Здравейте, коментирах със един приятел дъстъра и той ми сподели, че за България изработката не е от най добрите. Не му повярвах, но намерих , като реклама в една платформа за продажба на автомобили, че е произведен за пазара в Германия. То и избора става интересен - внос на незнайни километри или от представителството уж с история . Моля ако някой е виждал разлики и има мнение по въпроса да сподели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Качеството на изработка на Дъстър за България
Свий
X
-
Вечер, след като са изпълнили поръчките за западна Европа, пренастройват поточните линии за Изток и вадят от другите складове второ и треторазрядните части. Мхм.
-
Имаше една книга на Артър Хейли -Колела. Там описваше детройски завод в щатите и точно така- колите от понеделник и петък не ставаха 😆 Понеделник бяха още пияни, петък бързаха да се напият.
Коментар
-
Преди много години през миналия век преди в КМБ да въведат ДДС-то мой приятел си купи рено 19-"Господи каква кола!" И беше супер автомобил... имаше /според рекламите/ 18 покрития в/у ламаринатаантикорозионни, пластификатори, обезшумители, антивибрационни.... И един Дъждовен ден вратата на гаража "духната" от вятъра леко подпря десния преден калник. и... о Боже, 18-те слоя покритие мигом паднаха в прахта, а на следващото утро тенекията я полази "лисича ръжда". Та още тогава за КМБ бяха спестили около 17 покрития.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
Пичове, явно не сте работили в производство.
Във всяко производство се появяват по разни причини по-нискокачесвени изделия.
Ако пазара е непретенциозен-всичко заминава под един знаменател-супер качество, най-нови технологии осигуряващи поне 12 000 години живот на изделиети, бля, бля...
Обаче, ако пазара е капризен(като западния)-тези появили се изделия с дефекти(видими сега, или видими в някакво бъдеще) се махат от партидата. В нея остават само тези с 12 000 години живот.
Обаче свалените изделия си струват себестойността, и ако им се намали цената, и се пробутата на някакъв по-непретенциозен пазар може да се продадат даже с нелоша печалба.
Не знам дали случая с Дачиите е такъв, просто казвам,ч е това си е нормална търговска практика, та нищо чудно.Има ли желание-има и начин!
- 1 like
Коментар
-
Различават се само по комплектацията (не само Неудачиите). Това , което е база за Германия, тук е срещу допълнително заплащане. Няма петък, няма съботаВиден столичен ихтиолог
Коментар
-
Ако ми даваха по един лев, за всяка изслушана история от този тип, щях да съм милионер.То не беше разход 2/100 с немска нафта, не бяха корекомски лади, не бяха волги за износ, масла закупени от немски супермаркет, революционни добавки, които не са достъпни за простосмъртните, WS teleshop и т.н.
Дачията е евтин боклук, приемете го, като е повече евтина отколкото боклук.Дали е произведена за Германия, Франция или Австроунгария, все тая, евтината стока се харчи навсякъде.Най-ярките ми впечатления са от Дачия докер, закупена нова в България - при лек удар отзад пода на багажника се беше отпорил точно като капак на консерва.Има една турска поговорка, която буквално преведена гласи - за толкова пари, толкова боя.
- 3 likes
Коментар
-
На мен пък ми е чудно колко хора вярват , че е мит . Да , за различните пазари има различно качество . Това е при всички производители . Много от тях дори не го крият . Имат символ във Вин номера който си показва за къде е бил предназначен продукта . Има и съществена разлика при в цената за различните пазари . Тази разлика не е съобразена само с особеностите на местния пазар , а и себестойността на продукта.
- 1 like
Коментар
-
И преди да напишете още куп глупости, колко от ва са си купили нова кола в изминалите 9 месеца ? Колата се поръчва, като си избираш какво да има в нея, не е като да отидеш в Метро и да вземеш това, което го има на щанда.
Колкото и да е ширпотреба, почти няма две еднакви.Виден столичен ихтиолог
Коментар
-
Това което съм написал е за нови коли , и да поръчах си немския вариант . Сега пак ще си поръчам чисто нова , че едната ни е за смяна . Не съм го чул в бакалията . Вярвай в каквото искаш . Погледни малко немски обяви , и при употребяваните си пише - проиведено за Германия . На такива обяви цените са по високи , и има защо .
Не става въпрос какви екстри си поръчваш , това е ясно че за всеки пазар го има. Обикновенно мястото на производство , и вложените като качество материали са други . От там и разликата в цената .
- 2 likes
Коментар
-
Няма нужда на Турски да ме питаш , защо си купи от Германия ако нямат разлики . Същата в Бг би следвало да е по евтина , просто питам интересно ми е ?
Коментар
-
Дълго е да ти го обяснявам, обстоятелства.Колата не е моя де юре.Но това не е важно.Понеже си ,,германец", как се купува кола в Германия ? Имаш база, почваш(ако искаш) да надграждаш.. Искаш това-добавяш.Искаш друго, добаваш. Накрая ти теглят калема. Как се купува в БГ? Тестов автомобил, складова наличност (от някой,който е отказал поръчката), транспортни дефекти, регионален пазар(гола като пушка). Никой няма за цел да вземе дефектни части и да направи говно за ефтин пазар и да си скапе името. Даже въпросната Дачия , на руския пазар се продава като Рено Дъстър. Защо ли ?
-
-
Не те обиждам , не ти слагам определения в кавички , питах нещо съвсем нормално . Няма нужда от квалификации , произнесе се категорично че няма разлики за различните пазари . Според мен има. Ще се равдвам ако наистина няма . За съжаление истината е друга . За каквото се сетиш - храни , горива ,машини , коли и т.н .
Не се обиждай , ама май не си купувал нова лично . Нито в Бг , нито в Де . Защото както го описа в предния си пост , нещо ми се разминава . Аз съм си купувал нова в България , поръчва се по същия начин както и в Германия . Можеш да купиш каквото имат налично , или си поръчваш точно каквото искаш и чакаш да го доставят .Лека вечер .Последно редактирано от Пламен Атанасов; 08-02-21, 23:33.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар