Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Първоначално публикуван от Dynkata Преглед на мнение
    Значи избираме между П4 дизел и Гранд WJ бензин
    Динка, не може ли първо да се качиш в няколко модела които са ти хванали вниманието, да видиш как ще се чувстваш вътре, демек дали ще ти е удобно и как усещаш интериора, пък ако може и да врътнеш някое кръгче, и чак тогава да коментираме техническата част на избора ти ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #92
      Ами може и го направих, и ми харесват и двата даже Гранда повечко ако трябва да съм честен. И единственото, което ме спира са тези писаници за задното, че бил 100% задно и предното включвало...ама не е сигурно кога дет се вика . Ако не беше това,досега вече да съм се метнал. Ама ако както си карам обикновено със 100 по магистралата /зимата примерно/ и настъпи снега някъде и ме поднесе тва задно, и да чакам да се включи и предния мост а той пък недай боже да закъснее ...това е единственото, което ме спира за момента. Или пък зимата да си карам по калдъръма за някоя хижа и отново да ме предаде предния мост...
      Междудругото съм имал такъв случай с една друга джипка, караме си нагоре към връх Снежанка по баира,обаче имаше сняг и изведнъж се оказа, чекараме само на задно а предния мост си зацепва ама само отвреме навреме...голямо приключение си беше. Гледам доста хора пишат, че не е така ама доста пишат, и че е точно така и честно казано незнам на кой да вярвам. Дано сте ме разбрали правилно какво искам да кажа.

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Е, горе ти дадоха линк за тестване на "Куадра-драйФ"-а на Гранд Черокито. Има и по-семпъл тест, ама изисква двама души, въже, стълб и малко кал.
        Стъпва джипът в калта, вързан с опънато въже за стълба, дава се леко (да не изкъртите стълба!) газ и се гледа дали и кога сработва предното. Трябва от половин оборот на буксуващите задни колела да почнат да се въртят и предните. Не повече от един оборот. При това състояние и на заснежен асфалт ще се движи на 4х4 с малко особено поведение при завоите но се свиквало.

      • brum
        brum коментира
        Редактиране на коментар
        С читави зимни гуми съм минавал след пресен снеговалеж през Хаинбоазкият проход. Коли маса закъсали, но WJ–я седеше като залепнал на пътя. Иначе имах същите притеснения като теб, но на сняг се държи доста добре.

        А и май има вариант при бензиновите за раздатка дето е с междинен диференциал...

    • #93
      Ако мислиш да караш непаркетен джип със 100 по сняг, и да разчиташ да те държи на/в пътя, щото "той всичко сам си прави", по-добре си преразгледай концепцията.

      Живота няма цена.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #94
        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Ако мислиш да караш непаркетен джип със 100 по сняг, и да разчиташ да те държи на/в пътя, щото "той всичко сам си прави", по-добре си преразгледай концепцията.

        Живота няма цена.
        Gadget веднага ще те контрира, че е карал и със сто и дваесе по магистралата, обаче с Либито
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #95
          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

          Gadget веднага ще те контрира, че е карал и със сто и дваесе по магистралата, обаче с Либито
          По форумните стандарти, баш непаркетен е с два моста, а в случая Динката коментира WJ.

          WJ със 100 по заснежено ако тръгне нанèкъде, ако не омачка тавана, го виждам поне в канафката.

          ... и не се ебавай с Gadgeta, че си с два цилиндъра и една Вектра от дъртите, с японскио дизел, по-малко, освен, че си на газ !
          Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 14-09-20, 13:11.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            Ъъъъ, най-вече всичко се решава от това, което се намира между ушите WH ли имаш в гаража?

            Представянето по предвидимост на утъпкан сняг, киша го поставям така (МЛМ)
            1. NP(V)242 - Cherokee XJ, KJ
            2. NP(V)249 - Grand ZJ
            3. NP(V)247 - Grand WJ
            Говорим за отворени диференциали или най много LSD в задния мост, като това са чисто механични системи.

            П.П. Двата гранда може да са оборудвани с NP 242., но предимно с 4.0 литровия мотор.
            Последно редактирано от коко келеша; 14-09-20, 15:08.

          • v_0
            v_0 коментира
            Редактиране на коментар
            Между ушите има, не съм екстремист😁 Това казвам, че и МБ, което е само задно не ми е бил проблем зимата.
            WH е моят Черок, но още не съм го карал на сняг. Пускам лодката на пясък без проблем, но я пускам и с Шкода на предно, просто по-внимателно. Мисля да му взема сега едни BFG ko2 , за това питам как е от към надежност. Иначе проблема се решава с хубави зимни гуми, но ми писна да сменям пролет и есен на две коли.

          • Kalin Galinov
            Kalin Galinov коментира
            Редактиране на коментар
            v_0, точно щото и на мен ми писна да сменям всяка година гуми, заложих на качествени всесезонни - Нексен на Турана и Нокиан на Черокито. Та, от десетина години карам само такива гуми, досега никога не съм имал проблем. А не е като да не карам - 30-40 К км годишно, като последната година Туран-а седи повече в гаража(сина го търкаля да не се спече), че Черокито ме кефи

        • #96
          Малко преекспонирате недостатъците на задвижването на WJ на кал и сняг. Единственото условие е, че трябва малко време за да се свикне с начина на управление на този вид задвижване. Имам предвид куадра драйв 1. Смело мога да твърдя, че точно този джип мога да го въртя на "пета", както си искам на какъвто и да било труден терен. И мога да предвидя почти винаги как ще реагира на каккъвто и да е наклон и накъде ще свлече и да го задържа там където ми трябва.
          Точно затова, след като продаох този джип и след изкарана една зима с WK, си купих пак и WJ. Карането на WK с фултайма и ESP на зснежени пътища е доста по-скучно и безинтересно. Липсва ми тръпката.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            Всеки с дертовете си

          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Моя (4.7) съм го карал със нови зимни гуми, но без ESP или тракшън един кукдаун в завоя и стълба е твой.
            Дрифтовете не са му проблем, на мокро въртеше и 4-те гуми спокойно. Неопитен напорист шофьор може да се ошлепа при първия дъжд.
            Аз лично съм се въртял веднъж на така наречения "черен лед" с него, но тогава с каквато и кола да бях, и с каквито и да е гуми резултата щеше да един и същ - като по чудо без каквито и да е щети. Без да се хваля, ако не бях по-опитен шофьор щеше да има омачкани ламарини!

        • #97
          Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
          Точно затова, след като продаох този джип и след изкарана една зима с WK, си купих пак и WJ. Карането на WK с фултайма и ESP на зснежени пътища е доста по-скучно и безинтересно. Липсва ми тръпката.
          Безспорно най-интересно на заснежен път е карането на старо BMW с летни гуми.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Имал съм BMW и съм минавал зимата там където много други са закъсвали. Всичко зависи от опита и възможностите на шофьора и добрите зимни гуми.
            На заснежен път с летни гуми и BMW e абсолютно безинтересно, защото може и въобще да не потеглиш!

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            За какво служи щеката на БМВ през зимата?
            Забиваш я в снега, и ако снега е над MAX оставяш БМВто в гаража.

            Извинявам се, ама не се сдържах

          • nissan_1978
            nissan_1978 коментира
            Редактиране на коментар
            Изпуснеш ли го, след това не е интересно 😀

        • #98
          последното мнение ми се стори най-правилно.
          Това, че може и да не потеглиш

          Коментар


          • #99
            Както някой от тук по-рано ме посъветва, обърнах внимание и на WK даже има.един 4.7, който ми хвана окото. Ми не е лош
            Дизел или бензин е за предпочитане. Отговора най-вероятно ще е бензин ама все пак да попитам .

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              Такива въпроси водят до затваряне на съответната тема
              (След почистване на псувните и ругатните от модератор)
              Чети в раздел Jeep или поне само преброй оплакванията от 3,0 дизела на великия "мРецедес" и гениалната му кОтия (оти се окОтва често) 5G-tronic, с които дизеловите WK са оборудвани, после преброй (ако намериш) оплакванията от тъпия американски боклук 4,7 и скапаната архаична крайслерова 545RFE кУтия.
              От мен - толкова

            • v_0
              v_0 коментира
              Редактиране на коментар
              Аз като отворих обявите, повечето дизелови си стоят от както аз търсих пролетта. Дори пишат : най-здравия МБ мотор 😁😁
              4,7 има един син, но много надървена цената. Като сложиш едни 3-4 к допълнително и чак се чудя дали да не продавам и аз 😆😆

          • Преди години като живеех във Финландия , една зима подраних със смняната на летните гуми . Наваля един ден доста сняг и колата беше на паркинга .
            Хората го бяха почистели но не до асфалт . Тръгнах но дали изминах 20-30 метра и колата спря , автомобила беше с предно . Та с летни гуми на сняг не препоръчвам...
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • noname12
              noname12 коментира
              Редактиране на коментар
              Не е препоръчително но в много случаи е възможно, докато при кола със задно превъртането на гуми води до плъзгане по напречния наклон на пътя и в най-добрия случай пътуваш напред с вратите настрани. При някои модели с LSD диференциали може положението да е една идея по-розово, но като цяло с летни и задно е трудна работа.

          • Отново последния коментар ми е фаворит
            noname разбираш му, абсолютно е вярно това, което си написал.
            По темата за WK прочетох почти всичко във форума. И в момента търся.
            Остана само един въпрос за доизчистване WK бензин или П4 бензин?

            Коментар


            • Динка, качвал ли си се и в двете ?
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • Джоу, да. Даже и ги покарах по-малко. И двете са нещо...топ.
                Затова и немога да реша, защото и двете ми харесват еднакво дет се вика . Затова и питам тук кое бихте избрали и защо?

                Коментар


                • Ясно, това е добре.
                  Значи какво по-конкретно те интересува, което да е "по" в тях ?

                  ... и съдейки по въпроса ти от #101, мисля че П4 бензин е по-добрата оферта, като визирам едно 3.8 което се продава във Форума.

                  Преди около 3г търсихме такова за приятел, но си държаха цена.
                  Мисля че ако успееш да наместиш бюджета и да грабнеш едно такова, ще се отвозиш с кеф.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                • Добре, а кой го продава? Някакви координати?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                  Зареждам...
                  X