Първоначално публикуван от Dynkata
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на джип
Свий
X
-
Динка, не може ли първо да се качиш в няколко модела които са ти хванали вниманието, да видиш как ще се чувстваш вътре, демек дали ще ти е удобно и как усещаш интериора, пък ако може и да врътнеш някое кръгче, и чак тогава да коментираме техническата част на избора ти ?ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
-
Ами може и го направих, и ми харесват и двата
даже Гранда повечко ако трябва да съм честен. И единственото, което ме спира са тези писаници за задното, че бил 100% задно и предното включвало...ама не е сигурно кога дет се вика
. Ако не беше това,досега вече да съм се метнал. Ама ако както си карам обикновено със 100 по магистралата /зимата примерно/ и настъпи снега някъде и ме поднесе тва задно, и да чакам да се включи и предния мост а той пък недай боже да закъснее
...това е единственото, което ме спира за момента. Или пък зимата да си карам по калдъръма за някоя хижа и отново да ме предаде предния мост...
Междудругото съм имал такъв случай с една друга джипка, караме си нагоре към връх Снежанка по баира,обаче имаше сняг и изведнъж се оказа, чекараме само на задно а предния мост си зацепва ама само отвреме навреме...голямо приключение си беше. Гледам доста хора пишат, че не е така ама доста пишат, и че е точно така и честно казано незнам на кой да вярвам. Дано сте ме разбрали правилно какво искам да кажа.
Коментар
-
Е, горе ти дадоха линк за тестване на "Куадра-драйФ"-а на Гранд Черокито. Има и по-семпъл тест, ама изисква двама души, въже, стълб и малко кал.
Стъпва джипът в калта, вързан с опънато въже за стълба, дава се леко (да не изкъртите стълба!) газ и се гледа дали и кога сработва предното. Трябва от половин оборот на буксуващите задни колела да почнат да се въртят и предните. Не повече от един оборот. При това състояние и на заснежен асфалт ще се движи на 4х4 с малко особено поведение при завоите
но се свиквало.
-
С читави зимни гуми съм минавал след пресен снеговалеж през Хаинбоазкият проход. Коли маса закъсали, но WJ–я седеше като залепнал на пътя. Иначе имах същите притеснения като теб, но на сняг се държи доста добре.
А и май има вариант при бензиновите за раздатка дето е с междинен диференциал...
-
-
Gadget веднага ще те контрира, че е карал и със сто и дваесе по магистралата, обаче с ЛибитоПървоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеАко мислиш да караш непаркетен джип със 100 по сняг, и да разчиташ да те държи на/в пътя, щото "той всичко сам си прави", по-добре си преразгледай концепцията.
Живота няма цена.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
По форумните стандарти, баш непаркетен е с два моста, а в случая Динката коментира WJ.Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
Gadget веднага ще те контрира, че е карал и със сто и дваесе по магистралата, обаче с Либито
WJ със 100 по заснежено ако тръгне нанèкъде, ако не омачка тавана, го виждам поне в канафката.
... и не се ебавай с Gadgeta, че си с два цилиндъра и една Вектра от дъртите, с японскио дизел, по-малко, освен, че си на газ !
Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 14-09-20, 13:11.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Ъъъъ, най-вече всичко се решава от това, което се намира между ушите

WH ли имаш в гаража?
Представянето по предвидимост на утъпкан сняг, киша го поставям така (МЛМ)
1. NP(V)242 - Cherokee XJ, KJ
2. NP(V)249 - Grand ZJ
3. NP(V)247 - Grand WJ
Говорим за отворени диференциали или най много LSD в задния мост, като това са чисто механични системи.
П.П. Двата гранда може да са оборудвани с NP 242., но предимно с 4.0 литровия мотор.Последно редактирано от коко келеша; 14-09-20, 15:08.
-
Между ушите има, не съм екстремист😁 Това казвам, че и МБ, което е само задно не ми е бил проблем зимата.
WH е моят Черок, но още не съм го карал на сняг. Пускам лодката на пясък без проблем, но я пускам и с Шкода на предно, просто по-внимателно. Мисля да му взема сега едни BFG ko2 , за това питам как е от към надежност. Иначе проблема се решава с хубави зимни гуми, но ми писна да сменям пролет и есен на две коли.
-
v_0, точно щото и на мен ми писна да сменям всяка година гуми, заложих на качествени всесезонни - Нексен на Турана и Нокиан на Черокито. Та, от десетина години карам само такива гуми, досега никога не съм имал проблем. А не е като да не карам - 30-40 К км годишно, като последната година Туран-а седи повече в гаража(сина го търкаля да не се спече), че Черокито ме кефи
-
-
Малко преекспонирате недостатъците на задвижването на WJ на кал и сняг. Единственото условие е, че трябва малко време за да се свикне с начина на управление на този вид задвижване. Имам предвид куадра драйв 1. Смело мога да твърдя, че точно този джип мога да го въртя на "пета", както си искам на какъвто и да било труден терен. И мога да предвидя почти винаги как ще реагира на каккъвто и да е наклон и накъде ще свлече и да го задържа там където ми трябва.
Точно затова, след като продаох този джип и след изкарана една зима с WK, си купих пак и WJ. Карането на WK с фултайма и ESP на зснежени пътища е доста по-скучно и безинтересно. Липсва ми тръпката.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Коментар
-
Моя (4.7) съм го карал със нови зимни гуми, но без ESP или тракшън един кукдаун в завоя и стълба е твой.
Дрифтовете не са му проблем, на мокро въртеше и 4-те гуми спокойно. Неопитен напорист шофьор може да се ошлепа при първия дъжд.
Аз лично съм се въртял веднъж на така наречения "черен лед" с него, но тогава с каквато и кола да бях, и с каквито и да е гуми резултата щеше да един и същ - като по чудо без каквито и да е щети. Без да се хваля, ако не бях по-опитен шофьор щеше да има омачкани ламарини!
-
Безспорно най-интересно на заснежен път е карането на старо BMW с летни гуми.Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнениеТочно затова, след като продаох този джип и след изкарана една зима с WK, си купих пак и WJ. Карането на WK с фултайма и ESP на зснежени пътища е доста по-скучно и безинтересно. Липсва ми тръпката.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
- 1 like
Коментар
-
Както някой от тук по-рано ме посъветва, обърнах внимание и на WK даже има.един 4.7, който ми хвана окото. Ми не е лош
Дизел или бензин е за предпочитане. Отговора най-вероятно ще е бензин ама все пак да попитам
.
Коментар
-
Такива въпроси водят до затваряне на съответната тема
(След почистване на псувните и ругатните от модератор)
Чети в раздел Jeep или поне само преброй оплакванията от 3,0 дизела на великия "мРецедес" и гениалната му кОтия (оти се окОтва често) 5G-tronic, с които дизеловите WK са оборудвани, после преброй (ако намериш) оплакванията от тъпия американски боклук 4,7 и скапаната архаична крайслерова 545RFE кУтия.
От мен - толкова
-
Аз като отворих обявите, повечето дизелови си стоят от както аз търсих пролетта. Дори пишат : най-здравия МБ мотор 😁😁
4,7 има един син, но много надървена цената. Като сложиш едни 3-4 к допълнително и чак се чудя дали да не продавам и аз 😆😆
-
-
Преди години като живеех във Финландия , една зима подраних със смняната на летните гуми . Наваля един ден доста сняг и колата беше на паркинга .
Хората го бяха почистели но не до асфалт . Тръгнах но дали изминах 20-30 метра и колата спря , автомобила беше с предно . Та с летни гуми на сняг не препоръчвам...Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Не е препоръчително но в много случаи е възможно, докато при кола със задно превъртането на гуми води до плъзгане по напречния наклон на пътя и в най-добрия случай пътуваш напред с вратите настрани. При някои модели с LSD диференциали може положението да е една идея по-розово, но като цяло с летни и задно е трудна работа.
-
-
Ясно, това е добре.
Значи какво по-конкретно те интересува, което да е "по" в тях ?
... и съдейки по въпроса ти от #101, мисля че П4 бензин е по-добрата оферта, като визирам едно 3.8 което се продава във Форума.
Преди около 3г търсихме такова за приятел, но си държаха цена.
Мисля че ако успееш да наместиш бюджета и да грабнеш едно такова, ще се отвозиш с кеф.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Да не е това?
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B3%D0%B0%D0%B7
-
Това е Черок, а аз имах предвид П4 3.8
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар