Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    По въпроса с Аудито, мога само да ви кажа, че никога съм нямал проблеми. Колата беше перфектна.
    Относно Гранда, незнам за Принса не съм запознат, като погледна колата, ще пиша за впечатления.

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Ако "Аудито" е било quattro, ще бъдеш много, ама много разочарован от пътното поведение на "Гранд Черокито"

  • #77
    Куатро са ми били всички Аудита. Защо ще съм разочарован? Обоснови се докато не съм го купил още

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Щото е основно на задно и малко грубо включва предното, чак след като почне да боксува задния мост. На теория има и една друга раздатка, която е с диференциал, има и режим само задно и пр, ама с този мотор лично аз не съм виждал такава даже на снимка.
      Следващото Гранд Чероки WK/WH, вече си е с диференциал и постоянно 4х4, има и още по-силен мотор освен 4,7...

    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      Идея си нямаш какво ще си купиш!
      Казвам го от личен опит.

    • v_0
      v_0 коментира
      Редактиране на коментар
      То и 4.7 след Ауди няма да ти се стори много бърз. Моторът звучи хубаво, набира добре до 100, но после е мъка. Все пак е джип, не голямо комби.

  • #78
    Сега започнах да се разобеждавам....някой друг?

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      На бавни обаче включва твърдо предния мост, за извън пътя ще е ОК.
      Просто на бързи и хлъзгав път, иска малко привикване.

      ПП: Чувал съм също, че ако много се ползва за гонки по светофарите, или нещо подобно, чупели раздатката.
      Последно редактирано от cecoa1; 13-09-20, 15:55.

  • #79
    Ако исках да се гоня с някой, нямаше да се разделям с Аудито. Много четох и навсякъде из темите е написано, че задвижването е в голям % задно, но има и % отпред. Процентите може да не са като при Ауди но и в никакъв случай не е 100% само задно. Може би нещо от сорта на 30%-70% предно задно.

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Това с "гоненето" може да го обсъдите с Гагич, и то преди да е монтирал митануву гагзуву на HEMIту.

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Сам ще се убедиш.

  • #80
    И колко наколко % е предно задно? Никой не казва истината по този въпрос

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      100% задно. Предното го включва(доста бързо все пак) с героторна помпа - http://jeep.avtograd.ru/lockers/dana/gerodisk.htm (Да не стане грешка - дадени са диференциали в мостовете, а в раздатката е без, дадено е на последната картинка).
      От тук, твоята е втората - NV247.
      http://jeep.avtograd.ru/grand_cherokee/wj/xfer.htm
      Последно редактирано от cecoa1; 13-09-20, 17:37.

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Гледай тоя клип много внимателно - https://youtu.be/WDqAKfFewYg
      Той тества преди всичко самоблокирането в мостовете, но на много места се вижда минималното забавяне при включване на предния мост. В последния тест на края на клипа, е може би най-ясно видимо - задните две колела са на пътя, а предните две вдигнати на трупчета - джипът тръгва без проблем, и пада от трупчета, като това става още преди въобще да тръгне да се върти някое предно колело. Точно както би станало с кола само на задно.

  • #81
    Събирай кинти за следващия модел или търси друга марка.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • Mais
      Mais коментира
      Редактиране на коментар
      След аудитата ще остане мнооого разочарован от дървеният(пластмасов ) интериор на следващия модел.

  • #82
    Доста прочетох и навсякъде пише, че не е 100% задно ама клипа друго показва
    Относно следващия модел, кой е фул тайм, коя модификация имам предвид?

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Всичките от следващия модел са фултайм с диференциал. Без SRT, там е друго.
      48/52 е дифа, и има ELSD блокаж. При някои и в мостовете има такива блокажи, блокират при нужда до 100%.

  • #83
    Защото гледам има разни и само задно глупава работа. Иначе за WJ не мисля, че е чак толкова зле, доста клипчета изгледах и не се представя лошо.

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Кое му е глупавото?

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Виж последния коментар под клипа в тубата, от линка, пуснат от Цецо:

      Harris Axer
      7 months ago
      The Varilok was the grand-daddy of the electronic locker that we find in modern GCs (WK, WK2 etc) and it was intended to work in very much the same way (i.e. without any driver input whatsoever). It did a great job as a locker but even though it was marketed by SPICER as service-free, its demise was due to many reasons (patent violation, mechanical deterioration, consumer reception to name a few). Once the e-diff took over none looked back. That, unfortunately, left us WJ owners with an unserviceable diff which CAN and absolutely WILL deteriorate over-time. I know of examples that still going strong 18 years after they rolled off the factory and others that have died before they ever got the chance to blow their 10-year birthday candles. Depending on the oil and FM used (or not), the type of off roading done, the kind of tyres ran, the lift etc. Based on the above, I would say that the QD mkI and the Varilok in particular didn't suck when new, but effectively was unsupported by the parent company. As a solution, I would not recommend a truetrac style of LSD for off-roading as the technology was developed for very much on-road (if not racetrack) use which means that it was never designed to operate with wheels off the ground; you can drive around this with clever footwork technique, but it is a half-measure. Selectable lockers are a solution closer to the original but come at a cost and definitely rob the vehicle off its original drive characteristic (which is to demand very little from the driver to tackle very technical terrain).

      Системата е добре замислена, но е останала без поддръжка от производителя. След 18-20 години употреба, фрикционните дискове в диференциалите и в раздатката сдават багажа. Има хипотетично възможност да се подменят, но в този форум, след много умуване, всеки с подобен проблем просто намери работеща раздатка от морга и на практика нямаме тука участник с ремонтирана раздатка или с ремонтирани самоблокиращи диференциали.

  • #84
    Кольо коментира
    Днес, 19:30
    Кое му е глупавото?
    От гледна точна на гъзарите пред кафенето - не е глупаво. Иначе си е пълна пошлост. Както пишеше в някакъв руски сайт: "Купувате си много по-харчеща кола с много по-лошо пътно (дори и извънпътно) поведение от обикновен автомобил".
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      По-глупаво според мен е да се разчита, че колата си знае какво и кога, и няма нужда да имаш умения в карането.
      То малко останаха младите шофьори които могат да карат коли само на заден мост. Ако стане малко хлъзгаво и ще се пребият.
      Това е глупавото според мен, а не задното задвижване в режими в които няма никаква нужда от другия мост.

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Това няма отношение към избора на джип. Джип 4х2 само със задно предаване си е... глупаво. По-добре в такъв случай нещо Жигулка, мОсквич, ЗАЗ

  • #85
    Никой не казва, че е глупост задното предаване. Казваме само, че е глупост джип излязъл от завода да е само със задно...все пак е джип а не лека кола.
    Относно Гранда все още не мисля, че системите му са лоши.

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Оооо, бях забравил, че има и такива неща в американските производители-всичкото му джип, само задвижването като на москвич. Заради пестенето на някакви смешни пари.
      Вярно, че ги имаше такива.
      Извинявам се. Наистина е глупост да няма никакъв начин за задвижване и на другия мост.

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Коле , много от съвременните Жипове в бедния клас на оборудване са така 4х2 . Те и толкова са жипове , ама тва е друга тема...

  • #86
    Първоначално публикуван от Dynkata Преглед на мнение
    Никой не казва, че е глупост задното предаване. Казваме само, че е глупост джип излязъл от завода да е само със задно...все пак е джип а не лека кола.
    Относно Гранда все още не мисля, че системите му са лоши.
    Не са лоши... за проходимост. За сигурност при шосейно каране има "Субару" и "Ауди" (е, и "Бентли", и "Бугатти", ама те явно са калпави - не ги карат много-много, както знаем)...
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #87
      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

      Не са лоши... за проходимост. За сигурност при шосейно каране има "Субару" и "Ауди" (е, и "Бентли", и "Бугатти", ама те явно са калпави - не ги карат много-много, както знаем)...
      Точно птносно сигурноста пък, като човек сменил доста Аудита мога само да кажа, че е много надценено това куатро. Подвеждало ме е неведнъж.

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Дали не те е подвеждало защото разчиташ, че няма да те подведе, и караш все едно си на разходка в парка, а всъщност шпориш с 200?
        Тези системи са направени за да помагат, а не да карат колата вместо шофьора. На първо място трябва да се кара умно. а ако нещо се сговни-тогава системата ще помогне. Но не може да се разчита, че само тя ще направи колата супер стабилна и ще върви като по релси.

      • v_0
        v_0 коментира
        Редактиране на коментар
        Зависи и от гумите също. Същото важи и за джипа. Аз за това още не мога да избера универсални гуми за моя

    • #88
      С 200 не съм си позволявал а ме е подвеждало и със 60. Казвам истината, който иска да вярва, който неиска..нека да пробва.
      Да попитам за Диско 3 и Рендж Ровър 3. Бензиновите версии.
      Въобще избора се свежда отново до П4, Гранд ВЖ 4.7, евентуално и последните две, за които се сетих преди малко и попитах Диско 3 и Рейндж Ровър 3.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Съгласен съм за куатрото. Трябва човек да му е свикнал като автомобилен състезател, за да не го изненада неприятно понякога. И на мен ми се е случвало, но с още по-ниска скорост.

    • #89
      Първоначално публикуван от Dynkata Преглед на мнение
      .......
      Да попитам за Диско 3 и Рендж Ровър 3. Бензиновите версии.
      .........
      От трън та на глог
      Тези английските джентълмени са добри от магазина до към 100000 км - после почваш да си банка без спир и скубене на косите......
      А имат толкоз много системи и системченца че всеки ден има какво различно да се скапва.

      Джипчето от последните страници е цветя и рози спрямо тях.
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #90
        Значи избираме между П4 дизел и Гранд WJ бензин

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

        Зареждам...
        X