От: Чисто нова кола
Абсурд.
Колеги, смисъла на цялата тази тема, която дъвчем и изобщо смисъла на цялата тази работа не е да сравняваме чисто нова Дачия със стар Мерцедес С класа. Смисъла на всичко това е, че ТРЯБВА ДА СЕ КУПУВА НОВО. Да се консумира и хвърля (рециклира), а после да се купува друго НОВО. Такъв е смисъла на тая система наречена капитализъм, дето я определят и като демокрация. ТРЯБВА ДА СЕ КУПУВА И КОНСУМИРА, а не да си караш старата си 20 годишна кола, без каско, без лизинг, без фирмени сервизи и сам да си сменяш накладките пред блока, където живееш. Цялата система е измислена и нагласена за НОВО. Както писа един колега:
"Сигурност, безопасност и репатраци през километър! Сума ти нови коли гледам по платформите, че и маркови за по 200 бона...
Цялата хранителна верига и екосистема, е около новите. Сума ти кърлежи пият до припадък и се издържат от нея. Едно време не съм чувал да е било чак такъв зор."
Единственият шанс, който ние все още имаме е, че още не са ни притиснали много силно и пресирали, за да елиминират с някакъв закон, или разпоредба по-старите коли от уравнението. Да направят каското задължително, като гражданската (за наше добро нали, а не за друго) и да вдигнат данъците, така че те да станат по-високи от стойността на старата кола. До като го направят това, до като се сетят да се "погрижат" за нас, (бедните със старите коли), аз чисто нова кола НЯМА ДА СИ КУПЯ И КАРАМ. Майната им на системата им, и на икономиката им. Моите интереси и средствата, които заделям за тях не съвпадат точно с техните искания и желания.
Все още има начини да се измъкне човек и да ползва МПС-то си с много по-малко разходи и средства за него, от колкото предвижда за това системата.

Колеги, смисъла на цялата тази тема, която дъвчем и изобщо смисъла на цялата тази работа не е да сравняваме чисто нова Дачия със стар Мерцедес С класа. Смисъла на всичко това е, че ТРЯБВА ДА СЕ КУПУВА НОВО. Да се консумира и хвърля (рециклира), а после да се купува друго НОВО. Такъв е смисъла на тая система наречена капитализъм, дето я определят и като демокрация. ТРЯБВА ДА СЕ КУПУВА И КОНСУМИРА, а не да си караш старата си 20 годишна кола, без каско, без лизинг, без фирмени сервизи и сам да си сменяш накладките пред блока, където живееш. Цялата система е измислена и нагласена за НОВО. Както писа един колега:
"Сигурност, безопасност и репатраци през километър! Сума ти нови коли гледам по платформите, че и маркови за по 200 бона...
Цялата хранителна верига и екосистема, е около новите. Сума ти кърлежи пият до припадък и се издържат от нея. Едно време не съм чувал да е било чак такъв зор."
Единственият шанс, който ние все още имаме е, че още не са ни притиснали много силно и пресирали, за да елиминират с някакъв закон, или разпоредба по-старите коли от уравнението. Да направят каското задължително, като гражданската (за наше добро нали, а не за друго) и да вдигнат данъците, така че те да станат по-високи от стойността на старата кола. До като го направят това, до като се сетят да се "погрижат" за нас, (бедните със старите коли), аз чисто нова кола НЯМА ДА СИ КУПЯ И КАРАМ. Майната им на системата им, и на икономиката им. Моите интереси и средствата, които заделям за тях не съвпадат точно с техните искания и желания.


Коментар