Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качеството на изработка на Дъстър за България

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Така е, за нашите умрели пазари никой няма да направи завод или отделна поточна линия за да прави боклуци, за които сам да дава 5-7 години гаранция. При положение, че всичко в момента се унифицира с цел оптимизиране на разходите.

    Коментар


    • #32
      Не лежте на тази кълка.
      Една спестена операция при боядисването спестява каквото спестаяв, ламарината по-тънка с0,2 мм е по-евтина, пластмасите отлети в завода в Турция са доста по-евтини от австрийските, и т,н. и т.н.
      А когато става въпрос за пари-всичко се смята, и ако е по-изгодно се пренастройват линии, променя се технологият, и т.н.
      Отделно, че линията не произвежда една кола с по-гадно качество, а бълва партида от 10 000 коли примерно. Тогава смяната на технологията и другите играчки си струват.

      Отделно спонтанно възникналите дефекти съпътстващи всяко производство.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        За разлика от теб, много добре знам как се получава разрешение за употреба (фрайгабе) на части за автомобилната промишленост,повярвай ми. От първо лице, такава ми е работата. И това което немските мисирки раздухват, не са компютри, ами компоти. Да почерпиш за Фаетона

      • Пламен Атанасов
        Пламен Атанасов коментира
        Редактиране на коментар
        Ако знаеш наистина , то откровенно лъжеш че няма разлики за различните пазари . Ако за това поучаваш заплата те рабирам ,макар че е некоректно от твоя страна .

      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Де го чукаш, де се пука...Що да лъжа? Автомобилостроителите са най-кофти клиенти.Искат супер качество за без пари.Даже ги мразя за тази им политика.Гледат да докарат доставчика до фалит, след това изсмукват следващия...

    • #33
      Специално за Вас, г-н Атанасов . КАжи са че е менте...
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1424[1].JPG
Прегледи:614
Размер:578.6 КБ
ID:6706878
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Аха, на сна"а ми Гюргя е.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Да, Ферари са с еднакво качество. Порше и те. Даже Бентли, Ролс и подобни.

      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Цецо, чел си по диагонал. Твърдението беше,че не съм влизал в АВТОМОБИЛЕН ЗАВОД. Е, явно съм влизал, макар и с децата на екскурзия, че даже съм внимавал

    • #34

      Този не се брои , за източна Европа е - нискокачествен и няма снимка .

      Коментар


      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Ок, приема се. Кажи сега за Т6-ците и спирам...

      • Пламен Атанасов
        Пламен Атанасов коментира
        Редактиране на коментар
        Не спирай , интересно е . Т6 -те . ами бяха жълти . За мен са еднакви . Ако ми отговориш на поставените преди това въпроси , Може да се сетя да допълня нещо .

      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        На кое не ти отговорих, кое не ти стана ясно...Хайде от начало.Всеки плаща това което е поръчал, качеството на изработката е едно и също. Поръчваш кожа-получаваш кожа.Няма как кожата и обикновената тапицерия да са на една цена. Както и различни двигатели, кОтии, опционална боя и т.н. Но качеството на сборката-което е ТЕМАТА е едно и също.Ха дано си ме разбрал.

    • #35
      Чета я тая тема...и се чудя...ама наистина ли има някакви хора, които са си купили Дачия и се притесняват от въпроси като "качество"?
      Дачия си взимаш, щото искаш да ти е евтино, да ти признаят ДДС или ще работиш с нея нещо, с което ще я изплатиш не по-късно от деня, в който и изтече гаранцията.
      Тя с колко е там...три години гаранция май беше. Е за три години какво и става толкова-изгнива ли, влиза за втори основен ремонт ли...Съвсем нормална кола си е за парите, които струва. Това, че някакви бройки може да са по-бъгави...принципно е възможно, но на колко от купилите си Дачия това ще им стане критерий за избор. С тия пари,освен Дачия...какво друго можеш да си купиш ново от магазина. Нищо! Колкото се троши-толкова. Друго няма.
      Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

      Коментар


      • tabu_bg
        tabu_bg коментира
        Редактиране на коментар
        И аз чета и недоумявам ама... български форум. Чорапите ми от Лидл понеже съм ги взел от БГ дали са с 40% памук или са ме изцакали с 2% или памука за тая партида е скапан не е бран септември ами октомври след дъжда... примерно.

