Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качеството на изработка на Дъстър за България

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Защо ли хора работили в такива заводи нямат нужда от убеждаване, за разлика от хора, ходили в заводи като туристи...
    Няма зор някой, някого да убеждава в нещо... Тия във VAG знаели на кои серийни коли са сложили неодобрени части(ползвани в тестове всъщност), ама не знаят на кои какви от одобрените... Дали?!
    Съмнителни партиди може да има практически във всички части. Не винаги ги връщат на поддоставчиците. И не винаги това се разбира чак след продажбата на готовото изделие, в което се влагат. Понякога се ползват и различни поддоставчици за едно и също нещо, съответно с различни цени на доставяните компоненти(а качеството рядко е обратнопропорционално на цената). А дори и при един доставчик има вариации в качеството, различни негови заводи и пр.
    За Африка не се слагали много защити против корозия... Защо?! Ами защото колата няма да ръждяса, а ако все пак ръждяса, никой няма да търси гаранцията срещу ръжда. И дори да има някой такъв ентусиаст, разходите да го компенсират са нищо, в сравнение със спестените процедури при хиляди коли. А как стои същия този въпрос в някои други страни?! Ама в Африка и за други неща няма да търсят гаранция, а дали и в доста от другите страни, за доста неща не е сходно?! А ако цената, на която ще извърши евентуалния гаранционен ремонт официалния дилър в страна от третия свят, е практически нищожна, какво губи производителя?! А ако не е Африка, а...бивша соц. Република, и съвсем възможно може да се договори при повечето гаранции, производителят да поема само частите, без труда?! (Без въобще да отваряме "навъпроса", че голяма част от вносителите на коли в такива страни, често и перат пари).
    Само в Германия, годишно се регистрират близо три милиона нови коли. На пазари като нашия, но не само нашия, а общо...колко да са?! По няколко стотин евро да спестяват от кола, общата разлика отива в порядъка на някой и друг милиард. Не е много, но са си спечелени от въздуха. А и се постигат разни други облекчения в работата, щото ако спираш производство заради всяка пратка с леко дефектна партида части, загубите се смятат отделно.

    И не, не става въпрос за различни екстри, или различна работа на работника или робота. Става въпрос за вложени части с различно качество, и понякога за пропуснати процедури и обработки.
    И не искам да убеждавам никого, това си е лично мое мнение. И без това конкретика от сигурен източник, не би била за открит форум.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Цецо, позволи да не се съглася. Митовете от работниците са едно нещо, реалноста -друго. Има стандарт-всичко което влиза в този стандарт, се приема за употреба .Добро, лошо, убаво-трябва да покрие изискванията. Няма там по-тънки ламарини, по-рядка боя. Кои са тия митични нестандартни части ? По-скоро става дума за части, които са одобрени, но в процеса на експлоатация се показват като опасни ( пример -конструктивно решение за шарнири, които изпадат без предупреждение ). Стандарта не е папирус, намерен в пустинята .Писан е с проба-грешка.А за връщане на цели партиди части, заради незначителни дефекти-автопроизводителите нямат равни.Не под вола теле намират, ами и отгоре на вола. Антикорозионно покритие-ако искаш ще ти сложат. Ако не щеш-ще ти приспаднат от цената. И те така. Но сборката е една и съща бре хора!!! И материалите които се влагат, са същите.Сега дали брака (приемливия) се поема от дистрибутори в източна Европа, Африка и Азия, на тънка цена,е друг въпрос.И не всички могат да си позволят да си рискуват името за няколко гроша повече.А Дачия конкретно, като ,,нов" играч на пазара-съвсем

  • #62
    Например при кофти сервизно обслужване заради което 30% от антифриза ти изтича(не подлежи на съмнение причината и кой го е направил) след налягане и определени обороти на двигателя докато шофираш на магистралата останалите 60 км по магистралата без да нарушавам правилата (с минимална скорост 80кмч но повечето време 100-110кмч) са изминати без последствия за двигателя.

    За мен това е достатъчно.Вече 2.5 години от тогава без нито 1 стотинка за ремонт след случая.


    П.П.
    За разлика от "вярващите" в нещо си по- горе, аз говоря след като имам доказателства че е така, а не защото "вярвам"...
    Последно редактирано от Justif; 11-02-21, 20:57.

    Коментар


    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Деца...Нали беше ти тоя с ,,Аз доказателства имам документирани . Официално , потвърдено от самия производител . " Дай да го видим тоя топ сикрет ? Първи ти започна с иронията,че щом съм си купил кола от България ,значи съм балък,пък ти само Deutscheausfertigung караш.Че аз за заплатка тука се опитвам да ви мажа очичките...Как стигаш до изводите си е видно.Истината е че хабер си нямаш от каквото и да е производство.Вярвай си в каквото искаш, в Европа има свобода на вероизповеданията.

    • Пламен Атанасов
      Пламен Атанасов коментира
      Редактиране на коментар
      Да имам доказателства , не знам колко пъти ти го написах вече . В предния коментар казах , че мога да го изпратя на доверен човек , не да го публикувам във форум . Ако ти го кача тук какво ще се промени , публично ще се покаеш или какво ? За заяждането те съветвам пак да прочетеш темата отначало . Можеш да си припомниш колко епитети използва преди да стигнеш до цитираното от теб .

      И продължаваш - квалификации за език , кой учил , кой хабер си няма , вероизповедания и глупости в изобилие . Не е признак на знание , по скоро на обратното . Имаме хубава Бг поговорка - Каквото почукало , такова се обадило .
      Последно редактирано от Пламен Атанасов; 12-02-21, 00:18.

    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Обещавам, публично ще се покая !

  • #63
    Последен въпрос към конспираторите и спирам.Знаете ли какво е ERP-система ?
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      И специално, заради късата ти памет. Цитат :,, Ясно , купил си нова в БГ и не можеш да преглънеш истината че има разлики . По вина си можеш сам да намериш необходимата ти информация . Вярваш ли че след транспорт на кола до Бг , произведена примерно в Германия , се продава по евтино понеже сме тарикати ."
      Е от тука се почна нашата либоФ. Аз щото не мога да преглътна... ти да видиш, освен полиглот и психолог...

    • Пламен Атанасов
      Пламен Атанасов коментира
      Редактиране на коментар
      Да видим тогава . Започваш с късата ти памет - мерси за комплимента .
      По нататък не виждам нищо нередно в цитираното . Цитата завършва в множествено число
      Вярваш ли че след транспорт на кола до Бг , произведена примерно в Германия , се продава по евтино понеже сме тарикати ."
      Това означава че всички Българи сме тарикати , и за това ни ги доставят по евтино . А как го тълкуваш ти , си е твоя работа.

    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Виж са...Без да ме знаеш, без да ме познаваш, почваш с ЯСНО...кое ти е ясно ? То се вижда.Нищо не ти е ясно, ма се напиняш...Превърнахме го в чат, ако имаш нещо друго, дай на ЛС

  • #64
    Ето как се монтират ,,шано" части, как възникват норми и стандарти. И за пореден път, сглобката е еднаква, както за Джон, така и за кьор 'Асан
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #65
      Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
      .. И за пореден път, сглобката е еднаква, както за Джон, така и за кьор 'Асан ...
      Тя зглобката е еднаква, обаче Джон обикновено си поръчва всички екстри, Асан гледа да мине тънко щото "тя същата кола".
      Специално при дачиите разликата е половин кола. И после тръгват едни митове и легенди ...

      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        "Тя зглобката е еднаква, обаче Джон обикновено си поръчва всички екстри, Асан гледа да мине тънко щото "тя същата кола"."

        Ако вярваш в това, явно не си се срещал достатъчно с Джон.По-големи цигани са от нас и пазарлъците не сме ги измислили ние.

    • #66
      Аз от тая тема само разбрах, че Бат Марто има нерви като корабни въжета.

      Коментар


      • #67
        Значи викаш няма разлика,ама ти си поръчваш маслото от Дойчланд.
        Как става двойния стандарт ли?
        Ами не,не е с пренастройване на поточната линия-тя е една и съща,просто частите и агрегатите пристигат от различни места и тук се сглобяват.
        За нашия регион само талаш

        Коментар


        • #68
          Колко ще спестиш, ако направиш следното:
          1. Поръчаш на подизпълнител А елемент X с добро качество за западния пазар. Вграждаш го в 1 млн. автомобила
          2. Поръчваш на подизпълнител Б елемент X с лошо качество. Вграждаш го в 30 000 автомобила. Тия по-нискокачествените ги пращаш в източна Европа.
          Уловката обаче е, че и за двете трябва еднакъв входящ контрол поне откъм здравина и основни функции, не за друго, ами това са машини, които трябва да са fail-safe и утре, ако някой умре, защото сензора на педала на спирачката е дал грешен сигнал, ще трябва да платиш едни милиони и което е по-важно - репутацията струва много повече. Другата уловка е, че и двата подизпълнителя ще вземат еднакви пари (или с пренебрежима разлика в цената) за частта X, не за друго, ами защото парите за RnD са еднакви, машините и те, персонала си е персонал, транспорт и т.н., само че в единия случай тези разходи ще се разделят на Z милиона, в другия в най-добрия случай на Y хиляди. Та в задачата се пита колко точно ще спестиш?! Моето мнение е, че никак няма да е много. Дори да предположим, че се поръчва една и съща част на един и същ подизпълнител, но с различно качество, пак стигаме до предното ми мнение и до това, че никой няма да си причини разходите и главоболията да прави по-нискокачествена част и да я сертифицира за няколко хиляди или няколко стотин хиляди броя. А не се съмнявайте, че трябва сартификация, защото никой не е толкова луд, че да вгражда несертифицирани части.
          А относно маслото - ментето си е менте и няма нищо общо с OEM части, заводи и прочие.

          Коментар


          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Oфффф,
            Колко пъти по горе се спомена че няма нужда частите да се правят от различни заводи и на различни места.
            Всичко се свежда до подходящ изходящ качествен контрол на автомобила.

            1. Сделаните автомобили в понеделник и петък и непокрили западните норми на изхода отиват на изток.

            2. Не е трудно в понеделник и петък да пращаш към конвейра части с по ниско качество дошли от качествения контрол на подизпълнителя

            Толкоз

            п.п. И не иде реч за разлики в качеството дето ще убият пътниците а примерно за панели с видими разлики във фугата и подобни

          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            Шанса да се направи нормална експертиза, че несработил датчик е причина за катастрофата и да те осъдят тук клони към 0. Затова очаквай болкука насам.

        • #69
          Весела тема.


          @Пламен Атанасов
          Цените за нашия пазар са по-ниски, защото са съобразени с финансовото положение на населението в страната. Качеството е същото, каквото е за цяла Европа. Дали даден модел се прави в Германия или другаде в Европа зависи от модела. Има модели са само за определен пазар.
          Иди поразпитай някой друг дилър каква част от продажбите им е ре-експорт. Хора от Европа Германия/Австрия и т.н. си купуват коли от БГ и Румъния. Това подозирам е, защото на нашия пазар са по-скапани и просто хората от З. Европа искат да им е гадно.
          Последно редактирано от _HITMAN_; 15-02-21, 18:31.

          Коментар


          • Пламен Атанасов
            Пламен Атанасов коментира
            Редактиране на коментар
            Още чел , недочел . Аз самия по напред съм го написал , по евтината можеш да си вземеш и в Германия . Качеството за различните пазари е различно , не е причината финансовото положение на населението .
            Не си мисли че в Германия живеят само богаташи , масата е на съвсем друго ниво . Пазара е богат , имат качество за взискателните , и по евтинко за масовия потребител .
            Последно редактирано от Пламен Атанасов; 15-02-21, 19:29.

        • #70
          Аз пък имам унгарско сузуки, произведено за и с първа регистрация България, 2002-ра. Не знам какви са ги произвеждали за западна Европа, ма моето има... запалка и поставка за чашки. С това екстрите му се изчерпват - няма серво, няма ел-пакет, няма нищо. Преди две-три години му смених шарнир, върви с носача, миналата смених и другия. А, и двата задни спирачни цилиндъра. И толкова, за около 50к хиляди втора/трета употреба автомобил. Всичко това беше небутвано и оригинално от завода, а тенекията му вече е паяжина на места. Че единият нов носач си изкара само гаранцията от шест месеца, е друга тема.
          Мисля си само - какъв ли връх на сладоледа са правените за запада според тукашните твърдения.

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            То не е казано, че всички марки задължително ни сегрегират.
            Просто някоя може да има такава политика.

        • #71
          Понеже темата е за Дачия.
          тая за русия няма нищо общо с тая за Европа. Дори и табелката е различна. Отделно се добавят и особенности российской сглобки.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Също толкова възможно е да се те хванали за канарче
            А това за проходимия Дастер май си е лично твоя сказка.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Абе може да е по-проходима. Дъстъра не беше ли с твърдо включен преден мост при бавни?
            Ако е така-с нивата са на кантар. И двете имат някакъв клиренс, според мен сравним, и двете са си къси, и двете няма почти никакви ходове.
            Нивата е с по-големи гуми, ама дъстъра с по-як мотор.
            И силно си зависи от шофьора, та може.

            Пример-на Бреслау Балканс преди няколко години имаше две дачии в тежкия клас. Едната не устиска, ама другата се добра до финала. Вярно-последна, но в тежкия клас. Там където други всички(или почти всички) минаваха на ход-Дачията пускаше лебедка, ама си вървеше с кервана.
            Да спомена, че бяха в заводския им вид, без никакво повдигане или какъвто и да е друг тунинг, само едни рошави гуми им бяха сложили.

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Дъстера бавни няма

        • #72
          На никой не му е зор за финансовото състояние на българите,и затова да им прави подаръци.Защо купувачите на Тойота на старо искат по възможност да е правена в Япония,а не в Турция или Англия?Нали качеството е същото?Или просто са изнесли част от производството,за да гонят по-ниска цена...Ханс също се прави на хитър,и гони ниска цена.А си мисли,че са еднакви продукти.Когато видиш нова кола,купена в България,боядисана "на портокал",се сещаш,че вместо да я полират и занимават,по-непретенциозния пазар ще я поеме.Тия отстъпки,които правят някои дилъри на автомобили,са "театър",да се радва клиента.Те са си направили добре сметката,качеството накрая ще страда-хубаво и евтино,еее, няма начин...

          Коментар


          • бат'Марто
            бат'Марто коментира
            Редактиране на коментар
            Да снимам немския си портокал, като се оправи времето ? Правен ,поръчан,регистриран и докаран от Германия,за германския пазар, на няколко месеца (вече)?

        • #73
          Не се правят бройки за конкретен /като нашия / пазар.
          Правят Х бройки с по евтини материали и после ги разпращат по разпределения /като нашето
          Колегата много добре го каза-защо всеки търси кола сделана в японско или немско ,а не в Турция или Индонезия

          Коментар


          • #74
            Първоначално публикуван от PavelTakov82 Преглед на мнение
            Не се правят бройки за конкретен /като нашия / пазар.
            Правят Х бройки с по евтини материали и после ги разпращат по разпределения /като нашето
            Колегата много добре го каза-защо всеки търси кола сделана в японско или немско ,а не в Турция или Индонезия
            Които първо се поръчват, ама...както някой каза, чуди ми се на търпението да го повтарям...
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • #75
              Не.Нищо не се поръчва.Нима в завода чакат някой да поръча и тогава почват.
              Мисля ,че всеки е гледал репортажи с огромни паркинги пълни с готова продукция,която залежава,заради свитото търсене.Те не са поръчани,а произведени.Когато се продадат произведените ,се правят още.
              Поръчка има за конкретни бройки ,с конкретни изисквания ,за конкретен купувач.Останалото е масовка-ишлеме.

              Коментар


              • New hope
                New hope коментира
                Редактиране на коментар
                Ти въобще не си в час човече , замълчи и не се излагай ! Казвам го за пореден път, това не е да произвеждаш вафли !

              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Толиати-ВАЗ , в епохата на социализма работеше така...Но твое право е да вярваш, в каквото вярваш.Хайде, за 15 мин си представи,че си дилър , и трябва да продадеш 150 жълти Дачии, тия от плановия отдел на Румънската Ком. Партия.Успех !

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X