Темата произлиза от тук:
Вече година и два месеца имам такова и постепенно се превърна в основен автомобил, най-вече за дълги шосейни пътувания. Има две-три излизания из Люлин, колкото да се тества системата 4х4, бях неприятно изненадан от странното й поведение, но после намерих две-три теми за "quadra-drive" във форума и се успокоих
Както съм се оплаквал на колеги от форума, нещо много "кекава" за извън пътя кола - всяка тревичка жули плоските неоребрени ламарини до бял грунд, а всеки клон прави дълбока резка, изискваща едва ли не тенекеджийска намеса
, всяко подхвръкнало камъче - вдлъбнатина в ламарината и така... В треволяци криви термо-щитовете на спирачните дискове, почва да стърже, та се налагаше да ходя при дядо Владо на диагностика, защото ме хвана "авто-хипохондрията" и си мислех че дрънчи разтеглена веригата на раздатката...
Затова засега още не е прежалено и не се "оффроудства" с него. Интериорът си е разочарование - куха пластмаса няма, но има твърд пресован картон
- от това било направено таблото, е не дрънчи като пластмасата на "Либърти", но е твърдо и си чука на кухо. Воланът с фалшив "кожен шев" се оказа облицован с нещо изкуствено, което започна да се бели като изгоряла човешка кожа - сваля тънка ципа
Приятна изненада беше разходът, явно дължащ се на MDS-системата. Другата ми джипка, както и да се кара, разход на бензин от 11 л. / 100 не може да постигне посмъртно. Двигателят е странно тих, няма "онзи прословут звук на осмак", че даже и на "шестак", веднъж само го чух, като се "дърпахме" с едно RS6
(отвя ме още на втората секунда), но "Хеми" поне се опита да се прави на дзвер и изръмжа. Като го купих пуснах тема с разни оплаквания - от датчици за налягането в гумите (вечно седи надпис "Spare pressure low") и други дребни бъгове, но като цяло съм доволен. В тази тема очаквам да чуя за други недостатъци, че поне да се подготвя психически
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от s_s1
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от s_s1
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от s_s1
Преглед на мнение
Като собственик на WK 4,7 досега ядове по черно не съм имал. За боята мога само да кажа, че такава още не съм срещал. Нямам сериозен опит в дрането на боя но са ми минали през ръцете 2 Дискавърита, един Патрол, едно ZJ и няколко леки коли. Ами боята на WK-то е неубиваема. След близо 2 часа в гората по пътека от където освен Нивата на горското друго на дали беше минавало следи по боята никакви! Свидетел Гадев. Да, приплака ми се в началото но след автомивката се оказа, че следите са от натрупания прахоляк. На яз. Цонево, от страната на село Сава, ако някой знае местността Дълбокия Дол - грозно обрасла пътека около 3 км, основно Габър от където последните 10 години едва ли нещо е минавало. Единствения демидж - надрани пластмаси на огледалата и една дерюга на предния капак от строшен клон. От доле колата е като нова въпреки, че е лягала няколко пъти по корем, единствения проблем - смачкан резервоар ( обмислям протектор ).
И не мога, не, не мога да се преборя с това изкушение
Коментар