Е, ти май отиде в съвсем друга плоскост...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Качеството на изработка на Дъстър за България
Свий
X
-
Ако имаше разлика в стандартите за качество въпросното возила щеше да бъде повторно продадено у нас или в Румъния като " Проверено и с доказан произход", а не да ходи за скрап!
- 1 like
Коментар
-
В цялата тема се тиражира мнението, че колите ( говорим за марката и модела от заглавието) за Германия са по- качествени и по-скъпи. Справката от днес показва друго. Излиза, че в България колите са по качествени и по скъпи. Или не е така:
https://www.dacia.de/modelle/duster.html
https://www.dacia.bg/avtomobili/duster.htmlSuzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
- 2 likes
Коментар
-
Е, аз това го подметнах още преди няколко страници))))))))
-
По скъпи може, но не и по качествени.
Кока кола за българския пазар е една за западния друга, шоколада също, имаше разследване, имаше дебат в ек, доказа се, признаха си го но го обясниха с вкусовите особености на населението. С две думи ще ядете боклуците и ще ви харесват, това е положението.
Защо мислиш, че при техниката е по различно.
-
-
Когато преди пет години си купувах бус от ФотоМое, си избирах от такива или на склад произведени за нашият регион, или с екстрите които искам, но пак произведени за нашият регион. Германия я обслужваше друга поточна линия. Факт.
И като пример, преди години имаше много хубави и продаваеми акумулатори на ТОПЛА, червени на цвят и наистина качествени. До момента в който фирмата не купи, производител в Македония и нашият пазар, започна да се обслужва с продукцията от там, съответно и качеството се срина. А словашкият завод, претърпя модернизация и продължи да произвежда за западна Европа.Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
Коментар
-
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеЗащо ли хора работили в такива заводи нямат нужда от убеждаване, за разлика от хора, ходили в заводи като туристи...
Няма зор някой, някого да убеждава в нещо... Тия във VAG знаели на кои серийни коли са сложили неодобрени части(ползвани в тестове всъщност), ама не знаят на кои какви от одобрените... Дали?!
Съмнителни партиди може да има практически във всички части. Не винаги ги връщат на поддоставчиците. И не винаги това се разбира чак след продажбата на готовото изделие, в което се влагат. Понякога се ползват и различни поддоставчици за едно и също нещо, съответно с различни цени на доставяните компоненти(а качеството рядко е обратнопропорционално на цената). А дори и при един доставчик има вариации в качеството, различни негови заводи и пр.
За Африка не се слагали много защити против корозия... Защо?! Ами защото колата няма да ръждяса, а ако все пак ръждяса, никой няма да търси гаранцията срещу ръжда. И дори да има някой такъв ентусиаст, разходите да го компенсират са нищо, в сравнение със спестените процедури при хиляди коли. А как стои същия този въпрос в някои други страни?! Ама в Африка и за други неща няма да търсят гаранция, а дали и в доста от другите страни, за доста неща не е сходно?! А ако цената, на която ще извърши евентуалния гаранционен ремонт официалния дилър в страна от третия свят, е практически нищожна, какво губи производителя?! А ако не е Африка, а...бивша соц. Република, и съвсем възможно може да се договори при повечето гаранции, производителят да поема само частите, без труда?! (Без въобще да отваряме "навъпроса", че голяма част от вносителите на коли в такива страни, често и перат пари).
Само в Германия, годишно се регистрират близо три милиона нови коли. На пазари като нашия, но не само нашия, а общо...колко да са?! По няколко стотин евро да спестяват от кола, общата разлика отива в порядъка на някой и друг милиард. Не е много, но са си спечелени от въздуха. А и се постигат разни други облекчения в работата, щото ако спираш производство заради всяка пратка с леко дефектна партида части, загубите се смятат отделно.
И не, не става въпрос за различни екстри, или различна работа на работника или робота. Става въпрос за вложени части с различно качество, и понякога за пропуснати процедури и обработки.
И не искам да убеждавам никого, това си е лично мое мнение. И без това конкретика от сигурен източник, не би била за открит форум.
20 детаила по 3 евро са 60 евро на кола. При Х броя продадени коли смятайте.
И не съм го научил от "Колела", въпреки че и там е добре описано.
В България има достатъчно производители на части за първоначално вграждане от където може да се получи достатъчно информация,
неофициално.
Коментар
-
Хвана ме, немога. Значи приемаме че качеството е еднакво, въпреки че не е доказано.Въпреки че моят опит ми нашепва друго.Пример който немога да докажа на Вас, но за мен е доказан. Производител на ел. инсталации за коли произвежда готови инсталации с два различни вида като състав мед(Cu) и два вида като състав кримпнати накрайници на проводниците, незнам дали е за сухи и влажни пазари или е само технологична гимнастика. Завода е или беше в България.Като не твърдя че продукта с по-ниско качество не отговаря на всички необходими стандарни, по скоро не отговаря на някой потребности и особености.
А за мармота който увива шоколад СЪС станиол, имам приятел, не познат, който управлява фирма вносител на шоколадови продукти и шоколад. Мнението му е че усеща разлика във вкусовете спрямо същите продукти в Европа, но незнае какви са съставките, и няма кой да му каже. Той е само търговец.Но шоколада е друга тема. Предполагам че търговеца на коли незнае какви са съставките на продавания продукт.
Може и да бъркам.Последно редактирано от Pavkata_svt; 07-03-21, 14:46.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Pavkata_svt Преглед на мнениеВ България има достатъчно производители на части за първоначално вграждане от където може да се получи достатъчно информация,
неофициално.
Коментар
-
Е ся не е честно така.
Поне кажи коя е реалността?
Че има "части за западна европа" и "части за източна европа" ли?
-
Няма да разгласявам разни неща, ще отговоря с цитат на Кольо от тази тема.
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеПичове, явно не сте работили в производство.
Във всяко производство се появяват по разни причини по-нискокачесвени изделия.
Ако пазара е непретенциозен-всичко заминава под един знаменател-супер качество, най-нови технологии осигуряващи поне 12 000 години живот на изделиети, бля, бля...
Обаче, ако пазара е капризен(като западния)-тези появили се изделия с дефекти(видими сега, или видими в някакво бъдеще) се махат от партидата. В нея остават само тези с 12 000 години живот.
Обаче свалените изделия си струват себестойността, и ако им се намали цената, и се пробутата на някакъв по-непретенциозен пазар може да се продадат даже с нелоша печалба.
Не знам дали случая с Дачиите е такъв, просто казвам,ч е това си е нормална търговска практика, та нищо чудно.
-
-
Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнениеАз работя във такава фирма. Някои от мненията в темата отразяват реалността на 100%, ама разкази от личен опит - на по бира.Виден столичен ихтиолог
- 3 likes
Коментар
-
Аз твърдя същото, още на първа страница.Говорим си за разлики в качеството на бюджетната марка на концерн, който години наред бълва откровени боклуци?
За това, че входящият контрол ще открие проблемите с пунктшвайца, особено с безразрушителен метод, ще ти повярвам, ама някой друг път
Иначе съм на 100% съгласен, че същият боклук се продава и в Румъния и в Германия и в Италия.
-
Стиснали сме си ръцете още от началото на темата
Изделието е достатъчно евтино, че някой да има финансова изгода от това да прецака огромния български пазар.Разбира се, не изключвам версията, че нас всички искат да ни прецакат
Колкото до заварките, това което исках да кажа е, че 100% контрол няма как да има, понеже цената на изделието ще стане силно неприятна.
-
Днес видях Дъстър-такси. До сега не бях виждал такова чудо.
Тия ще излязат не чак толкова лоши коли май. Щом стигнаха до бакшишите...Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеДнес видях Дъстър-такси. До сега не бях виждал такова чудо.
Тия ще излязат не чак толкова лоши коли май. Щом стигнаха до бакшишите.... До сега само суперлативи чувам от него, най-вече заради по-големия клиренс. А по начало, Дачия Логан бяха понапълнили улиците и изкарваха по половин милион километра до изхвърлянето им за скрап от бакшишите
. И сега като отвориш продавалниците има поне по 10-тина обяви за Логан такси на последни издихания.
П.П. Дъстърите са и с най-големия бензинов мотор (1.6 - 105 к.с.) с атмосферно пълнене, което е още едно предимство при газифицирането
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Разказ от наша фирма за автомобилни компоненти. Някаква шефка е събрала работниците да им чете конско.
Шефка: На вас ще ви е приятно ли да си купите нов автомобил за 50 хиляди евро и да му дефектира еди кой си компонент защото е некачествен.
Работник: Ама какви 50 хиляди евро аз полвин година не мога да събера пари да си купя гуми за каруцата.Land Rover Discovery
Където е текло пак ще тече ...
- 1 like
Коментар
-
Понеже никой от конспираторите не пожела да опише схемата на процесите, ще ви я опиша аз, пък после можете да коментирате на воля.
1. Завода продава стоката си на ДИЛЪРИТЕ. Дилърите избират/поръчват от листа на възможните вариации на продукта или по конкретна поръчка на техния краен клиент.Тази листа може да е доста дълга,и зад всеки Дъстър, освен името , има един доста дълъг код (ВИН), който определя в крайна сметка от какво точно се състои крайното изделие.
2.Поръчките отиват в Центъра за поръчки, където се проверяват три неща-КАПАЦИТЕТ, НАЛИЧНОСТ НА СУРОВИНИ и РАБОТНА СИЛА. Ролята на този център е ПЛАНИРАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВОТО. Съответно, ако няма суровина, се подава сигнал към Отдел закупуване, да закупи липсващото. Когато трите предпоставки, написани с главни букви са на лице, Центъра за поръчки изпраща потвърждение за изпълнението на поръчката към клиента.
3.Закупуване. Преди даден поддоставчик да бъде одобрен, се минава жестока процедура. Доставчика трябва да отговаря на ред изисквания, стандарти и т.н, на които ако не отговори, се елиминира до покриването им.Често процедурата отнема повече от година. Доставчика е длъжен да съобщи за най-малките изменения (ако е направил такива) и процедурата може да започне отначало.
4.Входящ контрол- всички съставни компоненти, постъпващи в складовете на производителя, минават строг входящ контрол. Едва след неговото успешно издържане, съответните компоненти могат да влязат в складовете. Всички компоненти, които не преминават успешно входящия контрол, се връщата НЕЗАБАВНО на доставчика, с всички произтичащи от това вреди за ДОСТАВЧИКА .
5.Производствена поръчка.Всяка поръчка има предварително зададена структура- къде и каква операция трябва да се извърши/контролира. Центъра за поръчки казва какво и кога да стъпи на конвейра. Със задействането на поръчката, производствената логистика получава поръчка ,КЪДЕ , КОГА и КАКВИ компоненти да бъдат доставени на конвейра.Скелета на колата се прави първо от роботи, преминава антикорозионина обработка(ако е в списъка с операциите на конкретното изделие) и преминава нататък.Дава се обратна връзка за завършена работа, след което може да се пристъпи към следваща операция. Често междинна операция е качествен контрол, за който също се дава обратна връзка.При този, който сглобява колата на междинните станции на конвейра,обработеното шаси идва с баркод.Той сканира кода на дошлото до него шаси и на монитора му се поява каква от възможните част трябва да монтира (помпа Бош, Лукас или ,,Турска" според един друг участник в спора) .Всичко се верифицира чрез сканиране .
6. Краен контрол- минава се предварително зададен контролен план и едва след успешното му преминаване, изделието може да се предаде на клиента.
Къде тук виждате конспирация ?Виден столичен ихтиолог
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар