Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Труден избор: TLC 95 / Patrol Y60 / Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Благодаря за подкрепата!

    Бихте ли препоръчали сервиз в който биха обслужили джипката? Маслата и антифриза - как-как, но това със сферите и хъбовете къде бих могъл да го свърша?
    Малко ми е чуждо това, имайки предвид че ползвам автомобили от друга марка и техните официални сервизи през последните 10 години.

    Допълнение:
    На дифовете сменя ли се маслото, или да не ги пипам?
    Ако да, то знам че при повечето коли е пипкава работа, тук как е положението и отново същия въпрос - кой би могъл да ги обслужи?
    Последно редактирано от ВАРВАРИН; 05-01-20, 20:23.

    Коментар


    • #77
      Сменяй всички масла. В т.ч. и на диференциалите. Е, предният мост събира бая, ама това е Патрул.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #78
        И в скоростите събира бая, даже масларите на вярват , че е толкова по спесификация !
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #79
          Относно къде да се направи обслужването - Влади Раденков.
          Дела трябват, а не думи.

          Коментар


          • #80
            Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
            ...На дифовете сменя ли се маслото, или да не ги пипам? Ако да, то знам че при повечето коли е пипкава работа...
            При повечето возила, минаващи за джипове до към 2006-2008 е въпрос на отвиване на 2 пробки. По-голямата занимавка е със сферите.

            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              ...и този няма да е!
              Хукнах тази сутрин да го гледам на канал, та чак и с уговорен нотариус.
              Оказа се в доста лоша кондиция - прилагам няколко снимки, качени в imgur

              В двигателя се появи странен шум (чукане/тропане), който в един момент изчезна и започна да пуши смесица между черно и синьо.

              Продължаваме напред!

              Коментар


              • #82
                Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
                ...и този няма да е!
                Хукнах тази сутрин да го гледам на канал, та чак и с уговорен нотариус.
                Оказа се в доста лоша кондиция - прилагам няколко снимки, качени в imgur

                В двигателя се появи странен шум (чукане/тропане), който в един момент изчезна и започна да пуши смесица между черно и синьо.

                Продължаваме напред!
                Какви пари му искат на този ?
                Питам просто за да си сверя часовника .
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #83
                  Рамата се проверява с чук и секач/шило/отвертка. Да си знаеш за другия път.
                  Щото тук нищо което не мога да оправя не виждам.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #84
                    На едната снимка се вижда че и пода на купето е със същите ръжди, които ако за шаси не може и да не са чак отчайващ проблем, за купе са.

                    За тая кола просто са полагани нула грижи отдолу.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • turtey
                      turtey коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да бе. По горе писах че най вероятно ще и старт от скрапа. И ако ламарини може да закърпи всеки байчо (еле па на кола с рама) то за шасито нещата не са точно такива.

                  • #85
                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Рамата се проверява с чук и секач/шило/отвертка.
                    Дали ще разбере колко е здрава рамата не знам, ама може да отнесе някой бой от стопанина на джипа
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #86
                      Колега ВАРВАРИН, да добавя и аз мойте две до пет стотинки по въпроса

                      Преди около 10 - 12 години и аз избирах със същата цел и с доста сходни първоначално набелязани цели Да кажем без Дискавърито, но пък имаше 4runner и Паджеро 2. 4runner с хубав двигател намерих само един, но с проблемни документи и отпадна. Паджеро тогава с неизгнило шаси намерих само едно и го изпуснах. Патрол Y60 ми харесваше най-много още от отдавна, но разни хора ми казваха, че е много голям, което било проблем (оказаха се глупости ). Повечето 60-ки нямаха климатици, а за мен това е проблем. Тогава читави се намираха. Все пак карах и не ми хареса много. Накрая реших, че трябва да се коригира бюджета и тръгнах за Патрол Y61. Още на първия оглед видях разликата меду него и останалите, които бях гледал. Следващия го взех. Бях много щастлив, че съм изпуснал Паджерото и 4runner-а. И все още съм щастлив Тойота 90 (95) е по-тясна и друса доста повече от 61-цата, но е по-добър вариант от 4runner-а.

                      Накратко, от колите, които си изброил, Патрол Y61 и Тойота 80 са в друга лига спрямо останалите.

