Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Труден избор: TLC 95 / Patrol Y60 / Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • @nissan_gr

    Аз също се насочвам към Y61, мaкар читавите да отиват над бюджета ми.
    За пореден път изглежда ще го разширя...


    Първоначално публикуван от til Преглед на мнение
    Само една корекция! Опционално, серийно и незнам си какво още, факт е че повечето фейсови джипове нямат блокаж на раздатката. Това за което говориш ти е нещо съвсем друго, което не си разбрал. Повечето дискавърита преди фейса имат блокаж на раздатката, който не е изведен с лост(но самата раздатка си го има) и се прави с шпилка най-бързо и най-добре според мен. Докато фейсовите дискота нямат въпросния пин на раздатката и там се налага или смяна на раздатката или смяна на карантия в раздатката. За ръжда при диско 2 гледай по рамата. Най-напред тръгва от вътрешната страна на рамата под багажника. С отверка пробваш да разчоплиш рога по заварката отвън, има ли там значи рамата е тръгнала да гние отвътре.
    Колега, моля те не подвеждай останалите четящи форума.
    Дискавъри 2, фейслифт, както вече казах по-горе има заключване на централния диференциал, но само последно произведените - от 2004г. (връщат го.)
    Въпросния "пин" си е там, но само когато се поръча с опция идва и с такъв лост. Серийно лоста не е за всички пазари, пина си е там.

    Прилагам ти една обява към такъв в България: link

    А ако просто имаш Discovery 2 LCI, произведено 2004, Retrofit комплект може да се закупи от тук

    island4x4

    Както и от тук: ashcroft

    Прилагам ти и един видео материал, където също може да видиш Discovery 2 LCI с възможност за заключване на диференциала: youtube

    Поздрави!

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
      Дискавъри 2, фейслифт, както вече казах по-горе има заключване на централния диференциал, но само последно произведените - от 2004г. (връщат го.)
      Въпросния "пин" си е там, но само когато се поръча с опция идва и с такъв лост. Серийно лоста не е за всички пазари, пина си е там.

      Прилагам ти една обява към такъв в България: link

      А ако просто имаш Discovery 2 LCI, произведено 2004, Retrofit комплект може да се закупи от тук

      island4x4

      Както и от тук: ashcroft

      Прилагам ти и един видео материал, където също може да видиш Discovery 2 LCI с възможност за заключване на диференциала: youtube

      Поздрави!
      Всъщност донякъде си прав, защото информацията и в нета е доста противоречива, обаче също така не си прав. Повече право има til.
      И аз съм се интересувал от Диско 2 и то да кажем явно доста преди теб (макар, че не съм си купил). Произведените през '99 и'00, както и тези от началото на '01-ва блокажа си го има и ти трябва кит-а, който трябва да монтираш. След това го спират до средата на 2003-та, когато решават пак да го сложат. Тогава обаче или слагат диф с блокаж или диф без блокаж, за който и да си купиш кит-а горе все е тая. Това всичко за ръчните кутии.
      Относно автоматите - там имат и блокажа е с виско-муфа.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Untitled.jpg Прегледи:0 Размер:122.3 КБ ID:6549497
      Последно редактирано от royce; 18-01-20, 16:06.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от royce Преглед на мнение
        ....
        Относно автоматите - там имат и блокажа е с виско-муфа.

        .......
        Е това пък категорично не е вярно.
        Всички Дискавъри 2 са с еднаква раздатка съответно с блокаж или без.
        Виско муфа има в Рейндж Ровър
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение

          Е това пък категорично не е вярно.
          Всички Дискавъри 2 са с еднаква раздатка съответно с блокаж или без.
          Виско муфа има в Рейндж Ровър
          Значи моя грешка. Явно съм се подвел по тоя тип:



          Ако не тръгне откъдето трябва пуснете от 05:20.

