Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Труден избор: TLC 95 / Patrol Y60 / Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Цялата тема е за избор на джипка, а никъде не се споменава за Jeep и разните му модели.
    Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 г.
    Kia K5 LPG 2012 г.
    LZ1DED

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от denkov Преглед на мнение
      Цялата тема е за избор на джипка, а никъде не се споменава за Jeep и разните му модели.
      Ок. Ръбато, прави се до 2001 г., с 4.0 бензинов редови шестак, автомат и раздатка NP 242. Тежи около 1500 кила и е с цели мостове . Що е то?
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • royce
        royce коментира
        Редактиране на коментар
        Въпросното се прави се до 1998-ма ... И ако нацели (по-точно намери) с раздатка 242 ще е голям късмет ... че на обяви е само 1 в България.

      • bullet_pk
        bullet_pk коментира
        Редактиране на коментар
        1998, ако не греша, му е последния фейслифт. И всички 4.0 автоматик са с 242 раздатка. За Cherokee XJ говоря

    • #63
      Ако стартираш от 14к за ТЛК 80 с множество може би дребни проблеми, без читави гуми и непипано окачване, най-вероятно ще финишираш на около 30к готова за гората. Съдя от опита си с евтин и лесен за ъпгрейдване и поддръжка самурай, като зная откъде тръгнах и колко е инвестицията досега. Иначе аз като визия съм фен на ТЛК 70 , с правоъгълния фар, но просто не ми се дават толкова много пари само заради мерака, а и си е тежък джип, самурая ми допада повече, но то си е малко сектантско кой какво харесва
      Явор
      yavor.nikolov@gmail.com

      Коментар


      • #64
        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение

        1998, ако не греша, му е последния фейслифт. И всички 4.0 автоматик са с 242 раздатка. За Cherokee XJ говоря
        А, извинявам се. Така да. Моя грешка.
        Аз си мислех и говорех за Гранд Чероки ZJ.

        Коментар


        • #65
          Момчета, Джип имат модел за офройд, но той не е чероки
          Бъдете сериозни.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #66
            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Момчета, Джип имат модел за офройд, но той не е чероки
            И на този модел естественото му състояние е "счупено"
            .
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #67
              Дълъг Вранглер, още много дълго време ще е извън посочения бюджет.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #68
                Здравейте, и аз съм изправен пред същата дилема,но с малко по-ясна идея. Аз лично съм се спрял на Вранглер Jk или JL Rubicon само заради хилядите възможни доработки в последствие. Иначе определено съм за Y61 пред Y60 и TLC 90,само и единствено затова,че няма свестен екземпляр.
                А това от коя страна е геврека ,в калта няма значение.

                Коментар


                • #69
                  Взимаш за 20 и те чакат още 20 да стане,това в долари и то тук,Заеби, задачката е друга
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #70
                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Момчета, Джип имат модел за офройд, но той не е чероки
                    Бъдете сериозни.
                    ...човека иска да води тъщата на хижа-сериозно е
                    Към автора- я си карай 150-та и не се занимавай със 30 годишни изгнили железа за 30 000 лева
                    Cherokee WJ 4.0L- NP242
                    Honda Africa Twin XRV 750

                    Коментар


                    • #71
                      Оказа се, че познат на мой познат имал Patrol Y61 къса база с 2.8TDi, купуван чисто нов от Нисан София през 2000г.
                      Днес бяхме при автомобила, тъй като хората не го карат от над 3 години, потънал е в прахоляци и каза, че е склонен да ми го продаде.

                      Колата външно изглежда страхотно - права, без ръжди по купето, много е изпъната.
                      Салона е също страхотен, запазен в автентичния си вид и няма никакви забележки или интервенции, дори е с оригиналните си стелчици, което много ме изкефи.
                      Сложихме ѝ един акумулатор и запали от раз, при все че не беше палена от 2017г.
                      Мотора работи добре, скорости сменят, заключване и бавни също работят.

                      Обаче...легнах отдолу и отново стария проблем - ръждата...
                      Доста е, макар и повърхностна. Сплуто и дупки - няма. Собственика сподели, че преди 5 години е бил цялостно минат на песъкоструйка превантивно и наръсен/мазан с нещо, но явно не е помогнало...
                      Направи ми впечатление, че ауспуха се поразцепил/поизгнил - странно за дизелов автомобил.
                      А единственото местенце омаслевено беше в шофьорската сферичката на дифа.

                      Другото неприятно е, че автомобила няма нищо платено и няма как да го покарам.
                      Разбрахме се, че ако съм сигурен, че го взимам да му плати нещата и да излезем да се разходим, но в противен случай не - напълно нормално...

                      Та, ще премисля тази нощ, тъй като леко бягам от първоначалната идеята с тази къса база, но пък мисля бройката си струва и утре ще видим как ще се развият нещата!

                      Допълнение:
                      В случай, че реша да го взема, как е най-добре да се процедира с такъв автомобил, който не е каран последните 3 години?
                      Къде ще ме посъветвате да го обслужа в София и с какво най-напред да започна?
                      Повърхностната ръжда да я боря ли или да не се занимавам?
                      Последно редактирано от ВАРВАРИН; 05-01-20, 18:32.

                      Коментар


                      • #72
                        Е тоя ако не го вземеш направо да затварят темата и 100 тояги на голо
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #73
                          Ръждата трябва да се види на живо.
                          Масла, антифриз, преглед на сфери и хъбове, ангренажен и си ти
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #74
                            Ръждата не я игнорирай, но и не и се втелявай много.
                            Има доста писано из форума как се борят с ръждата, потърси.
                            Тя,ч е няма спиране-няма, но можев да се забави значително. А това значи, че ако се грижиш за машината(както каза, че искаш да правиш)-с едно-две пипания по рамата годишно можеш да си мислиш, че нямаш ръжда.
                            Рамите на патролите са доста дебели, и ако я обгрижваш-като нищо ще изкара едни 10 години. Ако не и повече.
                            А ако се вманиачиш-раглобяване до гола рама, пясъкоструй и поцинковане. Разглобяването плаши, но в читав сервиз се разглобява за не повече от два дни, и за толкова се сглобява.
                            Аз даже и без сервиз, пред гаража съм оголвал Франко до кости. Само с помощ от приятели за вдигане на купето.

                            Та имаш варианти за ръждата по рамата, не я мисли.
                            А за джип стоял доста време-смяна на всички течности(и спирачната), преглед на гумените елементи, общ преглед като за всяка една кола, и това е. Естествено-ако има нещо за оправяне-трябва да се оправи.

                            И ГАЗЗЗ...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #75
                              Ако ръждата е само по рамата, хич не му се куми. Рамата е мижаво защитена още от завода и повърхностна ръжда има на втората зима. Ама това са дебели железа, не е като ламарина след 1 година да има дупки.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X