                      Патролът е най-удобен, широк и ергономичен. Вози изненадващо комфортно. Тая работа за целия преден мост съм я чел и друг път, но за мен е абсолютно непонятна. Нямам идея защо изобщо се споменава. Може при 60-ката да се усеща нещо, при 61-цата изобщо. Не сравнявам с лагерница, а със съвременни комфортни коли. С изключително здрава ходова част - мостове, диференциали, полуоски, карета. Нищо близко по цена не може да го конкурира. За мен има само два минуса - 1.) сравнително слаб мотор (2.8-цата) и 2.) трудно се намира здрав без ръжди. Но се намират.

                      Тойота 80 е с по-голям двигател и с поцинковано купе. Full time задвижване. Ако е с фабрични блокажи е доста сериозен плюс. Без блокажите Патролът е по-проходим заради по-добра артикулация на окачването. По-слаби мостове, диференциали, секторна кутия. По-слаби в сравнение с Патрола, иначе като цяло няма слаби места. Ако е правилно гледана и в правилното състояние, с нея няма да сбъркаш. Но цената обикновено е друга. А и сигурно ще я жалиш повече в гората Въпреки големия мотор, също не е много магистрална бегачка Все пак 4.2 турбо дизелите са много хубаво нещо. Особено 24 клапановия.

                      Като цяло, за вкарване в гората без да го жалиш, и при това да е комфортно за хората вътре, за мен Патрол Y61 е най-добрият избор от изброените коли.
                      Последно редактирано от nissan_gr; 07-01-20, 15:27.

                      Коментар


                      • #87
                        Това или е най-запазената 61-ца на пазара в момента, или някой доста умело е замазал реалността - https://www.facebook.com/groups/9635...5891174490650/
                        Няма снимки на интериора и километри, така че може и да е на много, но си струва да се провери.

                        Коментар


                        • nissan_gr
                          nissan_gr коментира
                          Редактиране на коментар
                          Да, не се отваря.

                        • cnc82
                          cnc82 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Трябва да имаш фейсбук и да се присъединиш към групата , тогава се вижда обявата.

                        • MoridinBG
                          MoridinBG коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ами една от 80те групи за офроуд обяви. Не съм видял, че постовете в тази са видими само за участници

                      • #88
                        Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
                        Това или е най-запазената 61-ца на пазара в момента, или някой доста умело е замазал реалността - https://www.facebook.com/groups/9635...5891174490650/
                        Няма снимки на интериора и километри, така че може и да е на много, но си струва да се провери.
                        нямам нищо общо с продавача, ето какво е написал

                        12500 лв. ДОГОВАРЯНЕ!!! Nissan Patrol Y61 3. 0 DCI 4X4, 116 KW (158 PS), 0899272507 Или на ЛС
                        Перфектен за офроуд , лов , риболов , разходки и екстремни преживявания. Подсилено окачване Trail Master 2", лебедка APACHE с дистанционно управление Сила на опън: 13000 Либри. /5900 кг. /, Шнорхел, , теглич, LED bar Oslamp с чип Osram (LED bar закупен от Щатите)Туристически багажник на тавана+ стълба за багажника, Гуми BFGoodrich Mud Terrain 5бр. . Сменени предни и задни накладки, горна и долна помпа на съединител +подсилен съединител с твърд маховик. Шнорхел, , теглич, LED bar Oslamp с чип Osram (LED bar закупен от Щатите). Места 6+1 налични седалки, 2 ключа, регулиране за страничен наклон, 4х4 бързи и бавни, блокаж на заден диференциал , комбинирани хъбове ръчни автоматични. Перфектно състояние на купето и шасито. Всички екстри за модела без подгрев на седалките. Отлично техническо състояние. Всичко по джипа работи безупречно, Нов акумулатор
                        Колата е в Бургас














                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар


                        • #89
                          Тая седи от поне половин година.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #90
                            1. Дълга база
                            2. 2001-ва, което за тоя мотор е малко негатив.
                            3. Снимките са от когато са сменяли окачването - съмнявам се някой да сменя окачване за 2 бона, само за да продаде джип.
                            4. 19 годишен Patrol с такова състояние на шасито, без да е току-що внесен от Италия - да бе, да!

                            Няма лошо да се погледне де, но ако беше в състоянието от снимките това се продава максимум за седмица, ако не за часове.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • nissan_gr
                              nissan_gr коментира
                              Редактиране на коментар
                              По въпроса с шасито - аз мия доста подробно след всяко каране (не ми е ежедневна кола) и шасито може да изглежда така с години. Може би е добре да се погледне на живо. Както и аз да си разгледам шасито подробно

                            • sparkybg
                              sparkybg коментира
                              Редактиране на коментар
                              То и аз мия, ама работата е там че при минусови температури не можеш да го измиеш добре. А те солищаците тогава са по улиците.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X