Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Труден избор: TLC 95 / Patrol Y60 / Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
    Намира се в Шумен, аз съм в София.
    Понеделник планувам да отскоча да го видя
    ]
    Аз съм от Шумен. Като дойдеш-обади се, ще идем да го гледаме двамата.
    Ако си мислиш да ме помолиш да ида да го видя-не си мисли. Вече не върша такива услуги.
    Преди с удоволствие помагах, но чух, че не съм бил разбирал от коли, и съм подвел някого, и се отказах да хо9дя на огледи за други хора. То,ч е не разбирам много е ясно, но винаги съм казвал, че не може да се разчита 100% на моя оглед, и все пак го чух.

    Така, че ако идваш-обади се, ще се радвам да се запознаем, и ще помогна с каквото мога.

    0898 942541. Николай съм.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

      Аз съм от Шумен. Като дойдеш-обади се, ще идем да го гледаме двамата.
      Ако си мислиш да ме помолиш да ида да го видя-не си мисли. Вече не върша такива услуги.
      Преди с удоволствие помагах, но чух, че не съм бил разбирал от коли, и съм подвел някого, и се отказах да хо9дя на огледи за други хора. То,ч е не разбирам много е ясно, но винаги съм казвал, че не може да се разчита 100% на моя оглед, и все пак го чух.

      Така, че ако идваш-обади се, ще се радвам да се запознаем, и ще помогна с каквото мога.

      0898 942541. Николай съм.
      Благодаря ти за отзивчивостта!
      Записах номера и ще звънна.

      Коментар


      • #18
        Колега, здравей ! Недей си хаби средства и нерви да търсиш 60-ка Патрол, не отговаря на изискванията ти, на пазара са одавна оръкотворени и изгнили екземпляри, шофьорското място е много тясно, както и останалите седалки, ниско е купето вътре, не върви , пътното поведение няма да ти хареса за твоята употреба ! Паджеро 2 неизгнило няма...вече. Тойота 90 е различна от 95 понеже е къса, а 95 е дълга /с 4 врати/..това, щото пита ! За 163 коньовата ще трябва винаги да имаш едни 2к.левчета в джоба за дюзи и левчета за демпферен маховик ако е ръчка..Да, по-върви и е по-икономична от 1KZ-T т.е 3.0 125 коня. Последния евентуално ако имаш лош късмет би могъл по някое време да даде ядеое с главата, но с 2к., караш още много стотици хиляди, по-бавно, но по-сигурно...Аз лично за твоите нужди бих търсил по-скъпа 95-ца с 3.0 125к.с ръчка след 2000-та т.е фейслифт, познават се по халогените в бронята, ще те радва дълго ! Успех желая !
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Колега, здравей ! Недей си хаби средства и нерви да търсиш 60-ка Патрол, не отговаря на изискванията ти, на пазара са одавна оръкотворени и изгнили екземпляри, шофьорското място е много тясно, както и останалите седалки, ниско е купето вътре, не върви , пътното поведение няма да ти хареса за твоята употреба ! Паджеро 2 неизгнило няма...вече. Тойота 90 е различна от 95 понеже е къса, а 95 е дълга /с 4 врати/..това, щото пита ! За 163 коньовата ще трябва винаги да имаш едни 2к.левчета в джоба за дюзи и левчета за демпферен маховик ако е ръчка..Да, по-върви и е по-икономична от 1KZ-T т.е 3.0 125 коня. Последния евентуално ако имаш лош късмет би могъл по някое време да даде ядеое с главата, но с 2к., караш още много стотици хиляди, по-бавно, но по-сигурно...Аз лично за твоите нужди бих търсил по-скъпа 95-ца с 3.0 125к.с ръчка след 2000-та т.е фейслифт, познават се по халогените в бронята, ще те радва дълго ! Успех желая !
          Благодаря за споделеното мнение и съвет, колега!
          Бих искал да попитам, защо точно ръчка? Тойота е сериозен производител и съм с все добри впечатления от автоматичните им трансмисии.

          Колкото до ТЛК95 имам едни малко смесени чувства. Навярно идват от там, че хукна ли по баирите и горите, имам чувството, че ще се запаля и в един момента този ТЛК ще ми е недостатъчен, за разлика от един Патрол или Дискавъри, например.
          Фултайм задвижването както и независимото предно окачване ме навеждат на тези мисли - има ли основание да ме притесняват?
          За момента се позовавам само на клипове от интернет и това което виждам е, че Тойотата неуспява да преодолее трасета които Патролите дори не усещат...

          Коментар


          • #20
            Не ми се коментират клипове ...Ръчка, защото е по- адекватна и пъргава колата с този мотор..,инак авоматите са много здрави, разбира се. Това за "недостатъчното" не коментирам, особено относно диско...Айде със здраве.

            Още един път казвам, че е малоумие да се гледат и коментират клипове! Качи тъща си в 60-ка патрол и ходи да "преодоляваш трасетата" и ако не те измлати с някой тиган през чутурата, обади се..
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Е, то ако е за тъща - единствения който знам и не е ял бой е едорса. Но неговото не влиза в бюджета хич.

          • #21
            Дискавъри 2 изобщо не гледай според мен. Уж офроуд машина, а с чувал бъгава електроника и куп недомислици в същата област. С тоя бюджет или си намираш неизгнило дискавъри 1 и го правиш за останалите пари или си търсиш читав дефендър. До тук с английските. Патрула и мен ме радва, но както сам си видял е труден за намиране на поносима цена. За подръжката не мога да дам реално мнение, защото все още пазарувам части на безценица от Англия, но скоро не знам как ще се развият нещата. До сега подръжката на диско 1 и 2 (такива имах) беше по-евтина от на леките ми коли, но след като ни секнат англичаните подръжката мисля ще се изравни с на останалите джипки и се губи смисъла.

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              Не ми се коментират клипове ...Ръчка, защото е по- адекватна и пъргава колата с този мотор..,инак авоматите са много здрави, разбира се. Това за "недостатъчното" не коментирам, особено относно диско...Айде със здраве.

              Още един път казвам, че е малоумие да се гледат и коментират клипове! Качи тъща си в 60-ка патрол и ходи да "преодоляваш трасетата" и ако не те измлати с някой тиган през чутурата, обади се..
              За да не се гледат и коментират клипове, нека се позовем на факти!
              Какво казваш, че Тойотата е по-бърза и по-комфортна от 60ка Патрол - е добре, съгласявам се с теб, но както казах в самото начало, аз бърза кола имам. Комфортна - също.
              Търси се нещо изцяло за извън пътя и разходки в планината. Колко бързо ще стигна от Стара планина до Рила - не е важно. За мен е от значение като се озова там за няколко дена да мога да обикалям навсякъде, без да мисля бои и електроники!

              Колкото до тъщата, тя и без тиган добре се справя - словесно ме млати достатъчно...

              Първоначално публикуван от til Преглед на мнение
              Дискавъри 2 изобщо не гледай според мен. Уж офроуд машина, а с чувал бъгава електроника и куп недомислици в същата област. С тоя бюджет или си намираш неизгнило дискавъри 1 и го правиш за останалите пари или си търсиш читав дефендър. До тук с английските. Патрула и мен ме радва, но както сам си видял е труден за намиране на поносима цена. За подръжката не мога да дам реално мнение, защото все още пазарувам части на безценица от Англия, но скоро не знам как ще се развият нещата. До сега подръжката на диско 1 и 2 (такива имах) беше по-евтина от на леките ми коли, но след като ни секнат англичаните подръжката мисля ще се изравни с на останалите джипки и се губи смисъла.
              Аз гледам само и единствено първото, при това с по-стария мотор - 2.5Tdi 200/300
              Второто доколкото разбрах няма CDL и става "по-модерно" (елекетронно) от което аз бягам.

              Коментар


              • #23
                Диско 2 има блокаж на раздатката, има и тракшън. Обаче минусите които отчитам са по-дървено окачване(сякаш при д1 се "чупи" по-добре) и мотора е тяга във високи обороти. Електрониката е прекалено много за такъв тип джип. Дискавъри 1 с 200тди и 300тди са с почти никаква електроника, тягата на моторите е до около 2000 оборота което според мен е в плюс. Отделно окачването е съвсем различно, като на дефендъра е и китове бол. Джипа също има блокаж на раздатката, няма тракшън и е добре да се помисли за твърд блокаж на задния мост поне(ако ще се напъваш някъде...) и усилена карантия. Проблема който се оказа и при мен е в изгнилите купета, при дефендъра не толкова.
                И при диско 1 и 2 е за предпочитане да избягваш моделите с люкове, текат най-често, а моя тракаше като е отворен.

                Едит: няма по-стар мотор. Диско 1 има само четири цилиндров дизел, диско 2 само пет цилиндров.

                Коментар


                • #24
                  Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
                  Допълнение:

                  Остана ми един дълъг Патрол Y60 който не съм гледал все още.
                  Намира се в Шумен, аз съм в София.
                  Понеделник планувам да отскоча да го видя, но все пак ако някой вече го е гледал или знае автомобила, ще се радвам да сподели инфо, тъй като ще ми спести една разходка.

                  Прилагам линк със снимки на Патрола качени в imgur.
                  ЛИНК

                  В момента се продава на обява без снимки, но гледам че и октомври месец се е продавал.
                  Прилагам линк към кешираната обява в google
                  ЛИНК
                  Продаваше се и лятото, но скоро не съм го виждал из града.

                  Коментар


                  • #25
                    Ако ще търсиш 3-литров патрол, най-добре търси такъв след 2006-та, дето е common-rail.

                    Вкратце (или пън не чак толкова ):
                    1. Последната версия бутала за за тия преди 2006-та, заедно с буталния болт, е с почти 100 грама по-тежка от първата версия. И не, проблема, доколкото такъв с буталата изобща има, не е в смазването им и никога не е бил. Опитват се да лекуват симптомите, а не причината. Не че е лошо буталата да са по-масивни, но изначално основния проблем не е в тях.
                    2. Тия преди 2006-та са с керамични подгревни свещи, които:
                    - След около 130-150000км пробег започват да се разпадат и да пускат в цилиндъра супер твърди керамични люспи. Понякога целия връх пада. Това наранява буталата и главата, което по-късно води до микропукнатини и т.н.
                    - Работят на по-висока температура, а "излизат" точно между един испускателен и един вмукателен клапан с много тънка стена между клапаните и свещта - това товари топлинно главата там и точно там тя се пука.
                    3. Тия до към 2003-та имат пообъркано управление на турбината и склонност да пренадуват в някои режими и като се поизноси турбината. Това, комбинирано с упоритото не-оправяне на проблема е може-би основната причина за проблема с буталата.
                    4. Тия до към 2003-та, комбинирано с изчекнатия режими на EGR-а, в някои режими работят с по-висока температура на изгорелите газове, което в комбинация с пренадуването е втората основна причина за проблема с буталата.
                    5. Буталата на commomn-rail версията са с още 50-ина грама по-тежки от последните за не-common-rail версията и с променена горивна камера (но със същия обем), променено управление на вихровите клапи и изобщо на целия смукателен колектор, променена гарнитура на главата с цел променено охлаждане, и са с може-би най-безпроблемната common-rail система въобще - електромагнитни дюзи Bosch със сменяеми разпръсквачи, които изкарват много - при тях проблем с бутала е вече нещо нетипично и изключение. Водната помпа вече не е в комплект с виското. Освен това се и чипосват много по-лесно и човешки - само с кабел, без да се пипа нищо физически по компютъра. В австралия има успешно чипосани и на по 300 коня, което говори едно-друго.

                    Двигателя все още се произвежда дори в EURO6 вариант и се слага на куп бусове, камиони и прочие, не само на Nissan/Renault а и на Opel например, което също говори едно-друго. Китайците са купили лиценз и правят и тяхна версия. Понеже този, който карам в момента (на Terrano 2), го бях разхвърлял на болтчета и пружинки, смея да твърдя че е изключително масивен и механично здрав мотор като конструкция, пък и доволно прост и без никакви екзотики из него. Просто са се осрали после с управлението.

                    И не на последно място - никак не съм убеден че 3.0 D-4D на Тойота 90 и 120 е с нещо по-добър. И там гърмят бутала, а пък е известен и с проблемните, но за сметка на това скъпи дюзи, както и със скъпа (като сложност) профилактика на мазителната система (смукателя в картера) и прочие неща.

                    Накратко, на мнение съм че лошата слава на тоя мотор е силно преувеличена и той не е с нищо драстично по-различен от другите мотори от същото време и с подобни параметри. YD 2.5 моторите на Nissan, които сай най-масовите и до момента, са, по скромното ми мнение, в много отношения по-зле.

                    2.8 мотора впрочем, също не е измежду най-безпроблемните, например откъм глава. И според мен с доста скромни за конкретното возило параметри. Двигател с подобни параметри (но МНОГО по-надежден) на късо Терано 2 е на ръба на смислеността, а късо терано тежи 1800 кила барабар с шофьора с напикани гащи вътре, а и като аеродинамика е по-добре.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #26
                      Според един от шейховете в уае офроуд е само с цял мост отпред

                      https://youtu.be/HhkrYhqLL24

                      Патрула в българските условия е адекватен с 35ци, кофти ъгли на атака и най вече т.нар. рампенвинкел.
                      2.8 проблем с главата няма. Да, криви се но това е от шофьори олигофрени. Повече от 90-110 поддържа трудно.

                      За стара кошница е важно шасито да е здраво, всичко останало се прави.
                      Седалките така или иначе и да са здрави са пълна скръб и са за кофата. Японците от някои неща си нямат понятие хич.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #27
                        На Седемте рилски езера ми направи впечатление, че масово са Паджерота 2 и по цял ден катерят хора, нагоре-надолу. Явно вършат работа и са надеждни, защото с тях си изкарват прехраната и едва ли искат да отделят много пари за ремонти.

                        Коментар


                        • turtey
                          turtey коментира
                          Редактиране на коментар
                          На орлово око са г класи.
                          Просто от това нищо не следва

                      • #28
                        Труден избор за бюджет 10к.
                        Аз бих постъпил малко по различно.
                        Ще търся десни волани от Англия.
                        Задължително цели мостове!
                        Има достатъчно примери за добри подготвени лифтнати машини че даже и с нови гуми -В било то Джип Чероки, Патрол, ТЛК 70, ТЛК 80 и производни, дори некой Дървендърче В8 .
                        Най големия враг ръждата.
                        Ако се вземе с МОТ - доказано няма да има ръжда.
                        Land Rover Discovery II, V8 4.0
                        VW Golf VI variant
                        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                        Коментар


                        • #29
                          .....почна се-цели мостове и десни волани )))
                          погледни бензинова тойота
                          Cherokee WJ 4.0L- NP242
                          Honda Africa Twin XRV 750

                          Коментар


                          • rosen_offroad
                            rosen_offroad коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ми ти прочете ли първото мнение

                            Първоначално публикуван от ВАРВАРИН Преглед на мнение
                            ...... без да се притеснявам, че ще скапя салона, надера боята, ......... Да мога да ида на една готина разходка извън пътя, да си поиграя в някоя кал, гора, голям сняг и т.н.
                            Далеко съм от оф-роуд състезанията и тежките терени, но доколкото се познавам нищо чудно и до там да стигна като гледам как с интерес се заглеждам по едночасови такива клипчета...та...
                            Мен ми звучи като минимум 33-ки, големи ходове и цели мостове.

                          • kalinntv
                            kalinntv коментира
                            Редактиране на коментар
                            На мен ми звучи като SUV

                        • #30
                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Ако ще търсиш 3-литров патрол, най-добре търси такъв след 2006-та, дето е common-rail.

                          Вкратце (или пън не чак толкова ):
                          1. Последната версия бутала за за тия преди 2006-та, заедно с буталния болт, е с почти 100 грама по-тежка от първата версия. И не, проблема, доколкото такъв с буталата изобща има, не е в смазването им и никога не е бил. Опитват се да лекуват симптомите, а не причината. Не че е лошо буталата да са по-масивни, но изначално основния проблем не е в тях.
                          2. Тия преди 2006-та са с керамични подгревни свещи, които:
                          - След около 130-150000км пробег започват да се разпадат и да пускат в цилиндъра супер твърди керамични люспи. Понякога целия връх пада. Това наранява буталата и главата, което по-късно води до микропукнатини и т.н.
                          - Работят на по-висока температура, а "излизат" точно между един испускателен и един вмукателен клапан с много тънка стена между клапаните и свещта - това товари топлинно главата там и точно там тя се пука.
                          3. Тия до към 2003-та имат пообъркано управление на турбината и склонност да пренадуват в някои режими и като се поизноси турбината. Това, комбинирано с упоритото не-оправяне на проблема е може-би основната причина за проблема с буталата.
                          4. Тия до към 2003-та, комбинирано с изчекнатия режими на EGR-а, в някои режими работят с по-висока температура на изгорелите газове, което в комбинация с пренадуването е втората основна причина за проблема с буталата.
                          5. Буталата на commomn-rail версията са с още 50-ина грама по-тежки от последните за не-common-rail версията и с променена горивна камера (но със същия обем), променено управление на вихровите клапи и изобщо на целия смукателен колектор, променена гарнитура на главата с цел променено охлаждане, и са с може-би най-безпроблемната common-rail система въобще - електромагнитни дюзи Bosch със сменяеми разпръсквачи, които изкарват много - при тях проблем с бутала е вече нещо нетипично и изключение. Водната помпа вече не е в комплект с виското. Освен това се и чипосват много по-лесно и човешки - само с кабел, без да се пипа нищо физически по компютъра. В австралия има успешно чипосани и на по 300 коня, което говори едно-друго.

                          Двигателя все още се произвежда дори в EURO6 вариант и се слага на куп бусове, камиони и прочие, не само на Nissan/Renault а и на Opel например, което също говори едно-друго. Китайците са купили лиценз и правят и тяхна версия. Понеже този, който карам в момента (на Terrano 2), го бях разхвърлял на болтчета и пружинки, смея да твърдя че е изключително масивен и механично здрав мотор като конструкция, пък и доволно прост и без никакви екзотики из него. Просто са се осрали после с управлението.

                          И не на последно място - никак не съм убеден че 3.0 D-4D на Тойота 90 и 120 е с нещо по-добър. И там гърмят бутала, а пък е известен и с проблемните, но за сметка на това скъпи дюзи, както и със скъпа (като сложност) профилактика на мазителната система (смукателя в картера) и прочие неща.

                          Накратко, на мнение съм че лошата слава на тоя мотор е силно преувеличена и той не е с нищо драстично по-различен от другите мотори от същото време и с подобни параметри. YD 2.5 моторите на Nissan, които сай най-масовите и до момента, са, по скромното ми мнение, в много отношения по-зле.

                          2.8 мотора впрочем, също не е измежду най-безпроблемните, например откъм глава. И според мен с доста скромни за конкретното возило параметри. Двигател с подобни параметри (но МНОГО по-надежден) на късо Терано 2 е на ръба на смислеността, а късо терано тежи 1800 кила барабар с шофьора с напикани гащи вътре, а и като аеродинамика е по-добре.
                          Благодаря за изключително подробната информация!
                          На такива постове се надявах при първоначалното публикуване на темата.

                          Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                          Труден избор за бюджет 10к.
                          Аз бих постъпил малко по различно.
                          Ще търся десни волани от Англия.
                          Задължително цели мостове!
                          Има достатъчно примери за добри подготвени лифтнати машини че даже и с нови гуми -В било то Джип Чероки, Патрол, ТЛК 70, ТЛК 80 и производни, дори некой Дървендърче В8 .
                          Най големия враг ръждата.
                          Ако се вземе с МОТ - доказано няма да има ръжда.
                          Колега, благодаря за съвета, но като цяло не ми се занимава с десняци.
                          В този бюджет има не лоши варианти с волан на правилното място.


                          Колкото до SUV - имам. Закупих го със същата идея преди години, но вече взех да стигам лимитите му извън пътя.
                          По-точно не неговите, а моите, тъй като ми идва скъп за прежалване - Х5 E70.

                          Лятно време върви на 275/40/20 отпред и 315/35/20 отзад, та бързо стигам до хижите, но после като изляза от пътя не е приятно с тези "баници". Нито по черните пътища, нито по трева с кал.
                          Иначе съм изключително доволен от машината, но за да се кара здраво извън пътя трябва "як джоб"!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                          Зареждам...
                          X