Цялата тема е за избор на джипка, а никъде не се споменава за Jeep и разните му модели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Труден избор: TLC 95 / Patrol Y60 / Discovery
Свий
X
-
Първоначално публикуван от denkov Преглед на мнениеЦялата тема е за избор на джипка, а никъде не се споменава за Jeep и разните му модели.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Ако стартираш от 14к за ТЛК 80 с множество може би дребни проблеми, без читави гуми и непипано окачване, най-вероятно ще финишираш на около 30к готова за гората. Съдя от опита си с евтин и лесен за ъпгрейдване и поддръжка самурай, като зная откъде тръгнах и колко е инвестицията досега. Иначе аз като визия съм фен на ТЛК 70 , с правоъгълния фар, но просто не ми се дават толкова много пари само заради мерака, а и си е тежък джип, самурая ми допада повече, но то си е малко сектантско кой какво харесваЯвор
yavor.nikolov@gmail.com
Коментар
-
Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
1998, ако не греша, му е последния фейслифт. И всички 4.0 автоматик са с 242 раздатка. За Cherokee XJ говоря
Аз си мислех и говорех за Гранд Чероки ZJ.
Коментар
-
Момчета, Джип имат модел за офройд, но той не е чероки
Бъдете сериозни.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеМомчета, Джип имат модел за офройд, но той не е чероки
.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Здравейте, и аз съм изправен пред същата дилема,но с малко по-ясна идея. Аз лично съм се спрял на Вранглер Jk или JL Rubicon само заради хилядите възможни доработки в последствие. Иначе определено съм за Y61 пред Y60 и TLC 90,само и единствено затова,че няма свестен екземпляр.
А това от коя страна е геврека ,в калта няма значение.
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеМомчета, Джип имат модел за офройд, но той не е чероки
Бъдете сериозни.
Към автора- я си карай 150-та и не се занимавай със 30 годишни изгнили железа за 30 000 леваCherokee WJ 4.0L- NP242
Honda Africa Twin XRV 750
Коментар
-
Оказа се, че познат на мой познат имал Patrol Y61 къса база с 2.8TDi, купуван чисто нов от Нисан София през 2000г.
Днес бяхме при автомобила, тъй като хората не го карат от над 3 години, потънал е в прахоляци и каза, че е склонен да ми го продаде.
Колата външно изглежда страхотно - права, без ръжди по купето, много е изпъната.
Салона е също страхотен, запазен в автентичния си вид и няма никакви забележки или интервенции, дори е с оригиналните си стелчици, което много ме изкефи.
Сложихме ѝ един акумулатор и запали от раз, при все че не беше палена от 2017г.
Мотора работи добре, скорости сменят, заключване и бавни също работят.
Обаче...легнах отдолу и отново стария проблем - ръждата...
Доста е, макар и повърхностна. Сплуто и дупки - няма. Собственика сподели, че преди 5 години е бил цялостно минат на песъкоструйка превантивно и наръсен/мазан с нещо, но явно не е помогнало...
Направи ми впечатление, че ауспуха се поразцепил/поизгнил - странно за дизелов автомобил.
А единственото местенце омаслевено беше в шофьорската сферичката на дифа.
Другото неприятно е, че автомобила няма нищо платено и няма как да го покарам.
Разбрахме се, че ако съм сигурен, че го взимам да му плати нещата и да излезем да се разходим, но в противен случай не - напълно нормално...
Та, ще премисля тази нощ, тъй като леко бягам от първоначалната идеята с тази къса база, но пък мисля бройката си струва и утре ще видим как ще се развият нещата!
Допълнение:
В случай, че реша да го взема, как е най-добре да се процедира с такъв автомобил, който не е каран последните 3 години?
Къде ще ме посъветвате да го обслужа в София и с какво най-напред да започна?
Повърхностната ръжда да я боря ли или да не се занимавам?Последно редактирано от ВАРВАРИН; 05-01-20, 18:32.
Коментар
-
Ръждата трябва да се види на живо.
Масла, антифриз, преглед на сфери и хъбове, ангренажен и си тиИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Ръждата не я игнорирай, но и не и се втелявай много.
Има доста писано из форума как се борят с ръждата, потърси.
Тя,ч е няма спиране-няма, но можев да се забави значително. А това значи, че ако се грижиш за машината(както каза, че искаш да правиш)-с едно-две пипания по рамата годишно можеш да си мислиш, че нямаш ръжда.
Рамите на патролите са доста дебели, и ако я обгрижваш-като нищо ще изкара едни 10 години. Ако не и повече.
А ако се вманиачиш-раглобяване до гола рама, пясъкоструй и поцинковане. Разглобяването плаши, но в читав сервиз се разглобява за не повече от два дни, и за толкова се сглобява.
Аз даже и без сервиз, пред гаража съм оголвал Франко до кости. Само с помощ от приятели за вдигане на купето.
Та имаш варианти за ръждата по рамата, не я мисли.
А за джип стоял доста време-смяна на всички течности(и спирачната), преглед на гумените елементи, общ преглед като за всяка една кола, и това е. Естествено-ако има нещо за оправяне-трябва да се оправи.
И ГАЗЗЗ...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Ако ръждата е само по рамата, хич не му се куми. Рамата е мижаво защитена още от завода и повърхностна ръжда има на втората зима. Ама това са дебели железа, не е като ламарина след 1 година да има дупки.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар