Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Закупуване на Jeep Grand Cherokee III

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Няма смисъл да спорим. Влез в сайт за продажби, избери модел и години и виж какво има - 80% дизели, някаква бройка 3.7, евентуално някое и друго 4.7 и почти никакви 5.7. Такива са реалностите. От бензинките пък 70-80% са газифицирани. После влез в немски, гръцки или какъвто искаш друг европейски сайт - същата картинка.

    Все пак 2-3 месеца съм дирил, преди да купувам от САЩ.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • Mitkoztd
      Mitkoztd коментира
      Редактиране на коментар
      ти тук всъщност отговаряш на въпроса ми от предния пост, защото не съм и виждал обява с ХЕМИ още..

  • #17
    Феновете на джип леко са крайни. А джип гранд чероки е добро семейно комби или СУВ за ски, борд и сърф, който търпи доста издевателства. Не е "уау", но е разумен компромис между качество, лукс и цена. Имаме в семейството Гранд чироки от 2007 година. Бензиновите търпят газифициране. Имат мощен двигател, но смешни спирачки.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • Mitkoztd
      Mitkoztd коментира
      Редактиране на коментар
      Смешни спирачки заради голямото и тежко купе?

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Нито е супер голямо, нито е супер тежко купето, в сравнение с патрул или тойота, просто спирачките са адекватни за едни малки гумета каквито са фабричните, ама всеки иска големите баници + още едни 80-100 кила за газова и багажи и хора и т.н. е тогава без ъпгред на спирачки няма как да има перфектно поведение, ако се кара бабешката, няма ядове, тук на острова масово има Черокита с 33/34/35 гуми със стандартни спирачки, че и барабанни отзад, ами спират си, не като болид, ама спират и прегледи минават дори, а тук прегледите не са като в родината.

    • Mitkoztd
      Mitkoztd коментира
      Редактиране на коментар
      Няма да импровизирам с размери на гуми различни от препоръчаните по спецификация, поне докато не съм уверен, че знам какво правя. Логично е това, което казваш, че трябва нещата да се комбинират - ако ще ъпгрейдваш по-големи гуми, трябва и ъпгрейд на спирачките.. благодаря!

  • #18
    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    ...Имат мощен двигател, но смешни спирачки.
    Ако искаш да спира като "Рено Туинго", си взимаш "Рено Туинго".
    Колкото по-голяма е колата, толкова е по-дълъг спирачният път, независимо какъв "BBK (Big Brake Kit)" ѝ присадиш (най-много да ѝ прецакаш тракшъна и ABS-а с подобни експерименти).
    Има клипчета разни, най-вече германски, дето им мерят спирачния път. Нищо фрапантно като разлика с "Кайен", Х6 / Х5 и разни подобни. В "стоков" вид.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      При агресивно управление бързо прегряват и спират да спират. /написах го точно, нали?/

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Абе, да е живо и здраво каското Аз вече в градски задръствания ръчно си ограничавам скоростната кутия на "3", че даже и на "2" в редки случаи. Щото като го "засьикàт" някой малолитражен тротинет пред мен, той ряз - заковава на място и аз изотзадзе тря-я-я-яссс!!! Ама си знам, де - това не е количка за бързо мушене и лъкатушене в "многосветофарно движение"

  • #19
    Те и на тоя звяр не са малки.... 328мм отпред и 320мм отзад. Що ли си мисля, че може да се експериментира САМО с апарати с повечко буталца?
    По Европата Хеми виждам само от рогатите. Вождове само смърдящи се търкалят.
    "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
    Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

    Коментар


    • #20
      Всички автомобили различно бъзо ускоряват, но недостатъчно бързо спират.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Въпросът е в дължината на спирачния път. Стоково е напълно съпоставима със сходните по размер и то "премиуми" (за каквото никога не съм считал "Гранд Черокито"). Тези коли просто не "коват" като Хондичка-Рено-Смарт-Спарк и т.п.

    • #21
      Това със спирането има и други особености, които не отчитате, например:
      1. На 99,999999% от движещете се по пътя предницата е клекнала като свинкс.
      2. На 99% от джиповете окачването е сток и то дърт сток, тоест шит.
      3. 99% от джиповете НЕ карат с оригинални накладки.
      4. После какви гуми, в какви размери?
      5. На колко надути и т.н.
      И като ще сравняваме с Кю'та и Кайени е хубаво да изравним гумите, центъра на тежеста, клиренса, теглото и последно но не по значение, според мен и Кю и Кайен имат много по-големи спирачни дискове и апарати дори от ББКита на Джийп.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        350мм горе-долу, според модела, не е чак такава фрапираща разликата +11мм в радиус. Огромна разлика е да кажем бившата Дедра 284мм и Алфа 156 Кросвагон 330мм

    • #22
      Повечето тестват на първо спиране.Има достатъчно матерял из нета на няколко спирания какво се получава.При повечето СУВ резултата е трагичен.
      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

      Коментар


      • #23
        Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
        Повечето тестват на първо спиране.Има достатъчно матерял из нета на няколко спирания какво се получава.При повечето СУВ резултата е трагичен.
        Аз имам и личен опит с оригиналните спирачки на истински джип Вранглер 2007ма, каране на магистралата с около или малко под 100км/ч, джипа натоварен с багаж и хора, един дебил ме засича, аз набивам спирачките силно и рязко до пода и последва...

        Пушек и дим, Полиция идва да пита добре ли сме, после охлаждане с вода (глътка в устата и плюя пулверизиран облак в посока апарата и диска).

        С Биг Брейк Кит, нещата не стоят така, тествано многократно

        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #24
          А бе слаби са му на WKто спирачките-аз един път пуснах Шипка без да огранича скоростите и долу вече бяха се метнали търкалетата.
          С Кросъра сто пъти съм пускал разни проходи и то спортно спускане понякога(кат ме ухапИ кучИту) кат се захапя с някого и за сега вече 4та година е ОК.

          Коментар


          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            Автомат ли е цитронадата?

        • #25
          Впрочем предните спирачки са 2 чишита, доколкото намирам информация. С плътни 320мм дискове и с вентилирани (не надупчени) 327мм дискове. Сигурно има разлика. Тераното е с 277мм дискове ибарабани отзад и проблеми съсспирачките няма. Дългото е само с 200 кила по-леко.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Има китове, и знам за еднаквиоте компоненти. Но както казах, почти съм сигурен че на мен спирачките няма да са ми недостатъчни. Както казах тераното е със значително по-малки дискове и проблеми никога не е имало. А особено със сегашното, дето понавървява, карам малко хулигански. Даже и зачатъци на проблем не е имало - спира ужасно добре. Ще видм. Ще покарам и после ще преценявам, освен ако дисковете и накладките не са съвсем леж. Но те стандартните не са и велик разход.

            Едно допълнително ограничение е че ще е със 17 инчови джанти и не ми се ще да ги сменям. А и да се стигне до смяна (заради офсета - не искам фланци), ще е най-много с 18 инчови.

            Иначе има много хубав кит с дискове от SRT8 и къстъм спирачни апарати, но от там и накладките стават къстъм и т.н., а аз не искам така. Ако ще ъпгрейдвам нещо, силно предпочитам поне накладките да са от магазина.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Китове прави кой ли не,но някой път цената е малко гадна,на мойто комби комплект накладки е максималната БГ пенсия или там някъде

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Така де, и освен че са скъпи там, стават и още по-скъпи с транспорта до тук. Отделно дето аварийни ремонти стават практически невъзможни.

        • #26
          Като искате коли с яки спирачки, купете си Ленд Ровъри - само нафта и газ!
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Ех, друже Гагич, ЕЖК отвътре ли ти иде ?...
            Последно редактирано от trapper; 20-02-22, 18:39.

          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            ФорумЪт, не ЕЖК. Като отпуснеш газта - просто СПИРА. Пише си го от бивш, щастливо отървал се, собственик.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Дайте да не го обръщаме на война на марки. Едно че сме го правили и отдавна е безинтересно, и второ че надали ще помогне на някой с нещо.

        • #27
          Благодаря на всички, които писаха до тук. Записах си доста неща, които трябва да прочета. Ще се информирам допълнително и ще се върна с още въпроси в някакъв момент

          Коментар


          • #28
            Първоначално публикуван от Mitkoztd
            Sparkybg - супер съвет за корозия за какво да гледам при отворен капак.. благодаря!

            3.7 - разбрано, 4.7 ок. 5.7 Хеми видях да го споменавате на няколко места във форума, ще прочета повече, за да се информирам..

            Дано скоро да пристигне твоето 5.7. Чудих се за търговете, но откровено не разбирам достатъчно, за да си избера кола по снимки. Твоят леко ударен ли е, за да е от търг? От там идва и по-ниската цена спрямо примерно автокъща тук? Видях, че има и фирми, които срещу комисионна могат да ти намерят автомобил от търг от Щатите, техен 'експерт' да огледа на място, да ти застраховат превоза с контейнер и да ти го докарат до тук. Би ли споделил мнение?

            5.7 2009, 2010 - Ако наистина това е правилният избор, мога да изчакам до края на годината да събера още 3к и да се впишем в бюджета. Въпросът е, че тези са голяма рядкост. Вероятно ще трябва да гледам в Щатите?
            Видимото е леко чукнат калник и предна броня, малко кофти интериор, поне откъм волан. Но пъук седалката не е скъсана,м което говори за реален пробег, особено като се има предвид че явнои е карано от мърлячи.

            ирма ми го внася. Има доста фирми. И да, леко неизправните са по-евтини. Дали ще има нещо повече - ще се види като дойде. може и да съм се прецакал, а може и да не. На първо четене ще ми излезе нещо около 12-13 бона, което е доста ниска цена за тоя мотор и година, та се надявам дори и да има болежки като крайна цена пак да ми излезе по-евтино отколкото тук.

            Ето ти неръждиво с отворен капак:


            Зебележи че ръжда не се вижда никъде.

            Ето ти руждиво с отворен капак:


            Надявам се забелязваш руждивите болтове и други нещица.