    • #36
      Преди години работих във фирма,главен подизпълнител на Магнети Марели.Произвеждахме маслени помпи за автоматични скоростни кутии.За Фиат,за Рено,за Мерцедес и за други знайни и незнайни.Аз лично бях на кръгъл шлайф и шлифовах венеца и шийките на двойката зъбни колела.Цепех микрона на две,при все че машината не беше с цпу,а ръчен Щудер от лето 1978.Няма нарочна промяна на настройки,няма кой да каже "я мен Фиат не ме кефи,прецакай им партидата"Качествен контрол,изпитания на стенд(по спомен трябваше да издържи милион цикъла,не съм сигурен)редовна проверка на микрометрите и така.Толкова от мен за различните части за различните пазари.
      "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
      Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

      Коментар


      • #37
        Въобще не става въпрос при тия разлики всичко да е счупено и дефектно на едните, а на другите всичко да е здраво.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • Пламен Атанасов
          Пламен Атанасов коментира
          Редактиране на коментар
          Не е така , нищо не се монтира произволно . Нали екстри си поръчал ,индивидуалност , как така дреме му . Всичко започва с ВИН кода , той определя точно какво да се монтира . Машините и хората просто монтират частта със съответния код.

        • Пламен Атанасов
          Пламен Атанасов коментира
          Редактиране на коментар
          Не е така , нищо не се монтира произволно . Нали екстри си поръчал ,индивидуалност , как така дреме му . Всичко започва с ВИН кода , той определя точно какво да се монтира . Машините и хората просто монтират частта със съответния код.

        • santaclash
          santaclash коментира
          Редактиране на коментар
          Той списъкът с екстри на Дачията понеже е 3 страници....
          Половината неща сигурно са оставени да ги монтира дилъра. Както и да се оправя с клиенти, решили да си поръчват "екстри" на Дачия.

      • #38
        С очите си видях писмото от Фв , с което си признаваха че са направили точно коментираното в темата . Беше адресирано лично до мен , не съм чул в бакалията . Ако го потърся сред архива си , съм сигурен че още е налично . Но не виждам смисъл повече да спорим , и се убеждаваме един друг в нещо , за което всеки си има собствено виждане .

        Коментар


        • бат'Марто
          бат'Марто коментира
          Редактиране на коментар
          И ти казаха ,,Сложихме Определени нелицензирани , оттам и по евтини части и е готово ."(цитирам те) ?

        • Пламен Атанасов
          Пламен Атанасов коментира
          Редактиране на коментар
          Нали се сещаш че не могат да го напишат точно така . Ставаше достатъчно ясно за какво иде реч . От приятел в представителството знам още подробностти .В общи линии да , имам го черно на бяло .

        • бат'Марто
          бат'Марто коментира
          Редактиране на коментар
          Това няма как да стане, затова и са написали, каквото са написали. Другото е от Лукавия.Мизериите в представителствата пък са отделна тема и нямат нищо оПщо със сборката

      • #39
        Относно ,,правена за Германия" и ,,Правена за ЕУ" , лични размишления относно разликата в цената. Пак казвам лични свободни съчинения. Спесифика на употреба.С какво немския пазар е по-различен ? Скоростния режим е друг.Както казах по-горе, дигател 2.0 ТДИ има няколко( едно и също поколение). Ако ще се жреби на мах в Германия е едно, ако ще се кара в Австрия с 120 е друго. Следват скоростни кутии и т.н. Глобяват за дистанция, има датчик за дистанция От там може би и разликата в цените.
        Виден столичен ихтиолог

        Коментар


        • santaclash
          santaclash коментира
          Редактиране на коментар
          В Германия за дистанция глобяват камиони и бусове. За леки коли не съм чувал.

        • бат'Марто
          бат'Марто коментира
          Редактиране на коментар
          И всичко за което ти не си чувал, не е вярно? Аферим !

        • Пламен Атанасов
          Пламен Атанасов коментира
          Редактиране на коментар
          Само глупости , кюфтета ,цигари . Колко пъти да ти напиша , ясно ми е какво са екстри , че има различни нива на оборудваме и т.н.. Говорим съвсем различни неща . Темата е има ли двоен стандарт по отношение на качеството . Да категорично има . Аз съм се убедил , имам официално потвърждение на думите си , от един от най големите автомобилни концерни . Видях и при дилъра , какво точно пишеше в документите за моята кола . Точно че са използвали неодобреи части , и колата трябва да се унищожи . Затова ми я платиха по скъпо .. Пак да се повторя , двоен стандарт има , във всички сфери . Не само при колите . Като искаш вярвай си че получааме същото качество в България . Мен и доста други не можеш да убедиш .

      • #40
        Хубаво, явно тук не сме се разбрали - робота и работника си вършат работата, без значение за къде е колата, съгласен съм. Но малко над тях някой решава кои части да подава и кои процедури да пропусне или да включи.

        А за цените, всъщност е малко като в оня келнерския виц "ако мине". Има немци купуващи си колите от Дания или Белгия. Горе-долу като в примера за цигарите... Обаче като цяло купуващите коли не правят чак толкова тънки сметки(пък и е разправия). Отделно, че не винаги се купуват в кеш, ползват си разни немски лизингови схеми вклюлително на разните дилъри. Разлики идват и от дилърите, които са си отделни фирми, производителят неговото си взима при всички случаи.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • бат'Марто
          бат'Марто коментира
          Редактиране на коментар
          Опа, никой не решава кои части да подава. Подават се такива, каквито са поръчани.От кОпувача ! Няма как да съм поръчал едно,а да ми сложат друго, щото съм от...България.

      • #41
        Не вярвам да има кой знае каква разлика, по-скоро в оборудването, но там е кой какво обича и плати. Мой колега купи Дъстър с най-високото оборудване, не е лоша кола, карах я даже. Направи ми впечатление, че няма задни подкалници, не се предлагали дори като опция.

        Коментар


        • #42
          Хубаво де, да вземем например едно турбо за двигателите. Съвсем произволен пример, може да е с всеки компонент по колата.

          Та-знае се, че компресорите на фирма А са по-добри от тези на фирма В. И понеже имаме и ит двете фирми, трябва някъде да се вложат и по-гадните компресори на В. Как ще решите проблема?

          Как роботите не правели разлика, как всичко било по бар кодове е ясно. Ама нали някой решава какво да пише в бар кода, за това говорим.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • kbot
            kbot коментира
            Редактиране на коментар
            Така е, но логистиката е голям проблем. А това го умножава, най-малкото по две. И не е ясно колко стотинки се печелят. Та не мисля, че биха си го причинили.

          • santaclash
            santaclash коментира
            Редактиране на коментар
            А ти представяш ли си някой да поддържа скалдова наличност на 5 вида скоростни кутии от един модел, примерно. Допускам, че е възможно да ги зареждат с различни масла, според това дали отиват в Швеция или за Авфрика...ама различни като качество на железарията не са в никой случай.

        • #43
          Има и друго: рено има поне два завода за дизели. Един и същи дизел се монтира на мерцедес и на дачия. Не знам дали са от един завод обаче Не твърдя и че са от различни ...просто не знам.
          Но пък музиката с блутут е съвъшено същата при мерцедес и в моята дачия
          Не, че имам илюзията какво карам ...
          Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

          Коментар


          • santaclash
            santaclash коментира
            Редактиране на коментар
            Главите и на двата може да ги леят в Русе. Няма да е никаква изненада.

        • #44
          Преди години фирма за доставки си беше закупила няколко чисто нови буса от известна марка. Обърна се към нас за монтаж на специални заключвания на товарното отделение, понеже фабричните ги отключваха лесно и ги обираха редовно.
          Тогава по време на разглобяването и монтажа, бях много впечатлен от една табелка( лепенка) от вътрешната страна на ламарината пред задния стоп, на която пишеше "DESTINATION BG" и всякакви печати, символи. Тогава се замислих в кой момент на поточната линия се е знаело, че тази стока е за България. Още на голо купе се е знаело какво да се кичи нататък, защото там нямаше и боя даже.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • kbot
            kbot коментира
            Редактиране на коментар
            То се знае още преди поточната линия. Нали си го поръчваш.

        • #45
          Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
          Има и друго: рено има поне два завода за дизели. Един и същи дизел се монтира на мерцедес и на дачия. Не знам дали са от един завод обаче Не твърдя и че са от различни ...просто не знам.
          Но пък музиката с блутут е съвъшено същата при мерцедес и в моята дачия
          Не, че имам илюзията какво карам ...
          Дали ще можеш да поясниш какъв дизел от рено се монтира на мерседес и на дачия!
          Дали ще можеш да поясниш и каква е музиката от мерседес в дачията?

          Там нещо марки, модели, парт номера, че направо ми се зави свят от горното твърдение - дизел от рено в мерседес и в дачия

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Вече за никъде в Европа не можеш да бълваш откровени боклуци, чудесата на пазарната икономика.Ако дачията дето ми я продават тука е откровен боклук, рано или късно ще се разчуе, после нищо не ме спира да си сложа личната карта в джоба, да отида до румънско и да си купя дачия произведена за тях си, или за сходни пари да си купя голям дувар произведен за Ватикана.

          • Veni1
            Veni1 коментира
            Редактиране на коментар
            А, чак пък да съм се разсърдил...
            То моите виждания и познания бяха до моделите, правени до 2000 година, и вероятно ще се съгласиш с отношението ми към тях.
            По стечение на обстоятелствата от доста време не съм чак такъв върл фен, а след проченето сега, май вече никакъв фен не съм.

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Напълно съм съгласен и съм писал по-горе, че разбирам чия чест браниш.Но кака се разведе и вече е....
            И няма как да е иначе, печели се от евтини, супер еко-меко еднодневки, моделите които са за престиж няма как да донесат съизмерими печалби.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X