Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Труден избор: TLC 95 / Patrol Y60 / Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Вкарахте го в дълбоки калища човека След още някоя страница ще му стане ясно, че за да има джип за калта трябва да има и гараж тип малко сервизче+цо
    Купи си някой лендкрузър около 2000г и не се занимавай с филми, тъщата няма да те остави да затънеш. Тука тея момци ако ги слушаш в такива калища може да киснеш, че ти бедна фантазията

    Коментар


    • #92
      Айде налазвай тоя докато не са го отнесли https://m.facebook.com/groups/132572...35175443205983

      Коментар


      • #93
        Първоначално публикуван от til Преглед на мнение
        Вкарахте го в дълбоки калища човека След още някоя страница ще му стане ясно, че за да има джип за калта трябва да има и гараж тип малко сервизче+цо ...
        Ей, един да каже най-важното (според мен)! Няколко пъти се пробвах из калищата, верно е много яко, ама после е мъка ако търчиш по майстори да ти оправят разсипията. Вече узрях за сервиз, елементарен, ама собствен. Изобщо не е страшно да бъзикаш по неща, дето и класическите сервизи връщат. Дори понякога е кеф да им натриеш навирените носленца.

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Уаз ли си купи

        • ikirov
          ikirov коментира
          Редактиране на коментар
          Не, не е УАЗ. Карал съм руска машина някога. Верно не е за всеки. В момента съм се кротнал и гледам да не се обаждам по калните теми, щото не ми стиска бюджетът. Кеф голям, ама после е мъка по майстори и майсторчета. От дъжд на вятър се пускам по офроуд маршрути, ама леки. Докато не си направим сервиза с аверчето - тънък ми е джоба за тия кефове.
          Ако знаеш някакъв цяр за офроуд - споделяй моля. Всичките си хобита - успях да ги зарежа, само туй не мога.

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Споко, има ли парà, няма отърване.

      • #94
        Измина доста време от последния ми пост, както и не малко огледи.
        Дообиколих красивата ни родина, посетих места на които не съм бил преди, както и такива, които не бях посещавал през зимата...не било лошо човек да реши да си купува стар джип!

        Съобразно това което видях, мисля мога спокойно да отпиша Патролите от моя списък, колкото и да ми се искаше да си купя такъв.
        Последния който гледах беше на цена над първоначално предвидения бюджет - 16 500лв. и не ставаше (поне за мен). За собственика беше уникален, макар два дни по-рано да гледах друг, също уникален.
        Гледах и този който е пуснат малко по-нагоре с линк от Фейсбук, но той вътре е в покъртителен вид. Салон - няма. Снимките на окачването са от когато то е монтирано - 2016г., та сега отдолу не изглежда по същия начин.

        Дадох втори шанс на уж отписаното Дискавъри.
        Приятел ме "просветли" и насочи към Дискавъри 2 ТД5, 2004г. с опция за заключване на централния диференциал.
        Естествено, такъв в България няма. Има 1 който е в автокъща, но аз от такова място кола отказвам да си купя.
        Пробвах друг който също е 2004г., и уж може да му се пригоди такава екстра, но той пък е ръчка, а доколкото разбрах е хубаво да е автоматик.
        Съединителите са им слабо място, много твърди, а и лично аз предпочитам да е автоматик - по-добра проходимост и доста по-удобно за шофиране.

        ТЛК95 не са изцяло отписани, но до момента каквото има на пазара (до 15 000лв.) не става.

        Това е от мен, продължавам!
        Мерака става все по-голям!!!

        Коментар


        • rusev
          rusev коментира
          Редактиране на коментар
          Колега, явно ще трябва да вдигаш бюджета. Много си манаджия.

        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Такова е положението. То обикновен автомобил в прилично състояние се намират трудно, какво говори за джип.

          Аз моето Терано го търсих 6 месеца, огледах над 30 джипки в радиус 250 км от мен. Гледах от най-евтините до най-скъпите. И от салони, и от части лица. Няма и няма. Накрая взех едно от джамбазин в Дупница, дето лично дупничанин ми е казвал, да не взимам кола от там. На цена по-ниска от средната. Обаче случих на бройка и вече две години ме радва.

          Въоръжи се с търпение, дебни за нови обяви всеки ден. Хубавите джипки изчезват буквално за ден-два. Пари за капаро в джоба. Сервиз е силно желателен. Не пропускай обяви от джамбази и не разчитай, че като е карана тук, ще е по-добра. Има цървули, дето не могат да купят 4 еднакви гуми, но се напъват да карат Жипка.

          И умната, че парите се дават един път. Успех!

      • #95
        Колко автоматика е по проходим е много спорно. Всъщност, освен в някои частни случаи, е точно обратното.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #96
          Кооолко по-удобно е с автоматик...

          Коментар


          • #97
            Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
            да е автоматик - по-добра проходимост
            Това просто не е вярно. Нищо по-проходимо няма заради това, че джипа бил автомат, даже по-скоро е обратното.
            Единственото предимство на автомата при офроуда е, че не може да хвърлиш съединител, другото са само минуси.
            Виж, за кола-автомата е супер, там повечето са предимства.

            Обаче за твоя тип офроуд дето се каниш да го правиш-няма никакво значение с автомат ли си или с ръчка.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Скоростите на джатко не са върха на сладоледа.
              Това само за протокола.

            • rosen_offroad
              rosen_offroad коментира
              Редактиране на коментар
              Ся и ако разясниш какво е "джатко"

            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              ZF са скоростите на "Диското", ако става дума за автоматик.

          • #98
            Сега попадам на темата.
            Да не кажа имах същата дилема с Патрол60 и Диско 2 в периода 2010-11.....Е, ноември 2011 намерих едно италианско в Сливен за 8 к с течове на масло (което се приема за тест за истинност за ЛР) и досега си е с мен и е най-любимата ми кола (смениха се 4 шосейни междувременно).
            Диско 2 автомат се движи много по-леко от Патрола. След като се свикне с британския инженерен стил се ремонтира лесно, а и и ма много вече писано по форумите за поддръжка. Частите от острова са супер изгодни. Възножностите за надграждане са неограничени.
            Колегите са прави, че ако се влиза в гората и го ползваш често оффроуд ще ти се налага да правиш дребни или дразнещи нещица които по сервизите не им се занимава и е добре да си имаш мини работилница/гаражче...
            Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
            LZ2РSD

            Коментар


            • #99
              Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
              Съобразно това което видях, мисля мога спокойно да отпиша Патролите от моя списък, колкото и да ми се искаше да си купя такъв.
              Последния който гледах беше на цена над първоначално предвидения бюджет - 16 500лв. и не ставаше (поне за мен). За собственика беше уникален, макар два дни по-рано да гледах друг, също уникален.
              Гледах и този който е пуснат малко по-нагоре с линк от Фейсбук, но той вътре е в покъртителен вид. Салон - няма. Снимките на окачването са от когато то е монтирано - 2016г., та сега отдолу не изглежда по същия начин.

              Дадох втори шанс на уж отписаното Дискавъри.
              Приятел ме "просветли" и насочи към Дискавъри 2 ТД5, 2004г. с опция за заключване на централния диференциал.
              Естествено, такъв в България няма. Има 1 който е в автокъща, но аз от такова място кола отказвам да си купя.
              Пробвах друг който също е 2004г., и уж може да му се пригоди такава екстра, но той пък е ръчка, а доколкото разбрах е хубаво да е автоматик.
              Съединителите са им слабо място, много твърди, а и лично аз предпочитам да е автоматик - по-добра проходимост и доста по-удобно за шофиране.

              ТЛК95 не са изцяло отписани, но до момента каквото има на пазара (до 15 000лв.) не става.

              Това е от мен, продължавам!
              Мерака става все по-голям!!!
              Колега, частта с автокъщите не знам дали е толкова страшна. Имай предвид, че много от българските собственици не са кой знае колко по-имотни от италианците, по-съвестни - евентуално, ама... нали. Някой май го писа по-горе. Eдин от основните проблеми на тия коли- "много е здрава, поддръжка не й трябва, само нафта сипвам". И още повече от "грамотни" майстори. У нас тоя тип коли страдат най-вече от тия два проблема. Според мен разгледай и по автокъщите.

              За Патрола най важно е да няма ръжди по купето и изгнило по шасито. Повърхностната ръжда по шасито не е нищо кой знае какво. Най-добре вземи с тебе някой, който да има идея от тях или закарай колата при него, ако е в сервиз. Да може да ти каже дали става и горе-долу колко още пари са необходими, за да стане готов конкретния екземпляр за спокойно каране. Без никакви кусури трудно, но в доста приемливо състояние още излизат. Общо взето на тия коли по- им личи, не е като да купуваш X5 или ML на 5 години.

              Тойота 90/95 ще страда от същите два основни проблема като Патрола - сиромах или "тарикат" стопанин и "грамотни" майстори. Дори от човек да я взимаш, едва ли е първи собственик.

              Относно по-добрата проходимост на автоматика, Кольо, дето е писал по-горе, не е някой аджамия, та имай предвид и неговото мнение Какво ти харесва е отделен въпрос и не е за пренебрегване
              Последно редактирано от nissan_gr; 15-01-20, 10:09.

              Коментар


              • nissan_gr
                nissan_gr коментира
                Редактиране на коментар
                Горе както съм го написал излиза, че на Патролите им гният шаситата, а аз не съм виждал такова нещо. Обикновено имат повърхностна ръжда, която не е проблем. Ако пък е зор, подлежи на обработка.

              • turtey
                turtey коментира
                Редактиране на коментар
                Гният, гният. Аз съм виждал достатъчно

              • nissan_gr
                nissan_gr коментира
                Редактиране на коментар
                Е тогава поне моите наблюдения показват, че могат да се намерят неизгнили относително лесно

            • Този симпатяга скоро жипка няма да си купи.......

              Коментар


              • Ма и шанса да се псува после ако намери е малък.

                Аз бих предпочел нещо със скорости за тая цел от нещо автомат
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • nissan_gr
                  nissan_gr коментира
                  Редактиране на коментар
                  И при това в америчко

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Такова съм нямал,но съм сигурен,че с 5 минутки търсене ще му намеря части за доработка с които се решава проблема на рьчката,няма как да няма еле за тоя модел,после пей сърце.

                • sonda
                  sonda коментира
                  Редактиране на коментар
                  Здрави са ръчките при 80, заминават синхронизаторите само и се почва с двойно амбриране и междинна газ.

              • Като бивш собственик да дискавъри 2 тд5 ще ти кажа, че приятелят ти те е подвел
                ​​​​. Реално джипа е с добра конструкция, евтин е за подръжка, но не липсват отвратителни проблеми. Страшно много електроника за джип от подобен клас. Болките с тракшън контрола и така известните трима амигоси се появява много често. Отделно има драми с инсталацията на дюзите, която прокарва масло до компютъра. Друг е въпроса, че джипа в стоков вариант е пълен мъртвец, за да го засилиш си трябва едновременно и софтуерна и хардуерна намеса. Та диско тд5 за мен не е типичния дуракоустойчив джип, който не би те предал. Моделите след фейслифта които са ти препоръчали са без заключване на раздатката, реално разчиташ само и единствено на тракшън контрола. Естествено може да се сложи раздатка от такъв преди фейса или от дефендър, но са на цени от около 500-700лв. Ако те интересува нещо за диско 2 питай, ще помогна ако мога.
                Това, че автомата бил по-проходим не е вярно, има по-плавно потегляне и до там. Съединителя комплект с притискателя започва на цени от 150лв. Има комплекти с маховик за около 600лв по спомен... Та само рециклирането на торка на автомата ти е 600 кинта+ масло и ако има и нещо друго за правене...

                Коментар


                • royce
                  royce коментира
                  Редактиране на коментар
                  Бях чел някъде, че блокажа на раздатката го има до 2001-ва, но се сменя лостчето на бавните, за да може да се ползва.

              • Първоначално публикуван от til Преглед на мнение
                Като бивш собственик да дискавъри 2 тд5 ще ти кажа, че приятелят ти те е подвел
                ​​​​. Реално джипа е с добра конструкция, евтин е за подръжка, но не липсват отвратителни проблеми. Страшно много електроника за джип от подобен клас. Болките с тракшън контрола и така известните трима амигоси се появява много често. Отделно има драми с инсталацията на дюзите, която прокарва масло до компютъра. Друг е въпроса, че джипа в стоков вариант е пълен мъртвец, за да го засилиш си трябва едновременно и софтуерна и хардуерна намеса. Та диско тд5 за мен не е типичния дуракоустойчив джип, който не би те предал. Моделите след фейслифта които са ти препоръчали са без заключване на раздатката, реално разчиташ само и единствено на тракшън контрола. Естествено може да се сложи раздатка от такъв преди фейса или от дефендър, но са на цени от около 500-700лв. Ако те интересува нещо за диско 2 питай, ще помогна ако мога.
                Това, че автомата бил по-проходим не е вярно, има по-плавно потегляне и до там. Съединителя комплект с притискателя започва на цени от 150лв. Има комплекти с маховик за около 600лв по спомен... Та само рециклирането на торка на автомата ти е 600 кинта+ масло и ако има и нещо друго за правене...
                Макар отскоро да се интересувам от тези автомобили, бих си позволил да те поправя.
                Discovery 2 от 2004г. има заключване на раздатката, която се води опция за някои пазари, серия за други. Реално разликата е в лоста, или иначе казано може да се направи plug&play. Има доста информация в интернет, както и готови китове.

                Относно болежките...
                Без да съм пристрастен, кои от изброените нямат?
                Първоначално се насочих към тези модели, имайки предвид всеобщите приказки, че са здрави машини, но...

                Патрол Y60 2.8 - криви глава и гние;
                Патрол Y61 2.8 - криви глава и гние;
                Патрол Y61 3.0 - самоунищожава с и гние;
                ТЛК 95 3.0TD - криви глава;

                На фона на това, Дискавъри поне нямат толкова голям проблем с ръждата, имайки предвид използвания материал почти навсякъде, а проблемите с дизеловия агрегат също не са от толкова фатално естество - предимно електроника.

                Относно вървежа, пак казвам - не ми е никакъв фактор, но тъй като става дума за сравнение, то моето наблюдение е, че Дискавъри с ТD5 определено върви повече от 2.8/3.0 Патролите в които аз имах възможността да се повозя през изминалия месец.

                Първоначално публикуван от Nextlevelnh Преглед на мнение
                Този симпатяга скоро жипка няма да си купи.......
                Симпатягата джипка си има, играчка си търси!
                Последно редактирано от ВАРВАРИН; 17-01-20, 12:37.

                Коментар


                • Чавдар (V93)
                  Чавдар (V93) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Патрулите кривят глави, когато ги карат смотани мърлячи, които икономисват от поддръжка. Щото нали той Патрулът е як и много деяни. При поддържане на охладителната система в изправност няма кривене на глава. Поне според моя 7-годишен опит с каране на Патрол в условия на екстремна експлоатация.

                • Nextlevelnh
                  Nextlevelnh коментира
                  Редактиране на коментар
                  Жипка си нямаш,паркетка си имаш.
                  И от удобен джип да возиш тъщата и кучето, стана играчка. От невежа в оффроуда,започна да поправяш утвърдените в бранша. Не знам какъв ти е случая, обаче малко взе да ми дотяга темата. Късмет с избора!

                • ВАРВАРИН
                  ВАРВАРИН коментира
                  Редактиране на коментар
                  Nextlevelnh, може ли да попитам като ти дотяга, какво изобщо правиш в темата ми? Дойде, изсра се и напусна. После, било ти дотегнало...те това е!

              • Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение

                ...
                Относно болежките...
                Без да съм пристрастен, кои от изброените нямат?
                Първоначално се насочих към тези модели, имайки предвид всеобщите приказки, че са здрави машини, но...

                Патрол Y60 2.8 - криви глава и гние;
                Патрол Y61 2.8 - криви глава и гние;
                Патрол Y61 3.0 - самоунищожава с и гние;
                ТЛК 95 3.0TD - криви глава;

                На фона на това, Дискавъри поне нямат толкова голям проблем с ръждата, имайки предвид използвания материал почти навсякъде, а проблемите с дизеловия агрегат също не са от толкова фатално естество - предимно електроника.

                Относно вървежа, пак казвам - не ми е никакъв фактор, но тъй като става дума за сравнение, то моето наблюдение е, че Дискавъри с ТD5 определено върви повече от 2.8/3.0 Патролите в които аз имах възможността да се повозя през изминалия месец.
                По принцип нито една от изброените няма без болежки.

                Аз бих търсил на първо място нещо, което да е удобно, проходимо и относително здраво, за да ме върне. За Y60 намам дългосрочни наблюдения, но Y61 има подобрения на много места спрямо него, например комфорт, ергономия, място, размер на багажник, скорости, мостове, двигател (например мазането на главата). Доколкото знам, не прави кой знае колко често проблеми с главата, "славата" му е до голяма степен наследена от предишния. Хората ги надуват яко, сменят им турбини и ги сцепват от издевателства и пак не гърмят чак като пуканки. Не знам колко често се проявяват тия проблеми при тях и при какво каране и поддръжка. При нормално каране и нормална поддръжка не знам да е толкова страшно. Карал съм такъв двигател на 380 хиляди (сигурно и повече) и всеки път ме е връщал. Глава не съм правил. Това за 2,8. Вървежа зависи от състоянието явно, защото съм карал и доста невървящи, и доста културно вървящи.

                3.0 вярно е проблемен в някои варианти, но проблемите му са решими относително лесно. Или поне на по-ниска цена от това по-кекава кола да направиш здрава, проходима и комфортна колкото Y61. Ако толкова е страшно, сложи го в сметката отначало и дай да ти го направят още преди да си почнал да го караш. Спарки може да те напътства как се прави, защото наистина разбира. Мисля, че няма да ти откаже съвет. Така от гледна точка на бюджет, едва ли ще намериш по-завършена и по-надеждна кола за описаните цели.

                За гниенето съм съгласен донякъде, но имам една забележка. Не гният чак с такава скорост, че ако го избереш в добро състояние, да има толкова значение. Или изобщо да има значение. Едва ли ще те остави някъде, защото е изгнил изневиделица. По-скоро, ако избереш правилно и го поддържаш, с години няма изобщо да разбереш, че гният.

                За Дискавърито няма какво лошо да кажа, освен, освен, че е доста неудобно по отношение на купе. Не знам колко си едър, но аз не съм гигант и шофьорската врата ми е под мишницата. Много неудобно. Само веднъж съм карал такава кола, но това ме впечатли доста. Другото е, че беше изключително тромава откъм вървене. И то в сравнение с не най-бързия Патрол 2.8 Може просто конкретната кола да е била много изтръпнала, така че не го смятам за реално наблюдение.

                Нека да отбележа - не продавам Патроли. Не си дърпам към мойто, щото нищо друго не знам. Нямам никаква причина да отмъщавам на Дискавъри, Тойота 90 и т.н. Изобщо, никакви облаги не извличам от написаното тука

                Все пак по отношение на комфорт, ергономия, място и здравина от изброените до тук Патрол Y61 няма конкуренция.





                Коментар


                • Само една корекция! Опционално, серийно и незнам си какво още, факт е че повечето фейсови джипове нямат блокаж на раздатката. Това за което говориш ти е нещо съвсем друго, което не си разбрал. Повечето дискавърита преди фейса имат блокаж на раздатката, който не е изведен с лост(но самата раздатка си го има) и се прави с шпилка най-бързо и най-добре според мен. Докато фейсовите дискота нямат въпросния пин на раздатката и там се налага или смяна на раздатката или смяна на карантия в раздатката. За ръжда при диско 2 гледай по рамата. Най-напред тръгва от вътрешната страна на рамата под багажника. С отверка пробваш да разчоплиш рога по заварката отвън, има ли там значи рамата е тръгнала да гние отвътре.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X