          Коментар


          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Сигурно е някакъв ъпгрейд

            Сменя се РК с такава от Рейндж с ЛСД (и твърд) блокаж и се добавят блокажи на мостовете

          • royce
            royce коментира
            Редактиране на коментар
            Нямам идея дали е така.
            Обясняваше, че били в някакъв Land Rover proving ground в ЮАР за представяне пред пресата на ЛР2

        • Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
          @nissan_gr

          Аз също се насочвам към Y61, мaкар читавите да отиват над бюджета ми.
          За пореден път изглежда ще го разширя...
          Това с бюджета се случва

          Зависи колко те влече към такова занимание. За мене Патрол Y61 e оптимум между цена, комфорт, здравина, проходимост, възможност за возене на багаж и хора, възможност да се спи вътре и т.н. Както и доста добрa платформа за надграждане. Но за мен това се превърнало в едно от основните хобита от години и съответните разходи ми се виждат оправдани. Ако избереш хубав Патрол и си го направиш по твой вкус и с всички необходими обслужвания, но после се окаже че не твоето хоби, трудно ще си върнеш парите при евентуална продажба.

          Ако още не си убеден, че е твойто нещо (занимание, хоби), може би е удачно да се насочиш към по-евтин вариант като платформа. Мисля, че спомена някъде, че Терано 2 не твоето, но всъщност покрива доста от критериите, удобен, достатъчно здрав, достатъчно голям, когато е дълга база, достатъчно проходим в повечето случаи и доста по-евтин за първоначално придобиване. Не съм имал такава кола, но имам приятел с такава и сме ходили заедно на разходки и съм се возил в града - за мен е доста ОК. В класа на Тойота 90/95 е, но в някой отношения е по-смислен вариант. Например цена. Тази Тойота ценово е в класа на Патрола, а иначе не е.

          От друга страна Патролът няма нужда от първоначални доработки, за да влезе спокойно в гората, така че пак става за проба без допълнителни инвестиции. И носи най-големи гуми от всички изброени до тук в темата коли без абсолютно никакви допълнителни намеси.

          Това е друг съвет от моя страна - не се хвърляй на "наджипване", както му казват тука, още отначало. Може за тебе да няма нужда. Тия коли са мислени и правени още от завода за такива цели. Способни са на неща, които, ако човек не е виждал, дори не си представя. А всяка такава доработка има и недостатъци и нямам предвид само цената. После сам ще се ориентираш кое ще ти върши работа.

          Пак да кажа, че не се опитвам нещо да натрапвам, само давам поглед върху нещата от различни ъгли, за които човек може да не се сети в началото. Вариантите са много, акълите още повече, опитвам се на базата на опита си и на реални аргументи и изводи да дам съвет. Дано да съм полезен
          Последно редактирано от nissan_gr; 20-01-20, 12:53.

          Коментар


          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            По черен път ще мине с всичко.
            С едното ще е като пребит, с другото няма да е разбрал че е офройд.
            То и няма как на път, макар и черен да е извън пътя, но хайде това са подробности.

            Лошото е че между "Абе и това става" и "това за тук е мислено" разликата в цената е х20

          • nissan_gr
            nissan_gr коментира
            Редактиране на коментар
            Е, чак по 20 е по-краен вариант Понякога даже има инверсии, които човек може да си спести

            Но със сигурност разликата между "абе и това става" и "това за тук е мислено" се усеща точно както си описал

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            х10 е ако знаеш какво правиш.
            х20 става докато се научиш, това ако не стане х30



        • Голям зор да го сложа тоя палец в коментара, не можах.

          Коментар


          • nissan_gr
            nissan_gr коментира
            Редактиране на коментар
            И при мен не стана нещо. Ще му хвана цаката сигурно

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Щото е encouragement

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Те го те

        • По традия - както обещах, че ще правя, ъпдейтвам темата.
          Този път не с разочарования от поредния оглед а с широка усмивка от новата придобивка!

          Петък станах горд собственик на Toyota Land Cruiser 100 4.2TD, автоматик.
          Автомобила е оборудван с всичко което търсех плюс централен и заден блокаж, както и тракшън контрол ATRAC.

          След нотариуса директно се отправихме към Диана, където го обухме в новички BFG AT KO2 /33"/, и отидох да направя реглаж в един сервиз който приятел ми бе препоръчал като добър за тази цел.
          Оказа се, че освен професионализъма който показаха по време на реглажа и чудесното отношение към, момчетата се оказаха и доста запознати с тези машини, и членове на форума.
          Споменавам ги тук, като нека не се приема за реклама, а като наистина добро впечатление от напълно случаен клиент - Експрес 2, ж.к. Дружба /vladi333/
          Момчетата огледаха автомобила и дори се оказа, че някога автомобила е бил поддържан при тях, което много ме изкефи!

          Та...това беше в петък.
          От тогава до сега вече изминахме щастливи 850км през уикенда без никакви проблеми!
          Покорихме Троянския проход - Беклемето, разходихме се и в съседния - Шипково Рибарица, успяхме да се качим и до Острец - гр. Априлци. Посетихме и Националния парк Централен Балкан в района на с. Черни Осъм... Страхотна емоция за всички насред 60-100см. сняг. Усмивките не слязоха от лицата ни нито за миг! Направихме и тест по асфал, посока Плевенската Панорама където успях да засека разход пълно-пълно при 90км./ч темпомат. Поредната изненада - разход малко под 10л./100км. на една и съща колонка.

          AHC окачването вози като коприна, както по пътя така и извън него. Абсолютно несравнимо с нито един от автомобилите които сме имали в семейството!

          Доволен съм от покупката и продължавам с пълни сили напред към доработките, като навярно ще отворя нова тема, за да не спамя тук.

          Благодаря на всички които се включиха до момента в тази и ми дадоха не малко насоки, оказаха помощ при огледи и бяха с мен през целия период на "Какъв джип да си купя?"
          За пореден път доказах на себе си, че колкото пъти тръгна да купувам нещо, бюджета с който стартирам е няколко пъти по-малък от този с който завършвам, но това е цената на усмивките...и място за съжаление тук няма!

          Прилагам една снимка на Ланди:



          Коментар


          • Честито Колега, много емоции и приключения с прекрасната машинка. А това за бюджета е така, тръгваш с едни намерения, но като видиш по-хубавото, бъркаш по-надълбоко , а с тунинга и оборудването съвсем, предстои ти, та ще видиш и там чуденето !
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • Честито! Много добър избор!В  Желая милиони безаварийни километри и кал до уши

              НеВ В  се намесвах да споменаВ  80ки и 100В  , заради обявения бюджет ,ноВ те са най-подходящитеВ  по изброеното отВ  теб. Следи форума. В разделаВ  на тойотите има и прясна и изчерпателна тема с 100.
              В 
              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

              Коментар


              • И от мен честитутка.
                Много добра машина, поздравления за избора. И е с правилния двигател.
                Само разхода малко, амаааа кеф цена няма
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • Отличен избор! Ще надмине очакванията ти.

                  Да те слушка и да ти носи само радост!

                  Честито!
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • Много добра кола, със здраве и кеф да си я караш!
                    Животът е харизан кон според мен...

                    Теди

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      И от мен честитутка.
                      Много добра машина, поздравления за избора. И е с правилния двигател.
                      Само разхода малко, амаааа кеф цена няма
                      Разхода ИЗОБЩО не е "малко така", а е съизмерим с таралясници всевъзможни, а това , което дава е мнооооого повече...,но на съответната цена !
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Е, карал съм известно време такава мечка, та знам какъв е разхода.
                        А, че машината дава много-няма спор. Един от най-добрите джипове правени някога, поне според мен.

                        Като порастна и аз ще си купя такава

                      • MoridinBG
                        MoridinBG коментира
                        Редактиране на коментар
                        15 лято/17 зима в града, 13 извън града с круиз на 120, около 25 на бавни в гората. Това на точно 20000 км практически само пълно-пълно, около 1000 в гората - https://www.spritmonitor.de/en/detail/1014823.html

                    • Честито, колега! Със здраве и хиляди интересни километри!

                      Коментар


                      • Честито! Страхотна машина! Много се радвам, че има още кой да си взима толкова скъпа кола и да я ползва по предназначение. Ще останеш много приятно изненадан. Имам доста подробна тема по сравнително цялостно рефрешване на почти всичко, което минава за консуматив в тази кола - семеринги, тампони, уплътнения и т.н. Пиши, ако имаш въпроси.

                        Поддържай си AHC-то. Никога няма да постигнеш неговата возия навсякъде с каквито и да е афтърмаркет окачвания! Хидравлика, която е безкрайно здрава и няма много общо с въздушните окачвания, дори и на 120ката. Непременно си провери наляганията на системата.
                        Диагностиката не е ODB2, а Тойотското M-OBD. Чете се с оригиналния софтуер за Windows с китайски кабел от алиекспрес за $25, а може да се прочетат и просто грешки с Android и ELM четец. Непременно си вземи кабела, с него може да правиш много повече.

                        Успех и ще се радвам да покараме!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                        Зареждам...
                        X