Първоначално публикуван от Veni1
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Качеството на изработка на Дъстър за България
Свий
X
-
Да не забравяме за Мерцедес Цитан дето си е Рено с друга емблема . Аласкан си е мерц х класа отвсякъде ....По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.
-
Здравейте, до колкото знам за малките модели концерна мерцедес си купуват двигателите от рено и ако не бъркам 1,3 бензиновите с турбина са някаква съвместна разработка на двете автомобилни фирми. Това го правят и други фирми , като за минито си бмв купува двигателите от пежо ситроен., опел от фиат. Явно производителите си правят много добре сметките за да реализират печалба. Интересно ми е дали някой е забелязал видими разликите във дъстара немския и българския или те са предимно в сглобките.
Коментар
-
Леле...
Една от малкото теми, дето неам нерви да я допрочета.
Няколко колеги го споменаха-адски скъпо е да пренастроиш компютЪрите и роботите, за да спестиш едни пари.Далеч не е сигурно, че си спестил нещо.
За информация-бил съм в автомобилен завод.Баси якото, и бях турист.Не съм работил там.Кога ще видиш камАра сглобени гуми с джанти на височина 6 етажа...
Нямам знанията и опита да твърдя нещо, дето било валидно за всички.Че чак лютенца, тоалетна хартия, и мляко се сравняват.
Смех...
Абсолютен факт е, че автопроизводителите яко спестяват.Това го правят всички.Някои даже и лъжат.Това го правят някои.Ама отново е грешно да се слага общ знаменател...
Определено съм на мнението а Марто.
Никой не прави "сбъркани" или "евтини" партиди нарочно.
Те просто понякога се случват.По ред причини.
При някои по-често, при други - по- рядко.
Е, важно е да се знае че и световната конспирация иска да прееве бай ти Ганя, и му се продават и предлагат най-скапаните коли от всички марки вкупом.Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
0887/осемпет 66 4осем
- 2 likes
Коментар
-
Така е. Аз работя за производител, не на леки автомобили, но принципа е същият. Частите се доставят он тайм, линията е една за всички. Няма как да доставиш шано части за три броя за бг пазара днес и другите да са хубави. Количествата се договарят предварително за годината, твърде скъпо е да купуваш и доставяш отделно части за някои пазари.
- 1 like
Коментар
-
Някой от запознатите ще сподели ли какво се случва с даден автомобил, ако на даден етап от сглобяването не отговаря на стандарта?
Смятам че ключа на палатката е - има ли различни толеранси в стандартите (ако да речем че не са проблем за робота да си свърши работата) за различните пазари.
Да речем, не след сглобяване ДВГ трябва да вади ХХ конски сили +-0,5 , ама за "топлите страни" може да е +-1кс .
или работата на климатика, или разлика в спирачнирте усилия на 4те гуми, или разни такива "детайли", котио, да речем са отстраними, но трябва колата или агрегата да се вади или отклонява от линията, оправя и връща отново.
Затварят ли си очите повече, има ли повече "ай, б@! съм го, и тъй става".
Предполагам самите QC процеси и стандарти и толеранси са просизводствена тайна и няма кой да каже, но може би в това се крие "по-ниското" качество на продукцията на "нашите" пазари.
Или пък е самовнушение от дълбокото насадено чувство, че нас все гледат да ни прекарат, ако може и на "2ра скорост" .
Коментар
-
Топло , топло... тука е заровено кучето...
Наблюдавал съм две еднакви коли , двигатели , комплектация , - едната купена на старо в Германия , другата чисто нова от представителстото у нас.
Е , тая новата колко дефекта даде в гаранция не е истина - изпотени фарове , дефектни носачи на задния мост , шумове в купето... И това за кола висок клас - Пежо 607. Та вярвайте че качеството е еднакво....
И с резервните части е така -
1 качество - на монтажната линия
2 качество - за резерви части на запад
3 и н-то качество - за резервни части в банановата република.
Това не е ЕЖК
-
Не е "ай, б@! съм го, и тъй става" , а е съвсем умишлено. Кучето е заровено в няколко елемента:
1. Колко струва нормочаса в автосервиза. При 20 лева при нас и 40 евра в Германия, къде ще засилите боклука, дето ще трябва да му се поемат гаранционните ремонти?
2. Колко е вероятно крайния клиент да осъди дилъра в съответната държава, че му е продаден боклук. И понеже при нас това клони към 0, а в Германия мой познат осъди дълра, че го кара да купува цял заден мост вместо да му смени един спирачен апарат за около месец, познайте къде ще бъде засилен боклука, щото дилъра няма нищо против?
3. Каква е вероятността дилъра да осъди голямата фирма. И понеже не съм чул досега наш дилър даже да си е помислял да съди голямата фирма, щото му е запофичила боклук, познайте къде ще отиде боклука.
И единственото наказание на цялата схема е да се спре да се купува. Досега от опит на познати - около 3 годишни коли купени на старо в Германия са много по-безпроблемни от същите модели купени тук като нови.
Предполагам, че схемата важи и за "Дачия Дъстър" - тези дето се знае, че ще ходят в България се правят от по-тънката и по-смотана ламарина, боядисват се с по-евтината боя... Абе нещо като "Годеницата на майстора", описана в "Колела" на Артър Хейли, но наобратно.
-
-
Моята дачия е с двигател K9K - произведен от рено, и монтиран в какво ли не, включително Mercedes-Benz A-Class/B-Class/CLA-Class/Citan.Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
Дали ще можеш да поясниш какъв дизел от рено се монтира на мерседес и на дачия!
Дали ще можеш да поясниш и каква е музиката от мерседес в дачията?
Там нещо марки, модели, парт номера, че направо ми се зави свят от горното твърдение - дизел от рено в мерседес

и в дачия 


Може да прочетеш тук: https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
А музиката си беше в списъка на екстрите за дачията. Тя също се монтира на какво ли не: (признавам, че в мерца стои по-добре)
Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
-
"Българинът/Бай Ганьо си купува каквото кола може да си позволи (та дори такава каквото не може - ако трябва взима заем), немецът си купува автомобил какъвто му е необходим ..."
Чета и се смея ...----> "Частите били неодобрени и затова му я заплатили по-скъпо" и това било доказателство за разликата в качеството ... Ами как ще са "одобрени" както VW отрича официално да е произвеждал автомобили неотговарящи на евро ЕКО изискванията и твърди че това е конспирация на служители в концерна които служители той вече е наказал -уволнил, предал на съд и "санкционирал" ...
Има разлика, но за пазари като Русия, Африка, Южна Америка, Азия...
За Русия доста голяма част от автомобилопроизводителите имат заводи в Русия, които заводи само асемблират/сглобяват автомобили и тези автомобили пристигат там пакетирани в контейнери(не е задължително да са корабни) най-вече заради големите вносни мита.
Поради това внасят автомобилите на части и там ги сглобяват.Почти всички ---> БМВ, VW, мерцедес, рено ...
Има автомобили които за съжаление ние никога няма да ги видим тук --> например Fiat Adventure:
1. В Южна Америка: Palio Adventure - FIAT Peru
2. за Индия: Fiat Avventura Powered By Abarth | First Drive | Autocar India - YouTube
- 2 likes
Коментар
-
Като спреш да се смееш , се замисли . Изпращат ми писмо в което казват , че монтираните в автомобила части не отговарят на това което би следвало да е. Установили го били от документацията си , шест години след продажбата . Ама след заведените дела от пътната агенция . Естествено не мога да напишат , че са сложили нещо неотговарящо умишлено , нали ще се плащат милиони обещетения на собствениците. Позволили са си да правят неразрешени икономии на кола която са продали за 154 х.евро за немския пазар . Пипнали са ги , и за да спестят по големи разходи в бъдеще ги изкупуват. Това си е официална измама от стана на голям производител , същата както с вредните емисии. Без значение че прехвърлят вината върху някой друг . Всичко е преценен риск , дори след някое платено обещетение , печалбите ще са в пъти повече . Извода - мамят с качеството дори когато не се предполага . Отделно за различните пазари има различно качество , което си е чист двоен стандарт . Който иска да го приема , който не да си вярва , че всички са равнопоставени - утопия . Аз писмото го намерих , пише си ясно за издънката им , ама не виждам смисъл да убеждавам когото и да е .
-
Никого в нищо не можеш да убедиш колкото и да се пънеш.
---> Каквото за Ханс, това и за Ганьо.
Едни и същи автомобили с едни и същи дефекти са продавани и в Германия и в САЩ и във Великобритания и в България...
