия от избързване. Набелязал съм си доста неща за четене, продължавам да следя и форума. Благодаря!

  • #33
    Mitkoztd коментира
    Днес, 16:21
    Хейтърите и те са хора, нека си кажат, въпросът е да има и нещо конструктивно
    Конструктивно няма. Деструктивното в коментарите съвпада с казаното по-горе, както и със следните "забележки":
    - Не върви на гОрено двигателно мàсло или употребяван ATF !
    - Не върви на изхвърлено олио от фритюрник !
    - Не върви на газ с плочка и "кихалка" ! Требе газов инДжекцион, а туй е много, много парà!
    - Над 100 коня е, а това е много пари за данък, откакто отпаднà файдата да се регистрира като баничарка или на бабичка-инвалид и да пестиш от този данък.
    - Не е на ресьори, ми е на прОжини и нимоЙш го нàпълни с 1 тон картофи да си ги возиш. КлЕка, пущината !
    - И още много и много...
    Извод: абе, не става за нищо този американски болклучав кошник !
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #34
      И аз да кажа нещо като собственик на 4.7.
      Колата е приятна на вървене, на дълъг път също - върви си 150-160 без да се напрягаш, може и повече, но не съм се напъвал. Става и за градско, и за лек офроуд. По моите критерии, които не са големи, минава на всякъде 😀 Събира багаж, две деца и остава място и за жената.
      Обслужване и части- бих казал, че са евтини, има и наличности, ако не ти се чака доставка.
      На газ върви като на бензин, никаква разлика. Разхода също е добре - 20 зимата, лятото до 16, като аз си настъпвам. Като го разделиш на 2 и става все едно дизелова харчи 10 и 8, което е супер.
      Минус, до някъде е скоростната кутия - малко странно сменя предавките и не е много пъргава при рязко подаване на газ. Има мощност много, но нещат трябва да се случват от по-рано. Може би защото бензиновия мотор силата му е в обороти, а не като при дизела да има въртящ момент още в ниските обороти. Просто различен начин на шофиране, а аз съм свикнал от 12-13 години на дизели, а преди това 100 коня кола си беше бегачка 🤣🤣
      Ремонти и обслужване само при Деде, другаде не познават парите.
      Дано съм бил полезен! Успех с търсенето!

      Коментар


      • Mitkoztd
        Mitkoztd коментира
        Редактиране на коментар
        Супер, това даже надминава очакванията ми! Благодаря, че сподели!

    • #35
      Май не ще карам хубаво WK. Пoломили са го в контейнера, майка им мечка!

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_image_2022-02-22_16-20-50-285.jpg Прегледи:16 Размер:418.2 КБ ID:6820348

      Боголюбе, твойте ламарини от 2-те призшествия, кой ти ги прави?
      Последно редактирано от sparkybg; 22-02-22, 16:28.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Има месец и кусур престой в Холандия докато го освободят и докато си чака автовоза. Предостатъчно време да ръждяса.

        А и имам снимки от преди контейнера, в двора на транспортната фирма. Включително нелегални покрай друга кола, за която придобих случайно данни. Нямаше щети там.

        Мен вратите, предния калник и предни капак не ме притясняват. Притеснява ме това отзад и да няма нещо структурно отпред, предвид как стои предната гума. Ако са носачи, шенкел или магаре - ок, сменят се, ама ако е купе - лошо. Абе присра ми се като видях снимките.
        Последно редактирано от sparkybg; 22-02-22, 16:56.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Застраховка няма ли нещо?!
        ...
        Като те знам колко си радикален, като нищо ще си купиш друго от тук, и от двете ще сътвориш нещо по-добро отколкото е излизало от завода. Това ако чак толкова има нужда

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Ще има обезщетение, ще видим колко. Сега се разправяме с превозвача.

        Бях радикален. За това нямам нерви вече. Утре ще решавам, като го видя на живо. Купета има достатъчно, само дето ще е невъзможно да се узакони, а и хамалогията по прехвърляне на всичко изобщо не е за подценяване. Или ще се прави, или ще заминава на части. Сега нищо повече не мога да кажа.

        Ламарини не мога да правя сам, затова и разпитвам за читави места, на които няма да замажат с 2 пръста кит и на следващата зима да е вече на дупки от ръжда.

    • #36
      Тема за размисъл,от контейнера помляна-огледалото нищо му няма...?!

      Коментар


      • #37
        Първоначално публикуван от vwbeetle Преглед на мнение
        Тема за размисъл,от контейнера помляна-огледалото нищо му няма...?!
        Всичките щети са под нивото на огледалото.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • patkan
          patkan коментира
          Редактиране на коментар
          Товарят ги с мотокари и най вероятно е от това ! Моя имаше изкъртен тампон за крика и леко огънат ауспух !

      • #38
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Боголюбе, твойте ламарини от 2-те призшествия, кой ти ги прави?
        Три тежки ПТП-та и 1 по-леко. Първите 3 каското още имаше опцията "доверен сервиз" - в "Планивекс" са некви факири, гледах бентлита и кайени все едно от преса в щатска морга излезли, да ги правят на коли. Ама цените им вероятно са много високи.Третото и четвъртото ПТП - при Еди има тенекеджия (наема някакви халета в двора на сервиза им) но също е скъп и мно-о-о-о-о-ого зает с някакви "Геги" и S-класи... та не го препоръчвам.
        Препоръчвам да видиш какво можеш да смениш сам - защото калниците (поне отпред) са на болтове, нищо чудно и отзад да са така и ако няма деформации по купето (а не би трябвало да има, защото интегрираната рама не е градска легенда) - има от пиле мляко като едрогабаритни части, вкл. по българските сайтове, има множество ДИЗЕЛИ (а купето е едно към едно) по моргите. Направо си взимаш оборудвани врати от умрял двигателно дизелор, калници - ще прецениш дали от морга или от сайт, боята я има при "Боди" или там каквито бяха, излиза си по VIN (аз си взех един спрей за моето, щото ми писна синът ми да я драска, имаше фабричен флумастер, ама свърши), общо взето - "Лего".
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • Dilyan Zagorchev
          Dilyan Zagorchev коментира
          Редактиране на коментар
          Е как задните калници на болтове? Точкови заварки би трябвало+може би някое лепило

      • #39
        А, тя била черна, Спарки ? Значи ще можеш и без бояджия май да минеш - по моргите бая черни се мотат (и по фейсгрупата ) може да намериш направо такива, дето да не трябва да им сменяш цвета.
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #40
          Вече пуснАх обява че търся черни врати, капак и калници. Ако не друго, даже и да не съвпаднат поне само лицата ще се боядисват.

          Само да намеря кой да го направи хубаво и да не е след половин година, че след тия 5 и половина месец чакане вече съм пред полудяване, баси!

          ...а можеше утре да си човъркам инсталацията при деди.... мамка му и прасе!
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Черното е само едно мисля, но ще проверя все пак.

          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Само едно е Brilliant Black Crystal Pearlcoat - код AXR

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Още едно има, до 2008-ма. DX8.

        • #41
          Dilyan Zagorchev коментира
          Днес, 20:18
          Е как задните калници на болтове? Точкови заварки би трябвало+може би някое лепило

          Било "тайна на производителя" и сайтовете нямали право да разкриват мястото на "зъбните сглобки" ( butt-joints ) на задните калници, които не наричат "fenders", а "quarter pannels"
          Явно трябва да си плàтиш https://rts.i-car.com/oem-information/jeep.html
          Тука обаче https://rts.i-car.com/collision-repa...utomobile.html твърдят, че можело и с някаква безплатна регистрация да се добереш до информацията...
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #42
            Замислѝх сА ... Понеже на "Либито" ми силно корозира десният праг (явно сме го били аз или синът ми, нещо одраскали или ударили)... Мъчих го три-четири години със шкурене на ръждата и пръскане с разни преобразователи, защити и бои (понеже е ниско долу цветът нямаше никакво значение), но накрая все пак направи дупка. Едно време, э-э-э-эхх, знаем кое (ТЗВ, разбира се) време, на соц-возилата праговете бяха отделна част (отделно, че и тенекеджиите правеха самоделно такива), сега изглежда цялата "клетка" вратите като едно цяло. Цели изглеждат и отзад панелите (калник + задна колона + ...). Ама явно не са. Гледам тука на някакво "Хондé" как му слагат "афтърмаркет" заден "калник". Режат, разкриват въпросните "зъбни" ли са, не знам какво друго име може да имат, сглобки, дърпат, свалят. Е, работа за професионалисти си е, безспорно, не е като монтажа на преден калник.
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • #43
              Няма нищо за WK. И да, на заварки е. Едва ли ще се стигне до рязане и смяна. Вече няколко човека ми казват че това било кажи-речи нищо.

              Предните калници са на болтове. И има нови поцинковани за по 90лв парчето, та с тях със сигурностъ няма да се занимавам, освен ако едни черни, които утре ще прегледам, не се окажат перфектни.

              Ще се окаже че двата калника, капака, и двете врати могат да се вземат на прилична цена, та за задния ремонт да може да се отдели повечко ресурс, с цел по-добро качество. Та може и да яде Асан баница.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Врати, калници, капак, ще се сменят. Само въпросното поражение на задния калник няма как да се смени.

              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                Като те компенсира превозвача и ще дойде таман сметката
                И аз съм на мнение, че това е нищо(айде отзад малко кофти случка) и с кадърна намеса ще имаш яка машина. Хич няма защо да се главоболиш. Против уроки да му е

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Е, структурно поне на око няма нищо. Като ръжди е прилично - има по елементите на окчаването, нмо самото купе отдолу ми се видя ОК - тък там покрай някоя заварка има зачатъци, ама до сега всичките, които съм гледал, са така.

                Но отпред е поогъната и грегичката под калника и предната маска (продава се нова). Фарът също е за смяна, но и е лесен. Капака по-скоро ще се прави, Много малко е - едно леко подгъване само в единия край.

                Сега търся вариант за читав ремонт, дето да не е на цена като за още един Гранд. Варианта, който ми да де търговеца - да я караме в Кюстендил някакъв да я прави, пък после да се боядисва на друго място, нещо не ми е по вкуса.

            • #44
              Е те-такава щека само американец може да измисли:


              Предишните ползватели бяха попържвани дъъъълго и упорито, след като снощи извадих щеката и я видях така навъртяна. Сега и видях номера по VIN и взех да търся из интернет - тя си била така оригинално.

              Явно тепърва ще се изненадваме.

              Ключаря каза че запалила все едно до вчера е палена, което е добър признак. Но на нискли обороти има някаква неравномерност, а за тоя мотор не би трябвало. Все пак като се знае че е изтървана пеи товар-разтоварни работи, може просто да и трабва каране за да изчисти. Припалихме я колкото да се ослушам и да я качим на платформата и да я свалим. От ауслиха мирише нормално, ако съдим по конденза и катализаторите работят. Нищо по таблото не свети, никакви грешки не дава.

              @Гагич - мерси. От тоя хаймана от твоя линк взех черни врати. Взех и нови предни калници. Вече е при ламаринаджия, дано се справи както трябва. Бояджията знам че е добър. Може и да и барна тавана в сребрист металик, че с това черно в жегите не ми се мисли.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                Не си чул tick, което е добре.
                Айде чакаме темата и снимки, много снимки

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Цъкане има, но изобщо не като цъкането по клипчета, които съм гледал и слушал. Общо взето не повече от всеки друг двигател, който съм слушал. Отвън несе чува. Трябва на уше.

                То ще се премери де. По повдигането на клапаните доста добре би-трябвало да си проличи ако има проблем. Но, да стигнем до там. Първо ламарините, после общата техническа изправност (например няма ръчна спирачка изобщо), после технотест и регистрация, и чак след това ще има доста сериозно ТО на двигателя - верига с банан и обтегач, водна помпа, термостат, капчака, маслена помпа (с повишен дебит), всички ролки и т.н. Един кашон чака тука до мен в стаята. И една торба с въздушни амортисьорчета и филтри. Амортисьорчето на предния капак изпуска, както се и очакваше. На багачника sa OK, на стъклото му го държат отворено, ама не го отварят сами, а трябва. Всичко наред ще бъде сменено.

                ПП: Позачух още няколко клипчета. По-скоро няма HEMI tick.Надявам се и като се сменят свещи и прочие, да заприлича на себе си и да заработи равномерно.
                Последно редактирано от sparkybg; 25-02-22, 23:09.

              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                Ако има само в началото, за 2-3 минути, е изпускателния колектор, огледай много добре като стигнеш до там

            • #45
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Е те-такава щека само американец може да измисли:


              Предишните ползватели бяха попържвани дъъъълго и упорито, след като снощи извадих щеката и я видях така навъртяна. Сега и видях номера по VIN и взех да търся из интернет - тя си била така оригинално.

              Цъ - и доста ситроени са със такава "навита" щека, преди много години когато си взех първия ситроен и аз се чудих бая...
              Последно редактирано от sparkybg; 25-02-22, 22:57.

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Мда, и не само ситроени. Човек се учи цял живот. Ама като го изкарах - той хем навит, хем нагънат - тръбата му е с 2 сгъвки на почти 90 градуса. Направо е смешен, баси!

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X