            Другото е някъде под врати или вратата на багажника да има следи от текла ръжда (което говори за ръждясване отвътре навън), стойката за теглича (ако има такава) да е силно ръждясала и т.н.

            И... срещу някаква сума можеш да си поръчаш допълнителен оглед - става за около 3-5 дни. И можеш да им кажеш къде допълнително да снимат и проверят. На една, която не спечелих, бях им казал да снимат отдолу, да снимат за деформации по прага и колонката (беше с 2 по-силно ударени врати) и т.н. Гледат и за масло в антифриза, палят и слушат как работи, и такива разни работи. Мисля нещо като 80 или 120 долара струваше това.

            Още, на някои коли има допълнителна информация с история на прегледите и инцидентите (carfax или друга аналогична). Понякога е free, понякога се плаща.

            Изобщо, можеш да си организираш доста приличен преглед и да си набавиш доста прилична информация за автомобила. Естествено нямаш гаранция че после ще спечелиш търга, та тия кинти може да отидат зАлудо. Аз спечелих втората, която си харесах. Критериите ми бяха - без ръжда, без сериозни удари (например да мина със смяна на врати, калници, огледала и прочие неща), и под 150000 мили.

            Естествно, никой не е казал че от америка задължително трябва да е Jeep. Може да си внесеш американска японка. Ама и там цените им са неприятни и като бонус, понеже доста модели и там ги произвеждат, после пак ще трябва от там да внасяш части.

            А GC WK го има и за европа с всичките си двигатели, и в Европа има дори едрогабаритни части като калници например, при това на смешна цена (под 100лв). Пробвай се да намериш калник за някоя по-мъдеста японка и ще ти се изясни въпроса.
            Последно редактирано от sparkybg; 19-02-22, 20:53.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Командера е Гранд Чероки с друг дизайн...

            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              Да, дървен дизайн
              За вал директно от 392( 6,4 срт) и си 30к.с отгоре, за 100 долара. Е, има и малка заигравка с МДС клапаните
              Последно редактирано от Dilyan Zagorchev; 19-02-22, 23:28.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              На тоя етап не искам да махам MDS-и и да правя други истории. А то иначе и колянов вал от някаквапо SRT, и ковани бутала и усилени биели и... може да се докара почти до 500 коня, ама ще започне да троши дифове като солети, ако въпросните коне се ползват по предназначение, а не само да повишават сметката за бензин.

              BatGeorgeone Китове има навсякъде, но искам оригиналдъ. Валът го има в RockAuto, но повдигачи оригинални няма. Има по други сайтове, ама те не пращат до България изобощо или пращат с нормална поща. Намерих един дето праща с DHL, ама на половината повдигачи по незнайни причини ще им забави пращането с 2 седмици, от там и на цялата пратка.

              ...и в крайна сметка се получава че евентуално ще трябва да се ползват румънците от EshopWedrop, но и там 3 седмици не ми мърдат.

              ...и те така.

              Оригинален вал + оригинални повдигачи НАВСЯКЪДЕ по сайтове, които със сигурност продават оригинални части, отиват на към 800 долара цена там. После транспорт, мито, ддс... Та по тоя повод реших първо да видя каква е хавата, щото да дам едни 2 бона залудо само за части, и те да са си здрави, не ме кефи особено. А ако се сменят вал и повдигачи се махат и глави и т.н., та не е много безобидна процедура.
              Последно редактирано от sparkybg; 20-02-22, 10:56.

          • #29
            Първоначално публикуван от Mitkoztd Преглед на мнение
            ...
            - Ще го ползваме за единствен семеен автомобил, 95% асфалт, 5% черен път, пясък, глина, сняг, планински пътеки. Искам здрав и надежден автомобил - тук мисля, че покрива напълно изискванията?
            ...


            Първоначално публикуван от Mitkoztd
            ... правя си списък и с офроуд аксесоараи, за които трябва да се информирам, тъй като там откровено нищо не знам. Доколкото разбирам брони и лебедка са най-важните първоначални инвестиции?

            Сигурен ли си, че знаеш какво търсиш ?!?

            Единствен семеен автомобил с 95% асфалт не се връзва, ама никак, със силови брони и лебедка.

            Подмяна на щатните брони с читави силови + лебедка не е нужна при декларираното предназначение на колата, а подобен тунинг "за пред кафето" хем може да те вкара в проблеми със законността на МПС-то (в т.ч. и с валидност на застраховка), хем не е евтин.

            Като ти е казал Спарки, Гранд Чероки НЕ е модел за офроуд извращения (ако че американците си играят и с него).
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • Mitkoztd
              Mitkoztd коментира
              Редактиране на коментар
              Отплеснах се, брони и лебедка ще са на някакъв мноооогоо далечен етап в бъдещето, когато имам евентуално и друга кола. Ще бъда много внимателен с излизанията от пътя, особено в началото, категорично нищо екстремно.

          • #30
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            Надявам се забелязваш руждивите болтове и други нещица.

            Другото е някъде под врати или вратата на багажника да има следи от текла ръжда (което говори за ръждясване отвътре навън), стойката за теглича (ако има такава) да е силно ръждясала и т.н.
            Да, ясно се виждат, благодаря!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X