Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качеството на изработка на Дъстър за България

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Достатъчно сигурни хора са ми разказвали достатъчно аргументирано за тези разлики. И съм приел, че те са факт, не по-малко от измамата с газовете за покриване на екологичните норми. За разлика от онази измама, за тази знаят почти всички в производството. Но или не е незаконно, или просто няма кой да се занимава да ги съди/разобличава официално. За сега.

    Непретенциозните пазари се явяват добра възможност за минимизиране на брака.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Последното ти изречение закрива темата. Ние просто сме ,,всеядни".Това е и моята теза.Не,че някой нарочно прави лоша стока за нас

  • #17
    Не искам да ви развалям спора, но да ви кажа миналата година април месец закупих нов автомобил наличен и в една от най-евтините комплектации.
    10 месеца по-късно и с все по-задълбочаваща се криза мога да кажа, че до момента не съм видял нещо толкова изгодно като предложение от дилърите. Качеството да си го мислят те, имам пълна гарация 5 години или 150к км.
    Що се отнася до това дали съм изтънил или не, мога да кажа, че горе-долу бях си поставил някакъв бюджет, а и някакви минимални условия спрямо целите, за които ще се използва автомобила. Просто колите които наистина ми харсват започват с удвоен бюджет и нагоре, но твърдо бях решил, че на този етап няма да давам повече.
    Дъстъра съм го гледал доста обстойно. Харесва ми като концепция и външен вид, но трябва да се каже, че не е никак евтин. Би било хубаво изработката да е опростена, но качестена. За съжаление обаче, според мен поне изработката си е евтина. Не ми се мисли ако получаваме 5-то качество и от това. Най-голямото предимство на Дъстъра е, че няма аналог 4х4 на подобна цена. За България е от значение, че идва с N1-товарен, което е най-чистия вариант да си спаднеш ДДС-то, ако си фирма.

    Коментар


    • #18
      Всичко,което може да се напише за разликата в качеството на храните в супермаркетите тук,и например,в Германия,е в сила за всичко,включително и автомобили.За някои е изгодно да си мислят,че са много умни,когато са купили тук един автомобил за по-малко пари.Или производителите,едва ли не,правят жест към бай Ганя,понеже е беден,и му продават същото,ама за по-малко пари.Щото е убав.Ама,понеже народа лудна по прИмоции за всичко,колите как ще правят изключение?Не е мит,а истина-"същата" бира,лютеница,салам,на промоция,няма нищо общо с такава през останалото време.А за Дачиите,дори и "немската" няма как да стане Мерцедес

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        А при една и съща цена качеството дали е еднакво?

      • Пламен Атанасов
        Пламен Атанасов коментира
        Редактиране на коментар
        Не е задължително . Всеки официален дилър може да си играе с цените в големи граници . Въпрос на търговски похвати колко искат да продават , и какъв процент да печелят . Конретно за Германия , разликата е в това за кой пазар е произведено МПС-то . Deutsche Ausführung - за немския пазар с по висока цена и качество . EU Ausführung - по ниска цена и качество на използвани материали .

    • #19
      Тия дни се разхождах между панелките в Дружба. Пред всеки блок има по два-три дъстра, другите модели не съм ги броил.
      Та, докато разсъждавате за качеството за Германия, хората си ги карат. А моята скоро прави 9 години.
      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

      Коментар


      • #20
        Виждам, че като показател за качество се посочва цената у нас и в Германия, примерно. Да разбирам ли тогава, че след като има разлика в цените на един и същ автомобил в Германия, Франция, Дания, Белгия и т.н. , отново се касае за различно качество и този с най-висока цена е с най-високо качество?

        Коментар


        • Пламен Атанасов
          Пламен Атанасов коментира
          Редактиране на коментар
          Аз не виждам такова нещо . Посочените от мен цени са за еднакви модели , с еднакви екстри , и еднаква година на производство . Но с голяма разлика в цената като нови. Двата автомобила се продаваха в Германия . Това е точно заради уж несъществуващата разлика за различните пазари .

      • #21
        Всъщност разликата е на обратно! Изглежда глупавите немци получават по-ниското качество:
        Германия: "Der kompakte SUV ist derzeit für konkurrenzlose 11.492,77 Euro erhältlich."
        България: "На цена от 24030 лв."
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • Пламен Атанасов
          Пламен Атанасов коментира
          Редактиране на коментар
          Става смешно , не е въпрос кой търговец с каква надценка продава. Въпроса е има ли ралики в качеството за различните пазари .

        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          В подкрепа на Пламен Атанасов: Баща ми си поръча първото Волво ХЦ 90 на Пловдивския панаир и си го получи в края на ноември. "Новият" за тогава модел със 185 к.с. дизел, с всички екстри предлагани от мото пфу за момента /много от тях без особена полза/. Спазари го за крайна цена около 106 000 лв. На следващата година през лятото мой познат ми се похвали със същото Волво, което му го предложили на същия пловдивски панаир със топ ниво на оборудване за 118 000 лв с ДДС.Не можал да спазари панаирна цена и си потърсил същия автомобил в Германия. Волвото, което си е купил от немски дилър и освен екстрите, които имаше това на баща ми имаше и отопление на втори и трети ред седалки, дистанционно за запалване на печката с обратна връзка за температури и гаранция 5 години /2 от Волво + 3 от дилъра/. Цената е 83 0000 лв без немското ДДС.

      • #22
        Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
        Всъщност разликата е на обратно! Изглежда глупавите немци получават по-ниското качество:
        Германия: "Der kompakte SUV ist derzeit für konkurrenzlose 11.492,77 Euro erhältlich."
        България: "На цена от 24030 лв."
        Ами, освен ниска цена, въпросното съоръжение няма с какво да спечели германския купувач.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #23
          И кво излиза - в швабско се продава по-евтино от тук
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #24
            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение

            Ами, освен ниска цена, въпросното съоръжение няма с какво да спечели германския купувач.
            И в повечето случаи тъй наречения" германски купувач" е накой гастарбайтер от Румъния, Сърбия или Турция.

            Коментар


            • kbot
              kbot коментира
              Редактиране на коментар
              Ама сигурен ли си, или така си мислиш?

            • Пенчо
              Пенчо коментира
              Редактиране на коментар
              Само си мисля, Но не мога да си представя нормален ариец, да си закупи нещо дето не е произведено от други арийци. Стига да има такова производство останало във фатерланда.

            • kbot
              kbot коментира
              Редактиране на коментар
              До Пазарджик има автоморга. Пълна с поударени "млади германки" от дачия. Е те ово е стандадт! Караш и фърляш!

          • #25
            От времето на соца,в България се знае,че немците ги бие яко парата.До там,че като няма какво да я правят,си купуват нови мерджани.Обаче,има и много стиснати,или с малко по-ниски доходи.Та те преценяват,че са доволни от Дачията,и колко струва.Имаше статия в Дойче веле за заплатите по браншове.И останах доста изненадан колко много професии има с ниско заплащане...И точно немци я купуват,и то доста.Гастарбайтерите си взимат премиум клас-когато си ходи на село,какво ще кажат комшиите?

            Коментар


            • #26
              Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
              От времето на соца,в България се знае,че немците ги бие яко парата.До там,че като няма какво да я правят,си купуват нови мерджани.Обаче,има и много стиснати,или с малко по-ниски доходи.Та те преценяват,че са доволни от Дачията,и колко струва.Имаше статия в Дойче веле за заплатите по браншове.И останах доста изненадан колко много професии има с ниско заплащане...И точно немци я купуват,и то доста.Гастарбайтерите си взимат премиум клас-когато си ходи на село,какво ще кажат комшиите?
              Няма лошо нека да си взимат премиум, но честно казано това са единици. Като си платиш наема, заедно с другите разходи остава в най-добрия случай за стар премиум. Това е масата.

              Коментар


              • #27
                Първоначално публикуван от от немски дачия форум
                "EU" ist auch oftmals "deutsch", mein Lodgy aus Belgien wurde für Deutschland produziert.
                Ansonsten einfach, wie hier schon erwähnt, die Ausstattungsliste genau vergleichen. EU-Importeure nehmen oftmals einiges mehr für georderte Zusatzausstattung, dennoch bleiben die Fahrzeuge unterm Strich erheblich günstiger:
                Та това казват немските собстеници на дачиа ,,Често ,,ЕУ" е ,,Немско" (изпълнение), моята бангия от Белгия е била произведена за Германия.Иначе, както се обърна внимание,сравнете екстрите.Европейските вносители често поръват с повече екстри и въпреки това, като теглите чертата, колите остават по-изгодни"
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • бат'Марто
                  бат'Марто коментира
                  Редактиране на коментар
                  Какви аргументи още искаш ? Взимаш база и като в пицарията си слагаш добавки.Които струват пари. Какво са за теб еднакви автомобили ? Марка и модел ли само ? Сега си разглеждах офертата за моята кочинка. Има няколко вида двигатели 2,0 тди, три различни кутии, плащаш за боя, пакет незнам си къв си...12 страници ! И ти твърдиш, че като си сравнявал Т6-ците, си прочел и сравнил всичко ???! Да бе...

                • Пламен Атанасов
                  Пламен Атанасов коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ама вярваш ли си че само ти знаеш какво е пакет , оборудване и т.н. Ако мислич че еднакви е само модел и цвят . Браво

                • бат'Марто
                  бат'Марто коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да съм казал , че аз съм турбо разбирач някъде ? Ти си този, с бързите изводи. А сега ми приписваш собствените ти изводи. Кажи сега, как ги сравни Т6 ците и разбра, че има нещо гнило...

              • #28
                Българина много обича да дири под вола теле... Доста модели се правят в различни страни и фабрики от там може да даойде разлика, ама целенасочено някой да окепазва партиди щото видиш ли да прецакаме някой ... айде стига филми.

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Целенасочено някой да лъже, че колите му са Евро 5/6, също някога се смяташе за небивалици...
                  Бизнеса си е бизнес, колкото по-малко влагаш, и колкото повече получаваш, толкова по-големи печалби. Кога, как и от какво да пестят, имат си кой да ги мисли тия неща.
                  И да, може да не е 100% за всичко нарочно, но и не е всичко случайно. Достатъчно вътрешни хора го знаят това, и затова е публична тайна.
                  Цените са си съвсем друга тема, не свързана с качеството на продукцията.

                • Пламен Атанасов
                  Пламен Атанасов коментира
                  Редактиране на коментар
                  Точно , има производство на различни места . Ползват се различни материали . Никой не говори за окепазяване на партиди . Просто има такива които са по евтини заради това което е вложено . Това е точно за пазари като източна Европа . От там и качеството е различно , и никой никого не лъже . Пише си във Вин номера какво и за къде е произведено .

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  А според мен компромис с материалите може да се допусна по-скоро на богатия пазар.
                  Там колата се сменя на 5 или 8 години, и често пъти не достига до някакъв дефект заради по-лошия материал.
                  Докато в бедните държави тези коли се карат доста по-дълго, и ниското качество на материалите може да избие на показ на 12 или 15 години.

              • #29
                Ето едно клипче(сори,че е на руски), което обяснява теорията на конспирацията но по никакъв начин не важи за тази тема.И помислете колко е мършав нашия пазар, че някой да мисли ,,българска" версия...
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Сериозно ли мислиш, че някой ще гледа час и нещо фолксвагени?
                  То да не е друсане на цици

                  Я дай сбито за какво става въпрос/

                • бат'Марто
                  бат'Марто коментира
                  Редактиране на коментар
                  Накратко-стария мотор, други копчелъци, и сумати други неща, които в ,,немски" холцваген няма да видиш. То и такъв модел в Германия изобщо няма. Кола , правена в Русия, от руснаци за руснаци. Но в темата става въпрос за кола за европейсия пазар. т.е. няма нищо общо нито с клипа.

                • Alexr
                  Alexr коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами и "Рено" правиха едни гиманстики с модела "Клио" - "Симбол". Произвеждаше се само в Турция, само за източно европейския пазар, щото то таковата, западняците имат кинти и ако искат седан ще си купят "Меган", а ако го искат с голям багажник, ще си купят "Лагуна". Резултата: някой по-предприемчиви поляци и чехи станаха милиониери от продажбата им в Германия. Вкарваха цели автовози от модела не предназначен за немския пазар, вече купени от немците. Бяха преглътнали по-ниското качество заради по-ниската цена и доста добрата функционалност.
                  А за такива изпълнения - просто се спипра да се купува от този тарикат производител всичко. Ама наистина всичко - перо за чистачки спира да се купува,

              • #30
                Според мен няма как коли произведени в един и същ завод по горе-долу едно и също време да имат преднамерени и нарочни разлики в качеството. Никой няма времето или парите да пренастройва цялата поточна линия, само и само за да прецака някоя и друга бройка предназначена за източна Европа. Един робот за боядисване плюс камерата, вентилацията и всичките играчки покрай това, струва от порядъка на десетки милиони евро, едва ли някой ще го спре за пренастройка, за да боядиса Гоуфа на бай ти Ганя с по-тънък слой боя, да я пече по-малко и т.н. Мога да говоря за областта на електрониката - повечето модули са от външни производители. Проектирането на многослойна печатна платка, сертифицирането й, тестовете в безехови камери, CE сертификации, самите компоненти, които за автомобилния сектор са разчетени за примерно 125 градуса и т.н. - това струва адски скъпо, за да го докараш до масово производство. Последващият качествен контрол от страна на OEM производителя, както и от страна на автомобилния производител в почти всички случаи е автоматизиран. Пуска се машината и се минават 1000 теста. Накрая има рапорт кое е фейлнало и кое не. Никой, абсолютно никой няма да седне да прави 10 версии на хардуера, за да може да сложи в Дачия за България прецакана версия. Същото е и със софтуера - макар там да е по-възможно да има заиграване. Така както го виждам - разлики могат да дойдат или от различни заводи с различен качествен контрол накрая, или от пропуски в качествения контрол в даден завод.

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Подкрепям на 100%.Разликите идват предимно от различните заводи и от това колко им стяга каишката фирмата майка.Преди години никой не искаше фолсваген мейд ин Мексико, може би поради пословичното трудолюбие и перфекционизъм присъщо на мексиканците.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X