Както посочих разлика ми е да има за определени пазари посочени по-горе.
Тъпотия е да се твърди, че видиш ли за България имало произведени специални нискокачествени серии ---> то само една партида от конвейера е по- голяма като брой от продадените в България вагени...Дори да ни обединят с Румъния, Албания, Сърбия пак не се връзват нещата.
А за Полша,Унгария и близките до Германия държави хептен няма смисъл, защото купувачите като разберат и ще започнат "да прескачат" по 50км-100км или 250км само и само да си купят нов автомобил "произведен за немския пазар" .
Подобно е и за Чехия, Словакия, Словения и други държави в които Мерцедес, Ауди, Фолксваген си изнесоха производството на автомобили след влизането им в ЕС.
Дори Полша, Унгария и балтийските държави в момента произвеждат значителна част от автърмаркет частите за европейски автомобили и различни аксесоари, добавки и каквито автомобилни стоки свързани с автомобилния бранш се сетите...
Единственото което се случва в КМБ е че тук просто почти не се обявяват сервизни акции на автомобили в гаранция( и не се признават производствени дефекти) и това е така защото нито защитата на потребителя работи, нито съда работи както трябва нито който и да държавен регулатор...
Затова и "натискат" постоянно да си оправим кочината, но българина си е харесал и избира твърдо овчари, свинари охранители и каквито се сетите подобни които нямат качествата да решат тези проблеми, но пък имат качествата да "са човек от народа- аз съм прост и вие сте прости и..." сме си на един акъл, в една кочина живеем и от една помия ядем...
На който не му харесва гласува с краката си...
- 3 likes
Коментар
-
Можеш да си вярваш в каквото искаш . Няма нужда да се пъна както казваш . Моите виждания и убеждения не можеш да промениш с твърденията си . Нито аз твоите , така че и ти не се пъни да убеждаваш , че твоята позиция е единствена и правилна. Винаги ща са два лагера , подържащи и отричащи . Правото на избор всеки сам може да си направи .
-
Те директно ти го казват , ама под друг начин - за нас колите били със усилено окачване /да бе , да.../ гуми с по висок профил , някои двигатели въобще не се предлагат за нашия пазар. Същото дето кока колата била с адаптиран за нас вкус.
-
И к' во искаш да ти предложат като двигател - дизелово Ауди с двигател с никасилово покритие, което нашата нафта с наднормативно съдържание на сяра отмива за няколко десетки хиляди километри и след това следва вой до небето за скапаните аудита ли?
ми че този проблем го имаше само в Източна Европа заради руския петрол от който се произвеждаха автомобилните горива...
Проблемът на VW и дъщерните му автомобили с 1.8 TFSI и 2.0 (T)FSI бензини с директно впръскване го имаше в цял свят, включително и у Бг.
Имаше сервизни акции по света, а у нас не...
Американците решиха проблема кардинално - създадоха специален клас/сертификат за двигателно масло не позволяващо натрупването на нагар/въглеродни депозити по бутала, сегменти и цилиндри за всеки бензинови двигатели с директно впръскване...
В началото при влизането ни е ЕС може и да е имало, сега вече цената на "модификациите" не отърва само за нашия пазар...
Автопроизводителите не могат да смогнат само на евро еко нормативните изисквания да отговорят независимо от излетите пари, какво остана специални автомобили да правят "за нас".
Клинчат, но за дребни неща --> сапуни, шоколади, може би перилни препарати...И масла, но маслата на практика се произвеждат една част по лиценз или от заводи в Източна Европа за местния пазар...
За двигателното масло си признавам, че го купувам директно от Германия от Интернет магазин на самия производител, защото:
1.този производител има само един завод.
2.този завод е в Германия и произвежда само той това масло и марка.
3.не дават лицензи за производство на това масло извън завода.
4. В Германия има съдебна практика на Върховния Федерален съд с която всички производители на масло се съобразяват и спазват .
Но това не са стоки за по няколко десетки хиляди евро бройката, а все стоки които с еднократната им консумация се изчерпват.
П.П.
А аз зная, че е винаги по-добре да купиш личен автомобил от богат човек, отколкото от бедняк(колкото и зле да звучи е така).
Последно редактирано от Justif; 11-02-21, 21:37.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар