Човека подпита за някаква джипка с която да ходи на леки разходки, вие го хвърляте на джипове и суми от по 50 бона
Само състезатели и тука
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Труден избор: TLC 95 / Patrol Y60 / Discovery
Свий
X
-
Е, не е баш за леки разходки, прочети първия пост.
Иска си човека да се заиграва, а можело и да се настърви(той вече е
) в бъдеще.
Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Що не го повозиш на патрула?
ВидЕ се ти у кола
-
"Кола за ежедневието си имам, както и за пътуване.
Тази я искам с цел да мога да натоваря жената, кучетата, тъщата и да тръгнем за някоя хижа, без да се притеснявам, че ще скапя салона, надера боята, бъгне електрониката. Да мога да ида на една готина разходка извън пътя, да си поиграя в някоя кал, гора, голям сняг и т.н.
Далеко съм от оф-роуд състезанията и тежките терени, но доколкото се познавам нищо чудно и до там да стигна като гледам как с интерес се заглеждам по едночасови такива клипчета...та..."
И аз гледам клипчета на космически ракети, но космонавт още не съм станал...
Та за тея изисквания и гранд витара хл с гуми за кал ще му върши работа. Всичкото е до индивидуални предпочетания и изисквания. Не малко случаи има на джипове с 37-ци теглещи се на лебедки, защото не могат да издрапат. Та човешкото око е алчно и няма насищане, но трезвия разум трябва да наделее в един момент. Ако не са му проблем едно 2к годишно за подръжка да скача на крузър дълга база и да не се занимава. Ако търси нещо по-евтино... дискавъри, витара, терано, за целите му всичко друго е изхвърляне.
-
-
Имам опит с нисан и тлц95 (90 е късата).
Нисана е много стар, тромав, ръждив, 2.8тд имат сериозни проблеми с главите, защото са много натоварени термално, турбото обикновено е чао. Съмнявам се да намериш нещо истинско.
ТЛЦ95 (дългата) 3-ка ТД карах няколко години при това яко офроуд. Първия пак ми се падна с заварявана глава
Слабото им е рейката - всяка година ремонт. Иначе машината е супер. Много проходима заради липсата на преден диф и малкия заден. Много добре стъпва и се разтяга. Двигателя е с адекватна мощност за разлика от дългия нисан (аз имах къс и там беше зле). Машината се усеща динамична и се кара с лекота дори в града.
Имам останал един интеркулър и други чарколаци ако се спреш на тлц 9х.
Коментар
-
Честита Нова година на всички!
Вчера бях в Шумен, за да видя 60 Патрол-а който ми остана от обявите в интернет.
С пристигането в Шумен се обадих на Кольо, който няколко пост-а по-назад в темата предложи помощта си когато съм там.
Ще се изразя така както се изказа жена ми - "само бях чувала за такива хора!"
Колегата от първото ало до последното чао се отнесе с мен като приятел с когото се познаваме от години, огледа Патрола обстойно и ми даде невероятни съвети!
Аз не харесах Патрола, но харесах Кольо, така че ходенето ми не беше напразно!
На връщане към София минах през едно малко балканско селце, където отидох, за да погледна един Land Cruiser 95. Прилагам линк към обявата му в интернет: Link
Джипката няма ръжда отдолу, нито подкалниците и моторния отсек. Двигател и АСК работи добре, екстериоса също е добре, гумите са зле.
Въпроса ми е - всички ли 90ки "люлеят" така? С потеглянето направо се стреснах...имах чувството че има луфт между купето и шасито! В семейството имаме Land Cruiser 150 и той не е така, като знам нали, че не са сравними, ама все пак...
В края на деня успях да видя и едно Discovery в София - това не е моята кола - отпада. Вътре изобщо не се чувствах на място, ергономичността зад волана е нулева, нищо не ми идва на място.
Патрол Y60 също отпада. Изглежда такъв какъвто търся и си представям няма да намеря. Вече дори изгубих броя на тези които ходих да оглеждам - София, Дупница, Пловдив, Плевен, Шумен...в рамките на 10 дена!
Насочвам вниманието си към Y61!
Успешна година на всички, ще държа темата с актуална информация и надявам се до края на седмицата снимка на някое возило!
Благодарности още веднъж за отзивчивостта и топлото отношение на колегата Кольо!Последно редактирано от ВАРВАРИН; 03-01-20, 10:33.
- 1 like
Коментар
-
У61 освен че тежи повече при същия мотор има и по кофти геометрия. За излишните кабели и пластмаси не говорим изобщо.
Какво не хареса на у60?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Люлеят толкова, колкото си ги направиш.Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение...всички ли 90ки "люлеят" така?
Въпросната вероятно е била с оригиналното си окачване, на което амортисьорите надали имат нещо общо с това, което са били на излизане от завода. А и още тогава са си повече комфортно ориентирани, отколкото за пътно поведение. Отдавна съм карал последно 90-ка, но не помня да съм забелязал някакво извънредно клатене. По едно време много се бях наострил да купувам, та пробвах 2-3.Последно редактирано от sparkybg; 03-01-20, 12:19.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Не ме карай да се изчервявам деПървоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
Аз не харесах Патрола, но харесах Кольо, така че ходенето ми не беше напразно!
Благодарности още веднъж за отзивчивостта и топлото отношение на колегата Кольо!

.
Не съм направил нищо кой знае какво. Просто нормалните човешки неща, коитовсеки трябва да върши.
А за съветите-надали съм ти казал и 10% от всичко което знам за джиповете. Виж там някой от София да си поговорите и да ти обяснява, ще ти е от полза.
А патрола не беше чак толкова зле, ако имах парите бих го взел за мен, но всеки си знае какво търси.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Според мен, не е лошо автора да погледне и някой пикап, или нещо на базата на пикап. Примерно Тойота 4runner, Паджеро Спорт или дори обикновенно Паджеро 2.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Преди всичко отношението на собственика. Купувайки автомобил втора употреба, човек освен с автомобила се обвързва и със предишния му собственик. В конкретния случай, той е лъжец.Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеУ61 освен че тежи повече при същия мотор има и по кофти геометрия. За излишните кабели и пластмаси не говорим изобщо.
Какво не хареса на у60?
Преди да тръгна зададох следните въпроси:
1. Как е с ръждата? Отговора беше: няма и точка по купето, отдолу има малко по шасито отзад.
2. Какво не/работи по автомобила? Отговора беше: всичко му работи, няма никакви проблеми.
3. Актуални ли са снимките? ...Да, от преди да ти ги пратя по Viber.
Какво се оказа когато пристигнах в Шумен:
1. Купето няма 1 детайл без напълила ръжда, попитах го какво е това разминаване, а той присви рамене и отговори: преди година на 31.12 го взех от бояджия!
2. Задния диф. не заключва, ел. стъкла не всички работят. .... пак присви рамене.
3. Снимките не само не бяха актуални, но и целия автомобил бе посипан в паднали, вече почти изгнили листа от дървото под което бе захврълен.
Да, но можеше да кажеш зает съм (напълно нормално за 9 сутринта в работен ден), а ти се отзова веднага и съдейства! Адмирации!Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
Не ме карай да се изчервявам де

.
Не съм направил нищо кой знае какво. Просто нормалните човешки неща, коитовсеки трябва да върши.
А за съветите-надали съм ти казал и 10% от всичко което знам за джиповете. Виж там някой от София да си поговорите и да ти обяснява, ще ти е от полза.
А патрола не беше чак толкова зле, ако имах парите бих го взел за мен, но всеки си знае какво търси.
Благодаря, но не ме грабват пикапите.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеСпоред мен, не е лошо автора да погледне и някой пикап, или нещо на базата на пикап. Примерно Тойота 4runner, Паджеро Спорт или дори обикновенно Паджеро 2.
Вчера успях да погледна още една 90ка в София, за да сравня с тази от миналия ден и тя не люлееше така. За сметка на това беше зле мазана и правени опити за прикриване на ръждата, която беше почти навсякъде.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Люлеят толкова, колкото си ги направиш.
Въпросната вероятно е била с оригиналното си окачване, на което амортисьорите надали имат нещо общо с това, което са били на излизане от завода. А и още тогава са си повече комфортно ориентирани, отколкото за пътно поведение. Отдавна съм карал последно 90-ка, но не помня да съм забелязал някакво извънредно клатене. По едно време много се бях наострил да купувам, та пробвах 2-3.
Но...обратно на път за вкъщи спрях да видя и една 80ка!
Тук вече бях впечатлен. Концепцията на този джип ми допадна най-много от всички които гледах до този момент, макар и конкретния екземпляр да изисква доста работа по него.
Допадна ми също и като външен и вътрешен габарит, както и като управление. Двигателя е 4.2TD, автоматик.
Салона е кожен и е запазен. Няма счупени/липсващи елеметни от/по таблото и интериора.
Лошото е, че:
Автомобила откакто запали, докато го изгасихме (около 30мин) пушеше постоянно, почти прозрачен бял пушек. Не съм сигурен дали това е повод за притеснение или просто горивото е изгубило свойства, имайки предвид, че не беше палена/карана от година.
Купето няма гнило и дупки, но отдолу е цялата в повърхностна ръжда - не знам дали ръждопреобразувател би решил проблема...
Има липсващи екстериорни елементи, като предна броня, прагове, емблеми, габарит. Счупени стопчета, разкачани подкалничета и т.н.
Всичко по автомобила работи - климатика ѝ си работи, ел. стъклата също, парното.
За съжаление няма нищо платено и тест-драйва беше само на паркинг.
Допълнение: Също странно впечатление ми направи, че е изведен бутон за старт на двигателя и ключа не се използва. Твърди се, че е против кражба.
Прилагам линк и към самия него: Link
Та макар вече да излизам от първоначално заделения бюджет, не е проблем стига да си струва - интересно ми е да чуя вашите мнения за този модел.
Приятен уикенд!Последно редактирано от ВАРВАРИН; 04-01-20, 12:34.
Коментар
-
80-тката е много добър вариант, струва си да погледнеш и още някоя такава, дори и малко над бюджета. Това с оглед, че ако вземеш нещо в бюджета но в лошо състояние , плюс повечкото работа по него, може да се върже същото, ако вземеш нещо по-читаво, директно за малко над бюджета. Само като идея.
Иначе тоя модел е легенда, както и специално тоя мотор 4,2 във всичките му варианти. Но като мостове, особено преден, е по-"нежна" от Патрол.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Ръжда по японски джип да няма е абсурд.
Купето не е важно. Виж шасито - да.
То всичко се прави, но цената, ех цената.
Модела е хубав като цяло. Цената на конкретния е ниска. Пушенето не е от горивото.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Тази 80-ка се продава от повече от 2 години, обявената година на производство не е вярна, това е модел преди фейслифта. Беше регистрирана, не знам защо са я зарязали и не са плащали нищо. Опасно много пари може да са необходими за въвеждане в ред на всичко, което би излязло после. За читав екземпляр от този модел бюджета е минимум х2. Успех !0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
Коментар
-
Щом вече гледаме 80-тки скоро ще стигнем и до десните волани
Поне за бюджета де ако остане.....Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар