Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качеството на изработка на Дъстър за България

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Качеството на изработка на Дъстър за България

    Здравейте, коментирах със един приятел дъстъра и той ми сподели, че за България изработката не е от най добрите. Не му повярвах, но намерих , като реклама в една платформа за продажба на автомобили, че е произведен за пазара в Германия. То и избора става интересен - внос на незнайни километри или от представителството уж с история . Моля ако някой е виждал разлики и има мнение по въпроса да сподели.

  • #2
    Вечер, след като са изпълнили поръчките за западна Европа, пренастройват поточните линии за Изток и вадят от другите складове второ и треторазрядните части. Мхм.

    Коментар


    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      Не бре, просто партидите за различни държави подлежат на различен по строгост контрол.

    • veskov
      veskov коментира
      Редактиране на коментар
      Входящ, изходящ или въобще, като на всичко?

  • #3
    Понеделничните за България,от вторник до четвъртък за Европа и петък бичат за Москва
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #4
      Имаше една книга на Артър Хейли -Колела. Там описваше детройски завод в щатите и точно така- колите от понеделник и петък не ставаха 😆 Понеделник бяха още пияни, петък бързаха да се напият.

      Коментар


      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        Това за Рашките-некупувайте москвич правен в понеделник и петък-по по-горните причини, но съм го чул още през края на 70-те години на миналия век. За Артър Хейли не бях чувал. И до сега не съм прочел ни... една негова книга.

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Губиш Светльо.

    • #5
      Преди много години през миналия век преди в КМБ да въведат ДДС-то мой приятел си купи рено 19-"Господи каква кола!" И беше супер автомобил... имаше /според рекламите/ 18 покрития в/у ламаринатаантикорозионни, пластификатори, обезшумители, антивибрационни.... И един Дъждовен ден вратата на гаража "духната" от вятъра леко подпря десния преден калник. и... о Боже, 18-те слоя покритие мигом паднаха в прахта, а на следващото утро тенекията я полази "лисича ръжда". Та още тогава за КМБ бяха спестили около 17 покрития.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #6
        Ей сега тази тема удари ковида, ваксинирането и изборите! 🤪 Само новата за патрула и Паджерото ще е конкуренция.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #7
          Пичове, явно не сте работили в производство.
          Във всяко производство се появяват по разни причини по-нискокачесвени изделия.
          Ако пазара е непретенциозен-всичко заминава под един знаменател-супер качество, най-нови технологии осигуряващи поне 12 000 години живот на изделиети, бля, бля...
          Обаче, ако пазара е капризен(като западния)-тези появили се изделия с дефекти(видими сега, или видими в някакво бъдеще) се махат от партидата. В нея остават само тези с 12 000 години живот.
          Обаче свалените изделия си струват себестойността, и ако им се намали цената, и се пробутата на някакъв по-непретенциозен пазар може да се продадат даже с нелоша печалба.

          Не знам дали случая с Дачиите е такъв, просто казвам,ч е това си е нормална търговска практика, та нищо чудно.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            Кольо, произхода на практиката е долу гора такъв, но има един допълнителен стимул - колко ще струват гаранционните ремонти. И понеже тук ремонтите са евтини, що да не засилиме боклука дето може да поемеме повече гаранционни ремонти.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Тъй де......

        • #8
          Колко от тук писалите са работили в завод за производство и сглобяване на автомобили(няколко марки), аз съм, и това с различните качества за различните пазари е ВЯРНО, Източна Европа и Турция се водеха трето или четвърто последно "качество".
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #9
            Различават се само по комплектацията (не само Неудачиите). Това , което е база за Германия, тук е срещу допълнително заплащане. Няма петък, няма събота
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • бат'Марто
              бат'Марто коментира
              Редактиране на коментар
              Ми...да. По същата схема се продава маса техника с транспортни дефекти, което не значи,че е правена съзнателно за някой пазар.

            • s_s1
              s_s1 коментира
              Редактиране на коментар
              бат'Марто: Но защо гърка не отказа тойотката му изпратена с транспортен дефект и не я препрати на германците, а добрите японци да му изпратят нова без проблеми за българските му клиенти?

            • бат'Марто
              бат'Марто коментира
              Редактиране на коментар
              Манталитет ?! Германеца плаща за това , за което се е договорил, Балканеца винаги търси тънканА...щот е тЕрикат !

          • #10
            Ако ми даваха по един лев, за всяка изслушана история от този тип, щях да съм милионер.То не беше разход 2/100 с немска нафта, не бяха корекомски лади, не бяха волги за износ, масла закупени от немски супермаркет, революционни добавки, които не са достъпни за простосмъртните, WS teleshop и т.н.

            Дачията е евтин боклук, приемете го, като е повече евтина отколкото боклук.Дали е произведена за Германия, Франция или Австроунгария, все тая, евтината стока се харчи навсякъде.Най-ярките ми впечатления са от Дачия докер, закупена нова в България - при лек удар отзад пода на багажника се беше отпорил точно като капак на консерва.Има една турска поговорка, която буквално преведена гласи - за толкова пари, толкова боя.

            Коментар


            • #11
              На мен пък ми е чудно колко хора вярват , че е мит . Да , за различните пазари има различно качество . Това е при всички производители . Много от тях дори не го крият . Имат символ във Вин номера който си показва за къде е бил предназначен продукта . Има и съществена разлика при в цената за различните пазари . Тази разлика не е съобразена само с особеностите на местния пазар , а и себестойността на продукта.

              Коментар


              • s_s1
                s_s1 коментира
                Редактиране на коментар
                бат'Марто: Не точно. В миналия век, като купувах скрапове от Австрия бяха с минимум екстри и без климатик, а всичките италианки от същите марса, модел и ниво на оборудване имаха автоматично заключване, ел. стъкла и климатик.

              • Пламен Атанасов
                Пламен Атанасов коментира
                Редактиране на коментар
                Не са , като си взимах мултивана за немския пазар беше 64 е. Същия като оборудване за друг пазар беше 46 . Това еднакви на пръв поглед коли , продавани в Германия
                На вторичния пазар също имат съществени разлики в цените.

              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Са що сравнявате бангии втора употреба?! Еднакви били, ма стрували различно...Щото Ханс ги рине деньгите с лопата, а Пиетро с лъжичка...Така се раждат митовете и легендите.

            • #12
              И преди да напишете още куп глупости, колко от ва са си купили нова кола в изминалите 9 месеца ? Колата се поръчва, като си избираш какво да има в нея, не е като да отидеш в Метро и да вземеш това, което го има на щанда.
              Колкото и да е ширпотреба, почти няма две еднакви.
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Щом питам, значи да.И ми е известно как се случват нещата от първа ръка.

              • IvanIvanovi
                IvanIvanovi коментира
                Редактиране на коментар
                поръчваш, да, но често има и автомобили на склад - виж например точно Дачия какво оферира, няколко стотин налични

              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Да де, интересно е как се появяват точно автомобилите на склад...

            • #13
              Това което съм написал е за нови коли , и да поръчах си немския вариант . Сега пак ще си поръчам чисто нова , че едната ни е за смяна . Не съм го чул в бакалията . Вярвай в каквото искаш . Погледни малко немски обяви , и при употребяваните си пише - проиведено за Германия . На такива обяви цените са по високи , и има защо .
              Не става въпрос какви екстри си поръчваш , това е ясно че за всеки пазар го има. Обикновенно мястото на производство , и вложените като качество материали са други . От там и разликата в цената .

              Коментар


              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Това ако е за мен, виж коментара на s_s1 за гръцкия дилър , и става ясно защо. Входящ контрол.

              • Пламен Атанасов
                Пламен Атанасов коментира
                Редактиране на коментар
                Ясно , купил си нова в БГ и не можеш да преглънеш истината че има разлики . По вина си можеш сам да намериш необходимата ти информация . Вярваш ли че след транспорт на кола до Бг , произведена примерно в Германия , се продава по евтино понеже сме тарикати .

              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Пламене, купих(а) ми нова от Германия, карам си я с немските номера , няма какво да преглъщам, анадън му ?

            • #14
              Няма нужда на Турски да ме питаш , защо си купи от Германия ако нямат разлики . Същата в Бг би следвало да е по евтина , просто питам интересно ми е ?

              Коментар


              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Дълго е да ти го обяснявам, обстоятелства.Колата не е моя де юре.Но това не е важно.Понеже си ,,германец", как се купува кола в Германия ? Имаш база, почваш(ако искаш) да надграждаш.. Искаш това-добавяш.Искаш друго, добаваш. Накрая ти теглят калема. Как се купува в БГ? Тестов автомобил, складова наличност (от някой,който е отказал поръчката), транспортни дефекти, регионален пазар(гола като пушка). Никой няма за цел да вземе дефектни части и да направи говно за ефтин пазар и да си скапе името. Даже въпросната Дачия , на руския пазар се продава като Рено Дъстър. Защо ли ?

            • #15
              Не те обиждам , не ти слагам определения в кавички , питах нещо съвсем нормално . Няма нужда от квалификации , произнесе се категорично че няма разлики за различните пазари . Според мен има. Ще се равдвам ако наистина няма . За съжаление истината е друга . За каквото се сетиш - храни , горива ,машини , коли и т.н .

              Не се обиждай , ама май не си купувал нова лично . Нито в Бг , нито в Де . Защото както го описа в предния си пост , нещо ми се разминава . Аз съм си купувал нова в България , поръчва се по същия начин както и в Германия . Можеш да купиш каквото имат налично , или си поръчваш точно каквото искаш и чакаш да го доставят .Лека вечер .
              Последно редактирано от Пламен Атанасов; 08-02-21, 23:33.

              Коментар


              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Не съм се обидил,ама и ти не четеш внимателно.Разлика има, например с Африка.За Европа(където сме и ние) , разлика няма.Храните са отделна тема, (ако искаш да платиш цената) , може и да са по-добри... горивата ни не са толкова различни,

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X