Защо ли хора работили в такива заводи нямат нужда от убеждаване, за разлика от хора, ходили в заводи като туристи
...
Няма зор някой, някого да убеждава в нещо... Тия във VAG знаели на кои серийни коли са сложили неодобрени части(ползвани в тестове всъщност), ама не знаят на кои какви от одобрените... Дали?!
Съмнителни партиди може да има практически във всички части. Не винаги ги връщат на поддоставчиците. И не винаги това се разбира чак след продажбата на готовото изделие, в което се влагат. Понякога се ползват и различни поддоставчици за едно и също нещо, съответно с различни цени на доставяните компоненти(а качеството рядко е обратнопропорционално на цената). А дори и при един доставчик има вариации в качеството, различни негови заводи и пр.
За Африка не се слагали много защити против корозия... Защо?! Ами защото колата няма да ръждяса, а ако все пак ръждяса, никой няма да търси гаранцията срещу ръжда. И дори да има някой такъв ентусиаст, разходите да го компенсират са нищо, в сравнение със спестените процедури при хиляди коли. А как стои същия този въпрос в някои други страни?! Ама в Африка и за други неща няма да търсят гаранция, а дали и в доста от другите страни, за доста неща не е сходно?! А ако цената, на която ще извърши евентуалния гаранционен ремонт официалния дилър в страна от третия свят, е практически нищожна, какво губи производителя?! А ако не е Африка, а...бивша соц. Република, и съвсем възможно може да се договори при повечето гаранции, производителят да поема само частите, без труда?! (Без въобще да отваряме "навъпроса", че голяма част от вносителите на коли в такива страни, често и перат пари).
Само в Германия, годишно се регистрират близо три милиона нови коли. На пазари като нашия, но не само нашия, а общо...колко да са?! По няколко стотин евро да спестяват от кола, общата разлика отива в порядъка на някой и друг милиард. Не е много, но са си спечелени от въздуха. А и се постигат разни други облекчения в работата, щото ако спираш производство заради всяка пратка с леко дефектна партида части, загубите се смятат отделно.
И не, не става въпрос за различни екстри, или различна работа на работника или робота. Става въпрос за вложени части с различно качество, и понякога за пропуснати процедури и обработки.
И не искам да убеждавам никого, това си е лично мое мнение. И без това конкретика от сигурен източник, не би била за открит форум.

Няма зор някой, някого да убеждава в нещо... Тия във VAG знаели на кои серийни коли са сложили неодобрени части(ползвани в тестове всъщност), ама не знаят на кои какви от одобрените... Дали?!
Съмнителни партиди може да има практически във всички части. Не винаги ги връщат на поддоставчиците. И не винаги това се разбира чак след продажбата на готовото изделие, в което се влагат. Понякога се ползват и различни поддоставчици за едно и също нещо, съответно с различни цени на доставяните компоненти(а качеството рядко е обратнопропорционално на цената). А дори и при един доставчик има вариации в качеството, различни негови заводи и пр.
За Африка не се слагали много защити против корозия... Защо?! Ами защото колата няма да ръждяса, а ако все пак ръждяса, никой няма да търси гаранцията срещу ръжда. И дори да има някой такъв ентусиаст, разходите да го компенсират са нищо, в сравнение със спестените процедури при хиляди коли. А как стои същия този въпрос в някои други страни?! Ама в Африка и за други неща няма да търсят гаранция, а дали и в доста от другите страни, за доста неща не е сходно?! А ако цената, на която ще извърши евентуалния гаранционен ремонт официалния дилър в страна от третия свят, е практически нищожна, какво губи производителя?! А ако не е Африка, а...бивша соц. Република, и съвсем възможно може да се договори при повечето гаранции, производителят да поема само частите, без труда?! (Без въобще да отваряме "навъпроса", че голяма част от вносителите на коли в такива страни, често и перат пари).
Само в Германия, годишно се регистрират близо три милиона нови коли. На пазари като нашия, но не само нашия, а общо...колко да са?! По няколко стотин евро да спестяват от кола, общата разлика отива в порядъка на някой и друг милиард. Не е много, но са си спечелени от въздуха. А и се постигат разни други облекчения в работата, щото ако спираш производство заради всяка пратка с леко дефектна партида части, загубите се смятат отделно.

И не, не става въпрос за различни екстри, или различна работа на работника или робота. Става въпрос за вложени части с различно качество, и понякога за пропуснати процедури и обработки.
И не искам да убеждавам никого, това си е лично мое мнение. И без това конкретика от сигурен източник, не би била за открит форум.
Коментар